no-img
نوین اطلس

ابراز احساسات مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ابراز احساسات مردان
zip
تیر ۳, ۱۳۹۷

ابراز احساسات مردان


موضوعات: روش ابراز علاقه زن به مرد، احساسات مردانه، ابراز احساسات پسر به دختر، نشانه علاقه مرد به زن، احساسات واقعی یک مرد، گریه مردان نشانه چیست، راه های ابراز عشق به مردان، نگاه عاشقانه مردان

روش ابراز علاقه زن به مرد

شهامت عاشق بودن
عشق، دلیری می آورد و این علامت صدق عشق است! لازم است دختر نظام ارزشی اش را چک کند و مطمئن باشد خوشبختی که محصول قاطعیت و حسابگری های صحیح باشد، به مراتب مهم تر از خوشحالی و سرخوشی عاشقانه ای خواهد بود که موقت و وابسته به شرایط است؛ این یعنی مدیریت عشق.
عشق مهم است، اتفاق زیبایی است اما همیشه برای ازدواج نیاز به عاشق بودن نیست. در ازدواج پای یک قرارداد اجتماعی، تعهد و… در میان است. ما باید قبل از انتخاب همسر، حسابگری جدی داشته باشیم و نسبت ها را در نظر بگیریم.
الزاما هر ازدواجی خوب نیست و هر طلاقی بد نیست؛ عنصری که باعث خوب یا بد شدن است کیستی و مسئولیت پذیری شماست. همسری را انتخاب کنید که مانع تلاش شما نشود و کسی باشد که در کنارش طعم واقعی عشق و خوشبختی را بچشید.

احساسات مردانه

۱- زن زندگی باشید تا حسش را به شما بگوید
یک راز بزرگ را برای تان فاش می کنیم. مرد ها نه دوست دارند خیلی خیلی رمانتیک و احساساتی باشندو نه این که احساسات شان را کاملا پنهان و سرکوب کنند. یک مرد برای این که از احساساتش حرف بزند،باید در مقابل همسرش احساس امنیت کند. او باید فکر کند، احساساتش برای شما ملموس و قابل پذیرش استو بدون این که در موردشان قضاوت کنید آن ها را می شنوید. در بسیاری مواقع مرد ها فکر می کنند،با همسرشان زبان مشترکی ندارند و حرف زدن از احساسات شان به قیمت یک سوء تفاهم بزرگ تمام می شود.
به همین دلیل آن ها تا نشانه های درست نبودن این موضوع را در شما و زندگی شان نبینند، از آنچه درون شان می گذرد حرف نمی زنند.

۲- برای شناخت احساسات مردانه پرونده سازی نکنید
اگر همسرتان فکر کند که نشان دادن احساساتش می تواند شروع یک جنگ خانگی باشد،قطعا روی آن ها سرپوش خواهد گذاشت. یادتان نرود که مرد ها از قضاوت شدن متنفرندو از این که احساساتی که به زبان می آورند بعد ها به عنوان یک مدرک جرم علیه شان استفاده شود می ترسند.آن ها فکر می کنند، یک حرف ساده می تواند روز ها در ذهن شما پرورش پیدا کند و زندگی را از این که هست سخت تر کند.به همین دلیل ترجیح می دهند، ترس های شان از روزهای سخت زندگی، مشکلات مالی، مسائل کاری و حتی اختلافات شان با شما را برای یک فرد کاملا غریبه شرح دهندتا این که با گفتن شان برای شما فاصله میان تان را بیشتر کنند.

ابراز احساسات پسر به دختر

از ترس‌های خود استقبال کنید
شما باید با دختر مورد علاقه‌تان نزدیک‌ترین ارتباطی را داشته باشید که هر انسان با همنوع خود دارد. پس باید آن‌قدر جسارت در خود ایجاد کنید که یک رابطه عمومی و سطح اولی با او برقرار کنید. چیزی در حد سلام و علیک و گفت‌وگو بر سر موضوع سیاسی یا اقتصادی روز، شرایط حقوق و دستمزد یا آب و هوا.
از هر هفته از یک موضوع شروع کنید و بعد از اندکی صحبت‌ها را بیشتر کنید.
لازم نیست این تمرین را فقط با دختر مورد علاقه‌تان انجام دهید. می‌توانید از خانه خارج شده و با مردم واقعا معاشرت کنید. در خیابان به اولین بانوی سالمندی که رسیدید وسایلش را برایش حمل کنید، در صف نانوایی با مردم سر صحبت را باز کنید، به گروه‌های داوطلبانه بپیوندید تا ارتباط خود را گسترده کنید.
در انجمن و کلاس‌های مورد علاقه‌تان ثبت‌نام کنید و هروقت فکر می‌کنید درست است و جا دارد چیزی را مطرح کنید با اجبار خود را وسط بحث بیندازید و آن حرف را در گوش بغل دستی‌تان نزنید.
معاشرت، معاشرت و بازهم معاشرت. بزودی خواهید دید با این یک کلمه توانسته‌اید جسارت لازم برای مطرح‌کردن حرف دلتان با همسر آینده‌تان را به دست آورید.

نشانه علاقه مرد به زن

آخرهفته‌های خود را با شما می‌گذراند.
ازآنجاکه همه ما زندگی‌های پرمشغله‌ای داریم، آخرهفته‌ها دوست داریم استراحت کرده و وقتمان را همانطور که دوست داریم بگذرانیم. بنابراین اگر مردی فقط دوستتان باشد، آخرهفته خود را صرف کار دیگری خواهد کرد، کاری که از انجام آن لذت می‌برد. اما وقتی مردی می‌خواهد کل آخرهفته خود را با شما بگذراند، کاملاً مشخص است که شما چیزی هستید که به او بیشترین لذت را می‌دهید.

این مسئله به طور ناخودآگاه و غیرارادی برای آنها اتفاق می‌افتد چون وقتی مردها به زنی علاقه دارند، دوست دارند همه وقت خود را کنار او بگذرانند. هیچوقت با خودش فکر نمی‌کند که اگر این کار را بکند، شما پیش خودتان خواهید گفت که گرفتارتان شده است. این کار را می‌کند چون همان کاری است که دوست دارد انجام دهد.

احساسات واقعی یک مرد

به نظرت چی خوبه؟

«به نظرت روی کارت تولد مادرم چی بنویسم؟» « به نظرت کفشام به این شلوار میاد؟» «به نظرت کدام رنگ ژاکت خوبه برای پدرم بخرم؟» پسرها چنین سوالاتی را تنها زمانی می‌پرسند که هورمون‌های عشقشان لبریز شده باشد.

از دوستانش می‌شنوید که لحظات سختی را می‌گذراند

هیچکس بهتر از شما نمی‌داند که نامزدتان از همه دوستانش بهتر است. پس توجه کنید: مثلا اگر شنیدید که می‌گویند جدیدا چقدر رفتارش بد شده، یا چیزی در این راستا که بر علیه او گفته می‌شود، در واقع دوستانش دارند از تغییرات رفتاری صحبت می‌کنند که شما متوجه آن نیستید. بنابراین از دوستان بی‌مخ نامزدتان متشکر باشید چرا که حالا دیگر خوب می‌دانید که دست عشق‌تان را بدجوری توی پوست گردو گذاشته‌اید.

گریه مردان نشانه چیست

اشک دیدگان مردها چه می‌گویند

مردها هم با سرازیر کردن اشک دیدگان خود، احساساتشان را بیان می‌کنند، در صورتی که به اشک‌های آنها توجه نمی‌شود، مورد قدردانی قرار نمی‌گیرد یا درک نمی‌شود. یک دلیل اینکه شدیدترین و عمیق‌ترین احساساتی که مردها با گریستن بروز می‌دهند، ناشی از درد نیست، بلکه آنها اشک همدردی، غرور و شادی را هم سرازیر می‌کنند. وقتی بخواهید با استفاده از چارچوب مناسبی، زبان منحصر به فرد احساسات مردانه را درک کنید، متوجه می‌شوید که مردها فقط احساسات خود را بروز می‌دهند.

راه های ابراز عشق به مردان

هر کاری می کند که خوشحال شوید

برای او غیر ممکن وجود ندارد و تمام تلاشش این خواهد بود که هر آنچه را لازم است برای شما فراهم کند. ممکن است علاقه مندی های شما یکسان نباشد ولی سعی او این است که خودش را با شما هماهنگ کند. هیچ گاه به علایق شما توهین نمی کند. برای مثال، اگر فیلم سینمایی خاصی را دوست دارید و مدت ها چشم انتظار اکران شدنش بوده اید، به جای مخالفت با شما، با خرید دو بلیت سینما، شما را غافلگیر خواهد کرد.

دلتنگ شما می شود

هنگامی که عاشق همسرتان باشید، دائما اشتیاق دارید در کنار هم باشید و وقتی از او دور هستید، دلتنگش خواهید شد. همسرتان مدام به شما فکر می کند و با شما در تماس است و برای تان پیامک می فرستد و حال شما را جویا می شود و از آنچه در نبود شما اتفاق افتاده، باخبرتان می کند. برای خیلی از مردان، بیان عواطف و احساسات کار دشواری است، با این حال آنها به شیوه خودشان سعی می کنند احساس خود را بیان کنند و از این طریق علاقه خود را به شما نشان دهند. به او بیشتر زمان بدهید و مطمئن باشید از زبان همسرتان جمله «دوستت دارم» را خواهید شنید.

نگاه عاشقانه مردان

به مردمک او دقت کنید
یکی از راه‌های آگاه شدن از علاقه یک مرد توجه مردمک‌هایش است. در یک اتاق با نور متعادل به مردمک چشم او دقت کنید. اگر بزرگ تر شود، نشانه علاقه و محبت زیاد نسبت به شما است. اگر مردمک کوچک تر شده و یا هیچ تغییری نکرد، نشانه این است که یا تردید دارد و یا اصلا به شما حسی ندارد.

مطالب مرتبط:

نشانه های عشق واقعی در پسران

روانشناسی مرد عاشق



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.