no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب آماده شدن برای عروسی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب آماده شدن برای عروسی
امتیاز 4.43 ( 7 رای )
zip
مهر ۲۳, ۱۳۹۷

تعبیر خواب آماده شدن برای عروسی


آماده شدن برای عروسی می تواند برای عروسی خود یا رفتن به عروسی دیگران باشد که اگر در خواب هر کدام از آن ها را ببینید تعابیر مختلفی دارد. عروسی رفتن نیز می تواند انواع مختلفی داشته باشد مثلا ممکن است در خواب ببینید با یک فرد مرده به عروسی می روید که تعابیر متفاوتی دارد.

دیدن آرایش عروس در خواب یا عروسی که عروس لباس عروس به تن ندارد هم از دسته ی خواب های عروسی محسوب می شوند که هرکدام معانی مختلفی به خود می گیرند. نوین اطلس در این مطلب تعبیر همه ی این خواب ها را بررسی می کند.

تعبیر خواب آماده شدن برای عروسی خودم

اگر دختری خواب ببیند عروس شده است، تعبیر خواب ازدواج خودم آن است که به زودی ارثی به او می رسد. همچنین اگر دختری خواب ببیند از آراستن خود برای عروسی خشنود است، دلالت بر آن دارد که آرزوهای او برآورده خواهد شد .اگر دختری خواب ببیند برای عروسی خود آماده می شود و غمگین و ناراحت است، علامت آن است که انتظارات او برآورده نخواهد شد .( همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج با معشوق)

تعبیر خواب آماده شدن برای رفتن به عروسی

آنلی بیتون میگوید :

اگر خواب ببینید در جشن عروسی شرکت کرده اید یا در حال آماده شدن برای رفتن به یک جشن عروسی می باشید، علامت آن است که به زودی در موقعیتی مطلوب قرار خواهید گرفت، و نا امیدی ها و تلخی های زندگی از شما فاصله خواهند گرفت.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب آرایش کردن)

در بعضی موارد دیدن جشنی عروسی در خواب، تعبیرش آن است که افرادی برای شادمانی شما نقشه هایی خواهند کشید.

تعبیر خواب آرایش عروس

اول از همه باید بگوییم که بیشتر معبران روی این مسئله اتحاد دارند که آرایش کردن، کاری زنانه است و برای زنان، تعبیری عادی دارد که آن را خواهیم گفت، اما برای مردان از این لحاظ که کاری مربوط و مختص به زنان است، ناشایست و نشانی از رسوایی دارد.

۱. در کتاب فرهنگ تفسیر رویا آورده شده است آرایش کردن به خصوص برای عروس در خواب نماد توان تغییر و تاثیری است که بر دیگران می‌گذاریم. شاید نشانه‌ای از پنهان کردن احساسات یا شرایط واقعی ما باشد. شرایطی مانند همرنگ جماعت شدن و یا احساس عدم اعتماد به نفس می‌تواند خود را به صورت آرایش کردن در خواب نشان دهد.

۲. لوک اویتنهاو می‌گوید: آرایش کردن عروس در واقع نشان دهنده موقعیت بسیار خوب است.

۳. آنلی بیتون می‌گوید: اگر زنی خواب ببیند از رژ گونه استفاده می‌کند. نشانه آن است که برای رسیدن به خواسته‌های خود دیگران را فریب می‌دهد و اگر خواب ببینید زنی دیگر از رژ گونه استفاده می‌کند، علامت آن است که برای پیش بردن نقشه‌های مکارانه از شما سوء استفاده خواهد شد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب حلقه ازدواج)

تعبیر خواب عروسی رفتن با مرده

تعبیر خواب عروسی رفتن با مرده به روایت جابر مغربی: چنان چه شخص فوت کرده مرد باشد به معنی ورود یک زن و یا دختر به منزلتان است که باعث می شود پس از گذشت مدت کوتاهی اتفاقات تازه و اما منفی برای شما بیفتد مثل بیماری ، از دست دادن سرمایه، دیدن داغ نزدیکان مانند پدر مادر برادر خواهر و …چنان چه این فرد زن یا دختر باشد نشان دهنده رود مرد و یا پسری غریبه به زندگیتان است که باعث تغییر و تحولات از نوع منفی برای شماست.

تعبیر خواب عروسی بدون لباس عروس

شرکت در مراسم عروسی که عروس لباس عروس به تن ندارد:

این خواب می تواند نشان دهنده وجود یک اشتباه در روابط خانوادگی شما باشد.برای جلوگیری از اتفاق بدی که ممکن است در آینده در خانواده شما اتفاق بیافتد ، بهتر است از همین حالا نسبت به رفع آن اقدام کنید. (همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب لباس عروس برای دختر مجرد)

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب ازدواج خودم

تعبیر خواب عروسی مجدد

تعبیر خواب عروسی رفتن

فال تاروت عشق و احساس

تعبیر خواب عروس شدن زن متاهل با شوهر خود

تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی

اگر ازدواج نکنیم چه میشود

چرا ازدواج سخت شده

تعبیر خواب عقد کنان

شروع دوباره رابطه تمام شده براساس روانشناسی عشق



موضوعات :
تعبیر خواب
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.