no-img
نوین اطلس

نشانه های عشق واقعی در پسران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نشانه های عشق واقعی در پسران
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
مهر ۱۹, ۱۳۹۷

نشانه های عشق واقعی در پسران


از کجا بفهمیم یک مرد واقعا دوستمان دارد و عشقش واقعی است؟

تشخیص از هوس این روزها کار سختی بوده و نمی توانید تشخیص داد مردی واقعا عاشق شما است یا می خواهید از شما سوء استفاده کند. به همین دلیل نوین اطلس قصد دارد در این مطلب راهکارهایی برای تشخیص عشق از هوس به شما نشان دهد. این راهکارها بر اساس روانشناسی مردان احساساتی ارائه شده و به تحقیقاتی که نشان می دهند وقتی پسری دختری را برای ازدواج بخواهد چه می کند بسنده کرده اند.

همچنین در این مطلب به شما نشان می دهیم عشق مردان چگونه است و برای ایجاد عشق در مردان باید چه کنید.

عشق مردان چگونه است

مردان معمولا نسبت به ازدواج دید محتاطی دارند در صورتی که خانم ها تمایل بیشتری به ازدواج از خود نشان می‌دهند. اگر با مردی آشنا شده اید و وی به شما ابراز عشق و علاقه می‌کند باید از صداقت عشق او آگاه شوید. اگر می خواهید بدانید عشق مردان چگونه است نشانه های زیر را دنبال کنید:

۱. هنگامی که از هم جدا می‌شوید با فرستادن پیام از رسیدن سالم شما به خانه مطمئن می‌شود، به ویژه اگر در شرایط آب و هوایی نامناسب از هم جدا شده باشید.شما را به همین حالتی که هستید دوست دارد و نمی‌خواهد شما نقش فرد دیگری را بازی کنید، او شما را بادیگران مقایسه نمی‌کند و برای او بهترین هستید.

۲. برای بدست آوردن عشق و علاقه او لازم نیست لوازم گران قیمت، لباس، جواهرات و ماشین خریداری کنید تا به او نزدیک شوید و شما را تحسین و تایید کند.

۳. زمانی که در محل کارتان هستید برایتان گل می‌فرستد تا عشق و علاقه خود را به شما نشان دهد و به رقبای عشقی احتمالی نشان دهد که پیوند عاطفی عمیقی بین شما و او وجود دارد و درحال برنامه ریزی برای ازدواج و تشکیل خانواده هستید.

۴. به شما انگیزه و اعتماد به نفس می‌دهد تا در کارهای خود موفق باشید، به حرف‌ها و مشکلات کاری شما گوش می‌کند و سعی می‌کند با راهنمایی‌های صحیح و دلسوزانه به شما برای رسیدن به موفقیت‌های بالاتر کمک کند.

تشخیص عشق از هوس

عشق یا هوس؟ سوالی که همیشه فکر خیلی از افراد را به خود مشغول ساخته است. مثلا اینکه وقتی کسی به ما ابراز عشق می‌کند آیا واقعا دوستمان دارد یا تنها از سر هوس و تمایلی که به جنس مخالف دارد از کنار ما بودن لذت می‌‌برد؟ احتمالا شما هم زیاد شنیده‌اید که دو نفر با عشق ازدواج کرده‌اند اما بعد از مدت کوتاهی کارشان به طلاق کشیده ‌است اما باید بدانید عشق نمی‌تواند به این سرعت و تنها در یک مدت کوتاه از بین برود.

عشق:

وقتی کسی عاشق شما باشد در تمام بحران‌ها محکم پشت شما می‌ایستد و برایش مهم نیست که این ایستادگی می‌تواند چه عواقبی را به بار آورد. او حاضر است از خواسته خود بگذرد و خود را قربانی کند تا بتواند شما را خوشحال کند. او کاملا فردی قابل‌اعتماد و صادق است که هیچ رازی را از شما پنهان نمی‌کند و به قول معروف دلش صاف است و حرف و دلش یکی است. او سعی می‌کند خود را به لحاظ احساسی، جسمانی و ذهنی کاملا با شما هماهنگ کند. او همان‌قدر که یک عاشق شما را ستایش می‌کند، دوست خوبی هم برای‌تان است.

