no-img
نوین اطلس

علت فاصله گرفتن مرد از زن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

علت فاصله گرفتن مرد از زن
امتیاز 4.50 ( 4 رای )
zip
دی ۲۷, ۱۳۹۶

علت فاصله گرفتن مرد از زن


این مطلب در مورد موضوعاتی همچون فاصله گرفتن در رابطه، دلیل فاصله گرفتن مردان، علت فاصله گرفتن مردها، عقب نشینی مردان در رابطه، وقتی مرد فاصله میگیرد، چگونگی به چالش کشیدن مردان، سرد شدن مرد، مردان مانند کش هستند می باشد.

فاصله گرفتن در رابطه

زنان با فاصله گرفتن از شما می خواهند چه پیامی را برسانند

چیزی درست نیست
نویسنده در کتاب ” مردان مریخی، زنان ونوسی ” می‌گوید زنان روش خود را برای بیان نیازها و احساساتشان در رابطه دارند. زمانی که زن از دست‌یابی به انتظارات خود در رابطه ناامید شود، به‌طور غریزی سعی می‌کند به فرد دیگری نزدیک شود که می‌تواند نیاز او را برآورده کند. زمانی که یک زن سعی می‌کند خود را از شما فاصله دهد شاید نشانه‌ای از یک اشتباه یا تناقض در بخشی از رابطه باشد که برای او اهمیت زیادی دارد.

من می‌ترسم
زنان اغلب احساسات خود را راحت بیان می‌کنند اما گاهی حس ترس مانع از این کار می‌شود و تصمیم می‌گیرند ساکت باشند زیرا سکوت بهترین دفاع است. حرف نزدن درباره‌ی یک موضوع، هرچه که باشد، نشانه‌ای از ترس زن از بیان آن است زیرا با خودش فکر می‌کند ممکن است با گفتن این حرف آسیب ببینم.

گیج شده‌ام
سکوت و ایجاد فاصله می‌توانند نشان دهند زن می‌خواهد پیغامی را برساند: ” من گیج شده‌ام. من قبل از صحبت درباره‌ی این موضوع به کمی زمان نیاز دارم تا آن را در ذهنم مرتب کنم “. بسیاری از زنان به این دلیل بین خود و فرد مقابل فاصله‌ی احساسی و فیزیکی ایجاد می‌کنند که تصور دارند نیاز است بارها و بارها دوباره احساسات خود را بررسی کنند. در این‌گونه موارد شاید این فاصله همیشه نشانه‌ی بدی نباشد. شاید این فاصله موقتی است و در نهایت به نتایجی مثبت منتهی شود.

من عصبانیم
زنان وقتی‌که واقعاً عصبانی‌اند می‌توانند بسیاری از موانع پیش روی خود را کنار بزنند. ” سکوت درمانی ” و یا ایجاد فاصله می‌تواند نشانه‌ای از خشم زیاد یک زن باشد، به حدی که نمی‌تواند با آن خشم ارتباطی با شما برقرار کند. شاید او نمی‌خواهد با حرف زدن و دعوا با شما خشم خود را تخلیه کند.

دلیل فاصله گرفتن مردان

دلیل فاصله گرفتن مردان در زیر آمده است.

دلیل ۱: فشار احساسی

رابطه با یک مرد می تواند مسائل احساسی زیادی برایتان ایجاد کند. سوال اینجاست که آیا اجازه می دهید این احساسات درونتان به وجود آمده و در انتها منفجر شود؟

آیا فکر می کنید که مردتان مهارت های احساسی لازم برای کنترل این موقعیت ها را ندارد و یا وقتی شما در بدترین شرایط روحی و احساسی هستید از شما دورتر می شود؟

اگر اینطور است احتمالاً با مردی هستید که هیچ تمرکز احساسی ندارد تا وقتی شما مشکلات احساسی پیدا می کنید، او را آرام کنار شما نگه دارد.

این اشتباه مردان است. یک مرد بالغ باید منبع حمایت و ثبات مردانه در رابطه باشد. اما گاهی اوقات، حتی یک مرد خوب ممکن است دچار فشار احساسی شود. این همانجاست که مرد قادر نخواهد بود احساساتی که به سمت او می آید را کنترل کرده و آنقدر از درون احساس اضطراب می کند که ممکن است همه چیز را بگذارد و برود. اما چرا این مسئله اینقدر مهم است؟

اگر یاد بگیرید که بدون فشار آوردن روی مردتان درمورد موضوعات مختلف با او حرف بزنید، رابطه تان بسیار بهتر خواهد شد. اما اگر بخواهید به اجبار همدیگر را به سمت یک مکان امن از نظر احساسی بکشانید تعجب نکنید که از شما دور شود.

دلیل ۲: احساس می کند شما می خواهید او را درست کنید

اگر آنچه که می خواهید را از رابطه نگیرید، طبیعی است که خسته شوید و سرانجام نتوانید به راحتی و البته عاشقانه با مردتان حرف بزنید و ارتباط برقرار کنید. این همانجایی است که خواسته ها و انتظاراتتان وسط کشیده می شوند. وقتی زنی احساس نکند که مردش به حرفهای او خوب گوش می دهد، عوض کردن لحن تنها راه برای جلب توجه مرد خواهد بود.

متاسفانه در این مواقع مردها نیت شما را درک نکرده و احساس می کنند که از او انتقاد یا عیب جویی شده است. اگر مردی حس کند که شما می خواهید درمورد اشتباهات یا کمبودهای او قضاوت کنید، هیچوقت با شما حرف نخواهد زد و به حرفهایتان هم گوش نخواهد داد.

شما می توانید این فضا را برای طرفتان ایجاد کنید که به انتخاب خودش مرد بهتری باشد اما اینکار با تقاضای شما برای تغییر او میسر نخواهد شد.

دلیل ۳: می ترسد آزادی خود را از دست بدهد

آیا به این فکر کرده اید چرا یک مرد خودش را به یک زن متعهد می کند و مرد شما این اواخر چه حسی به رابطه داشته است؟ اگر روابط منفیتان بیشتر از روابط مثبتتان بوده، مرد به این فکر می کند که شما برایش چه فایده ای دارید. اگر این وضع برای مدتی طولانی ادامه پیدا کند مطمئناً به دنبال یک راه فرار خواهد بود.

از طرف دیگر، اگر رابطه تان رابطه ای سالم، مفرح و صمیمی باشد، مرد برای متعهد کردن خود به شما هیچ تردیدی به دلش راه نخواهد داد. شما برای او آن زن استثنایی خواهید شد که با اولین نگاه عاشقتان می شود و همه آرزویش ماندن با شماست.

علت فاصله گرفتن مردها

بحران های میانسالی

ممکن است شوهر
شما در حال تجربه کردن چیزی باشد که به آن بحران میانسالی گویند.
ممکن است او در حال ورود به تغییرات کاری و حرفه ای باشد و یا به تازگی یک قرار داد کاری مهم را به هم زده باشد

و..
غرق شدن او در احساسات و تفکرات اش درباره شرایط جدید و مواجهه سازنده با سبک زندگی جدیدش باعث دوری گزینی از شما شود.
صحبت کردن با مرد زندگی تان، درباره هر چیزی که باعث نگرانی او شده و یا در مورد تغییرات بوجود آمده، یک راه برای به حرف آوردن او و شکستن سد ارتباطی او خواهد بود

مشکلات یا دردسرهای کاری
اگر شما در حال تجربه کردن دردسرها یا مشکلات کاری تان هستید یا اینکه بیش از حد درگیر مشکلات فرزندان شده اید یا اینکه بنا به ضرورت با مسایل و مشکلات والدین و خواهر و برادر خود زیاد دست به گریبان شده اید، احتمالا توجه تان از همسرتان برگشته و لذا او احساس تنهایی و فراموش شدن می کند و احتمالا یک دلیل دوری گزینی شوهرتان از شما همین است.(نگاه کنید به سکوت در یک رابطه به چه معناست)

وقت تبادل احساسات رسیده
زمانی که مرد از زن فاصله می گیرد و صحبت و تبادل احساسات میان آن دو رنگ می بازد مسلما عصبانیت جای خود را به تعامل سازنده زوجین می دهد. تبادل احساسات، زن و شوهرها را با هم صمیمی می کند و این صمیمیت به آنها جرات می دهد تا دلگیری ها و ترسها و مشکلات خود را که سرمنشا عصبانیت شان هستند بیان کنند.

ما معمولا در آگاه شدن از آزردگی ها و ترسهای خود مشکل داریم.
در جامعه ما، مردها در ابراز غم بیشتر مشکل دارند و لذا ناراحتی خود را با عصبانیت نشان می دهند پس عصبانیت معمولا علامت جریحه دار احساسات است.

بحث آزاد، برای زندگی زناشویی حیاتی است.
این که دو انسان با سوابق متفاوت، جنسیت متفاوت و جهان بینی متفاوت با هم اختلاف نظر پیدا کنند، عادی است. ادغام دو شخصیت در یک رابطه، سختی ها و مشکلاتی دارد.

اگر بخواهیم این سختی ها و مشکلات را تحمل نکنیم باید قید صمیمیت را که جوهر زناشویی اثر بخش است، بزنیم. پس بهتر است بپذیریم که اختلاف و بروز مشکل در زندگی مشترک اجتناب ناپذیر است و خودمان را آماده کنار آمدن با آن کنیم نه اینکه از تعامل سازنده در زندگی زناشویی، اجتناب کنیم.

عقب نشینی مردان در رابطه

عواملی که زن مانع چرخش مدار صمیمیت مرد می شود:
۱- جسمی: مرد ممکن است به اتاق دیگری برود و زن دنبال او راه بیفتد.
۲- عاطفی: زن نگران شوهرش است او با توجه و تمجید باعث ناراحتی او می شود. مخالف تنها بودن شوهرش است.
۳- ذهنی: زن با مطرح کردن سؤالاتی که موجب می شود مرد احساس تقصیر کند مانع عقب نشینی مرد می شود. راضی نگهداشتن همیشگی مرد و پذیرای بیش ازاندازه به طوری که زن هیچ عیب و نقصی در کارش نباشد تا شوهرش دلیلی برای عقب نشینی نداشته باشد به طوری که زن خود را فراموش می کند تا به شکلی که شوهرش می خواهد درآید . زن احساسات واقعی خویش را بروز نمی دهد و از انجام هر کاری که موجب ناراحتی شوهرش است خودداری می کند.
پس از طی کردن دوران عقب نشینی مرد زمانی فرامی رسد که خواهان نزدیک شدن است در چنین شرایطی زن که از این روحیه مرد آگاهی لازم را ندارد به تنبیه و مجازات مرد می پردازد و از بازگشت مرد به سوی خود جلوگیری می کند.

وقتی مرد فاصله میگیرد

آگاهی از نکات زیر به زنان کمک می‌کند دریابند چگونه می‌توانند مجددا عشق را به زندگی مشترک خود بازگردانند و چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنند.

۱) راز اول: همسر شما نمی‌تواند تمام نیازهای عاطفی شما را برآورده کند

بیشتر مواقع مردان از همسرشان فاصله می‌گیرند چون احساس می‌کنند زن فشار زیادی بر او وارد کرده و مرد را برای برآوردن نیازهای عاطفی‌اش تحت فشار قرار داده است. هنگامی که مرد نمی‌تواند انتظارات همسرش را برآورده کند احساس شکست و ناکامی می‌کند و چون زن عامل اصلی ایجاد این احساس است مرد ناخودآگاه از همسرش فاصله می‌گیرد.(همچنین نگاه کنید به سکوت مرد عاشق)

جالب اینجاست که در این میان زن، شوهرش را مقصر دانسته و حتی به فکر ترک زندگی مشترک افتاده و زندگی مشترکی که به دلیل اشتباهات ناآگاهانه خودش با مشکل مواجه شده را‌‌ رها می‌کند. گاهی زنان انتظاراتی از همسرشان دارند که نه تنها شوهرشان بلکه هیچ مرد دیگری نیز قادر به برآوردن آن انتظارات نیست و فقط خداست که می‌تواند چنین زنانی را قانع سازد.

توجه به همین نکته ساده و کوچک بسیاری از زندگی‌ها را از جدایی نجات می‌دهد. مهم‌تر از همه اینکه هرگز از شوهرتان انتظار نداشته باشید مانند یک غیب گو از انتظارات و نیازهای شما مطلع شود. واقع بین و عادل باشید و انتظارات بجایی از همسرتان داشته باشید و این انتظارات را به موقع به همسرتان بگویید و هرگز او را تحت فشار نگذارید.

اجازه دهید آزادی عمل داشته باشد تا بتواند از روی میل باطنی آنچه را که می‌خواهید انجام دهد. هر مردی روی کره زمین هنگامیکه بیش از حد تحت فشار قرار بگیرد ناچار است سر به بیابان بگذارد.

۲) راز دوم: همسرتان نیز نیازهایی دارد که درست به اندازه نیاز خود شما اهمیت دارند

توجه به این نکته بسیار مهم است. به یاد داشته باشید مردان نیز مانند زنان نیازهای احساسی دارند که به اندازه نیازهای زنان مهم هستند. معمولا تصور نادرستی وجود دارد که چون زنان در مقایسه با مردان، موجودات لطیف‌تر و حساس تری هستند نیازهای احساسی بیشتر و مهمتری دارند و مردان چون موجودات خشنی هستند هیچگونه نیاز عاطفی نداشته و یا اگر داشته باشند برآوردن آن‌ها چندان اهمیتی ندارد.

زنان هنگامی که می‌بینند همسرشان به نیازهای آن‌ها بی‌توجه بوده و نتوانسته کاری که خواسته‌اند را انجام دهد به او بی‌توجه و بی‌محبت می‌شوند. اینجاست که مردان از همسرشان فاصله می‌گیرند و وقتی مردی از شما فاصله می گیرد که احساس کند آنگونه که باید با احترام با آن‌ها برخورد نشده و به یاد داشته باشید حفظ ارزش و احترام از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای عاطفی مردان است.

بسیاری از مردان در گفته‌های خود اعتراف می‌کنند: وقتی همسرم با جملات سرد و ناشی از بی‌اعتمادی و بی‌محبتی‌اش با من صحبت می‌کند ناخودآگاه مرا از برقراری رابطه گرم ناامید می‌کند. در این مواقع من به غارم پناه می‌برم و ترجیح می‌دهم در تنهایی با خودم خلوت کنم.

زنان باید بدانند اگر همسرشان را یکی از دوستانشان تصور کنند، با این شیوه رفتاری هرگز نمی‌توانند همسر (دوستشان) را برای مدت طولانی در کنار خود داشته باشند. زنان در محیط کار، با دوستان، اقوام و حتی فرزندانشان روابطی گرم و صمیمانه برقرار کرده و با آن‌ها گرم و مهربانانه صحبت می‌کنند اما هنگام برخورد با همسرشان ناگهان فرد دیگری می‌شوند. این اصلا عادلانه نیست، چگونه از کسی که با او رفتار درستی ندارید انتظار واکنشی گرم و عاشقانه و بدون اشتباه دارید؟!

یکی دیگر از نیازهای بسیار مهم مردان که حتی از نیاز آن‌ها به احترام و عشق مهم‌تر است این است که همسرشان را سرحال و خوشحال ببینند. زنان باید بدانند برای مردان هیچ چیز آزاردهنده‌تر از این نیست که ببینند همسرشان افسرده و ناامید است، چرا که مردان با دیدن این حالت احساس می‌کنند فردی بی‌لیاقت و ناتوان هستندکه نتوانسته‌اند همسرشان را شاداب نگه دارند. مردان خود را عامل اصلی خوشحالی و ناراحتی‌های همسرشان می‌دانند.

۳) راز سوم: مردان دوست دارند رهبر خانواده باشند

راز سوم این است که زنان باید بدانند مردان ذاتا دوست دارند رهبر ومدیر خانواده باشند وهنگامی که زنی این واقعیت را نادیده می‌گیرد مشکل بروز می‌کند. برای مردان بسیار دردناک است که ببینند همسرشان آن‌ها را نادیده گرفته و خودرا رهبر و مدیر خانه می‌داند.

زنان نباید طوری رفتار کنند که مردان احساس کنند آن‌ها برتری خود را به رخ می‌کشند. حتی اگر از جهات مختلفی از همسرتان بر‌تر هستید هرگز این نکته را به رخ او نکشید. گام به گام با همسرتان پیش نروید، یک قدم عقب‌تر از او بایستید، اجازه دهید همسرتان بداند شما به او به عنوان رهبر خانه باور دارید. این یک قدم کوچک، تاثیر بزرگی در بهبود زندگی زناشویی شما ایفا می‌کند.

چگونگی به چالش کشیدن مردان

در زیر به ۷ خصوصیت خانم‌ها که مردان را شیفته می‌کند اشاره کرده و به توضیح دقیق‌ آنها می‌پردازیم.
۱- شوخ‌طبعی

باید بتوانید با هم دیوانه‌بازی کنید. کار و زندگی فوق‌العاده استرس‌زا است! همسرتان تنها کسی است که درمقابل او باید سلاحتان را زمین بیندازید. چه خانه باشید و چه بیرون، درست وقت‌هایی که کسی نگاهتان نمی‌کند، وقت مسخره رقصیدن‌ها، حرف زدن با صداهای عجیب و غریب و وقت این است که خودتان باشید. اگر می‌خواهید همسرتان احساس کند که می‌تواند با شما تفریح کند، شما هم نباید از تفریح کردن با او بترسید. حتی اگر از اینکه مسخره به نظر برسید نباید بترسید. از اینکه خودتان را رها کنید، از چارچوب همیشگی‌تان بیرون بیایید و بلند بلند بخندید نترسید.

۲- اعتماد به نفس

زنی که اعتماد به نفس داشته باشد ارزش خود را می‌داند. به خود افتخار می‌کند و این از حرکات و ظاهرش پیداست. او به دنبال تایید گرفتن از مردها نیست. خودش می‌داند که فوق‌العاده است. او می‌داند که مردی که بتواند با او باشد فوق‌العاده خوش‌شانس است چون او این توانایی را دارد که بیشتر از هر زن دیگری او را خوشحال کند.

واقعیت این است که مردها دوست دارند فکر کنند که جایزه را برده‌اند. دوست دارند احساس کنند که خوش‌شانس‌ترین مرد هستند. درست همانطور که دوست دارند شما به آنها افتخار کنید، او هم می‌خواهد به شما افتخار کند. اگر شما خودتان به خودتان اعتماد نداشته باشید و از خوب بودن خودتان مطمئن نباشید، چرا او باید چنین حسی داشته باشد؟ چه بخاطر ظاهرتان باشد، چه هوشتان، چه موفقیت‌هایتان، چه احترامی که دیگران به شما می‌گذارند، کارتان یا هر خصوصیت خوب دیگر شما، همسرتان دوست دارد به شما پز بدهد. می‌خواهد بداند که می‌تواند با اطمینان شما را به خانه پیش مادرش بیاورد و یا به دوستانش معرفی کند و یا حتی در جلسات کاری خارج از محل کار شما را با خود پیش رئیسش ببرد چون شما باعث می‌شوید که او خوب به نظر برسد.

۳- استقلال

سرتان شلوغ است، از پس کارهای خودتان برمی‌آیید و خودمختارید. علایق خاص خودتان را دارید، فردی جذاب هستید. برای بحث‌های باکیفیت و جدی حرف‌های زیادی برای گفتن دارید. برای خودتان زندگی دارید و عاشقش هستید. این خصیصه شما او را به چالش می‌کشد اما شما برایش یک چالش نیستید، شما بهترین نوع خودتان هستید و به او انگیزه می‌دهید که او هم بهترین خودش باشد. چه کارتان باشد که عاشقش هستید و چه سرگرمی‌های جالب و خلاقانه‌ای برای خودتان داشته باشید، مهم این است که به او نیازی نداشته باشید. برای اینکه خلائی در زندگی‌تان پر شود یا خوشحال شوید به او نیاز ندارید.

خودتان بدون او به اندازه کافی کامل و راضی هستید. بااینکه ممکن است حسابی سرتان شلوغ باشد و درگیر زندگی خودتان باشید، اما نباید برای گذاشتن قرار ملاقات با او هم زیاد سخت بگیرید. در هر حال باید علاقه‌تان به بودن با نامزدتان را نشان دهید. برای دیدن او باید مشتاق به نظر برسید. مردها دوست دارند حس کنند که زن‌ها آنها را می‌خواهند، آن هم زنی خاص مثل شما! پس وقتی او را دیدید، حضور کامل داشته باشید. لبخند بزنید و خود جذاب و فوق‌العاده‌تان باشید.

سرد شدن مرد

● سردکننده شماره ۱: به خودتان اهمیت نمی دهید

▪ زن های هپلی

مردی که عاشق تان باشد، حتی می تواند در سخت ترین روزها هم کنار شما بماند و در روزهای بیماری هم از شما خسته نشود. مرد ها یک زن همیشه زیبا و سالم نمی خواهند. بلکه زنی را دوست دارند که بیمارنما و ژولی پولی نباشد و اهمیت کافی را به سلامت و زیبایی اش بدهد. اگر هنوز هم منظور مان را نفهمیده اید، چند شکایت اصلی مرد ها از همسرشان را بخوانید:

دوست ندارم همسرم کار کند. چون خسته و بدبو از سرکار برمی گردد و دیگر حتی حوصله یک دوش گرفتن مجدد را هم ندارد. ساعات زیبایی و مرتب بودنش، تنها اول صبح است و بدبویی و خستگی اش را برای من به خانه می آورد.

اشتیاق زیادش به غذا خوردن نه تنها خوشحالم نمی کند، بلکه برایم عذاب آور هم شده. نمی دانم خودش را نمی بیند؟ متوجه نیست که چطور هر روز وزنش بالاتر می رود و مجبور می شود لباس های قدیمی اش را کنار بگذارد؟

همسرم ۱۰ نوع سشوار و اتوی مو دارد اما هر روز باید با موهای وز شده ببینمش. حسرت دیدن یک لباس خانه هماهنگ و آراسته به تنش، بر دلم مانده. تنها وقتی که مهمان داریم می توانم به آراسته بودنش امیدوار باشم.

▪ مردها چه فکر می کنند؟

مردها از زنانی که به بهداشت، سلامت و زیبایی شان اهمیت نمی دهند، بیزارند. شاید یک زن هم از هپلی بودن همسرش آزرده شود اما آسیبی که یک مرد از این ماجرا می بیند به مراتب بیشتر است؛ چراکه مردها در جریان این ارتباط، بیشتر تابع چشمشان هستند. شاید دیدن یک لباس خوشرنگ، مرتب و یک خانه تمیز، بیشتر از هر چیز دیگری بتواند آنها را دلگرم کند اما شکایت هایی که در بالا گفته شد، کافی است تا یک مرد عاشق هم به یک مرد سرد تبدیل شود.

▪ چرا زن ها به اینجا می رسند؟

بسیاری از زن ها در درک مفهوم «صمیمیت» دچار مشکل هستند. آنها بعد از گذشت مدتی از زندگی مشترک، به بهانه صمیمی بودن با همسرشان، رسیدن به خود و شادابی شان را فراموش می کنند. اگر شما هم در چنین موقعیتی قرار دارید، نباید این اصل را فراموش کنید که برای یک مرد، هر روز روزی تازه است و تنها با تازه نگه داشتن این زیبایی های کوچک است که می توانید دل این موجود مریخی را به دست بیاورید.

● سردکننده شماره۲: کمبود اعتماد به نفس دارید

▪ زن هایی که خود را دست کم می گیرند

حتی زشت ترین آدم های جهان هم، دلیلی برای دلفریب بودن در خود دارند. یادتان نرود که مردها از زنانی که مدام خود را تحقیر می کنند و هیچ وقت از ظاهر شان راضی نیستند، بیزارند و اگر مدام در مورد ظاهرتان غر بزنید، نه تنها او شما را یک زن فروتن نمی بیند، بلکه از شما دلسرد هم می شود. اگر هنوز هم منظور مان را نفهمیده اید، چند شکایت اصلی مرد ها از همسرشان را از زبان زن ها بخوانید:

دماغم باز هم ورم کرده. با این صورت چطور به مهمانی بیایم؟ من امشب باز هم زشت ترین زن جمع خواهم بود. اصلا همین هفته باید سراغ یک جراح زیبایی بروم و از دست این چهره مسخره راحت شوم.

نه! این لباس را نمی پوشم! ببین چقدر چاقم می کند. این پهلو های گنده را بزرگ تر هم نشان می دهد. نگاه کن شکمم چندبرابر شده و از هر گوشه لباسم یک تکه چربی بیرون زده.

