no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب عروسی مجدد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب عروسی مجدد
zip
مهر ۲۲, ۱۳۹۷

تعبیر خواب عروسی مجدد


افرادی هستند که رویاهایی درباره عروسی و ازدواج مجدد خود و یا اختیار کردن همسر دیگری می بینند. اکثر این خواب‌ها باعث پریشانی و دل نگرانی فرد خواهد شد که در ادامه به تحلیل و بررسی این‌گونه رویاها خواهیم پرداخت. از جمله موضوعاتی که بررسی می کنیم ازدواج مجدد با همسر سابق در خواب، آمدن خواستگار برای زن شوهردار و آشتی با معشوق می باشد که در مورد تعبیر آن ها صحبت خواهیم کرد.

خواب های عجیبی مانند عروسی و عزا هم زمان نیز باعث پریشانی خواهند شد که آن را نیز تعبیر خواهیم کرد. گاهی هم خواب شما نشان می دهد که خودتان دو زن دارید یا همسرتان و کس دیگری دو زن اختیار کرده است که تعبیر آن هم می تواند برای شما جالب باشد.

تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر سابق

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

نزدیکی و ازدواج مجدد با همسر سابق در خواب به معنای فراغت و کسب آسودگی است و این بستگی دارد به موقعیت و شرایطی که در بیداری دارید. اگر غمگین هستید از غم فارغ می‌شوید و اگر بدهی دارید قرضتان ادا می شود، اگر غصه مسافر دور افتاده را دارید از او خبر می‌رسد و خوشحالتان می‌کند و بالاخره اگر قهر هستید آشتی می‌کنید.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج خودم)

تعبیر خواب عروسی و عزا همزمان

روایت است اگر کسی خواب ببینید در جشن ازدواج واقعه ای ناگوار رخ می دهد یا عروسی و عزا با هم اتفاق می افتد و هم زمان می شود و یا عروسی با گریه و زاری می باشد و با ناراحتی و عزا تمام می شود، علت آن است که به بیماری مبتلا خواهید شد( یا خود خواب دیده یا کسی از نزدیکان او)، یا از مرگ یکی از اعضای خانواده خود رنج خواهید کشید.

تعبیرخواب آمدن خواستگار برای زن شوهردار

تعبیر خواب خواستگاری از زن شوهردار: اگر ببینی به خواستگاری زنانی رفته ای که شوهر دار هستند به چند علامت است:

اول اینکه به دوستان جدیدی برمی خورید.
دوم اینکه با برخی از دشمنان و یا افرادی که قبلا بدخواه شما بوده اند دوباره آشتی خواهید کرد.
سوم اینکه در عرض چند روز آینده خبرهای بسیار مهمی را دریافت خواهید کرد.

تعبیر خواب دو زن داشتن

آنلی بیتون می‏گوید: اگر مردی در خواب مشاهده کند که دو زن دارد، به این معنا است که از موضوعی واهمه دارد. اگر زنی در خواب دو شوهر داشته باشد، بیانگر آن است که دست به کارهایی می‏زند که رسوایی به همراه دارد.(نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل)

تعبیر خواب آشتی با معشوق

شیخ طوسی معتقد است دیدن خواب بازگشت عشق سابق و یا کسی که قبلا او را دوست داشته ایم و آشتی با معشوق معنای خوبی دارد و بیشتر برای افرادی که صاحب زن و یا فرزند نیستند نوید بخش اتفاقات خوب و خیر است و می تواند نشانه ای از ازدواج عروسی نامزدی و یا عقد باشد اما اگر به هر دلیلی در رویای خود ببینید که معشوقتان زخمی شده است چهره رنجور یا غمگین دارد یا اینکه مرده است خوب نیست و می تواند معانی بسیار بدی داشته باشد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج با معشوق)

مطالب مرتبط:

فال تاروت عشق و احساس

تعبیر خواب دو زن داشتن

تعبیر خواب عروسی رفتن

تعبیر خواب ازدواج با همسر سابق

دعای آشتی فوری با معشوق

تعبیر خواب آماده شدن برای عروسی

تعبیر خواب لباس عروس برای دختر مجرد

تعبیر خواب عروسی دیگران- دوست، مادر و معشوق



موضوعات :
تعبیر خواب
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.