هوس:

هنگامی که کسی شما را فقط از روی هوس می خواهد وقتی اوضاع کمی سخت شود او هم ترجیح می‌دهد به جای اینکه خودش را جلو بیندازد فرار را برقرار ترجیح ‌دهد. او نشان داده‌ است که خیلی قابل اطمینان نیست و شما بهتر است به جای اینکه به او امید ببندید خودتان از پس کارهای‌تان بربیایید. او گاهی به شما دروغ‌‌هایی می‌گوید مثلا درمورد اینکه کجا بوده‌ است، پنهان‌کاری می‌کند یا دروغ می‌گوید و تنها زمانی حاضر به گفتن حقیقت می‌شود که شما مچش را بگیرید. صمیمیت بین شما خیلی زیاد نیست و او تنها کمی نسبت به شما کشش جسمانی دارد، از طرف دیگر بیشتر جمع‌های دونفره‌تان به خنده و مسخره بازی می‌گذرد. او در موقعیت‌های متعدد ثابت کرده‌است که اصلا شخصیت قابل اعتمادی نیست.

روانشناسی مردان احساساتی

با این که احساسات همیشه از خصوصیات زنانه به شمار می رود، اما مردان هم به اندازه زنان احساساتی می شوند و تجربیات عاطفی مشابهی را توصیف می کنند. هوش عاطفی مردان به اندازه زنان است. اگر چه هم مردان و هم زنان آه می کشند، گریه می کنند، شادی می کنند، خشمگین می شوندو داد و فریاد راه می اندازند، اما شیوه پردازش و ابراز احساسات در آن ها متفاوت است. بر اساس روانشناسی مردان احساساتی:

نسبت به قدردانی پاسخ می دهند.
اگر از همسر خود قدردانی کنید عملکرد او بسیار متفاوت می شود. برای مثال مراقبت از فرزندان. مطالعات نشان می دهد هنگامی که مردان متوجه می شوند همسرش به کار او بها می دهد و او را با کفایت می داند بیشتر در مراقبت از فرزندان سهیم می شود.

تمایل دارند همسر خود را شاد کنند.
شادی شما برای شوهر شما از اهمیت خاصی برخوردار است. اما همسر شما متوجه نمی شود شما چه می خواهید اگر به او نگویید. بسیاری از زنان تمایلی ندارند درباره چیزهایی که دوست دارند و چیزهایی که دوست ندارند صحبت کنند. اگر می توانید شفاف با همسر خود صحبت نمایید اما شخصیت او را خراب نکنید او به صحبت های شما گوش می دهد. زیرا شوهر شما می داند اگر شما حس خوبی داشته باشید او نیز حس خوبی خواهد داشت.

دچار اضطراب می شوند.
اکثر مردان، گاهی دچار اضطراب می شوند، به خصوص هنگامی که پا به سن می گذارند. شوهر شما ممکن است در مورد بدن خود، تکنیک ها و استقامت بدنی خود دچار اضطراب شود. اگر به او کمک کنید تا آرامش خود را باز یابد و از لحظات زندگی خود لذت ببرد در این صورت رابطه جنسی برای او کمتر استرس زا خواهد بود

ممکن است خانه را ترک کنند اگر نیازهای او تامین نشود.
اگر شوهر شما حس کند شما به او علاقه ای ندارید و در رابطه مورد توجه قرار نمی گیرد او در جای دیگری خود را ارضا می کند. گاهی مردان خود را در کار غرق می کنند. برخی با ورزش و بازی های رایانه ای خود را سرگرم می کنند و برخی نیز به همسر خود خیانت می کنند. برای جلوگیری از بروز این عوامل با هم صحبت کنید و نیازهای یکدیگر را تامین نمایید.

وقتی پسری دختری را برای ازدواج بخواهد

وقتی با پسری آشنا می شوید یا قرار می گذارید، شاید از نظر شما عالی و بی عیب و نقص باشد. اما این یک رابطه عاشقانه نامعلوم و بدون هدف است. پس باید مراقب باشید، چون پسری که با او آشنا می شوید یا رابطه ی عاشقانه دارید با مردی که قصد ازدواج دارد، تفاوت های زیادی با هم دارند.

وقتی مردی شما را برای ازدواج بخواهد، هیچ چیز نمی‌تواند جلوی او را بگیرد.

اگر شما را نخواهد، هیچ چیز نمی‌تواند نگهش دارد.

دست از بهانه‌گیری برای یک مرد و رفتار او بردارید.

هیچوقت خودتان را برای رابطه‌ای که ارزشش را ندارد تغییر ندهید.

اگر رابطه‌تان به این خاطر که مردتان آنطور که لیاقتش را دارید، با شما رفتار نمی‌کند، به اتمام رسید، هیچ‌وقت سعی نکنید که با هم دو دوست معمولی باشید.

یک دوست با دوست خود بدرفتاری نمی‌کند.

پاگیر نشوید. اگر فکر می‌کنید که شما را در حالت تعلیق نگه داشته است، مطمئن باشید که حتماً اینکار را کرده است.(همچنین نگاه کنید به نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق)

ایجاد عشق در مردان

آیا می‌دانید چگونه با مرد مورد علاقه خود ارتباط احساسی قوی برقرار کنید و او را مجذوب خود کنید؟ احساس صمیمیت عنصر اصلی هر رابطه عاشقانه و جذب مرد است که طرف مقابل را به فکر یک رابطه بلند مدت می‌اندازد.(همچنین نگاه کنید به راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان)

برای ایجاد عشق در مردان، عشق خود را به او نشان دهید

بعضی زن‌ها با احساسات زنانه خود می‌دانند که چگونه با مرد به طرز موثری مهربان باشند و به او توجه کنند و گرمای احساسات خود را به او نشان دهند. این زن‌ها فرشته های زمینی هستند.

مهربان بودن با مرد و درخواست ایجاد ارتباط از سوی زن در جذب مرد بسیار اهمیت دارد. مانند زن هایی نباشید که علاقه ای به مهربان بودن با مرد ندارند و به سختی محبت خود را به نمایش می‌گذارند.

برای مثال چنین زن هایی مهربانی کاملا درستی ندارد و چنین می‌کنند:

وقتی همسر خود را در آغوش می‌گیرند بجای اینکه خود را در آغوش مرد به آرامی رها کنند سعی می‌کنند او را به سمت خود بکشند.

مرد را نوازش می‌کنید اما به گونه ای که علاقه مند هستید مرد نیز چنین کاری کند و در ظاهر در راستای نوازش او پیش نمی‌روید و انتظار نوازش شدن را به او القا می‌کنید، کاری که خود مرد در هر حالتی متوجه آن هست.

برای ایجاد عشق در مردان در زمان نوازش احساس درونی خود را بروز دهید

مهم تر از نوازش کردن مرد، نوازش شدن خود شما است. هر وقت که مرد شما را نوازش کرد احساس آرامش درونی خود را کاملا بروز دهید و با حرکات بدن خود نشان دهید که نوازش او چقدر به آرامش شما می‌افزاید. در گرمای او ذوب شوید. ریلکس شوید. گاهی اوقات این کار شاید برای شما راحت نباشد.

مثلا زمانی که از دست وی ناراحت هستید و هیچ علاقه ای به لمس های او ندارید اما نباید در این حالت نیز با رفتار تند مردتان را از خود دور کنید. این کار برای مرد بسیار سخت و شکننده خواهد بود.

اگر از دست مرد خود عصبانی هستید و نمی‌خواهید که شما را نوازش کند به او بگویید که دلیل نخواستن شما چیست و فاصله خود را از او حفظ کنید. اگر دلایل شما برایش کافی نبود و عقب نشینی نکرد در اینجا محکم حرف خود را می‌توانید تکرار کنید و او را از خود دور کنید. وقتی با دلیل خود را توضیح می‌دهید در هر شرایطی بهتر درک خواهید شد.

مطالب مرتبط:

عشق واقعی چیست؟

عشق مردان چگونه است

تشخیص عشق از هوس

ابراز احساسات مردان

مردان چگونه وابسته میشوند

رفتار صحیح با دوست پسر



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.