no-img
نوین اطلس

سیاست های زنانه در دعوای زن و شوهری


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

سیاست های زنانه در دعوای زن و شوهری
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸

سیاست های زنانه در دعوای زن و شوهری


دعوا بین زن و شوهر امری بسیار طبیعی است چرا که وقتی دو نفر با تفاوت های خاص خود در کنار هم زندگی کنند بر سر یکسری موضوعات دچار بحث و اختلاف می شوند.

دعوای زن و شوهری بد نیست و به گفته ی بزرگترها حتی نمک زندگی است. به شرطی که شما با سیاست های زنانه در دعوای زن و شوهری که بینتان رخ داده بدانید چگونه رفتار کنید و چه بایدها و نبایدهایی را در دعوا و پس از آن رعایت کنید.

اگر با این سیاست های زنانه در دعوای زن و شوهری آشنا نباشید ممکن است رفتارهایی از شما سربزند که رابطه زن و شوهری شما را به خطر بیندازد.

در این مقاله در سایت نوین اطلس سیاست های زنانه مفید در زمان دعوای بین زن و شوهر را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با تسلط بر شرایط، دعوا و مشکل ایجاد شده را به خوبی برطرف سازید.

 با سیاست های زنانه در دعوای زن و شوهری از بحث بر سر این موارد جلوگیری کنید:

باید بدانید که واقعا یکسری مسائل ارزش دعوا و بحث ندارند و نباید رابطه خود را بیهوده دچار تنش کنید. اگر این موارد را رعایت کنید شوهرتان به داشتن شما افتخار خواهد کرد و همواره از شما جلوی دوستان و خانواده اش به عنوان فردی منطقی و عاقل تعریف می کند.

  • گذشته ی همسرتان: نباید همسرتان را به خاطر گذشته ای که داشته است سرزنش کنید. مهم این است که اکنون شما او را پذیرفته اید و در کنار هم هستید. پس با سیاست زنانه ی خود از دعوا بر سر این موضوع جلوگیری کنید.
  • حرف ناخوشایندی که خانواده اش می زنند: اگر خانواده ی همسرتان حرفی زدند که باعث ناراحتی شما شد، به همسرتان ربطی ندارد پس سر این مسئله با او دعوا نکنید.
  • درخواستی که داشته اید و برآورده نشده است: برای همه ی انسان ها پیش می آید که گاهی فراموش کار شوند. این موضوع حتما برای شما نیز تاکنون رخ داده است. اگر از همسرتان درخواستی داشته اید ولی او فراموش کرده است با وی دعوا نکنید بلکه درکش کرده و با آشنایی با سیاست های زنانه کاری کنید که دیگر این اتفاق نیفتد.
  • تفریحات همسرتان: اگر همسر شما تفریحاتی انجام می دهد که شما دوست ندارید یا با دوستانش به صورت مجردی تفریح می کند، با او دعوا نکنید زیرا دعوا کردن سر این موضوع نه تنها باعث ترک این تفریحات نمی شود بلکه موجب می شود از این به بعد از شما پنهان کاری کند. در این مورد باید زیرکانه عمل کنید و با سیاست زنانه خود او را به سمت خود و تفریح کردن با خودتان بکشید.( نگاه کنید به سیاست زنانه در وابسته کردن شوهر)

اگر موارد گفته شده را رعایت کنید، می توانید با سیاست زنانه از بسیاری دعواهای زن و شوهری که بین خیلی از زوجین رواج دارد جلوگیری کنید و خودتان را برتر از دیگر زنان نشان دهید.

 

مواردی که پس از دعوای زن و شوهری با همسرتان باید رعایت کنید:

  • همسرتان را درک کنید و سریع جبهه گیری نکنید.
  • اگر نمی توانید به اعصاب خود مسلط باشید کمی وقفه بیندازید. نفس عمیقی بکشید و سعی کنید با آرامش رفتار کنید و همسرتان را نیز به آرامش دعوت کنید.
  • برای مسئله ای که پیش آمده با استفاده از سیاست زنانه در دعوای زن و شوهری با همدیگر به دنبال راه حل باشید. همه مسئولیت را به دوش یک نفر نیندازید.
  • منظور خود را واضح بیان کنید. از زبان بدن مناسب استفاده کنید.
  • پس از دعوا باز هم هر دو با هم غذا بخورید و یا تلویزیون نگاه کنید.
  • در صحبت های خود به علاقه ای که به همسرتان دارید اشاره کنید. این مورد یکی از بهترین سیاست های زنانه در دعوای زن و شوهری می باشد که باعث می شود گارد طرف مقابل را در بحث پایین بیاورید.

مواردی که پس از دعوای زن و شوهری با همسرتان نباید انجام دهید:

  • هرگز همسرتان را تحقیر و یا سرزنش نکنید. این کار مغایر با سیاست های زنانه در دعوای زن و شوهری است.
  • به خانواده های هم توهین نکنید.
  • پای مسائل کهنه را به این مشاجره باز نکنید. فقط به همان موضوع دعوا بپردازید.
  • وسط حرف هم نپرید.
  • به کار بردن عباراتی مثل تو همیشه….. یا تو هیچوقت …. ممنوع است.
  • با طعنه و کنایه صحبت نکنید. بلکه با به کارگیری سیاست زنانه در دعوای زن و شوهری صریحا و با کمال آرامش نظر خود را بگویید.
  • سیاست زنانه داشته باشید و پس از دعوا قهر نکنید. با این کار نشان می دهید شما فردی منطقی هستید و کینه به دل نمی گیرید.
  • بعد از دعوا سکوت نکنید. در مورد حل مشکل بوجود آمده با هم صحبت کنید.

همه ی مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد در واقع خلاصه ای از بهترین نکات در مورد سیاست های زنانه در دعوای زن و شوهری است.(همچنین نگاه کنید به عشقم قهر کرده چیکار کنم)

این سیاست های زنانه در دعوای زن و شوهری به شما کمک می کند نظرات مخالف خود را مطرح کنید و در عین حال فردی منطقی و عاقل به نظر برسید.

با به کار گیری سیاست های رفتاری در زندگی روزمره خود می توانید جایگاه مناسبی در دل همسر خود و خانواده همسرتان بدست بیاورید.

جایگاهی که علاوه بر علاقمند کردن و وابسته کردن شوهرتان، باعث می شود همیشه احترام شما حفظ شود و در نظرش فردی محترم باشید که به خود اجازه ندهد رفتار بدی در مقابل شما نشان دهد.

 

مطالب مرتبط:

سیاست زنانه در همسرداری

سیاست رفتار با خانواده شوهر

آموزش سیاست شوهرداری

سیاست زنانه در جذب مردان

سیاست زنانه در برخورد با خانواده شوهر

فوت و فن شوهرداری

چگونه قهر را تمام کنیم

مراحل آشتی با مردی که قهر کرده

 

 

 

 

 

 



موضوعات :
سیاست رفتاری
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.