no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
اسفند ۲۷, ۱۳۹۸

تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل


تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل عنوان این مقاله از نوبن اطلس می باشد. ممکن است افراد زیادی در خواب ببینند که مرد متاهلی مجددا ازدواج کرده است و به دنبال این باشند که تعبیر و تفسیر چنین خوابی چه می تواند باشد.
در این مطلب علاوه بر تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل، به تعبیر خواب ازدواج مجدد خود بیننده خواب، تعبیر خواب ازدواج با مرد متاهل، تعبیر خواب ازدواج مجدد زن شوهردار، تعبیر خواب عروسی خودم با شوهرم، تعبیر خواب هوو و تعبیر خواب شوهر با زن دیگر به صورت کلی نیز خواهیم پرداخت.

تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل

گاه ممکن است خانمی در خواب ببیند که همسرش مجدد ازدواج کرده است. تعبیر چنین خوابی صرفا این نیست که در واقعیت نیز ازدواج مجدد مرد متاهل رخ خواهد داد. در ادامه تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل از نظر ابن سیرین و کارل گوستاو یونگ را خواهیم دید.

  • ابن سیرین می‌گوید: اگر زنی در خواب ببینید که شوهرش زن دوم گرفته است تعبیر آن فراوان شدن خیر و برکت فزونی مال و ثروت است.(نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج شوهر با زن دیگر)
  • از نظر کارل گوستاو یونگ دیدن افراد خاصی که در رویا مشاهده می‌کنید الزاما ارتباطی با آن فرد نداشته و بیشتر حالات درونی بیننده خواب را نشان می‌دهد. اگر شما در خواب شوهرتان را در حال ازدواج دوم دیدید بیانگر حالات آشفته درونی خود و ترس از نادیده گرفته شدن توسط دیگران بوده و تعبیری به گرفتن همسر دوم توسط شوهرتان نیست.

تعبیر خواب ازدواج مجدد خود بیننده خواب

در این قسمت از مقاله تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل می خواهیم بدانیم اگر کسی خود متاهل است و در خواب ببیند مجدد ازدواج کرده است به چه معنا می باشد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب عروسی مجدد)

  • ابن سیرین می‌گوید: اگر متاهل هستی و در خواب ببینی با زنی ازدواج کرده‌ای، شرافت و بزرگی به دست می‌آوری، و اگر مجرد هستی، با زنی ثروتمند ازدواج خواهی کرد.
  • ابراهیم کرمانی: اگر زن شوهردار در خواب ببیند شوهر دیگری دارد و مراسم عروسی را ندید، تعبیرش فراوانی مال و اموال و شرافت و عزت تو می‌باشد.(نگاه کنید به تعبیر خواب خیانت معشوق)
  • روایتی از امام صادق نقل شده است که فردی مضطرب و پریشان خدمت آن حضرت رسید و خواب خود را که در رابطه با ازدواج مجدد خودش بود بیان کرد. حضرت به آن مرد فرمودند خشنود باش که تعبیر خواب تو پر از خیر و برکت می‌باشد و بزودی مال و ثروتی به تو خواهد رسید و یا برکت و نعمت سرازیر منزل تو خواهد شد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب عروسی از نظر امام صادق (ع))

تعبیر خواب ازدواج با مرد متاهل

علاوه بر تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل در این بخش می خواهیم به بررسی تعبیر خواب ازدواج با مرد متاهل بپردازیم.

  • ابن سیرین در این زمینه می گوید: اگر دختر مجردی خواب ببیند با پیرمردی ازدواج می کند ، تعبیرش این است که با مشکلات فراوانی روبرو خواهد شد.

تعبیر خواب ازدواج مجدد زن شوهردار

در تعبیر خواب ازدواج مجدد زن متاهل اگر زن شوهر داری در خواب ببیند که مجدد ازدواج کرده است و یا اینکه شوهر ببیند زنش در خواب ازدواج دیگری داشته است تعبیر آن به شرح زیر می باشد:

  • ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر زن شوهردار در خواب ببیند شوهر دیگری دارد و مراسم عروسی را ندید، تعبیرش فراوانی مال و اموال و شرافت و عزت او می‌باشد.
  • اگر کسی ببیند زنش شوهر کرده و شوهرش را به خانه برده است، یـعـنـی شوهرش مال و اموال فراوانی به دست می‌آورد. (همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب عروس شدن زن متاهل با شوهر خود)

 تعبیر خواب عروسی خودم با شوهرم

در این قسمت از مقاله تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل می خواهیم به تعبیر خواب عروسی خود بپردازیم.
اگر در خواب مراسم عروسی و ازدواج خودتان را ببینید، این خواب نشان دهنده آن است که شما به زودی مجبور به انتخابی سخت و مهم خواهید شد. شما مجبور می شوید تصمیمی در زندگی خودتان بگیرید که جهان پیرامون شما را دگرگون خواهد ساخت. این تصمیم همه چیز را در زندگی شما تحت تاثیر قرار می دهد. قبل از گرفتن چنین تصمیم مهمی باید زمانی را به تامل و تفکر در خصوص آن اختصاص دهید. اگر از این تصمیم اطمینان ندارید، از یکی از نزدیکان خود راهنمایی و مشورت بگیرید. عروسی یکی از مهم ترین لحظات زندگی هر انسان است اما همین لحظات مهم با استرس و نگرانی های بسیار زیادی همراه هستند. دیدن عروسی در خواب می تواند با توجه به نمادها و نشانه های دیده شده در خواب و شرایط کلی خواب در بردارنده تعابیر مثبت یا منفی باشد.(نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی)

تعبیر خواب هوو

اگر زنی در خواب ببیند همسرش زن دیگری اختیار کرده است،پس تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل و در واقع تعبیر خواب هوو به شرح زیر می باشد:(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب خیانت شوهر به زن)

  • از نظر امام صادق (ع): معنی ازدواج مجدد در خواب کردن خیر و نعمت زیاد است و به بیننده خواب مال و ثروت زیادی می رسد و نعمت فراوانی به خانه ات وارد می شود که تصورش را هم نمی کنی.
  • ابن سیرین درباره تعبیر خواب هوو می گوید: اگر زنی در خواب ببیند که همسرش سر او هوو آورده است معنی خواب این است که خیر و برکت و نعمت به خانه او سرازیر می شود.

تعبیر خواب شوهر با زن دیگر به صورت کلی

در بحث نهایی تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل تصمیم داریم به تعبیر خواب شوهر با زن دیگر به صورت کلی بپردازیم.
وقتی در خواب شوهر خود را در کنار زن دیگری می‌بینید، این خواب دو زن داشتن می‌تواند بازتابی از ذهن ناخوآگاه شما باشد. شاید در زندگی واقعی به چیزی در رفتار شوهر خود توجه کرده‌اید که شک و تردید شما را در خواب تحریک کرده است.
ذهن ما همه چیز را جمع می‌کند و بهتر از آنکه ما فکرش را بکنیم همه چیز را به یاد می‌سپارد. حتی اگر در زندگی واقعی به همه چیز رسیدگی کنیم و اوضاع را پاکسازی و شفاف کنیم اما ذهن ما همچنان می‌تواند در خواب به عمق مسائل فرو برود و احساس ناامنی را در ما به وجود آورد.
بعلاوه، تعبیر خواب دیدن شوهر با زن دیگر نمادی از ترس‌های ما در زندگی واقعی هستند. شاید شما به شدت عاشق شوهرتان هستید و می‌ترسید که مبادا او به شما خیانت کند. چنین پندارهایی به شدت به شما آسیب می‌رسانند و شما نمی‌دانید که چطور می‌توانید خود را از این مهلکه نجات بدهید.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج معشوق با دیگری)
وقتی ما از چیزی می‌ترسیم، حتی اگر در زندگی خود کاملا آرام به نظر برسیم اما آن ترس را در خواب خود بروز می‌دهیم. درواقع این مکانیزم دفاعی ما در برابر مسائل پرتنش و دشوار زندگی واقعی است.

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب ازدواج با همسر سابق

۱۰ مدل تعبیر خواب لباس عروس برای دختر مجرد

تعبیر خواب ازدواج با معشوق

تعبیر خواب دعوا و طلاق

تعبیر خواب لباس عروس حضرت یوسف

تعبیر خواب عقد کنان

تعبیر خواب آماده شدن برای عروسی

تعبیر خواب عروسی دیگران، دوست، مادر و معشوق

تعبیر خواب حلقه ازدواج



موضوعات :
تعبیر خواب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *