no-img
نوین اطلس

رفتار صحیح با دوست پسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

رفتار صحیح با دوست پسر
امتیاز 4.67 ( 3 رای )
zip
اسفند ۱, ۱۳۹۸

رفتار صحیح با دوست پسر


اگر شما دختر خانمی هستید که با پسری وارد رابطه عاشقانه شده اید بهتر است این مطلب از نوین اطلس با عنوان رفتار صحیح با دوست پسر را مطالعه کنید.
اگر رفتار صحیح با دوست پسر خود را بدانید می توانید این رابطه را از حالت دوستی و خوش گذرانی کوتاه مدت به یک رابطه عاطفی پایدار همراه با ازدواج تبدیل کنید. علاوه بر این رفتار صحیح با دوست پسرتان به شما کمک می کند اجازه سواستفاده و درخواست های نامعقول به وی ندهید.
در این مطلب به شما خواهیم گفت رفتار با دوست پسر مغرور به چه شکلی باشد، چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم تا عاشقمان شود، راز نگه داشتن دوست پسر چیست، چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم، روش های دلبری از دوست پسر، چگونه با عشق خود رفتار کنیم و وظایف دوست پسر چه می باشند.

رفتار با دوست پسر مغرور

باور قالب در ذهن ما این است که باید مدام در نزدیکی عشقم باشم تا او به من توجه کند. باید برای او کار های خاصی انجام بدم که متوجه علاقه من نسبت به خودش بشود. برای اینکه پسر مغرور را عاشق خودم کنم باید همیشه در دسترس و نزدیک او باشم. باید برای عشقم کادو بگیرم! باید به او بگویم که چقدر دوستش دارم یا حداقل از طریق رفتار هایم او را مطلع کنم.(همچنین نگاه کنید به چگونگی رفتار با پسر مغرور)
متاسفا اکثر افراد این اشتباه را می کنند، هیچ چیز جالبی در شخصی که همیشه در صحنه حضور دارد نیست یک مثال جالب! بازیگری که در همه سریال ها بازی می کند و طی چند سال همیشه در سریال ها حضور دارد دوست داشتنی تر هست یا بازیگری که با فاصله زمانی مختلف او را مشاهده می کنیم کدام خوانده را دوست دارید خواننده ای که هفته ای یک اهنگ منتشر می کند یا خواننده ای که سالی یک آلبوم زیبا از او می شنویم. افراد پر کار در واقع به نوعی تمام هنر خود را خرج می کنند و همه کارهایشان شبیه هم می شود و جذابیتی نخواهد داشت. این شرایط در زندگی و روابط شخصی ما هم کاملا صدق می کند. همیشه حضور داشتن و در دسترس بودن کار پسندیده ای نیست!(همچنین نگاه کنید به نحوه برخورد با همکلاسی پسر)

چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم تا عاشقمان شود

متاسفانه بعضی از دختر خانم ها زمانی که با یک پسر در ارتباط هستند خیلی از نکات را نمی دانند یا رعایت نمی کنند و همین موارد باعث می شود آن نیرو و جاذبه ای که باید از سوی دختر، پسر را مجذوب خود کند، احساس نمی شود و بعد از مدتی به صورت ناخودآگاه سرد شدن یهویی رابطه و دوری پسر از دختر اتفاق می افتد. سپس از خود می پرسند چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم تا عاشقمان شود.
در رفتار صحیح با دوست پسر خود باید بفهمید پسر چه هدف و آرزوهایی دارد. بعد او را تشویق کنید به خواسته هایش برسد. اگر شما پسر مورد علاقه تان را برای انجام کاری تشویق کنید چنان شور نشاطی در او ایجاد خواهید کرد که او سعی می کند نقص های خود را برطرف کند و فردی توانمند و موفق شود.
پسر وقتی ببیند شما او را درک می کنید و به خواسته هایش بها می دهید، قطعا شیفته و دیوانه شما خواهد شد و پیش خود خواهد گفت: این دختر با تمام دخترهای دیگر فرق می کند. من تنها در کنار او خوشبخت و موفق خواهم بود

راز نگه داشتن دوست پسر

اما در این بخش از رفتار صحیح با دوست پسر می خواهیم بدانیم راز نگه داشتن دوست پسر چیست؟
شما به عنوان یک دختر به رابطه جدید طوری فکر می کنید که قرار است زندگی تان را تغییر دهد، اما پسرها در کنار برقراری رابطه به حفظ وضعیت قبل خود هم فکر می کند. شما دوست دارید بعد دوستی بیشتر وقتتان را با او باشید به سینما، پارک، رستوران و … بروید و از پسر انتظار دارید دور تفریحات با دوستانش را خط بکشد و بیشتر با شما باشد. درحالی که او مُصِر است تا حد امکان برنامه های قبلی خود را حفظ کند و در آن تغییری ایجاد نکند. این روش صحیح برخورد با دوست پسرتان نمی باشد.
اگر او را دوست دارید، آزادش بگذارید، حضور شما در همه لحظات ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. اگر سعی کنید زندگی او را به سرعت تغییر دهید، احساس تهدید خواهد کرد.
راز نگه داشتن دوست پسر و رفتار صحیح با وی این است که باید به او نشان دهید که نمی خواهید همه چیز را از او بگیرید. بعنوان مثال، بگذارید وقتی را با دوستان خودش بگذراند. دائماً او را چک و کنترل نکنید، نپرسید: کجا هستی؟ دیشب کجا بودی؟ و … نشان دهید اگر بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یک شب را با دوستان خود بگذراند، اعتراضی ندارید.(همچنین نگاه کنید به رابطه با دوستان پس از ازدواج)

چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم

در رفتار صحیح با دوست پسر اگر به دنبال این هستید که چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم باید بگوییم که یک راه فوق‌العاده برای وابسته کردن دوست پسرتان این است که کاری کنید احساس خوبی درباره‌ی خودش پیدا کند. همان‌طور که دوستان صمیمی خود را تشویق می‌کنید، از دوست پسرتان نیز برای رسیدن به اهدافش حمایت کنید. به او اطمینان خاطر بدهید که همواره آماده‌ی کمک به او هستید و در شرایط سخت در کنارش خواهید بود.
در جذب مردان و ایجاد وابستگی برای مثال اگر دوست پسرتان درباره مصاحبه شغلی نگران است، با گفتن چنین جمله‌ای او را دلگرم و امیدوار کنید: “مطمئن باش که به راحتی از پس مصاحبه برمیایی. اگر فکر نمی‌کردند که گزینه‌ی ایده‌آلی برای این شغل هستی، با تو تماس نمی‌گرفتند.”(همچنین نگاه کنید به وابسته کردن پسر به خود)

روش های دلبری از دوست پسر

در این بخش از رفتار صحیح با دوست پسر می خواهیم به روش های دلبری از دوست پسر اشاره کنیم.
تماس چشمی با پسر یک روش غیرکلامی موثر برای ابراز علاقه و شیفته کردن دوست پسرتان است. زمانی که فردی را دوست داریم، تماس چشمی بیشتری با او برقرار می‌کنیم. با خیره شدن به چشمان عشقتان به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید. اگر او نیز شیفته و شیدای شما باشد، متقابلاً به چشم های شما خیره خواهد شد.
– نقش زیبایی ظاهری برای جذب کردن پسر غیرقابل انکار است. بر اساس روانشناسی شناخت پسران اگر می‌خواهید برای دوست پسرتان جذاب و خواستنی باشید، سعی کنید در حضور او همیشه شیک ظاهر شوید. به هماهنگی لباس‌ها و آراستگی ظاهر توجه کنید و استایل خاص خودتان را داشته باشید.
– علاوه بر دلربا و جذاب بودن راه فوق‌العاده‌ی دیگری نیز برای شیفته کردن دوست پسرتان وجود دارد، اگر می خواهید بدانید چگونه با دوست پسرتان ازدواج کنید، کافی است زمانی که با او هستید خوش بگذرانید و یک فرد شاد و سرخوش باشید. مسلماً دوست دارید که عشقتان مدت بیشتری در کنارتان باشد، بنابراین به او ثابت کنید که همان فردی هستید که در کنارش به او خوش می‌گذارد. البته منظورمان این نیست که سعی کنید شخصیت و رفتار خود را تغییر دهید و خودتان نباشید، مطمئن باشید که بدون تظاهر نیز راه‌های بسیاری برای داشتن اوقاتی خوش وجود دارد.

چگونه با عشق خود رفتار کنیم

در رفتار صحیح با دوست پسر اگر بخواهیم بدانیم چگونه با عشق خود رفتار کنیم بایستی به این موارد توجه کرد:
ابراز علاقه کردن
بدانید در طرز رفتار با پسران ابراز علاقه به صورت گفتاری تاثیر بسزایی خواهد داشت.
انتظارات بجا داشته باشید
در رفتار با عشقتان توجه کنید که بیش از حد توان او توقع نداشته باشید چرا که این مورد باعث ارسال احساس منفی به فرد مقابل خواهد شد.(نگاه کنید به پسران چگونه دختری را دوست دارند)
اختصاص دادن زمان
در طول روز حتما زمانی را برای وقت گذرانی حضوری و یا مجازی با او اختصاص دهید.
توجه به صحبت هایش
هنگامی که عشق تان با شما حرف می زند یا چیزی را تعریف می کند سعی کنید سراپا گوش باشید.
قدردانی
سعی کنید از دوست پسرتان برای کارهایی که برای شما انجام می دهد قدردانی کنید.(همچنین نگاه کنید به ابراز علاقه به پسر از دید روانشناسی)

وظایف دوست پسر

اما حال که در مورد همه موارد در زمینه رفتار صحیح با دوست پسر صحبت کردیم، حال می خواهیم به وظایف دوست پسر در رابطه عاطفی بپردازیم.
وفاداری:
نه تنها در مورد رابطه دوست دختر و دوست پسر‌ها، بلکه در رابطه دو دوست خوب نیز باید وفاداری دیده شود. مخصوصا زمانی که دو فرد از حالت دوستی ساده به پارتنر تبدیل می‌شوند، باید به وفاداری یکدیگر اطمینان داشته باشند.
قبول داشتن دختر:
متاسفانه مخصوصا در ایران هنوز نیز نگاه مالکیتی در عشق وجود دارد. برخی از مردان ایرانی بر این باور هستند که بعد از ایجاد رابطه دوستی، مالک کامل آن فرد می‌شوند. از این رو مرد ممکن است تلاش کند تا دوست دختر یا پارتنر خود را تغییر دهد. این تغییر ممکن است از نوع پوشش شروع شود و حتی تا کوچک‌ترین و خصوصی‌ترین کار‌های او ادامه پیدا کند. قطعا هیچ‌کس دوست ندارد که کسی به این شکل زندگی‌اش را تغییر دهد. این طرز فکر سال‌هاست که منسوخ شده و دیگر در دنیای مدرن امروزی جایگاهی ندارد. اگر در مورد انتخاب دوست پسر خود تردید دارید، بهتر است از خودتان بپرسید که شما را همین‌طور که هستید می‌خواهد یا نه؟
طرز فکر مشابه با دختر:
شاید این معیار را در اکثر موارد نا‌دیده بگیرند. معیاری که ممکن است بیشتر مشکلات از آن نشات بگیرند. نوع طرز فکر هر کس منحصر به فرد خودش است. به همین دلیل نمی‌توان نوع خاصی از طرز فکر را بیان کرد. تنها باید توجه داشته باشید که دوست پسر یا پارتنرتان طرز تفکر و عقاید مشابه شما داشته باشد.

علاوه بر تمامی موارد گفته شده در بالا وظایف دیگری نیز برای دوست پسر وجود دارد اما این مواردی که برای شما توضیح داده شد از جمله مهمترین موارد می باشند.

اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید می توانید مقاله زیر را درباره نحوه دلتنگ کردن معشوق مطالعه کنید:

how to make your ex miss you during no contact

مطالب مرتبط:

نحوه برخورد با مرد مورد علاقه

مهمترین دلایل زنان برای ترک رابطه

ارتباط صحیح با همسر

شکست عشقی در مردان و زنان

نشانه های عشق واقعی در پسران

چرا بعضی پسرها ازدواج نمی کنند

زل زدن پسر به دختر

مشاوره دوستی دختر و پسر

راه های برگرداندن دوست پسر

ابراز علاقه به پسر در دانشگاه

راه های آشتی با دوست صمیمی

علت سرد شدن ناگهانی مردان و نشانه های آن چیست

نشانه های پایان یک عشق



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *