no-img
نوین اطلس

وقتی مردی از شما فاصله می گیرد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

وقتی مردی از شما فاصله می گیرد
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
آذر ۱۳, ۱۳۹۸

وقتی مردی از شما فاصله می گیرد


قهر از جمله رفتارهای طبیعی انسان است که به صورت ذاتی، ژنتیکی یا محیطی به افراد منتقل می شود و هر کسی در موقعیت های مختلف به اشکال گوناگون قهر می کند. وقتی مردی از شما فاصله می گیرد یا به اصطلاح قهر می کند با وقتی مردی شما را ترک می کند خیلی متفاوت خواهد بود. دلیل فاصله گرفتن مرد از زن را هم می توان هنگامی که مرد ناراحت است جستجو کرد و هم در سرد شدن عشق و دلیل تغییر ناگهانی مردان یافت. اما سوال مهم اینجاست که در این شرایط آیا مردان باز هم به رابطه بر می گردند؟ با مقاله وقتی مردی از شما فاصله می گیرد در نوین اطلس همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

وقتی مردی شما را ترک می کند

برخی موارد وقتی مردی شما را ترک می کند با بی تفاوتی سعی می کند دختر را دل آزرده کند تا خودش رابطه را پایان دهد. چنین مردهایی حتی آنقدر برای طرف مقابلشان ارزش قائل نیستند که با او برای پایان گرفتن رابطه گفتگو کنند.

طبیعی است که وقتی مردی از شما فاصله می گیرد، میان شما و مرد زندگی تان اختلاف نظرهایی باشد اما برخی از رفتارهاست که با هیچ بهانه ای توجیه نمی شوند. وقتی مردی شما را ترک می کند مطمئن باشید زن قدرتمندی هستید، باید قدر خود را بدانید و به هیچکس، حتی مرد زندگی تان، این اجازه را ندهید چنین رفتارهایی داشته باشد.

به هر قیمتی می خواهد که ظاهر خود را تغییر دهید
رویاهای شما را نادیده می گیرد
به حریم خصوصی تان تجاوز می کند
در ملا عام شما را سرزنش می کند
شما را در اولویت نمی گذارد
از صحبت های جدی و مهم فراری است

و وقتی مردی شما را ترک می کند یا وقتی مردی از شما فاصله می گیرد چنین بهانه هایی می آورد که به خواسته های من عمل نکردی.

وقتی یک مرد ناراحت است

بسیاری از مواقع پیش می آید که در اثر عوامل گوناگون همسر شما ناراحت و غمگین می شود، سختی های موجود در زندگی و فشارهای بیرونی می تواند باعث آزار روحی شود. گاهی وقتی مردی از شما فاصله می گیرد ممکن است به علت ناراحتی ها و فشارهای بیرون از خانه باشد نه شما. اینجاست که نقش مهم زن نمایان می شود.(نگاه کنید به علت دوری پسر از دختر)

چنین زن‌هایی را همه جا می‌بینید: در میوه ‌فروشی، محل‌کار، زمین بازی یا جلو مدرسه ابتدایی.
زن‌هایی که اشک‌های فرزندشان را از روی صورتشان پاک می‌کنند، زن‌هایی که بدون کوچکترین خودخواهی هر روز را بدون هیچ چشم داشت تشکر یا قدردانی خدمت می‌کنند، آن هایی که کار بیرون و تربیت بچه‌ها را همزمان اداره می‌کنند، زن‌هایی هم شوهرانشان را می‌پرستند، زن‌هایی که حواسشان به خواسته‌ها و نیازهای همه به جز خودشان هست. آن ها زن‌هایی هستند که با آرامش در حال گرداندن جهان‌اند و وقتی یک مرد ناراحت است مراقبش خواهند بود و او را از این ناراحتی جدا می کنند. چراکه تنها وقتی مردی شما را ترک می کند که قادر به برقراری آرامش در زندگی نباشید.(همچنین نگاه کنید به چگونه قهر را تمام کنیم)

