no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب عروس شدن زن متاهل با شوهر خود


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب عروس شدن زن متاهل با شوهر خود
امتیاز 3.42 ( 12 رای )
zip
مهر ۲۲, ۱۳۹۷

تعبیر خواب عروس شدن زن متاهل با شوهر خود


در افسانه ها آمده است تعبیر خواب عروسی خودم با شوهرم یا عروس شدن و لباس عروس بیانگر احساسات و امیدها برای پیوند خوب در ازدواج هستند. عروس شدن می تواند باعث اضطراب یا باعث شادی شود. خواب های عجیبی مانند خواب عروس شدن زن متاهل با شوهر خود، بوسیدن همسر سابق، تعبیر خواب عقد مجدد با همسر خود یا تعبیر خواب ازدواج زن با مرد مرده یا تعبیر خواب عروسی خودم با شوهرم ممکن است باعث اضطراب و پریشانی شوند که به همین منظور نوین اطلس تعبیر این خواب ها را برای شما گردآوری کرده است. همچنین اگر طلاق گرفته اید و خواب دیده اید زن مطلقه ی شما برگشته است تعبیر این خواب را می توانید در این مطلب مطالعه کنید.

تعبیر خواب عروس شدن زن متاهل

برخی از معبران غربی نوشته‌اند عروس شدن زن متاهل اگر با شوهر خود باشد نشانه اختلافات درون رابطه است که باید هر چه زودتر حل شود. اما تعبیر خواب عروس شدن زن متاهل با مرد غریبه نشانه این است که زندگی شما نیاز به تغییر و تحول جدی دارد. احتمالا این تغییر و تحول به زودی رخ خواهد داد اما اگر چنین نشد نیاز دارید خود دست به کار شوید.

این معبران غربی معتقدند تغیبر خواب عروس شدن زن متاهل با یکی از اقوام خود نیز نشانه ترسی است که در زندگی خود نسبت به چیزی یا کسی احساس می کنید. اگر در خوا دیدید عروس فردی از نزدیکان خود شده اید توصیه می شود ریشه ترس ها و نگرانی خود را جویا شده و آن را حل کنید زیرا ممکن است در طولانی مدت طبعات ناخوشایندی به همراه داشته باشد.

محمدبن سیرین می گوید اگر در خواب دیدید که با همسر سابق خود یا همسر فعلی خود ازدواج کرده اید و یا به او بوسه می دهید  دلیل که آن کس را دوست و خواستگار است. اگر آن کس مجهول بود، دلیل که از جایی که طمع ندارد، خیر و منفعت یابد. اگر بیند معروفی او را بوسه داد، دلیل که از آن کس خیر و منفعت بیند.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب زن متاهلی که عروس شده است)

تعبیر خواب عقد مجدد یا ازدواج مجدد با همسر خود

تعبیر خواب عروسی خودم با شوهرم چیست؟ در بالا نظر معبران غربی خواب را توضیح دادیم. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به نظر ابن سیرین در مورد خواب ازدواج زن با شوهر خود.(نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی)

ابن سیرین در مورد تعبیر خواب ازدواج زن با شوهر خود می گوید: اگر کسی در خواب ببینید که با همسر خود مجددا ازدواج نموده است و هر دوی آن ها رخت سفید بر تن دارند تعبیر آن فراوانی مال نعمت و برکت در زندگی مشترک می باشد اگر کسی در خواب ببینید با شوهر خودش دوباره عروسی میکند در واقع تعبیر آن به نوعی بقای زندگی فعلی می باشد.

اگر به دنبال تعبیر خواب عروسی خودم با شوهرم می گردید باید بدانید رویداد خوبی در انتظار شما اما به شرط آنکه صلاحیت و موقعیت مناسب را بدست بیاورید. برای بدست آوردن صلاحیت و موقعیت مناسب تا می توانید به رویدادهای اطراف خود دقت کنید و جزئیات را به خاطر داشته باشید. نشانه هایی در اطراف شما وجود دارد که می تواند خیر و برکتی به زندگی تان بیاورد. این خیر و برکت می تواند ثروت و مال باشید یا می تواند پیشرفت در رابطه عاطفی و عاشقانه باشد.

