no-img
نوین اطلس

علائم زنان هوس باز


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

علائم زنان هوس باز
امتیاز 4.00 ( 3 رای )
zip
مهر ۲۴, ۱۳۹۷

علائم زنان هوس باز


خانواده، شغل، تغییر هورمون ها، بارداری و … تمام مواردی هستند که یک زن در زندگی اجتماعی و زناشویی خود باید با آن دست و پنجه نرم کند. زنان به خصوص زنان شاغل مسئولیت های سنگینی دارند. آن ها نقش مهمی در تربیت فرزندان بازی می کنند در نتیجه زنان هوس باز می توانند بنیان یک خانواده و حتی یک نسل را نابود کنند و باید علائم چنین زنانی را شناخت و عشق را از هوس آن ها تشخیص داد.

عشق زن متاهل به مرد دیگر، خیانت زن و عدم علاقه او به مردی که شوهرش است می تواند قابل تشخیص باشد تا خیلی زود یک خانواده نجات پیدا کند. نوین اطلس همه ی این اطلاعات را در این مطلب در اختیار شما می گذارد و با شناخت روانشناسی عشق پسر به دختر می توانید عشق واقعی زنان را نیز تشخیص دهید.

تشخیص عشق از هوس

عشق است اگر :

کششی بین شما وجود داشته باشد

برای مدت های طولانی با هم صحبت می کنید و هر ساعت مانند یک دقیقه برایتان میگذرد. گاهی اوقات آنقدر غرق در حرف زدن می شوید که متوجه گذشت زمان نخواهید شد.

احساس می کنید او زیباست

حتی اگر او را بدون هیچ گونه آرایش، در حالی که موهایش را پشت سرش بسته و مشغول تمیز کردن دست شویی است، ببینید باز هم تصور می کنید که در نظرتان زیباست.

دوست دارید وقت بیشتری را با او صرف کنید

تنها چیزی که می خواهید این است که با او باشید، چه رابطه داشته باشید چه نداشته باشید. حتی اگر به شما بگوید که برای برقراری رابطه جنسی نیاز به سپری شدن مدت زمان بیشتری است، باز هم اهمیتی نمی دهید و قبول می کنید.

هوس برای مدت کوتاهی شما را سرگرم می کند. اما عشق مربوط به مدت زمان بسیار طولانی می شود. هر چند گاهی امکان دارد که این دو مقوله در جای یکدیگر قرار بگیرند، اما باید با توجه کامل، تفاوت میان آنها را تشخیص دهید. باید ببینید که خودتان از زندگی چه می خواهید، همه چیز به شما بستگی دارد.

عشق زن متاهل به مرد دیگر

هر رابطه یا رفتاری در زن، بر اساس نیازعاطفی، هیجانی و جنسی است. در زندگی زناشویی این احتمال دارد که زن در رابطه با همسر خود به نیاز ها، خواسته ها یا تمایلات خود نرسد. رابطه زن شوهردار با مرد متاهل که به آن روابط فرا زناشویی گفته می شود، به مرور زمان باعث می شود که طرف همسرش را کمتر از گذشته تحمل کند. در واقع سطح تحمل اخلاق و رفتار همسرش کمتر می شود. یکی از علت های مهم خیانت و عشق زنان متاهل به مرد دیگر، برطرف نشدن نیازهای عاطفی، روانی و جنسی به ویژه در زنان است.

نشانه های عدم علاقه زن به مرد

برخی از نشانه های عدم علاقه ی زن به مرد می تواند موارد زیر باشد البته فراموش نکنید که هیچوقت نمی‌توان برای همه شخصیت‌های دنیا یک فرمول یا نسخه پیچید. ممکن است برخی زنان نظرات متفاوتی نسبت به این موضوع داشته باشند. ممکن هنگام در پیش گرفتن رفتاری سعی در انتقال پیامی به شما داشته باشند یا منظور خاصی پشت آن رفتارشان پنهان باشد. در بسیاری موارد برخی رفتارها در جواب به یک سری رفتارهای خود مردان است. پس نهایتا بهترین راه حل یک صحبت صادقانه و موشکافی رفتار‌ها و دلایلشان است. چون پیش داوری و قضاوت‌های نادرست می‌تواند عواقب ناگواری در پی داشته باشد. در ادامه به این نشانه‌های احتمالی می‌پردازیم:

۱- بی‌تفاوتی

من فکر می‌کنم هیچ زنی نمی‌تواند نسبت به علایق و سلایق همسرش بی‌تفاوت باشد. ممکن است در بسیاری موارد ترجیح دهد سلایق خودش را اعمال کند، اما حتما در مورد نوع پوشش و آرایش، نوع غذاها، لیست افرادی که با آن‌ها معاشرت خانوادگی دارند، رنگ‌های مورد علاقه، موسیقی و… سعی می‌کند تا جایی که می‌تواند بی‌تفاوت نباشد. اما اگر انتخاب کند که بی‌تفاوت باشد این حتما ناشی از یک احساس منفی در وجود اوست. بی تفاوتی مساله‌ایست که حتما باید درموردش صحبت شود.

۲- ناسازگاری

زندگی مشترک مثل یک قایق سوار بر امواج خروشان است. سفر همواره ادامه دارد. برای پیش رفتن این سفر و رسیدن به مقصد هر دو باید پارو بزنیم. هماهنگ و منظم. ما زن‌ها ممکن است در زندگی خواسته‌های بسیاری داشته باشیم که با نوع زندگی که مردان برای ما می‌سازند جور درنیاید. اما یک حساب دودوتا چهارتا می‌کنیم. خواسته‌هایمان مهمترند یا آرامش زندگی‌مان با مرد طرف مقابل‌مان؟ اگر آن مرد را بیشتر دوست بداریم و بودن با او برای ما حس بهتری به ما بدهد ممکن است کوتاه بیاییم و خواسته‌هایمان را با او وفق دهیم. البته این باید یک امر دو طرفه باشد. همانطور که گفتم برای به مقصد رسیدن قایق یک تلاش هماهنگ و دوطرفه لازم است. اما اگر این کار را نکنیم و سر ناسازگاری با وی بگذاریم پس یعنی آن مرد را آنقدر مناسب خودمان نمی‌دانیم یا به او علاقه نداریم.

۳- بی احترامی

بی احترامی کردن به طرف مقابل یا تحقیر کردن او می‌تواند ناشی از این باشد که ما ندانیم با این کار چه بلایی داریم سر او می‌آوریم. اما اگر بدانیم و دلمان خنک هم بشود خب پس می‌توان نتیجه گرفت که به او علاقه‌ای نداریم. حالا یا فعلا اگر دعوا داریم به او علاقه‌ای نداریم (چون در دعوا که حلوا خیر نمی‌کنند) یا کلا به او علاقه نداریم! پس اگر زن طرف مقابلتان در کل در حالت عادی هم به شما بی‌احترامی می‌کند و برایش مهم هم نیست که چقدر ناراحت می‌شوید به شما علاقه‌ای ندارد.

۴- فاصله

ممکن است این فاصله در مقاطعی از زندگی مشترک یا یک رابطه بین دو طرف ایجاد شود. گاهی بخاطر شغل اشخاص، تحصیل، گاهی بخاطر تولد فرزند. زنگ خطر آنجاست که یک زن نسبت به این فاصله بی‌تفاوت باشد یا حتی بدتر از آن، خوشحال هم بشود و به این نتیجه برسد که اینطوری زندگی بهتری دارد. اگر زنی دلش برای شما تنگ نشود یا دلش نخواهد که اوقاتش را بیشتر با شما بگذراند پس علاقه‌ای به ادامه ارتباط با شما ندارد.

