no-img
نوین اطلس

آمار خیانت زن ۹۸


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

آمار خیانت زن ۹۸
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۸

آمار خیانت زن ۹۸


می گویند مردها بیشتر از زنان خیانت می کنند. البته این یک باور رایج از قدیم است. نسل های قدیمی تر اعتقاد داشتند مردها نسبت به زنان کمتر احساساتی و وابسته هستند و به دلیل روحیه ی تنوع طلبی غریزی شان آمار خیانت در آن ها بیشتر است.

حتی ممکن است بارها شنیده باشید مردها عقلشان به چشمشان است، یعنی وقتی زنی زیبا می بینند جذب او می شوند و دیگر هیچ چیز برای شان اهمیت ندارند.

البته لازم به ذکر است که به طور کلی آمار خیانت مردان در جهان از آمار خیانت زنان بیشتر است.

آیا آماری برای خیانت زنان نیز وجود دارد

انقدر در مور خیانت مردان و علت خیانت آن ها صحبت می شود که خیلی ها اصلا باورشان نمی شود زنان هم ممکن است به همسرانشان خیانت کنند. (نگاه کنید به خیانت زن به شوهر – چگونه با خیانت زن مواجه شویم)

درواقع اگر نگاهی به آمار خیانت زن ۹۸ بیندازیم متوجه می شویم زنان هم در خیانت به شوهر آمار قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند و آمار خیانت زنان دست کمی از آمار خیانت مردان ندارد.

در اینکه قبلا خیانت به شوهر خیلی کمتر دیده می شد و آمار خیانت زنان نسبت به مردان خیلی پایین تر بود شکی نیست و نمی توان این موضوع را انکار کرد. اما امروزه شرایط تغییر کرده و طبق آمار خیانت زن ۹۸، آمار خیانت زنان و مسئله ی خیانت به شوهر روی محور اعداد و ارقام جدیدی می چرخد.

تغییر الگوی ازدواج و بالا رفتن آمار خیانت زنان

متاسفانه در سال های گذشته آمار خیانت به شکل گسترده ای افزایش پیدا کرده است. بر اساس آمار خیانت زن ۹۸ زنان نیز بر خلاف همیشه در این امر آمار قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند.

طبق آمار خیانت ۹۸ امروزه شاهد دختران و پسرانی هستیم که تنها بعد از مدت کوتاهی که از زندگی مشترکشان می گذرد به دلیل خیانت یکی از آن ها پایشان به دادگاه های خانواده باز شده است و می خواهند به زندگی مشترک خود پایان دهند.

یکی از اصلی ترین دلایل افزایش آمار خیانت تغییر الگوی انتخاب همسر در دختران و پسران امروزی است.

الگوی قدیمی به این شکل بود که پسر یا دختر باید از فیلتر خانواده رد می شدند و بعد از آن به مرحله ی شناخت برای ازدواج می رسیدند. اما امروزه دختر و پسر همه ی مراحل را طی می کنند، خودشان تصمیم می گیرند و سپس خانواده ها را در جریان می گذارند.

چنین آشنایی معمولا بر اساس احساسات است و هیچ کدام از طرفین نمی توانند با منطق یکدیگر را بسنجند. کمبود تجربه ی کافی نیز چاشنی این عدم منطق خواهد بود و همین باعث می شود زندگی مشترک شروع نشده، به خیانت و در نهایت به طلاق برسد.

حضور پر رنگ تر زنان در جامعه و ارتباط آن با بالا رفتن آمار خیانت

آمار خیانت زن ۹۸ نشان می دهد زنان در جامعه ی امروز توقعات بالاتری نسبت به زنان قدیمی تر پیدا کرده اند که البته در این مورد نمی توان آن ها را سرزنش کرد.

در چنین شرایطی اگر رابطه به درستی پیش نرود و نیازهای زنان برطرف نشود ممکن است با خطر خیانت زنان مواجه شویم زیرا در این شرایط زن تلاش می کند به هر طریقی خود را ثابت کرده و عقده های برطرف نشده خود را برآورده کند.

البته خیانت به هیچ وجه قابل توجیه نیست اما قابل پیشگیری است. زن ها معتقدند لایق تحسین هستند و درواقع نیاز به تحسین شدن دارند. پس اگر مرد نتواند این نیاز را در همسر خود برآورده کرده و مرد دیگری این کار را انجام دهد خیانت صورت گرفته و به همین ترتیب آمار خیانت بالا می رود.

اینترنت، شبکه های اجتماعی و ماهواره ها نیز در افزایش آمار خیانت بی تاثیر نیست. ممکن است عجیب و خنده دار به نظر برسد اما یکی از دلایل افزایش آمار خیانت زن ۹۸ می تواند استفاده غلط از شبکات اجتماعی یا مشاهده کانال های غیر اخلاقی ماهواره ای باشد. (نگاه کنید به خیانت چگونه اتفاق می افتد و چرا باید جلوی آن را گرفت)

مطالب مرتبط:

ارتباط صحیح با همسر

شناخت احساسات زنان

علائم زنان هوس باز

نشانه های عشق واقعی در زنان



موضوعات :
خیانت

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.