no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب دعوا و طلاق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب دعوا و طلاق
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
آبان ۳, ۱۳۹۷

تعبیر خواب دعوا و طلاق


تعبیر دیدن جدایی در خواب می‌تواند شامل تعبیر خواب طلاق، دعوا یا تعبیر خواب جدایی معشوق و همسر باشد که هر یک تعابیر متفاوتی به همراه خواهد داشت. در این مطلب نوین اطلس تعبیر خواب طلاق گرفتن پدر و مادر، تعبیر خواب رجوع بعد از طلاق، تعبیر خواب طلاق زن از مرد، تعبیر خواب جدایی از عشقت و تعبیر خواب طلاق گرفتن و ازدواج مجدد را برای شما شرح می دهد.

تعبیر خواب طلاق گرفتن پدر و مادر

تعبیر خواب طلاق گرفتن و یا جدا شدن پدر و مادر از همدیگر بد بیاری و بخت و اقبال شوم و طی کردن روزهای سخت و غم انگیز در آینده خواهد بود. در واقع اگر کسی خواب ببیند که پدر و مادرش بدون دلیل و یا به هر دلیلی مثل دعوا و مشاجره کتک کاری و …قصد طلاق گرفتن از هم دارند دلالت بر این دارد که در آینده ی نزدیک اتفاقاتی می افتد که نتیجه ی آن افسردگی، رنج روحی و یا گریه های زیاد خواهد بود.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب قهر)

تعبیر خواب رجوع بعد از طلاق

بنا به گفته ی معبر سر شناس ابن سیرین تعبیر خواب رجوع بعد از طلاق بسیار خوب است. اگر کسی در خواب ببینید که با همسر خود مجددا ازدواج نموده است و هر دوی آن ها لباس سفید پوشیده اند تعبیر آن فراوانی مال نعمت و برکت در زندگی مشترک می باشد. اگر کسی در خواب ببینید با شوهر خودش دوباره عروسی می کند در واقع تعبیر آن به نوعی بقا و پایداری زندگی فعلی است.

تعبیر خواب طلاق زن از مرد

تعبیر خواب طلاق زن از مرد می تواند خطر آتش سوزی به همراه داشته باشد یا شما به دلیل انجام یک خطا تنبیه خواهید شد.

مطیعی تهرانی : اگر ببینید که دیگری همسر خود را طلاق داده(طلاق زن دیگری از مرد) شما غم و اندوهی دارید که می کوشید از عذابش آسوده گردید و مشاهده متارکه دیگران واکنش نوعی حسرت خوردن است که دیگری از غم راحت شد و من هنوز در بستر غم و رنج هستم .

تعبیر خواب جدایی از عشقت

در مورد تعبیر خواب جدایی از عشق و رفتن معشوق باید گفت چنانچه در خواب ببینید که عاشق شده اید و از عشقتان جدا می شوید محتاج شده و اندازه احتیاج شما به نسبت شدت و ضعف عشق متفاوت می شود اگر ببینید عاشق شده اید و معشوقتان را چه معروف و چه مجهول در کنار خود دارید حاجتتان روا می گردد.

تعبیر خواب طلاق گرفتن و ازدواج مجدد

اگر کسی در خواب بیند زنش را طلاق داده و ازدواج مجدد می کند، دلیل شرف و بزرگی بود. اگر او را زنی دیگر یا کنیزکی بود، دلیل که در بزرگی او نقصان شود.چنانچه در خواب ببینید که همسری دارید و او را طلاق داده اید کاری می کنید که از انجام آن خشنود نمی شوید. اگر در خواب ببینید که همسر خود را می خواهید طلاق بدهید غصه و اندوهی دارید که تلاش می کنید از رنج آن برهید.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب انگشتر)

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب ازدواج با معشوق

تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل

چگونه از طلاق جلوگیری کنیم

فال تاروت عشق و احساس

رجوع بعد از طلاق

عشقم ازدواج کرد

ازدواج مجدد بعد از طلاق

تعبیر خواب دشمن

تعبیر خواب مرده از همه جهات

تعبیر خواب مار



موضوعات :
تعبیر خواب

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.