no-img
نوین اطلس

تبدیل خیانت همسر به عشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تبدیل خیانت همسر به عشق
امتیاز 3.33 ( 3 رای )
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۸

تبدیل خیانت همسر به عشق


در نگاه اول ممکن است این عنوان برایتان خیلی عجیب و غریب به نظر برسد. چگونه می شود خیانت همسر را به عشق تبدیل کرد؟ اصلا تبدیل خیانت همسر به عشق یعنی چه؟

اگر نگاهی به مقاله ی خیانت چگونه اتفاق می افتد و چرا باید جلوی آن را گرفت بیندازید در مورد اینکه به خیانت همسر چه پاسخی باید بدهیم و بهترین انتقام از خیانت همسر چیست صحبت شده است.

وقتی متوجه خیانت همسر می شوید، موجی شدید از احساسات منفی را تجربه خواهید. (نگاه کنید به چگونه متوجه خیانت همسر شویم ) احساس می کنید تحقیر شده اید و دیگر تنها هستید. در این شرایط اگر دلایلی که منجر به خیانت همسر می شود را مطالعه درک کنید دیگر به شدت قبل احساس بدی نخواهید داشت و می توانید برای رابطه ی خود یک تصمیم جدی بگیرید.

وقتی خیانت همسر برای شما آشکار می شود کمترین انتظار شما احساس پشیمانی از خیانت به همسر در او و اقدام برای معذرت خواهی است. اما در بیشتر موارد این اتفاق نمی افتد.

چه زمانی می توان از خیانت، عشق به وجود آورد

همانطور که در مقاله ی چه زمانی خیانت به همسر را باید بخشید توضیح دادم وقتی همسرتان خیانت می کند نه تنها به خاطر کاری که پشیمان نیست بلکه خیلی از مواقع خیانت خود را توجیه می کند و حق را به خودش می دهد.

برای تبدیل خیانت همسر به عشق نیز اولین اقدام بخشیدن خیانت است. درواقع شما باید ابتدا خیانت همسر خود را ببخشید و سپس برای تبدیل خیانت به عشق او را به سمت خود بکشانید.

اما همه ی این ها در صورتی ممکن است که همسرتان به خاطر خیانتی که کرده ابراز پشیمانی کند و از شما بخواهد او را ببخشید! (نگاه کنید به خیانت زن به شوهر – چگونه با خیانت زن مواجه شویم)

راهکار واقعی عبور از بحران خیانت همسر

تکنیک ها و مهارت هایی که برای تبدیل خیانت به عشق کاربرد دارند درواقع یک تیر با چند نشان هستند. یعنی ابتدا باعث می شوند طرف مقابل شما احساس پشیمانی از خیانت به همسر خود را تجربه کند، در نتیجه ی این احساس پشیمانی از شما می خواهد او را ببخشید و در نهایت با ادامه ی این روند نه تنها بهترین انتقام را از خیانت همسر خود گرفته اید بلکه شاهد تبدیل خیانت همسر به عشق خواهید بود. (نگاه کنید به انتقام از خیانت مرد به زن)

همانطور که در مقاله ی چگونه خیانت مرد به پشیمانی می رسد توضیح دادم این تکنیک ها بر پایه ی علم روانشناسی نوین هستند و مهارت های به خصوصی را در شما تقویت می کنند. به کمک این مهارت ها می توانید به فرد خیانتکار نشان دهید چقدر با ارزش هستید و کاری کنید پشیمانی از خیانت به همسرش را هر روز و با تمام وجود احساس کند.

مراحل اولیه ی تکنیک های تبدیل خیانت به عشق

در ادامه به مراحل اولیه ی تبدیل خیانت همسر به عشق اشاره می کنم. یعنی زمانی که با خیانت همسر مواجه می شوید اولین کارهایی که باید بکنید این موارد هستند.

  • نه زنگ بزنید نه پیام بدهید

وقتی متوجه خیانت همسر می شوید اولین کاری که دوست دارید بکنید زنگ زدن و پیام دادن است. هزاران حرف در ذهن خود مرور می کنید که به او بگویید اما این اشتباه ترین کاری است که می توانید انجام دهید. او نباید متوجه عصبانیت شما شود، شما باید نشان دهید از او نا امید شده اید.

  • چندین بار او را رد کنید

پس از خیانت همسر برای مدتی به زنگ ها و پیام هایش پاسخ ندهید. حداقل تا زمانی که خودتان آرام نشده اید با او صحبت نکنید زیرا زمانی که عصبانی هستید برای صحبت کردن آمادگی ندارید.

  • پاسخ های کوتاه بله و خیر بدهید

برای تبدیل خیانت همسر به عشق باید برای مدتی هم جسمی و هم عاطفی از او فاصله بگیرید. این کار ممکن است برای شما خیلی سخت باشد اما از ناراحتی تان برای تحمل این موضوع استفاده کنید. زمانی که آماده ی صحبت کردن شدید تنها با پاسخ های کوتاه بله و خیز پاسخش را بدهید و بحث نکنید.

  • نشان دهید به او نیاز ندارید

بعد از خیانت همسر چیزی که شما می خواهید پشیمانی و عذرخواهی او است. تا زمانی که نسبت به او ضعف نشان دهید نمی توانید به هدف خود برسید. به او نشان دهید زندگی برایتان ادامه دارد و قرار نیست با نبودش زندگی شما هم پایان یابد. این مرحله برای تبدیل خیانت همسر به عشق خیلی مهم است.

  • بهترین خودتان باشید

بعد از خیانت همسر چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ موقعیت های اجتماعی در بهترین شکل خود ظاهر شوید. اجازه دهید ببیند چه چیز با ارزشی را از دست داده است و پشیمانی از خیانت به همسری موفق و زیبا را احساس کند. (نگاه کنید به بعد از خیانت همسر چه کنیم)

مطالب مرتبط:

فال تاروت عشق و احساس

چگونه عشق را زنده نگه داریم

تفاوت عشق در زن و مرد



موضوعات :
خیانت

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.