نشانه های خیانت زن

خیانت زنان بیشتر به دلیل فقدان ارتباط عاطفی عمیق و کارامد اتفاق می افتد. معمولا زنانی که احساس می کنند طرد شده و یا در روابط عاطفی به اندازه کافی فهمیده نمی شوند دست به خیانت می زنند. همچنین عواملی مثل بیماری های روانی و اعتیاد و فقر نیز می تواند از دلایل این امر باشد. معمولا زنانی که روابط موازی داشته و خیانت می کنند رفتارهای تکانه ای بیشتری از خود نشان می دهند و مخفی کاری های آن ها و به دنبال آن اضطراب بیشتری را نشان می دهند.

نشانه های خیانت زنان
سردی: سرد شدن در زنان فقط به صورت سردی در روابط جنسی نیست. این سردی بیشتر در محبت کردن و روابط عاطفی اتفاق می افتد. برعکس مردان که سردی در رابطه آن ها شاید نشانه مهم بی میلی به رابطه و خیانت باشد در زنان سردی در توجه و ارتباط گرم عاطفی بیانگر این اتفاق است.

بیماری های مقاربتی: مبتلا شدن به بیماری های مقاربتی که فرد قبلا به آن ها مبتلا نبوده می تواند مهم ترین نشانه برای خیانت زنان باشد. زگیل های دهانی و تناسلی و یا بیماری های دیگر واژینال می تواند از این نشانه ها باشد.

مخفی کاری و پنهان کاری: افراد هنگام برق راری رابطه دیگر اضطراب بیشتری را نشان می دهند و نگرانی بیشتری به خاطر فاش شدن رازهای خود دارند. درنتیجه انرژی بیشتری را صرف مخفی کردن می کنند و ممکن است نسبت به محیطهایی که در ان ها و ابزاری که با آن این ارتباط شکل و تداوم دارد مراقبت بیشتری نشان دهند.

خشم و یا سرویس دادن های بی مناسبت: ممکن است فرد بعد از داشتن رابطه احساس گناه کند و شریک خود را مقصر بداند. در نتیجه با او بد رفتاری کرده و یا برای جبران این احساس گناه محبت غیرمعمولی را نسبت به همسر خود نشان می دهد.

روانشناسی عشق دختر به پسر

عاشق شدن دختر ها علائم خاصی دارد. همیشه در تشخیص عشق دیگران به خود، مشکلاتی وجود داشته. این موضوع مخصوصاً زمانی برای یک فرد حیاتی قلمداد می شود که در یک نگاه از یک دختر خوشش می آید اما نمی داند آیا آن دختر نیز پاسخش برای شروع یا ادامه ی یک ارتباط رابطه مثبت هست یا خیر؟ روانشناسی عشق دختر به پسر خبر از علائم زیر می دهد:

۱-نگاه طرف مقابل را بدزدید
اگر از یک فردی خوشتان آمد، سعی کنید به چشمانش خیره شوید وارتباط چشمی خود را قطع نکنید تا فرد مقابل نگاهش بسمت شما برگردد و اگر به چشمان شما خیره شد و دنبال چشمان شما گشت، یعنی علامت مثبت برای شروع ارتباط است، ممکن است یک دختر بشما خیره شود بلکه تنها بصورت لحظه ای اما متداوم بشما نگاه کند.

۲- به دنبال شما می گردد
اگر آن فرد وارد اتاقی شود که شما قبلاً وارد شده اید و چشمانش بچرخد، حتی اگر برود و کنار دوستش بشیند، نشان از این دارد که شما ذهن وی را مشغول کرده اید و وی بدنبال شماست حتی اگر مستقیم بدنبال شما نیامده باشد.

۳- او شروع به نشان دادن رفتاری متفاوت می کند
اگر با فردی از جنس مخالف تا مدت ها دوست بوده اید و ناگهان دختر مقابل حسی متفاوت و عاطفی نسبت بشما پیدا کند، به احتمال زیاد بصورت ناگهانی رفتارش را کاملاً تغییر می دهد.

مطالب مرتبط:

روانشناسی زنها

نشانه های عاشق شدن دختر به پسر

نشانه های بی علاقگی زن به شوهر

علت نگاه دختر به پسر

تعبیر خواب ازدواج مجدد زن متاهل



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.