no-img
نوین اطلس

چگونه به پسر ابراز علاقه کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه به پسر ابراز علاقه کنیم
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
تیر ۳, ۱۳۹۷

چگونه به پسر ابراز علاقه کنیم


موضوعات: چگونه ابراز محبت کنیم، ابراز علاقه دختر به پسر چه تاثیری دارد، ابراز علاقه دختر به پسر درست است، راه های ابراز عشق به دختر، ابراز علاقه به دختر در دانشگاه، راه های ابراز علاقه، ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر، راه های ابراز عشق به مردان

چگونه ابراز محبت کنیم

جملات تاییدی
جملاتی از قبیل: ” چقدر این لباس برازنده توست”. ” واقعا از کاری که انجام دادی ممنونم.” ” یکی از چیزهایی که درباره تو دوست دارم…. ” جملاتی تاییدی هستند. کلمات تاییدی روی کاری که شخص انجام می دهد یا آنطور که به نظر می رسد تمرکز می کند. با این جملات شما به نکات مثبت زندگی دیگران اشاره می کنید. کلماتی که بیان می شوند، نوشته می شوند و یا حتی به صورت آواز خوانده می شوند ( نیاز به تذکر نیست که تایید کردن دیگران می تواند خلاقیت افراد را بالا برده و همچنین باعث کاهش استرس گردد).

اگر چنین زبانی ، زبان ابراز عشق شماست پس مطمئنا هیچ مشکلی در رابطه عاشقانه خود نخواهید داشت.(نگاه کنید به با چه کلماتی ابراز علاقه کنیم)

عشق عملی
در دنیای زندگی مشترک ، این زبان ممکن است در شکل ماساژدادن ، پختن یک غذای لذیذ ، شستن ظرفها، جارو کردن و یا بردن آشغالها دم در خودش را نشان دهد. در دنیای دوستی به شکل کمک کردن در حل مشکلات کامپیوتری و یا حمل یک کیف سنگین باشد. اگر زبان ابراز عشق شما به این گونه است، همانطور که قدیمی ها می گویند ” عمل کردن بهتر از حرف زدن است”. حرف زدن درباره عشق شاید چندان قدرت نداشته باشد اما زمانی که کسی به شما کمک می کند، درواقع همه نیاز عشقی شما را برطرف می کند.

ابراز علاقه دختر به پسر چه تاثیری دارد

کسی که قصد ابراز علاقه، عشق و دوست داشتن نسبت به فردی دارد، قبل از سرمایه گذاری عاطفی و احساسی، موقعیت را به طور دقیق ارزیابی می کند و از راه مناسب و منطقی وارد می شود. یعنی صرف داشتن علاقه و یا این تصور که فردی به شما علاقه دارد نمی تواند دلیل شود برای سرمایه گذاری عاطفی.

پرسشی که مطرح می شود این است که هدف شما از برقراری رابطه با این آقا چیست؟ یعنی با چه هدفی می خواهید ارتباط با ایشان را آغاز کنید؟

به این جملات خودتان دقت کنید:

به پسری علاقه داشتم که فک میکنم او هم به من علاقه داشت
ترم اخر اون با یکی از همکلاسیا ش رابطه صمیمی آغاز کرد
دوستاش به من خیره میشدن ومنتظر واکنش بودند
خواهر گرامی، از کجا می دانید ایشان هم به شما علاقه داشته؟ ممکن است شما برای ایشان جذاب بوده باشید ولی نگاه کردن ایشان به شما نمی تواند دلیل به علاقمندی باشد. در نظر داشته باشید که یک آقا اگر به خانمی علاقه داشته باشد محکمتر و قاطعتر رفتار خواهد کرد. به خصوص اگر به فکر ایجاد آینده ای مشترک با آن خانم باشد. اگر علاقه ای به شما داشت نشان می داد نه اینکه با فرد دیگری ارتباط برقرار کند.

همچنین ممکن است اینکه نوشته اید دوستانش منتظر واکنش شما بوده اند بر اساس برداشت شما بوده باشد ولی در واقعیت چنین چیزی نباشد (که اگر هم باشد در اصل جریان شما تاثیری ندارد).

حتی اگر آن فردی که به طور ناشناس در فیس بوک شما را اد کرده و برایتان پیام گذاشته همان آقا باشد باز هم فکر کردن به ایشان فایده ای برای شما ندارد. این رفتارهای غیربالغانه حاکی از این است که ایشان پایگاه عاطفی مطمئنی نمی تواند برای شما باشد.

دوست خوبم، شما به عنوان دکتر این جامعه حتما پتانسیل مناسبی برای داشتن ارتباطی هدفدار خواهید داشت و در سن مناسبی هم هستید برای شروع یک برنامه ریزی جهت آینده عاطفی خود. بنابراین بهتر است در چنین شرایط مبهم و با آینده ای نامعلوم سرمایه گذاری عاطفی نفرمایید.

ابراز علاقه دختر به پسر درست است

با توجه به شرایط خاص دوران جوانی , طولانی بودن دوران تجرد غالب جوانان و خطرات جدی تمایلات آشکار و پنهان غرائز نفسانی , لازم است روابط خود را از نظر کمی و کیفی تحت کنترل قرار دهید و در سطح ضرورت حفظ کنید. بنابراین , توصیه اکید ما این است که : اولا, اگر ضرورتی ایجاب نمی کند حتی الامکان چنین روابطی با نامحرم برقرار نشود و خواهران در مقابل افراد نا محرم , رفتاری متکبرانه داشته باشند نه رفتاری صمیمانه . اینکه در احکام شرعی می فرمایند در غیر ضرورت مثلا مکروه است مرد با زن هم صحبت شود, مخصوصا مرد و زن جوان , به این دلیل است که چه بسا همین هم صحبت شدن ها, غرایز جنسی افراد را تحریک کند و یک الفت و محبت شهوانی بین مرد و زن ایجاد گردد و نقطه آغازی برای غوطه ور شدن در انحراف و فساد شود. در هر حال انسان باید دقیقا درون خود را بکاود و باطنش را عمیقا مطالعه کند که مثلا صحبت کردن با افراد نامحرم چه ضرورتی برای او دارد. ثانیا: در صورت ناچاری و ضرورت , روابط با نامحرم تا آنجا که به شکستن حریم احکام الهی منجر نشود, اشکالی ندارد.
به طور کلی دوستی و روابط باز و آزاد دو جنس مخالف پیش از ازدواج، دارای آفت‏ها و آسیب‏های روانی و اجتماعی جبران ناپذیری است. در ذیل به چند نمونه از این آسیب‏ها اشاره می‏شود:
۱. فقدان شناخت درست و واقع بینانه: معمولا ادّعا می‏شود این گونه روابط و دوستی‏ها به انگیزه ازدواج شکل می‏گیرد، ولی با کمی دقّت فهمیده می‏شود، روح حاکم بر این گونه دوستی‏ها، عشق‏ورزی کور است نه خردورزی. پای خرد و عقل در میدان عاشقی لنگ است. امام علی علیه السلام می‏فرمایند: «حبّ الشّیء یعمی و یصمّ»، دوست داشتن چیزی انسان را کور و کر می کند.
در حالی که تصمیم‏گیری درست در مورد ازدواج با فرد خاص، تنها با تکیه بر عقلانیّت و خردورزی ممکن است. دوستی‏های قبل از گزینش همسر، راه عقل را مسدود و چشم واقع بین انسان را کور می‏سازد و اجازه نمی‏دهد تا یک تصمیم صحیح و پیراسته از اشتباه گرفته شود. این نوع انتخاب‏ها که در فضایی آکنده از احساسات و عواطف انجام می‏گیرد. به دلیل نبود شناخت عمیق و واقع‏بینانه، زندگی مشترک را تلخ و آینده را تیره و تار می‏سازد.
۲. ایجاد جو بدبینی: این گونه دوستی ها نه تنها مشکلی را برای دختران و پسران حل نمی‏کند بلکه بر مشکلات آنان می‏افزاید.
این گونه دوستی‏ها و روابط اگر به ازدواج بی‏انجامد پس از مدتی از شکل‏گیری زندگی جو بدبینی و سوءظن را به دنبال خواهد داشت.
پسر به خود می‏گوید این دختر وقتی به راحتی با من پیوند و رابطه نامشروع برقرار نمود، پس از اعتقاد و ایمان قوی برخوردار نیست. بنابر این از کجا معلوم پیش از ارتباط با من، با فرد دیگری طرح دوستی نریخته است. از کجا معلوم که در آینده با این که همسر من است با دیگری ارتباط برقرار نکند؟
دختر نیز همین تصور را نسبت به پسر دارد.
بر این اساس این گونه ازدواج‏ها دارای پایه واساسی سست و متزلزل است و تجربه نشان داده که سریع منجر به طلاق و جدایی می‏گردد.
بر اساس یک یافته پژوهشی در آمریکا، زوج‏هایی که پیش از ازدواج با یکدیگر زندگی می‏کنند زندگی زناشویی آنها با مشکلات عدیده‏ای رو به رو است و منجر به طلاق می‏شود. به گزارش ایسنا، دکتر «کاترین کوهان»، استاد دانشگاه ایالت پنسیلوانیا گفت: طبق آخرین تحقیقات، افرادی که پیش از ازدواج با یکدیگر رابطه داشته‏اند بعد از ازدواج در حلّ مشکلات خود عاجزند، چرا که نسبت به یکدیگر بسیار بدبین هستند. کوهان گفت: طبیعت ارتباطات آزاد این است که زوجین چندان انگیزه‏ای برای حل درگیری‏ها و حمایت از مهارت‏های خود ندارند. وی افزود: به نظر می‏رسد ارتباطات این افراد زودتر از افرادی که با یکدیگر دوست نبوده‏اند، سرد و منجرّ به طلاق می‏شود. وی در پایان گفت: می‏توانم بگویم رابطه قبل از ازدواج به هیچ وجه سبب دوام زندگی زناشویی نمی‏شود. V}(روزنامه جمهوری اسلامی – ش ۶۵۷۱- ۲۹/۱۱/۱۳۸۰ – ص ۵){V

راه های ابراز عشق به دختر

اعتماد به نفس بیشتر زن ها را به خود جذب می کند: اعتماد به نفس تنها نشانه ای است که ۹۹% از زن ها متوجه ی آن می شوند و باعث می شود مردان بسیار جذاب تر به نظر برسند. اگر می خواهید دختری به شما جذب شود خود را با اعتماد به نفس کرده و آن را نشان دهید.

آیا دختر ها پسر های خوب را دوست دارند؟ اول اجازه دهید مفهوم کلمه ی خوب را برای تان توضیح دهم تا بهتر متوجه ی منظورم شوید. یک پسر خوب، پسری است که اجازه دهد دختر، همه کاره باشد؛ کسی که هر کاری برای خوشحال کردن دیگران بکند حتی اگر به قیمت خوشحالی خودش باشد. همچنین پسر خوب، پسری است که همیشه با آن دختری که دوست دارد تماس بگیرد و دمبالش است. دخترها به احساس امنیت نیاز دارند؛ احساسی که در کنار یک مرد برجسته پیدا می کنند نه یک پسر خوب؛ مردی که مثل یه رهبر همه چیز را هدایت کند. اگر شخصی ترسو باشید و بازیچه ی دست دختر ها قرار بگیرید هیچ دختری عاشق تان نخواهد شد.

جزییات بیشتر : چگونه دخترها را عاشق خود بکنیم /راه های جذب دختر مورد علاقه

ابراز علاقه به دختر در دانشگاه

بنظر من دخترا بیشتر دوست دارن پسرا با متانت و سنگینی جلو برن تا اینکه……

زمانیئ گل بدین که یه احساس داره به وجود میاد.
بنظر من سعی کنین برای اولین بار بهترین تیپ رو بزنین(منظورم این نیست که گرون ترین لباس رو بخرین)بهترین لباسی رو که دارین بپوشین .موقعیت زمانی و مکانی رو بسنجین
ببینین اون موقع که داری پا پیش میزاری حال اون دختر خوبه ؟
منظورم خلق و خوش هستش
مثلا اگر تو دانشگاه هستش ببینین با دوستاش چجور برخورد میکنه بی حوصله هستش یا شادو شنگوله
موقعیت مکانیم که گفتم
میمونه آداب جلو رفت
برین اول بهش سلام بکنین
بعدش اجازه ازش بگیر ببینین وقت داره باهاش صحبت کنیین
البته یادتون باشه هرچی موب تر و حرفاتونو رو ریلکس تر و با آرامش تر بزنیین بهتره
گفتم از خودتون بگین منظورم این نیست که تموم جیک وبوک زندگیتون رو بگین
فقط بگین چند سالتونه چی میخونین و.. و اجازه بدین اون حرف بزنه

راه های ابراز علاقه

_ وقتی عاشق کسی می‌شوید و می‌خواهید این عشق را با او به اشتراک بگذارید، به چشم‌هایش نگاه کنید
جمله « دوستت دارم » را اگر زمانی که با او چشم در چشم هستید، به زبانتان بیاید، عمق نگاه، به اندازه همان کلمات، کار خودش را می‌کند.

_ موقعیت مناسبی را برای حرف زدن از احساستان پیدا کنید
بهترین موقعیت، فضایی دونفره است که شما و همسرتان، راحت‌تر حرف‌های خود را به اشتراک می‌گذارید اما اگر ناگهان وسط یک مهمانی یا جمعی دیگر، تصمیم به گفتن این جمله گرفتید، یک نفس راحت بکشید و کمی به اطراف نگاه کنید و جمله را آن‌طوری بگویید که او دوست دارد در جمع و از زبان شما بشنود.

ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر

۱- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :
وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مداوم در سر راهتان قرار گرفت احتمال این وجود دارد که او این کار را به صورت عمدی و برای جلب توجه شما انجام می دهد .

۲- نشانه های زبان بدن هنگام عاشق شدن دختران :
یکی از ابزار شناسایی حالات درونی افراد زبان بدن می باشد که از این مورد می توان در تشخیص عاشق شدن دختران هم استفاده نمود . در زیر بعضی از نشانه های زبان بدن دختران عاشق را مشاهده می کنید :

– در جهت شما با شانه یا پاهایش اشاره می کند .
– هنگام صحبت کردن با شما به طرفتان خم می شود .
– بازی با موها و درست کردن موها
– لمس کردن دسته عینک یا نوازش دادن جواهرات مانند گوشواره و انگشتر
– خیره شدن به صورت شما هنگام صحبت
– تقلید کردن از رفتار شما (به طور مثال اگر دستتان را روی میز بگذارید او هم دستش را روی میز می گذارد ) .
– وقتی به او نگاه می کنید و وی را برانداز می کنید ، او لبخند می زند .

راه های ابراز عشق به مردان

با همسرتان بازی کنید

هر بازی را که به آن علاقه دارد مثل تنیس انتخاب کنید و باهم بازی کنید. اگر اضافه وزن دارد، به همراه او در خانه یا بیرون ورزش کنید. انجام دادن فعالیت های مورد علاقه همسرتان شما را به هم نزدیک تر می کند. او از کارهای شما قدردانی خواهد کرد.

لباسی را که دوست دارد بپوشید

تعدادی از لباس های خود را به انتخاب او بخرید. از او بپرسید که دوست دارد شما چه نوع لباسی بپوشید. در هنگام خرید لباس از او کمک بخواهید. همچنین چند لباس جذاب هم بخرید تا در لحظه هایی که باهم تنها هستید بپوشید. همه این رفتارها نشان دهنده عشق شما به همسرتان است.

همسرتان را با یک هدیه شگفت زده کنید

همیشه منتظر نباشید تا کسی برای شما هدیه بخرد، یکبار هم شما برای کسی هدیه بخرید. برای همسر خود چند هدیه بخرید. ببینید چه چیز احتیاج دارد. حتما از هدیه شما خوشش خواهد آمد.

جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

آموزش عاشقانه حرف زدن 

ابراز علاقه به پسر از دیدگاه روانشناسی

راه های جذب غیر مستقیم پسران



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.