no-img
نوین اطلس

سرد شدن یهویی رابطه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

سرد شدن یهویی رابطه
امتیاز 4.65 ( 17 رای )
zip
آذر ۱۰, ۱۳۹۸

سرد شدن یهویی رابطه


سرد شدن یهویی رابطه امری است که بسیاری افراد پس از گذشت مدت زمانی از رابطه عاشقانه خود با آن مواجه می شوند. در واقع عاشق شدن و عاشق کردن به مراتب راحت تر است تا عاشق نگه داشتن فرد مقابل. هنر این است که بتوان یک رابطه را پس از طی روزها همچنان عاشقانه و صمیمی نگه داشت. به همین دلیل است که نوین اطلس در این مطلب خود با عنوان سرد شدن یهویی رابطه به شما کمک می کند با سرد شدن رابطه عاشقانه آشنا شوید و همچنین در مورد نشانه های سرد شدن رابطه، نشانه های سرد شدن زن، نشانه های سرد شدن مرد، دلسرد شدن از عشق و چگونه رابطه سرد را گرم کنیم صحبت خواهیم کرد.(نگاه کنید به درمان سردی رابطه عاطفی)

سرد شدن رابطه عاشقانه

سرد شدن رابطه عاشقانه به این صورت است که در رابطه عاشقانه دو نفره خود متوجه می شوید دیگر اثری از نگاه های دلبرانه نیست، وقتی دستان هم را می گیرید آن گرمای سابق حس نمی شود و پچ پچ ها و خنده های همیشگی تان کمرنگ شده است. در این موارد است که افراد به سرد شدن یهویی رابطه پی می برند. اما بهتر است بگوییم سرد شدن یهویی رابطه در بیشتر موارد در نظر شما ناگهانی رخ داده است وگرنه این سرد شدن به مرور زمان ایجاد شده و شما متوجه آن نبوده اید. در صورتیکه اگر از همان ابتدا متوجه کمرنگ تر شدن عشق و علاقه بین خود می شدید راحت تر می توانستید رابطه عاشقانه را مثل روز اول خود گرم کنید. دلیل اینکه در ابتدای رابطه عاشقانه همه چیز از نظر هر دو طرف خوب است و با هم اختلاف نظر کمتری دارند این است که در واقع به علت آن عشق آتشین کمبودها و عیب های فرد مقابل کمتر به نظرشان می آید و به خاطر یکدیگر در مشاجره ها کوتاه می آیند.

اما با گذشت زمان و عادی تر شدن رابطه عاشقانه هر یک می خواهند به نوعی از حق خود دفاع کنند و کمی خودخواهانه تر تصمیم می گیرند به صورتیکه خواسته های خود را به فرد مقابل ترجیح می دهند. این بحث و دعوا و در نهایت سرد شدن رابطه عاشقانه است که در ابتدا ممکن است متوجه آن نباشید اما یک روز به خود می آیید و می بینید با سرد شدن یهویی رابطه تان مواجه شده اید. به همین دلیل است که همیشه به زوج های جوان پیشنهاد می شود در ادامه زندگی خود نیز مانند ابتدای رابطه سعی کنند عشقشان را تازه نگه دارند، به نظرات همسرشان توجه کنند، همیشه در پی انتقاد از هم نباشند، به ظاهر خود اهمیت دهند و تنوع را در لباس پوشیدن خود رعایت کنند. به طور کلی سرد شدن رابطه عاشقانه به صورت تدریجی است که باعث می شود شما فکر کنید سرد شدن یهویی رابطه اتفاق افتاده است.

نشانه های سرد شدن رابطه

حال در مبحث سرد شدن یهویی رابطه عاشقانه می خواهیم به بررسی نشانه های سرد شدن رابطه بپردازیم تا اگر با این نشانه ها در زندگی خود مواجه هستید هرچه سریع تر به فکر چاره باشید. بر اساس روانشناسی رابطه عاشقانه، نشانه های سرد شدن زن با نشانه های سرد شدن مرد متفاوت است که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

