no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی
امتیاز 3.67 ( 3 رای )
zip
اسفند ۲۸, ۱۳۹۸

تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی


گاه پیش می آید که فرد متاهل در خواب می بیند ازدواج کرده است. حال این ازدواج می تواند با همسر فعلی خود یا شخص دیگری باشد که طبیعتا تفاسیر متفاوت دارند. مقاله تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی در نوین اطلس رد همین راستا منتشر می شود. در این مقاله به تعبیر خواب ازدواج با شوهر خودت، تعبیر خواب ازدواج مجدد زن متاهل، تعبیر خواب ازدواج همسر سابق با دیگری،تعبیر خواب عروسی خودم با نامزدم، تعبیر خواب عروسی از نظر حضرت یوسف و تعبیر خواب عروسی از نظر معبران دیگر خواهیم پرداخت.

تعبیر خواب ازدواج با شوهر خودت

در این بخش از مقاله تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی می خواهیم به این موضوع بپردازیم که اگر خانمی در خواب ببیند مجدد ازدواج کرده است، چه تعبیری دارد. به عبارتی تعبیر خواب ازدواج با شوهر خودت چیه؟

  • برخی از معبران غربی نوشته‌اند عروس شدن زن با شوهر خود اگر باشد نشانه اختلافات درون رابطه است که باید هر چه زودتر حل شود.
  • ابن سیرین در مورد تعبیر خواب ازدواج با شوهر خود و ازدواج مجدد با همسر فعلی می گوید: اگر کسی در خواب ببینید که با همسر خود مجددا ازدواج نموده است و هر دوی آن ها رخت سفید بر تن دارند تعبیر آن فراوانی مال نعمت و برکت در زندگی مشترک می باشد.
    اگر کسی در خواب ببینید با شوهر خودش دوباره عروسی می کند در واقع تعبیر آن به نوعی بقای زندگی فعلی می باشد.

تعبیر خواب ازدواج مجدد زن متاهل

اما در اینجای مقاله تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی، به تعبیر خواب ازدواج مجدد زن متاهل می پردازیم.

  • معبران غربی معتقدند تغیبر خواب عروس شدن زن متاهل با یکی از اقوام خود نشانه ترسی است که در زندگی خود نسبت به چیزی یا کسی احساس می کنید.
    اگر در خواب دیدید عروس فردی از نزدیکان خود شده اید توصیه می شود ریشه ترس ها و نگرانی خود را جویا شده و آن را حل کنید زیرا ممکن است در طولانی مدت طبعات ناخوشایندی به همراه داشته باشد.
  • ابن سیرین درباره تعبیر خواب ازدواج مجدد زن متاهل می گوید: اگر در خواب دیدید که با همسر سابق خود یا همسر فعلی خود ازدواج کرده اید و یا به او بوسه می دهید دلیل که آن کس را دوست و خواستگار است. اگر آن کس مجهول بود، دلیل که از جایی که طمع ندارد، خیر و منفعت یابد. اگر بیند معروفی او را بوسه داد، دلیل که از آن کس خیر و منفعت بیند.

تعبیر خواب ازدواج همسر سابق با دیگری

در تعبیر خواب ازدواج همسر سابق با دیگری می گویند چنین خوابی معنای خوبی نخواهد داشت. تعبیر چنین خوابی این است که به زودی در موقعیت تصمیم گیری بسیار دشواری قرار خواهید گرفت و نیاز خواهید داشت که ذهن خود را به سرعت سازمان دهی کنید. این تصمیم بسیار مهمی در زندگی و آینده شما خواهد بود و پیشرفت شما در زندگی را تحت تاثیر قرار خواهد داد. به هنگام گرفتن چنین تصمیماتی مضطرب یا نگران نشوید. به یاد داشته باشید که همه ما برای شکل دادن به زندگی خود لازم است که گاها با دشواری های چنین تصمیم گیری هایی روبرو شویم.

تعبیر خواب عروسی خودم با نامزدم

این بخش از تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی اختصاص دارد به تعبیر خواب عروسی خودم با نامزدم و ازدواج با معشوق می توان به مورد زیر اشاره کرد.

امام جعفر صادق (ع) درباره تعبیر خواب عروسی می فرماید: زن گرفتن درخواب بر چهار وجه است. اول: بزرگی و مقام، دوم: زیادتی مال، سوم: سرحالی و آسایش، چهارم: خرمی و شادی.(نگاه کنید به تعبیر خواب عروسی از نظر امام صادق (ع))

تعبیر خواب عروسی از نظر حضرت یوسف

بهتر است در مقاله تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی کمی هم راجب تعبیر خواب عروسی از نظر حضرت یوسف صحبت کنیم.

  • از نظر حضرت یوسف: دیدن عروسی در خواب برای ببیننده آن به معنای عزا و مصیبت خواهد بود. چنانچه در عروسی بزن و بکوب باشد معنی آن بدتر هم خواهد بود.

تعبیر خواب عروسی از نظر معبران دیگر

  • ابراهیم کرمانی می گوید: دیدن عروسی که همراه با بزن و بکوب باشد اشاره به مصیبت و بلا و عزا دارد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج)
  • منوچهر مطیعی می گوید: دیدن عروسی در خواب اصلا خوب نیست.
  • آنلی بیتون در این باره می گوید: اگر در خواب دیدیم که در یک مراسم عروسی شرکت کرده ایم معنی خواب قرار گرفتن در موقعیت های خوب است.
    اگر در خواب دیدید که با مردی دور از چشم دیگران عروسی می کنید معنی خواب شما این است که وقوع اتفاقات بد است.
    اگر در خواب دیدید که با مردی ثروتمند ازدواج می کنید معنی خواب این است که اوضاع شما خوب است.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب آرایش کردن)
    اگر در خواب ببینید که خانواده شما با ازدواج شما مخالفند معنی خواب این است که از ازدواج شما خانواده ناراحت می شوند.
    اگر دختری در خواب ببیند که نامزدش با دیگری ازدواج کرده است معنی خواب این است مردش با او صادق است.
    اگر در خواب ببینید که با کسی غیر از شوهر ازدواج می کنید این خواب غم انگیز است.
    اگر در عروسی خود کسی را با لباس عزا دیدید معنی خواب این است زندگی شما همراه با دعوا است.

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب ازدواج شوهر با زن دیگر

تعبیر خواب آماده شدن برای عروسی

تعبیر خواب عقد کنان

تعبیر خواب ازدواج خودم

تعبیر خواب ازدواج با مرد متاهل

تعبیر خواب خبر ازدواج معشوق

تعبیر خواب دو زن داشتن

تعبیر خواب خیانت شوهر به زن

تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل

تعبیر خواب زن دوم گرفتن پدر

 

 

 

 

 



موضوعات :
تعبیر خواب

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *