no-img
نوین اطلس

چگونگی برخورد با زن خیانتکار


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونگی برخورد با زن خیانتکار
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۸

چگونگی برخورد با زن خیانتکار


خیانت به همسر همانطور که در مقاله ی خیانت چگونه اتفاق می افتد و چرا باید جلوی آن را گرفت توضیح دادم دلایلی عمده دارد که می تواند هم در مورد مردان و هم در مورد زنان صدق کند. یکی از این دلایل نیز احساس نارضایتی نسبت به خود و رابطه بود که در مورد آن و راهکارهای پیشگیری از آن نیز به طور کامل صحبت کردم.

خیانت به همسر علاوه بر دلایل کلی برای زنان و مردان دلایلی دارد که برخی از آن ها مختص زنان و برخی دیگر مختص مردان می باشد.

یعنی مردان دلایل مخصوص به خودشان را برای خیانت به همسر دارند، زنان نیز با دلایل خودشان به همسر خود خیانت می کنند. در مقاله ی آمار خیانت زن ۹۸ به برخی از دلایلی که باعث خیانت زنان می شود اشاره کردم. همچنین در مقاله ی آیا خیانت مردان متاهل بیماری است در مورد خیانت مردان متاهل و دلایل مردان برای خیانت به همسر به طور کامل صحبت کردم.

در این مقاله قصد دارم به موضوع چگونگی برخورد با زن خیانتکار بپردازم.

زنان خیانتکار و مواجه شدن با خیانت آن ها

خیانت به همسر در هر جای دنیا طبق قانون محکوم است. در کشور ما نیز خیانت به همسر هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ شرعی محکوم شناخته می شود. این قانون هم در مورد خیانت مردان متاهل و هم در مورد خیانت زن به شوهر صادق است و تفاوتی قائل نمی شود.

برای مردان وقتی متوجه خیانت همسر خود می شوند مواجه شدن با آن بسیار سخت خواهد بود. البته مواجه شدن با خیانت مردان متاهل برای خانم ها هم سخت است اما در این مقاله بحث ما چگونگی برخورد با زن خیانتکار می باشد در نتیجه به طور اختصاصی به این موضوع می پردازیم.

در مقابل خیانت به همسر چه تصمیمی می توان گرفت؟

به طور کلی تصمیم گیری درست در مورد چگونگی برخورد با زن خیانتکار کار دشواری است. در ذهن خیلی ها خیانت به همسر هیچ توجیهی ندارد. کسی که خیانت کرده مقصر است و باید تاوان بدهد.

در اینکه فرد خیانتکار مقصر است شکی نیست اما پیدا کردن مقصر نمی تواند مشکل شما را حل کند. همانطور که بارها هم در مقالات قبلی و هم در این مقاله اشاره کردم هر زن و مردی برای خیانت به همسر دلایلی دارد.

شاید در نگاه اول این دلایل تنها توجیه و سرپوشی روی ماجرا به نظر برسند اما اگر منطقی فکر کنید متوجه می شوید خیلی از این دلایل در سطح ناخودآگاه هستند و شاید اگر خود شما هم به جای او بودید همین تصمیم را می گرفتید.

بعد از خیانت به همسر تکلیف رابطه ی شما چه خواهد شد؟

خیانت به شوهر رابطه ی زناشویی و زندگی مشترک را وارد مرحله ی خطرناکی می کند. در این شرایط تصمیم اولیه ی شما به عنوان مردی که به او خیانت شده است طلاق و جدایی خواهد بود.

اما در بیشتر موارد پس از گذشت یک مدت زمان مشخص متوجه می شوید می خواهید به زندگی خود ادامه دهید و در اینجا موضوع بهبود رابطه بعد از خیانت زن به میان می آید.

در مورد چگونگی برخورد با زن خیانتکار می توان به تکنیک هایی اشاره کرد که باعث شوند او از خیانتی که کرده است پشیمان شود و دوباره به سمت شما بیاید.

یادگیری این تکنیک ها نه تنها به بهبود رابطه بعد از خیانت زن کمک می کنند بلکه استفاده از چنین تکنیک هایی قبل از اینکه خیانت اتفاق بیفتد مانع آن خواهد شد. در نهایت نتیجه چیزی جز پایین آمدن آمار خیانت و کم شدن خیانت به شوهر نخواهد بود. (نگاه کنید به خیانت زن به شوهر – چگونه با خیانت زن مواجه شویم)

تکنیک های مقابله با خیانت

تکنیک هایی که چگونگی برخورد با زن خیانتکار را به شما نشان می دهند مهارت های خیلی سخت و پیچیده ای نیستند. این مهارت ها به شما کمک می کنند انتقام خود را از خیانت طوری بگیرید که همسرتان متوجه اشتباه خود شده و از خیانت به شوهرش پشیمان شود.

تکنیک های چگونگی برخورد با زن خیانتکار بر پایه ی اصول روانشناسی و با بررسی روانشناختی فردی که خیانت می کند طراحی شده اند و در چندین مرحله ی مختلف به شما کمک می کنند مهارت های ارتباطی و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، همسرتان را به سمت خود بکشانید، رابطه ی خود را بعد از خیانت بهبود ببخشید و در نهایت باعث شوید خیانت او به عشقی قوی تر بین شما تبدیل شود. (نگاه کنید به چه زمانی خیانت به همسر را باید بخشید)

فراموش نکنید طلاق و جدایی همیشه نمی تواند راه چاره باشد. گاهی اوقات لازم است برای رابطه ی خود تلاش کنید. طلاق در بیشتر موارد باعث پشیمانی خود شما خواهد شد.

درواقع پشیمانی فقط یکی از احساسات منفی است که بعد از طلاق تجربه خواهید کرد. افسردگی، احساس تنهایی و درماندگی در بیشتر موارد بعد از طلاق به سراغتان می آیند و تا مدت ها گریبان گیر شما خواهند بود. پس با یادگیری این مهارت های یک بار هم که شده بیشتر به خاطر خودتان برای بهبود رابطه ی خود تلاش کنید (نگاه کنید به تبدیل خیانت همسر به عشق).

مطالب مرتبط:

روابط زن و مرد در محیط کار

رابطه با دوستان بعد از ازدواج

احساسات مردان نسبت به زنان

تعبیر خواب زن متاهلی که عروس شده است



موضوعات :
خیانت

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.