no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب خیانت شوهر به زن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب خیانت شوهر به زن
امتیاز 3.75 ( 4 رای )
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۸

تعبیر خواب خیانت شوهر به زن


کاملا مطمئن هستم حتی یک بار هم شده خواب دیده اید که شوهرتان در حال خیانت به شما است. شما تنها نیستید، همه ی خانم ها چنین خواب هایی در مورد همسرشان می بینند.

بر اساس مطالعاتی که در مورد خواب دیدن انجام شده است، خواب ها به تفکرات و خاطرات ما در طول روز ارتباط دارند. نظریه دیگری می گوید خواب ها معمولا نشان دهنده ی احساساتی هستند که در یک روز تجربه می کنیم.

وقتی مدت زمان زیادی در خیانت مرد یا در مورد اینکه آیا خیانت به همسر را می توان بخشید یا نه فکر می کنید، درگیر احساسات منفی ناشی از چنین تفکراتی خواهید شد و در نهایت خواب می بینید شوهرتان در حال خیانت به شما است.

در این مقاله در مورد تعبیر خواب شوهر به زن توضیح می دهم.

آیا این خواب ها مفهوم به خصوصی دارند؟

در تمدن های باستانی خواب دیدن ارتباطی فراطبیعی بین روح و جسم در نظر گرفته می شد که افرادی با علمی به خصوص و نیرویی ماورایی توانایی تعبیر آن را داشتند.

در روانشناسی تعبیر خواب از جمله تعبیر خواب خیانت شوهر به زن بر اساس روش زیگموند فروید در کتاب “تعبیر خواب” (منتشر شده در سال ۱۸۹۹ میلادی) می باشد. طبق نظر فروید خواب ها در مورد تحقق خواسته ها و رویاهای انسان بوده و آرامش حاصل از خواب به فرد اجازه می دهد خواسته ها یا احساست درونی سرکوب شده اش را بیان کند.

از دیدگاه اسلام تعبیر خواب حتی تعبیر خواب خیانت شوهر به زن یک علم الهی بوده و هرکسی نمی تواند این کار را انجام دهد. در نتیجه اگر می خواهید مفهوم خواب های خود را در مورد موضوعات مختلف مثل خیانت مرد یا هرچیز دیگری بدانید باید به علمای در سطح برتر در این زمینه مراجعه کنید.

خیانت مرد در خواب

برخی از علمای سطح متوسط بر اساس نشانه هایی توانسته اند تعابیری برای خواب های مختلف ارائه دهند که تعبیر خواب زن به شوهر یکی از آن ها می باشد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب خیانت معشوق)

به گفته ی معبرین غربی تعبیر خواب خیانت شوهر به زن می تواند اختلاف و تضاد در روابط عاطفی باشد.

ابن سیرین می گوید: تعبیر خواب خیانت مرد به همسرش فراوانی خیر و برکت در زندگی و زیاد شدن مال و ثروت آن ها است.

امام صادق (ع) نیز در مورد تعبیر خواب زن به شوهر نظر ابن سیرین را دارد و خواب در مورد خیانت مرد را نشانه ی افزایش نعمت در خانه می داند.

تعبیر خواب خیانت زن به شوهر در کتاب سرزمین رویاها طولانی شدن عمر تفسیر شده است.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل)

تعبیر خواب پشیمانی شوهر

اگر در طول روز درگیر مشکلات عاطفی با همسرتان شده باشید احتمالا خواب پشیمانی او را خواهید دید. طبق نظریه فروید در مورد خواب دیدن این مسئله منطقی به نظر می رسد. زمانی که از شوهرتان رنجیده خاطر هستید انتظار دارید به خاطر ناراحت کردن شما پشیمان شود و تقاضای بخشش کند و این خواسته ی درونی تان در قالب خواب خودش را نشان خواهد داد.

پشمیانی در خواب نیز مانند تعبیر خواب خیانت شوهر به زن نشان دهنده ی نا امیدی ها و نارضایتی ها در بیداری بوده و بازتابی از احساساتی منفی است که در زندگی واقعی آن ها را احساس می کنید. درواقع زمانی که از شوهر خود نا امید هستید یا می خواهید آزارهای او را با انتقام پاسخ دهید، این نا امیدی و تمایل به انتقام گرفتن را به شکل خواب در مورد پشیمانی شوهر ابراز می کنید.

آیا می توان جلوی خیانت همسر را گرفت؟

فرض کنیم تعبیر خواب خیانت شوهر به زن، خیانت کردن شوهر باشد، در این صورت آیا می توان مانع خیانت مرد شد؟

در مقالات گذشته در مورد اینکه چگونه می توان مانع خیانت مردان شد صحبت کردم. در مقاله ی چرا مردان خیانت نمی کنند به رفتارهایی در زندگی مشترک اشاره کردم که از خیانت مردها جلوگیری می کند.

همچنین با شناخت روانشناسی مردان خیانتکار می توانید تا حد زیادی جلوی خیانت آن ها را بگیرید. (خیانت چگونه اتفاق می افتد و چرا باید جلوی آن را گرفت)

در نهایت اگر شوهرتان مرتکب خیانت شد بازهم نگران نباشید، تکنیک های تبدیل خیانت همسر به عشق زندگی مشترک شما را نجات خواهند داد.

مطالب مرتبط:

آموزش رایگان زبان انگلیسی – تضمینی

تعبیر خواب ازدواج معشوق با دیگری

تعبیر خواب ازدواج شوهر با زن دیگر

تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی

راه های مقابله با خیانت مردان



موضوعات :
خیانت

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.