no-img
نوین اطلس

چگونه خیانت مرد به پشیمانی می رسد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه خیانت مرد به پشیمانی می رسد
امتیاز 3.00 ( 1 رای )
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۸

چگونه خیانت مرد به پشیمانی می رسد


یکی از عمده ترین دلایل طلاق را می توان خیانت مرد شناخت. در مقاله ی خیانت چگونه اتفاق می افتد و چرا باید جلوی آن را گرفت در مورد دلایل خیانت و نحوه ی برخورد با آن ها به طور کلی توضیح دادم. دلایلی که در آن مقاله شرح دادم هم خیانت مرد و هم خیانت زن را شامل می شد.

همچنین در مقاله ی آیا خیانت مردان متاهل بیماری است به روان رنجوری هایی که باعث خیانت مرد می شوند اشاره کردم و توضیح دادم در چنین شرایطی نیز چگونه باید با خیانت مرد رو به رو شد.

آیا پشیمان کردن مردان از خیانت ممکن است؟

معمولا خیانت مرد به هر دلیلی که باشد در نهایت شما می توانید کاری کنید احساس پشیمانی از خیانت به همسر خود را تجربه کند. البته این کار نیاز به زمان دارد.

اگر دلیل خیانت مرد احساس نارضایتی باشد و بتواند رضایت درونی اش را به کمک فرد دیگری به دست آورد، فراموش کردن این فرد برای او زمان بر خواهد بود و لازم است در این مورد صبور باشید.

اگر خیانت مرد به دلیل روان رنجوری ها اتفاق بیفتد باید این روان رنجوری درمان شود در غیر این صورت حتی اگر بتوانید کاری کنید احساس پشیمانی از خیانت به همسر را داشته باشد بعد از مدتی روان رنجوری هایی که در او وجود دارند بر این احساس غلبه کرده و بازهم شاهد خیانت مرد خود خواهید بود.

چگونه همسر خیانتکار خود را پشیمان کنیم؟

اکنون احتمالا از خود می پرسید چگونه خیانت مرد به پشیمانی می رسد؟

پاسخ ساده است، با کمک تکنیک هایی بر پایه ی علم روانشناسی. روانشناسی نوین تکنیک هایی را در اختیار شما می گذارد و مهارت هایی را به شما یاد می دهد که به واسطه ی آن ها می توانید در هر شرایطی که هستید هر فردی را که می خواهید به سمت خود بکشانید.

وقتی با خیانت مرد رو به رو می شوید به خصوص در شرایطی که حاضر نیست اشتباهاش را بپذیرد احتمالا تنها راهی که به ذهنتان می رسد جدایی خواهد بود. اما اگر شوهر و زندگی خود را دوست دارید و می توانید کاری کنید طعم پشیمانی از خیانت به همسر خود را بچشد چرا جدایی؟ (نگاه کنید به انتقام از خیانت مرد به زن)

چرا طلاق راه حل خوبی نیست؟

جدایی و طلاق تا مدت ها شما را درگیر دادگاه های خانواده خواهد کرد. پس از آن نیز ممکن است سال های سال تنها بمانید و نتوانید به فرد دیگری اعتماد کنید. اگر فرزندی هم داشته باشید آینده ی او تحت تاثیر منفی قرار خواهد گرفت. (نگاه کنید به عواقب طلاق)

قبل از هرگونه اقدام برای جدایی به دلیل خیانت مرد خود یک بار دیگر برای بهبود رابطه ی خود تلاش کنید. با یادگیری مهارت ها و تکنیک های به خصوصی می توانید همسر خود را از خیانتی که کرده پشیمان کنید، او را برای معذرت خواهی به سمت خود بکشانید، در نهایت او را ببخشید (بله در این شرایط خیانت را باید ببخشید) و برای بهبود رابطه ی خود اقدام کنید.

علاوه بر ایجاد احساس پشیمانی از خیانت به همسر، به کمک این تکنیک ها می توانید خیانت مرد را به عشقی پایدارتر و محکم تر تبدیل کنید. فراموش نکنید تلاش همیشه نتیجه بخش خواهد بود.(نگاه کنید به تبدیل خیانت به عشق)

بخشیدن خیانت مرد، سخت یا آسان؟

اگر به دلایلی که باعث خیانت مرد می شوند یک بار دیگر فکر کنید متوجه می شوید در بسیاری از مواقع خیانت را باید ببخشید. البته این در صورتی است که همسر شما به خاطر خیانتی که کرده است تقاضای بخشش کند.

اگر بتوانید با تکنیک هایی که در قیمت قبل اشاره شد همسر خود را از پشیمان کرده و او را وادار به معذرت خواهید کنید یعنی هنوز می خواهید به این زندگی ادامه دهید و در این شرایط خیانت را باید ببخشید.

ممکن است تصور کنید بخشیدن خیانت مرد خیلی سخت است و نمی توانید از پس آن برآید. اما اگر بعد از خیانت مرد تلاش کنید او را دوباره به سمت خود بکشانید و منتظر معذرت خواهی اش باشید درواقع به صورت ناخودآگاه تمایل دارید او را ببخشید و با مرور زمان بخشش برایتان آسان تر می شود. (نگاه کنید به چه زمانی خیانت به همسر را باید بخشید)

مطالب مرتبط:

جذب مردان و ایجاد وابستگی

پشیمانی بعد از جدایی

رفتارهایی که مردان دوست دارند

نشانه های مردی که زنش را دوست دارد



موضوعات :
خیانت

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.