تعبیر خواب برگشتن زن مطلقه

محد العنبری گوید:

برگشتن زن مطلقه در خواب، می تواند تعبیری داشته باشد بر بهبودی یک بیمار بعد از مدت طولانی، بازگشتن به دین و مذهب خود و رهایی یافتن از گناه یا نزدیک شدن به دوستان و خویشاوندانی که به هر دلیلی از آن ها دور شده اید.

 

تعبیر خواب ازدواج شوهر با زن دیگر

در مورد دیدن گرفتن همسر دوم توسط شوهر می‌توان این‌گونه بیان کرد که در واقع این خواب نسبتی با شوهر فرد رویابین نخواهد داشت و بیشتر ناشی از احساس ناکارآمد بودن و ناتوانی بیننده خواب در زندگی بیداری است. در وجود خود احساس پوچ و بی ارزشی می‌کنید و حس می کنید دلیل وجود ندارد که شریک زندگی‌تان با شما بماند. فردی که احساس می‌کنید، شریک زندگیتان با او به شما خیانت خواهد کرد را در نظر آورید. آیا احساس می‌کنید آن فرد بهتر از شماست؟ خوش‌تیپ‌تر، زیباتر، لاغرتر، ثروتمند‌تر، باهوش‌تر یا در هزاران مورد دیگر بهتر از شماست؟

از نظر کارل گوستاو یونگ دیدن افراد خاصی که در رویا مشاهده می‌کنید الزاما ارتباطی با آن فرد نداشته و بیشتر حالات درونی بیننده خواب را نشان می‌دهد. اگر شما در خواب شوهرتان را در حال ازدواج دوم دیدید بیانگر حالات آشفته درونی خود و ترس از نادیده گرفته شدن توسط دیگران بوده و تعبیری به گرفتن همسر دوم توسط شوهرتان نیست.

ابن سیرین می‌گوید: اگر زنی در خواب ببینید که شوهرش زن دوم گرفته است تعبیر آن فراوان شدن خیر و برکت فزونی مال و ثروت است.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل)

تعبیر خواب ازدواج زن با مرد مرده

تعبیر خواب عروسی با زن با مرد مرده از دیدگاه ادوارد: اگر دختری خواب ببینید با مرده ای عروسی میکنند و در جشنی بزرگ حاضر هتسند و در حال رقص و یا شادمانی باشند دلیل بر مرگ و بیماری میباشد

تعبیر خواب ازدواج زن با مرد مرده از دیدگاه شیخ طوسی: اگر کسی در خواب ببیند شخصی که فوت کرده است با شخصی که زنده است ازدواج و یا پیوند عقد و یا نامزدی میکند دلیل بر اینکه یکی از بستگانش به بیماری و یا گرفتاری مالی و روحی مبتلا شود

بیشتر بدانید:

تعبیر خواب معشوق، یار، دوست، همکلاسی، همکار یا عشق قدیمی

تعبیر خواب زنگ زدن معشوق قدیمی / تعبیر تماس، تلفن، پیامک

شروع دوباره رابطه تمام شده براساس روانشناسی عشق

تعبیر خواب ازدواج مجدد زن متاهل

تعبیر خواب عروسی رفتن

تعبیر خواب لباس عروس حضرت یوسف

تعبیر خواب عروسی مجدد

تعبیر خواب ازدواج با همسر سابق

فال تاروت عشق و احساس

شرایط ازدواج مجدد با همسر

رجوع بعد از طلاق

برگرداندن مرد به رابطه

آموزش رایگان زبان انگلیسی – تضمینی



موضوعات :
تعبیر خواب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.