no-img
نوین اطلس

پسرها چگونه دختری دوست دارند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

پسرها چگونه دختری دوست دارند
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
آبان ۱, ۱۳۹۷

پسرها چگونه دختری دوست دارند


چه ویژگی هایی باید در یک دختر وجود داشته باشد تا پسر او را دوست داشته باشید و او را برای ازدواج انتخاب کند؟ خیلی از دخترها به این موضوع فکر می کنند پسرها از دخترا چی میخوان و طرز فکر پسرا در مورد دخترا چیست.

نوین اطلس در این مطلب در مورد این موارد به شما توضیح می دهد و نشان می دهیم عشق یک پسر به دختر چه علائمی دارد. همچنین گاهی پسر ها از دختر ها دوری می کنند که در مورد علت آن نیز صحبت می کنیم.

پسرها چه دختری را برای ازدواج انتخاب میکنند

اولین چیزی که برای ازدواج با دختر در نظر پسر ها مهم جلوه می کند شخصیت دختر می باشد. آن ها دوست دارند یک دختر شخصیتی زنانه و ظریف داشته و در عین حال بتواند محکم و مستقل باشد و در همه ی مراحل زندگی، سختی و شادی ها او را حمایت کند.

البته پسرها دخترهایی با ظاهر مورد علاقه شان را برای ازدواج انتخاب می کنند. مردها کلا موجوداتی بصری هستند و به ظاهر اهمیت زیادی می دهند. آن ها معیارهایی برای ظاهر دختر مورد علاقه ی خود دارند که دختری با همین معیارهای ظاهری را برای ازدواج انتخاب خواهند کرد.

خوشبختانه، مردهای امروزی به دنبال کسی هستند که در همه ی مسئولیت های ازدواج، از پول درآوردن گرفته تا بزرگ کردن بچه ها، با آنها شریک باشد. درست است که هنوز کمی در ابراز احساساتشان سرسخت هستند اما به دنبال کسی هستند که بتوانند آزادانه با او مسائل احساسی و روحی-روانی خود را در میان بگذارند

پسرا از دخترا چی میخوان

بسیاری از پسران به جهت ایجاد ارتباط جنسی دوست می شوند در مورد دختران نیز آن دسته از دخترانی که بی بند و بارند به این سمت و سو گرایش پیدا می‌کنند. هنگامی که از پسران سوال می شد، آیا با چنین دخترانی ازدواج می کنند، آنها به طور صد درصد قبول نمی کردند و می گفتند: به دخترانی که به راحتی با ما دوست شدند، اعتماد نمی کنیم. پسرا از دوستی با دختر می توان گفت در ۹۹ درصد مواقع رابطه ی جنسی میخوان که همین مورد هم علت سرد شدن پسر از دختر خواهد بود.

طرز فکر پسرا درمورد دخترا

دخترها تصور می‌کنند طرز فکر پسرا همانند آن ها است و همین‌طور بالعکس. اساس روابط دوستی، شناختن دیدگاه‌ها و طرز فکر جنس مخالف در رو‌به‌رو ‌شدن با وقایع و اتفاقات است، تا بتوان از این تجربه در زندگی مشترک استفاده کرد. اما این یک اصل گم‌شده در روابط دوستی دختران و پسران است. دختران تصور می‌کنند پسران تشنه احساسات هستند و پسران نیز تصور می‌کنند دختران نیاز جنسی زیادی دارند.

پسران در روابط دوستی به هوس و غریزه جنسی خود بیشتر بها می‌دهند و پس از اولین ارتباط جنسی دچار وابستگی جنسی می‌شوند یعنی رابطه جنسی آنها گسترده‌تر می‌شود. آنها در تمامی ملاقات‌های بعدی دنبال فرصتی برای تأمین این نیاز هستند و تا زمانی که طرفشان پاسخ‌گوی این نیاز باشد این رابطه ادامه دارد. اما هر زمان که طرفشان از رابطه جنسی خودداری کند یا اخلاق و رفتار پسر تغییر می‌کند یا مدام بهانه‌گیری می‌کند یا آن رابطه را برهم می‌زند.

علت دوری پسر از دختر

یکی از علت های دوری پسر از دختر گریه کردن است. مردان از گریه کردن زنان بیزارند، به خصوص زنانی که حتی در ساده‌ترین و کوچک ترین بحث‌ها اشکشان در می‌آید نمی‌توانند در دراز مدت مورد علاقه و توجه یک مرد قرار بگیرند. مردان عاشق زنان منطقی هستند و این همان ویژگی است که دوست دارند همسرشان آن را داشته باشد.

همچنین زنانی که می‌خواهند مردان را تحت کنترل خود در بیاورند نمی‌توانند ارتباط پایداری را داشته باشند. موضوع مهم دیگر بحث آزادی مردان است. بعضی از مردان آنقدر در ارتباط‌های‌شان توسط شریکشان محدود می‌شوند که حتی نمی‌تواند با دوستان و همکاران خود فضایی برای صحبت و ارتباط داشته باشند و این اتفاق زنگ خطری است که باید جدی‌اش گرفت. مردان نیاز به فضا دارند و اگر این فضا را از آن‌ها سلب کنید دیر یا زود آن‌ها شما را ترک خواهند کرد.

علائم عشق پسر به دختر

مغز شما همواره تلاش می کند واقعیات موجود در دنیا را با باورهای خود تطبیق دهد.

به همین دلیل است که هنگام خواندن کلمات حتی با وجود غلط املایی مشکلی نخواهید داشت یا ممکن است یک تکه چوب را در نگاه اول یک مار ببینید.

به همین ترتیب اگر شخصی به طور مداوم به شما فکر کند همه ی اطرافیانش را شبیه شما می بیند. در نتیجه اگر فردی اقرار کند کسی را شبیه به شما دیده یا شما را با فرد دیگری اشتباه بگیرد به این معنی است که بخش مهمی از ذهن و فکر او را به خود اختصاص داده اید.

حال اگر این رفتار از جانب این شخص به طور مداوم تکرار شود به علاقه ی او نسبت به خود شکی نداشته باشید.

ممکن است فردی تمام روز درمورد رئیس خود تفکرات ناخوشایند و ترسناکی داشته باشد و دیگران را در خیابان شبیه به او ببیند اما اگر شما هیچ رفتار بد و ناپسندی نسبت به طرف مقابل خود نداشته باشید و او بازهم دیگران را مانند شما ببیند به احتمال خیلی زیاد به شما علاقه پیدا کرده است.

در واقع می توان گفت ما انسان ها در هنگام ترس و علاقه رفتار مشابهی را از خود نشان می دهیم و در مورد شباهت اشیاء و افراد اطرافمان دچار سردرگمی می شویم.

البته به یاد داشته باشید که این مورد به تنهایی از علائم عشق پسر به دختر نمی باشد اما نشانه است از اینکه او مدت زیادی از روز را به فکر کردن به شما اختصاص می دهد.

بهترین راه برای اینکه متوجه شوید پسری عاشق شما شده است یا نه توجه به نشانه های مختلف در کنار هم می باشد زیرا یک نشانه ی به خصوص نتیجه ی درستی به شما نخواهد داد.

 

مطالب مرتبط:

ابراز علاقه به پسر در دانشگاه

چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم

یه دختر خاص چگونه است؟

سیاست های دخترانه برای جذب پسران

بخت دختر چگونه باز میشود

رفتار صحیح با دوست پسر



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.