نشانه های سرد شدن زن

زنان وقتی عاشق فرد مقابل باشند سعی می کنند همواره جو شادی در رابطه عاشقانه خود ایجاد کنند. برای ملاقات فرد مقابلشان هیجان زده هستند و به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند.
پس از نشانه های سرد شدن زن در سرد شدن یهویی رابطه می توان به این مورد اشاره کرد که دیگر مثل قبل به نوع پوشش و آراستگی خود اهمیت نمی دهد. علاوه بر این دیگر با ذوق و شوق قبلی آماده استقبال از همسرش نمی باشد. زنان، عاشق تعریف کردن وقایع روزمره هستند. اگر زنی مثل قبل برایتان رخ دادهای روزانه اش را تعریف نمی کند و ترجیح می دهد به جای شوهرش با دوستان و افراد دیگر وقت گذرانی کند بدانید که با نشانه های سرد شدن زن روبرو شده اید و باید هر چه زودتر برای رفع آن اقدام کنید. از دیگر علائم می توان به بی حوصلگی های زیاد، خوشحال نشدن زن در برابر  کارهایی که برایش انجام می دهید و … اشاره کرد. (همچنین نگاه کنید به دلسرد شدن از شوهر)

نشانه های سرد شدن مرد

مردی که عاشق همسرش باشد تلاش می کند همه تفریحات خود را با شریک زندگی اش داشته باشد و بعد از اتمام کارش بلافاصله به خانه بیاید. اگر با مردی هستید که خیلی علاقه ای ندارد زود به خانه بیاید و تا جای ممکن از منزل فراری است بدانید که از نشانه های سرد شدن مرد است. همچنین در مواردی که در تفریحات و سفرهای همسرتان جایگاهی ندارید باید به فکر راه حلی برای سرد شدن رابطه عاشقانه خود باشید. از دیگر نشانه های سرد شدن مردان این است که با شریک عاطفی خود کم حرف می شوند تمایلی به صحبت با او ندارند. در این موارد مردان میلی به عاشقانه های شبانه نیز نشان نمی دهند و به سمت همسرشان نمی روند. مردانی که از زندگی خود دلسرد می شوند شروع به دروغ گویی و پنهان کاری می کنند و مرموز می شوند.(نگاه کنید به علت سرد شدن مردان در رابطه زناشویی)

مواردی که به عنوان نشانه های سرد شدن زن و نشانه های سرد شدن مرد در رابطه عاطفی بیان شد جهت هشدار برای شما عزیزان است زیرا ممکن است باعث سرد شدن یهویی رابطه شود. البته توجه داشته باشید که اگر این علائم را به صورت ادامه دار مشاهده کردید باید به فکر راه حل مناسبی باشید. چنانچه هر یک از این موارد را به صورت مقطعی یکی دوبار دیدید نگران نشوید چرا که امری طبیعی است. به عنوان مثال اگر همسرتان یک روز را خواست با دوستانش سپری کند خبر دهنده ی بی توجهی به شما و نشانه سرد شدن رابطه نیست بلکه این نیاز هر شخص است که بخواهد تعاملات اجتماعی خود را حفظ کند. یا اگر مدت کوتاهی همسرتان در لاک تنهایی خود فرو رفته است، علت آن راجویا شوید ممکن است به دلیل مشکلات بیرون از خانه و فشار مسئولیت باشد نه دلسردی.(همچنین نگاه کنید به سکوت در رابطه)

دلسرد شدن از عشق

در ابتدای برقرای هر رابطه ی عاطفی دو طرف بیشتر از هر چیزی نقاط مثبت همدیگر را می بینند و نقاط منفی فرد مقابل برایشان آزار دهنده نیست. در حالیکه با گذشت زمان، نقاط قوت جذابیت خود را از دست داده و نقاط منفی بیشتر به چشم می آیند. همین موضوع باعث انتقادهای رنج آور از یکدیگر، بحث و جنجال، ناراحتی و دلخوری و در نهایت دلسرد شدن از عشق می شود. تا جاییکه فرد با خود فکر می کند چرا من روزگاری عاشق این فرد شدم؟

اگر می خواهید مانع دلسرد شدن از عشق و سرد شدن یهویی رابطه شوید تفاوت های فرهنگی و رفتاری خود و شریک عاطفی تان را از همان ابتدا بشناسید، سعی کنید این تفاوت ها را بپذیرید و با آن ها کنار بیایید. در موردش با هم صحبت کنید و به تفاهم برسید که هر دو تا حدی در اختلافات کوتاه بیایید. (همچنین نگاه کنید به راه های حفظ یک رابطه عاشقانه)
اگر این موضوع را همان ابتدا بین خودتان حل کنید مطمئن باشید در ادامه رابطه نیز بر سر هر مشکلی می توانید با هم فکری یکدیگر آن را برطرف کرده و رابطه ای عاشقانه داشته باشید. به نحوی که سرد شدن یهویی رابطه و دلسرد شدن از عشق و کم شدن رابطه زناشویی در زندگی شما جایگاهی پیدا نکند.