دلیل فاصله گرفتن مرد از زن

وقتی مردی از شما فاصله می گیرد، گاه لازم است برای نزدیک شدن به او ابتدا خود را عقب بکشید و اجازه دهید به  تنهایی خود برود. زنان عقب نشینی مرد و دلیل فاصله گرفتن مرد از زن را به درستی درک و تفسیر نمی کنند زیرا معمولا زنان خود را به دلایل دیگری عقب می کشند، زن وقتی خود را عقب می کشد که به مرد اعتماد نمی کند یا وقتی از مرد رنجشی داشته باشد یا مرد کاری را به اشتباه انجام دهد و زن ناراحت و مایوس شده باشد دراین حالت زن خود را به عقب می کشد و زنان بی توجهی شوهر به همسرش و دلیل فاصله گرفتن مرد از زن را با افکار خودشان می سنجند و مقایسه می کنند که در این قسمت اشتباه صورت می گیرد. (همچنین نگاه کنید به دلایل مردان برای ترک رابطه)

دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان

در این بخش از مقاله وقتی مردی از شما فاصله می گیرد می خواهیم به دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان بپردازیم.
فقط تعدادی از زوجین هستند که زندگی شان را هم در شادی و هم در بدبختی مدیریت می کنند. ناسازگاری بین زوجین علل مختلفی دارد، مثلا یکی از این علل سوء مصرف مواد می تواند باشد که تأثیرات منفی روی فرد در کوتاه مدت و درازمدت می گذارد. وقتی تصمیم اشتباهی برای یک رابطه می گیرید، باید به تصمیم اشتباهی که پشت این قضیه است فکر کنید و اگر همسرتان به حد کافی عاقل است که بدبختی ها را پشت سر می گذارد، باید شما هم متقابلاً به سمت صلح حرکت کنید. با رفتارهای اشتباه زنانه خود کاری نکنید کاسه صبر مردان ناگهان لبریز شود. به عنوان مثال آن ها غر زدن شما را تا حدی تحمل می کنند اما ممکن است ناگهان منفجر شوند و همین موضوع دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان خواهد بود. در کل وقتی مردی از شما فاصله می گیرد به دنبال بررسی علت آن در زندگی خود باشید و مشکل را حل کنید تا با سرد شدن یهویی رابطه مواجه نشوید.

آیا مردان به رابطه برمی گردند

وقتی مردی شما را ترک می کند حتما از خود می پرسید آیا به رابطه برمی گردد؟
مردها احتمالا این فقدان را عمیقا و برای مدت‌ زمان طولانی‌تری احساس می‌کنند. سرد شدن رابطه عاشقانه و از دست دادن آن برای مردها مانند فرو رفتنی است که برای بیرون آمدن از آن نیاز می‌بینند بار دیگر رقابت را از سر گیرند تا آنچه را از دست داده‌اند با فرد دیگری جایگزین کنند، یا حتی بدتر از آن! احساس می‌کنند آنچه را از دست داده‌اند غیرقابل جایگزینی است. اما اینکه وقتی مردی از شما فاصله می گیرد دوباره به سمت شما بازگردد یا عشقش را با فرد دیگری جایگزین کند کاملا بستگی به مهارت ها و تکنیک ها زن دارد که در این مدت چگونه رفتار کند. به همین دلیل به شما توصیه می شود مقاله ی چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم را مطالعه نمایید.(همچنین نگاه کنید به با بی محلی های شوهر چه کنم)

مطالب مرتبط:

دلتنگی مردان بعد از جدایی

مهمترین دلایل زنان برای ترک رابطه

علت سرد شدن زنان در رابطه زناشویی

همه چیز در مورد کم بودن رابه زناشویی

سیاست های زنانه در دعوای زن و شوهری

با مرد بیخیال چگونه رفتار کنیم

جملاتی که دل مردان را آب می کند

سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم

سکوت در یک رابطه به چه معناست

علت سرد شدن ناگهانی مردان و نشانه های آن چیست

پشیمانی پسران بعد از جدایی

چرا مردان در روابط زناشویی سرد می شوند



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.