no-img
نوین اطلس

چرا مردان خیانت نمی کنند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چرا مردان خیانت نمی کنند
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۸

چرا مردان خیانت نمی کنند


تاکنون در مورد خیانت مردان مقالات زیادی نوشته ام. در بین مقالاتم در مورد علت خیانت مردان به طور کامل توضیح دادم. اگر مقالات آیا خیانت مردان متاهل بیماری است و روانشناسی مردان خیانتکار را مطالعه کنید تمام دلیل های ممکن را برای خیانت مرد می توانید بشناسد.

همچنین در مورد انتقام از خیانت مرد به زن و اینکه خیانت مرد چه زمانی به پشیمانی می رسد نیز در مقالات قبلی به طور کامل توضیح داده و راهکارهایی کاربردی برای آن ها ارائه دادم.

در این مقاله قصد دارم در مورد موضوع متفاوت تری صحبت کنم: چرا مردان خیانت نمی کنند؟

آیا خیانت مرد همیشه دلایل روانشناسی دارد؟

تاکنون هرجا در مورد علت خیانت مردان صحبت کردم به دلایل روانشناختی آن ها برای خیانت اشاره کرده و هیچ گاه در ارتباط با عواملی که در زندگی مشترک مرد را به سمت خیانت می کشاند حرفی نزدم.

همیشه علت خیانت مردان مسائل روانشناختی نیست. گاهی اتفاقاتی به خصوص در زندگی مشترک و اقدام های نادرست خانم ها باعث خیانت مرد می شود.

اگر علت خیانت مردان مسائل روانشناختی و روان رنجوری هایی مانند اعتیاد عاطفی باشد در این صورت مرد باید درمان شود، در غیر این صورت با اطلاعاتی ساده اما مهم درباره ی چگونگی برخورد با مردان می توانید از خیانت آن ها جلوگیری کنید. (نگاه کنید به خیانت چگونه اتفاق می افتد و چرا باید جلوی آن را گرفت)

چگونه مانع خیانت مرد شوید

اکنون که می دانید چرا مردان خیانت می کنند بهتر است از خود بپرسید چرا مردان خیانت نمی کنند؟ چه چیزی آن ها را نسبت به همسرشان وفادار نگه می دارد؟

هیچ کس دوست ندارد شریک زندگی اش را با فرد دیگری قسمت کند. برای جلوگیری از خیانت مرد و حفظ او در زندگی مشترک باید بدانید چگونه رفتار کنید. این رفتارها بسیار ساده هستند اما توجه نکردن به آن ها می تواند علت خیانت مردان باشد. در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره خواهم کرد:

  • بگذارید مردتان قهرمان زندگی شما باشد: اگر مردی بداند در زندگی شما یک قهرمان است و به بودن او افتخار می کنید احتمال خیانت کردن در او به صفر می رسد.
  • اجازه دهید مرد برای خودش وقت داشته باشید: یکی از علت های خیانت مرد محدودیت های بیش از حد از جانب شما است. اجازه دهید شوهرتان زمانی را تنها یا با دوستانش سپری کند. در این صورت بیشتر دلتنگ شما خواهد شد.
  • شوهرتان را کنترل نکنید: رایج ترین علت خیانت مردان را در سلطه گری زنان می توان پیدا کرد. زنان سلطه جو شوهرانشان را از خود فراری می دهند.
  • مدام از او انتقاد نکنید: یکی از دلایل خیانت مرد انتقاد مداوم شما از او می باشد. وقتی مدام از شوهر خود ایراد بگیرید ممکن است کلافه شود و به دنبال زنی برود که او را همانطور که هست بپذیرد.
  • به گونه ای ظاهر شوید که برایش جذابیت داشته باشید: به اینکه شوهرتان چه نوع لباس و آرایشی دوست دارد اهمیت دهید. سعی کنید همیشه طوری ظاهر شوید که برای او جذابیت داشته باشید و از دیدن شما لذت ببرد. نادیده گرفتن نظرات و تمایلات همسر می تواند علت خیانت مردان محسوب شود.
  • بهترین دوست او باشید: سعی کنید قبل از هر چیز بهترین دوست شوهرتان باشید. اجازه دهید همسرتان در مورد همه ی مسائل با شما راحت باشد. خیلی از مواقع دلیل خیانت مرد این است که نمی تواند با همسرش احساس راحتی کرده و این نیاز خود را با فرد دیگری ارضا می کند.

راه تشخیص مردان خیانتکار

در مقاله ی مردان خیانتکار چگونه رفتار می کنند نشانه های خیانت مرد را به طور کامل شرح دادم.

وقتی متوجه تغییرات کلی و بارز در رفتارهای روزانه مردان شوید می توانید نشانه های هشدار دهنده ی خیانت را دنبال کنید و در مورد وجود یا عدم وجود خیانت مرد آگاه شوید. (نگاه کنید به چگونه متوجه خیانت همسر شویم)

پس از آن می توانید دلیل خیانت مرد را جستجو کنید. فراموش نکنید علت خیانت مردان هرچه باشد می توانید با تکنیک ها و مهارت های تبدیل خیانت همسر به عشق کاری کنید احساس پشیمانی کرده و به خاطر خیانت کردن از شما معذرت خواهی کند. (نگاه کنید به چه زمانی خیانت به همسر را باید بخشید)

خیانت شوهرم را در خواب می بینم!

با دیدن این عنوان ممکن است تصور کنید قرار است در مورد چیزی صحبت کنم که باعث شود هرگز شوهرتان به شما خیانت نکند. اما راهکارهای جلوگیری از خیانت مرد چیزی به جز راهکارهایی که در قسمت قبل توضیح دادم نیست.

در این بخش می خواهم به تعبیر خواب خیانت شوهر به زن اشاره کنم.

خیلی از خانم ها به طور مدام خواب خیانت شوهر خود را می بینند و به دنبال تعبیر آن هستند. در مقاله ی تعبیر خواب خیانت شوهر به زن توضیح دادم خواب ها حاصل احساسات و تجربیات ما در طول روز هستند و هر خواب می تواند نشان دهنده ی بیانات درونی شما باشد.

به طور کلی در مورد تعبیر خواب خیانت تفاسیر مختلفی آمده است که یکی از آن ها وجود اختلافاتی در رابطه عاطفی می باشد.

مطالب مرتبط:

تغییر رفتار مردان بعد از ازدواج

چرا مردان بی احساس می شوند

مردان جذب چه دخترانی میشوند



موضوعات :
خیانت
برچسب‌ها :
,

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.