چگونه رابطه سرد را گرم کنیم؟

برای اینکه بدانیم چگونه رابطه سرد را گرم کنیم؟ و به دنبال احیای رابطه باشیم تا رابطه سرد را گرم کنیم، بهتر است ابتدا به دنبال دلایل سرد شدن یهویی رابطه باشیم. چرا که اگر با این دلایل آشنا شویم، می توانیم از سرد شدن رابطه عاشقانه جلوگیری کنیم.

یکی از مهمترین دلایل سرد شدن یهویی رابطه پنهان کردن احساسات می باشد. اگر در مورد رفتاری از طرف مقابلتان احساس ناراحتی دارید این حس را در خود سرکوب نکنید بلکه با استفاده از سیاست های رفتاری به شیوه ی درست این موضوع را با معشوق خود مطرح کنید. سعی کنید به جای فرار از ناراحتی ها و مشکلات و پنهان کردن احساسات خود در پی حل آن ها باشید. سرکوب احساسات واقعی باعث می شود به مرور زمان نسبت به فرد مقابل دلسرد شوید و بعد به دنبال آن باشید که در این موقعیت چگونه یک رابطه سرد را گرم کنیم؟

از دیگر مورادی که باعث سرد شدن یهویی رابطه می گردد، انتقادهای بیش از حد می باشد. در بالا گفته شد که احساسات خود را پنهان نکنید و اگر از چیزی خوشتان نمی آید آن را با شریک عاطفی خود در میان بگذارید. اما این بدین معنا هم نیست که همیشه به دنبال انتقاد کردن از او باشید چرا که باعث ایجاد حس منفی می شود. سعی کنید انتقادهای خود را با رفتاری شایسته، خیلی منطقی و در موقعیت های مناسب عنوان کنید.

مورد بعدی در پاسخ به سوال چگونه رابطه سرد را گرم کنیم؟ این است که همانطور که در ابتدای رابطه احترام را حفظ می کردید در ادامه زندگی نیز حتی در دعواها همیشه احترام فرد مقابل و خانواده اش را حفظ کنید. بی احترامی از مهمترین دلایل سرد شدن یهویی رابطه می باشد. در عوض احترام گذاشتن همیشه چاره ساز بوده است.(همچنین نگاه کنید به سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم)

اگر می خواهید بدانید چگونه رابطه سرد را گرم کنیم؟ باید بگوییم که آراستگی ظاهری همیشه در جلب توجه فرد مقابل تاثیر مثبت دارد. بسیاری از زوج ها هستند که در ابتدای رابطه به اندام و لباس پوشیدن و در کل ظاهرشان اهمیت خاصی می دهند. اما پس از گذشت مدت زمانی از رابطه دیگر به خود نمی رسند و همیشه با ظاهری یکسان و بعضا نامرتب هستند که این ویژگی منجر به تکراری شدن و سرد شدن رابطه عاطفی می شود.

مطالب مرتبط:

بهترین واکنش در برابر بلاک شدن

دلایل مردان برای ترک رابطه

چه کنیم طرف مقابل برای شروع دوباره رابطه پیش قدم شود

اشتباهات و اقدامات صحیح بعد از جدایی  – بعد از کات کردن چه باید کرد

سرد شدن رابطه زن و شوهر

سرد شدن عشق

چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم؟

وقتی مردی از شما فاصله می گیرد

۱۲ تکنیک برای گرم کردن رابطه سرد شده

بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده

کلماتی که باعث جذاب تر شدن رابطه می شود

علت  درمان سرد شدن رابطه

چرا مردان در روابط زناشویی سرد می شوند

عکس نوشته برگشتن به رابطه قبلی

۱۵ ترفند محبت به همسر



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.