no-img
نوین اطلس

بهبود رابطه بعد از خیانت زن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بهبود رابطه بعد از خیانت زن
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۸

بهبود رابطه بعد از خیانت زن


در بین پرونده هایی که امروزه برای طلاق و جدایی وارد دادگاه های خانواده و دفاتر مشاوره طلاق می شود آمار خیانت به عنوان یک دلیل جدایی رو به افزایش است. در این آمار خیانت زن به شوهر نیز به وفور به چشم می خورد. (نگاه کنید به خیانت چگونه اتفاق می افتد و چرا باید جلوی آن را گرفت)

در مقاله ی قبلی، خیانت زن به شوهر – چگونه با خیانت زن مواجه شویم در مورد خیانت به شوهر و دلایل آن به طور کامل توضیح دادیم. همچنین در مورد اینکه چگونه با خیانت زن مواجه شویم و در چنین شرایطی باید چه عکس العملی از خود نشان دهیم به طور کامل شرح دادیم.

در مورد بهبود رابطه بعد از خیانت زن نیز در مقاله ی قبل شرح مختصری ارائه دادیم اما با توجه به اهمیت موضوع لازم دانستیم بیشتر این مسئله را باز کنیم. در نتیجه در این مقاله به طور کامل در مورد بهبود رابطه بعد از خیانت زن  و خیانت به شوهر صحبت خواهم کرد.

راهکارهای بهبود یک رابطه

  • قدرت درک بالا

در این بخش من راه حل هایی را برای بهبود رابطه معرفی می کنم که در عین سادگی خیلی مهم هستند و خیلی زود شما را به چیزی که می خواهید می رسانند.

اولین راه حل برای بهبود رابطه بالا بردن درک خود از طرف مقابل و رابطه تان است. تا زمانی که نتوانید شریک زندگی خود را در شرایط مختلف درک کنید رابطه ی خیلی خوبی هم نخواهید داشت که در این صورت بهبود رابطه بعد از خیانت زن هم غیر ممکن خواهد بود.

در هر رابطه ی عاطفی اتفاقات خوب و بد زیادی می افتد و این مسئله اجتناب ناپذیر است. باید یاد بگیرید در همه ی این اتفاقات طرف مقابل خود را درک کنید و خودتان را جای او بگذارید. همچنین باید درک بالایی نسبت به اتفاقی که افتاده است نیز داشته باشید تا خوب و بد موضوع را تشخیص دهید و بتوانید آن را برای خود هضم کنید.

زمانی که درک خود را بالا ببرید ۹۰% مشکلات به آرامی، بدون دعوا و درگیری حل خواهد شد و رابطه تان رو به بهبود پیش خواهد رفت.

  • صمیمیت

دومین نکته ی مهم و ساده ای که به بهود رابطه و به خصوص بهبود رابطه بعد از خیانت زن کمک خواهد کرد افزایش صمیمیت است. توصیه ی من به شما این است در یک رابطه قبل از رابطه ی عاشق و معشوق بودن رابطه ی دوستی داشته باشید.

یعنی ابتدا بهترین دوست هم باشید و بعد از آن عشق را میان خود جای دهید. صمیمت یکی از ارکان اصلی یک رابطه ی عاطفی است. صمیمیت باعث می شود در هر شرایطی و تحت هر فشاری فراموش نکنید چقدر برای هم مهم هستید.

وقتی صمیمیت در رابطه تان افزایش پیدا کند در هنگام مشکلات (که مشکل اصلی در این مقاله خیانت به شوهر است) دیگر پل های پشت سر خود را خراب نمی کنید و حتی اگر مدتی فاصله بگیرید بازهم انتخاب اول و آخر یکدیگر خواهید بود.

آیا ادامه ی رابطه بعد از خیانت ممکن است؟

همانطور که اشاره کردم آمار خیانت به عنوان یک دلیل برای جدایی روز به روز در حال افزایش است. در این بین زوج هایی هم هستند که شاید در مراحل اولیه و زمانی که زخمشان تازه است تصمیم به جدایی بگیرند اما بعد از آن بنا بر دلایلی از این تصمیم منصرف خواهند شد.

یکی از این دلایل می تواند همان درک و صمیمیت زیادی باشد که در بخش قبل در مورد آن صحبت کردم. همچنین ممکن است زوج ها به خاطر آینده ی فرزندانشان یا عشق و علاقه ی زیادی که نسبت به هم دارند از جدایی منصرف شوند و بخواهند به زندگی ادامه دهند. در این شرایط موضوع بهبود رابطه بعد از خیانت اهمیت پیدا می کند. (نگاه کنید به تبدیل خیانت همسر به عشق)

به منظور بهبود رابطه بعد از خیانت اولین قدم بازسازی اعتماد است. اگر کسی هستید که به شما خیانت شده است تلاش طرف مقابل برای جلب اعتماد را نادیده نگیرید و اگر خودتان خیانت کرده اید مسئولیت آن را بپذیرید و برای جلب اعتماد هرکاری از دستتان برمی آید انجام دهید. (نگاه کنید به بعد از خیانت همسر چه کنیم)

بهبود رابطه پس از خیانت به شوهر

در مورد بهبود رابطه بعد از خیانت زن همه ی مواردی که تاکنون گفته شد لازم است و می تواند به بهبود رابطه کمک کند. چیزی که متفاوت است زمان خواهد بود. خیانت به شوهر برای مردان مسئله ی خیلی حساسی است چون در این شرایط پای غیرت مردانه به میان می آید و درک و هضم موضوع برای آن ها سخت تر خواهد بود. (نگاه کنید به چگونگی برخورد با زن خیانتکار)

راهکارهای بهبود رابطه بعد از خیانت زن راهکارهای متفاوتی از چیزی که تاکنون گفته شد نخواهد بود اما زمان و فضایی که باید به این مورد به خصوص بدهید خیلی بیشتر است.

اگر شما به عنوان یک زن خیانت کرده اید باید درک کنید حساسیت خیانت به شوهر خیلی زیاد است و همسرتان برای اینکه شما را ببخشد نیاز دارد مدتی شاید طولانی فکر کند.

مسئولیت خیانت خود را بپذیرید زیرا خیانت به شوهر چیزی نیست که بتوانید آن را با دفاع نا به جا از خود توجیه کنید، در مورد دلایل آن توضیح دهید و اظهار پشیمانی کنید، پس از آن باید صبر کنید و منتظر باشید همسرتان موضوع را قبول کند و به مرور زمان شما را ببخشد. (نگاه کنید به چه زمانی خیانت به همسر را باید بخشید)

مطالب مرتبط:

درست کردن رابطه خراب شده

برگشت بعد از جدایی

اعتماد دوباره



موضوعات :
خیانت

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.