no-img
نوین اطلس

شناخت احساسات زنان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

شناخت احساسات زنان
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
آبان ۹, ۱۳۹۷

شناخت احساسات زنان


آقایان قبل از ازدواج بهتر است روحیات و احساسات خانم ها را بشناسند، در این صورت زندگی بادوام تری خواهند داشت. اگر قصد تشکیل خانواده دارید، بهتر است پیش از آن حتما تفاوت های میان خود و زن ها را به خوبی بشناسید. شناخت شخصیت زنان به شما کمک می کند روابط محکم تر و با تنش کمتری با آن ها برقرار کنید. روانشناسی ذهن و رفتار زنان در این زمینه کمک زیادی به شما خواهد کرد. همچنین زنان وقتی عاشق می شوند روحیات متفاوای خواهند داشت که در این صورت شناخت زنان عاشق نیز امری واجب خواهد بود.

شناخت روحیات زنان

از روحیات بارز زنان که بر کسی پوشیده نیست این است که زن ها بر خلاف مردها به آسانی عاشق نمی شوند. مردها زودتر تحت تأثیر احساسات قرار گرفته و دل می بندند. ولی خانم ها در این مورد بیشتر کنترل و وسواس به خرج می دهند و در انتخاب همسر احتیاط و دقت می کنند.

زن ها به صفات اخلاقی مردها زیاد توجه می کنند، بسیار در این مسائل و موارد آینده نگر هستند و با تفکر خود احساسات را کنترل می کنند. ممکن است به مردی علاقه زیادی پیدا کنند ولی باز هم این سوال را از خود می کنند که آیا می توانم به این مرد اعتماد کنم؟ بنابراین به آسانی در این باره تصمیم نمی گیرند.

شناخت شخصیت زنان

کل قانون خلقت و تدبیر حکیمانه خداوند در آفرینش زن و مرد، تفاوت های حکیمانه و ضروری قرار داده تا زن و مرد قادر به انجام مسئولیت های خود باشند و علاوه بر آن مکمل وجود یکدیگر گشته و چرخه حیات انسانی را در حرکت نگه دارند.زن برای زن بودن، نیازبه خصلت هایی دارد.

بعضی ها می گویند درون یک زن، ناشناخته و کشف نشدنی است و نمی توان شخصیت او را شناخت. البته یک زن می تواند پُر از راز و تناقضات باشد اما اگر مرد توجه بیشتری به نیازهای زن داشته باشد و به درستی به او نگاه کند، درون زن دیگر اینقدر پیچیده نخواهد بود. آقایان محترم! باور کنید لازم نیست ذهن خوانی کنید تا بفهمید یک زن چه می خواهد. درک همسرتان فقط نیاز به کمی درک و منطق دارد.

روانشناسی رفتار زنان

وقتی زنی از موضوعی می رنجد، مرد باید ضمن همدردی با او نشان دهد که برای غم او نگران است، سپس سکوت اختیار کند تا آن زن بتواند احساس همدردی اش را حس کند.

دردناک ترین مسائل برای بعضی از زنان ، عدم پذیرش، قضاوت نادرست و ترک شدن است ، چراکه امکان دارد این باورها در عمق ضمیر ناخودآگاهشان آنان را به سوی این تصور نادرست سوق دهد که لیاقتشان بیش از این نیست. ماهیت یک زن، درخواست تایید امور است.

در صورتی که مردی در مقابل پیشنهادات یک زن از خود مقاومت نشان دهد، زن با این حال که مفهوم این مقاومت را درک می کند ، اما هیچ گونه توجهی به آن نشان نمی دهد . ولی در این زمان احساس می کند که مرد به او احترام نمی گذارد. بسیاری از زنان به این علت که نمی خواهند کسی ایشان را نیازمند بداند، نیازهایشان را انکار می کنند.

بر اساس روانشناسی رفتار زنان حتی در صورتی که زنی بپندارد نیازها و خواسته هایش برآورده نخواهند شد، اجتناب از بیان آنها و قصد انجام دادن تمام کارها به تنهایی، اشتباه بزرگی است.

شناخت زنان عاشق

زنان و مردان با هم تفاوت های اساسی دارند. این جمله دیگر آنقدر تکراری شده که برای درک آن نیاز به توضیح بیشتری نیست. زن و مرد از دو جنس مختلف با روحیات متفاوت هستند، زن عاشق نیاز دارد شما عشق او را ببینید. کلید زندگی زناشویی موفق شناخت زن عاشق است پس برای آن که بتوانید با موجودی که تا این حد با شما متفاوت است زندگی خوبی داشته باشید باید او را بشناسید.

زنان به دریافت عاشقانه چند شاخه گل ، هدایای کوچک و ابراز عشقهای بی اختیار، عشق می ورزد .

زمانی که مردی به زنی چند شاخه گل تقدیم می کند و یا یادداشت های عاشقانه اش را نثارش می دارد، به آن زن اجازه می دهد تا بداند تا چه اندازه منحصر به فرد است .

وقتی زنی عاشق می شود ، احساس زیبایی و زنانگی در او به چندین برابر می رسد.

نوازش زن به او قدرت و انگیزه برای زندگی کردن می بخشاید .

زنان عاشق همیشه دوست دارند از عشق همسرش نسبت به خودش مطمئن شوند.

پیش از اینکه زنی قادر به احساس عمیق برقراری رابطه جسمانی باشد، به احساس عشق، نوازش و ملاطفت نیاز دارد.

زنان ابتدا کیمیای روح و عاطفه را احساس می کنند و بعد به کیمیای جسم پی می برند.

روانشناسی ذهن زنان

روانشناسی می‌گوید اگر فقط یک فرق بین زن‌ها و مردها باشد این است که برای زن‌ها ارتباط برقرار کردن با دیگران مهم‌ترین چیز است و برای مردها استقلال و اقتدار. این‌که زن‌ها خیلی بیشتر به ارتباط با دیگران اهمیت می‌دهند، از همان کودکی شروع می‌شود. حتماً همه‌ی شما دیده‌اید دخترها عروسک را به‌عنوان اسباب‌بازی اصلی انتخاب و با آن ارتباط برقرار می‌کنند. ‌روان‌شناس‌ها به این ویژگی زنانه که بیشتر مربوط به ذهن آن ها است «پیوندجویی» می‌گویند.

همچنین اگر می خواهید ذهن زنان را بهتر بشناسید خوب است بدانید که زن‌ها عاطفی‌تر از مردها هستند. این یک باور عمومی است که اتفاقا پایه‌های علمی هم دارد. البته روان‌شناس‌ها کمی جزئی‌تر در این مورد اظهار نظر می‌کنند. آنها می‌گویند مردها می‌توانند جنبه‌های عقلانی و احساسی یک ماجرا را از هم جدا کنند، اما زن‌ها حتی در یک بحث منطقی زود احساساتی می‌شوند. عصب‌شناس‌ها می‌گویند دلیل این قضیه می‌تواند این باشد که مرکز عاطفه در مرد‌ها فقط در نیمکره‌ی راست مغز آنهاست در صورتی که مراکز عاطفه در زن‌ها هم در سمت چپ و هم در سمت راست مغز پراکنده است.

مطالب مرتبط:

خصوصیات زنان متولد ماه های مختلف

نشانه های عشق واقعی در زنان

چگونه زنان را بشناسیم

روانشناسی ذهن زنان

تفاوت عشق در زن و مرد



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.