هرقدر موهایم را سشوار می کشم صاف نمی شود. با این موهای وزوزی حالم از قیافه خودم به هم می خورد. دلم می خواست کچل باشم اما این موهای زشت روی سرم نباشد.

▪ مرد ها چه فکر می کنند؟

برای همسرتان زشت بودن یا زیبا بودن شما آنقدر اهمیت ندارد که تصور شما نسبت به خودتان. مردها عاشق زن های با اعتماد به نفس هستند. زن هایی که خوب بلدند زیبایی هایشان را بهتر نشان دهند و از ظاهری که دارند، راضی هستند. مدام شکسته نفسی کردن و شرمنده بودن از ظاهر خود، می تواند عاشق ترین مرد را هم دلسرد کند. شما با این کار، ایرادهایی که تا کنون در شما نمی دیده را در نگاهش پررنگ تر جلوه می دهید.

▪ چرا زن ها به اینجا می رسند؟

برخی زن ها گمان می کنند که دیگران ایراد های ظاهری شان را برجسته تر از آنچه که هست می بینند. به همین دلیل و برای نشان دادن شکسته نفسی شان، سعی می کنند قبل از دیگران، خودشان ایرادها را به زبان بیاورند اما باید بدانید که چنین رفتاری نتیجه معکوس بر روابط شما می گذارد. پس زیبایی های ظاهر تان را تحسین کنید و به خودتان باور داشته باشید. هرگز خود را در مقابل همسرتان تحقیر نکنید؛ این موضوع می تواند حس او را نسبت به شما زیر و رو کند.

مردان مانند کش هستند

مردان به کش می مانند، وقتی آنان را می کشید کش می آیند وبرای پرتاب شدن آماده می شوند. کش مفهوم جالبی است که به کمک آن می توانیم چرخش صمیمیت مردان را درک کنیم.این چرخش از نزدیک شدن، فاصله گرفتن ومجددا نزدیک شدن تشکیل می شود.

بسیاری از زنان تعجب می کنند که می بینند حتی وقتی مرد زنی را دوست دارد برای نزدیک شدن به او گاه عقب کشیده می شود. مردان به غریزه این ویژگی خود را می شناسند و مساله تصمیم گیری یا انتخاب مطرح نیست. مطلبی است که صرفا اتفاق می افتد.نه تقصیر مرد است ونه تقصیر زن.این یک مدار چرخش طبیعی است.

زنان عقب نشینی مرد را به درستی تفسیر نمی کنند زیرا معمولا زنان خود را به دلایل دیگری عقب می کشند.زن وقتی خود را عقب می کشد که به مرد اعتماد نمی کند که بتواند احساسات وی را درک کند. یا وقتی که رنجشی به دل دارد واز آسیب دیدن دوباره می ترسد یا وقتی مرد کاری را به اشتباه انجام می دهد وزن را مایوس می کند، درنتیجه زن خود را عقب می کشد.بدون تردید مرد هم ممکن است به همین دلایل خود را عقب بکشد اما درمواقعی نیز که زن هیچ کار خلافی انجام نداده مرد خود را عقب می کشد.

ممکن است او زنش را دوست داشته باشد. به او اعتماد کند ولی بی مقدمه خود را عقب بکشد. او مانند کش که آن را بکشند، ابتدا فاصله می گیرد وبعد با خاصیت فنری خود را به همسرش نزدیک می کند. مرد خود را عقب می کشد زیرا به استقلال وخودمختاری علاقه دارد. وقتی به اندازه کافی خود را عقب کشید، مانند فنر جمع می شود وبه جلو می آید.

می خواهم بیشتر بدانم:

علت دلسردی مردان

سرد شدن مرد

تعبیر خواب خیانت شوهر به زن

چرا مردان خیانت نمی کنند

چگونگی برخورد با زن خیانتکار

مردان خیانت خیانتکار چگونه رفتار می کنند

برگرداندن معشوق با قانون جذب

سرد شدن رابطه زن و شوهر

عواقب بی توجهی مرد به زن

علت تنفر مرد از همسرش

علت فاصله گرفتن مردها

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.