no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب زنگ زدن معشوق قدیمی / تعبیر تماس، تلفن، پیامک


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب زنگ زدن معشوق قدیمی / تعبیر تماس، تلفن، پیامک
امتیاز 4.00 ( 4 رای )
zip
آذر ۹, ۱۳۹۸

تعبیر خواب زنگ زدن معشوق قدیمی / تعبیر تماس، تلفن، پیامک


در این مطلب می خواهیم بر اساس منابع مختلف نگاهی داشته باشیم به تعبیر خواب زنگ زدن معشوق قدیمی، تعبیر خواب زنگ زدن دوست قدیمی، تعبیر خواب حرف زدن با معشوق قدیمی، تعبیر خواب زنگ زدن خواستگار، تعبیر خواب شنیدن صدای معشوق، تعبیر خواب زنگ زدن معشوق به من، تعبیر خواب پیامک زدن – تعبیر خواب دریافت پیام از معشوق و در نهایت تعبیر خواب زنگ زدن پسر به دختر.

در واقع این مطلب منبع کاملی است از خواب هایی که به نوعی به ارتباط های تلفنی، تماسی یا پیامکی اشاره دارد. اگر در تعبیر های بعضی خواب های مشابه تناقضی مشاهده می کنید به این دلیل است که ما تعبیر های مختلف را از منابع مختلف جمع آوری کرده ایم که کامل ترین منبع تعبیر خواب های تماس، زنگ زدن، پیام یا ارتباط با دوست قدیمی، عشق قدیمی، معشوق یا آشنا است.

تعبیر خواب زنگ زدن معشوق قدیمی

ممکن است در خواب، با زنگ زدن معشوق قدیمی خود رو به رو شوید. در مورد تعبیر خواب زنگ زدن معشوق قدیمی با معشوق فعلی آمده است که فرق نمی کند این معشوق فعلی باشد یا قدیمی که به شما تلفن می زند در هر دو صورت اگر این تماس از طرف فردی باشد که در زندگی بیداری از عشق شما نسبت به خود مطلع نیست، این خواب از شما می‌خواهد تا به تقویت مهارت‌های ارتباطی خود پرداخته و از این طریق به معشوق خود دست پیدا کنید ( نگاه کنید به ۵ مرحله بازگرداندن عشق از دست رفته).

تعبیر خواب تلفن زدن معشوق به معنای این است که زخمی کهنه در ناخودآگاه شما مانده است که باید آن را حل کنید. حل کردن این زخم کهنه می تواند آخرین تلاش برای بازگرداندن معشوق قدیمی باشد، یا فراموش کردن واقعی او برای همیشه. به هر حال تعبیر خواب تلفن زدن معشوق قدیمی، به این معنا است که باید فکری به حال وضعیت روحی و زندگی عاطفی خود بکنید.

در منابع روانشناختی آمده تعبیر خواب زنگ زدن معشوق قدیمی این است که این خواب از شما می‌خواهد به احساسات خود توجه کنید و از آن برای انتخاب هدف و انگیزه جدید در زندگی استفاده کنید.

اگر در حین حرف زدن با معشوق احساس کنید که از شما ناراحت و دلگیر است، در حالی که در زندگی بیداری، معشوق شما چنین حرفی را بر زبان نیاورده، باید بدانید فردی که به عنوان معشوق در خواب مشاهده می‌کنید سمبل بخشی از شخصیت خودتان است. تعبیر خواب زنگ زدن معشوق و حرف زدن با مشعوق قدیمی به معنای ناراحتی معشوق در دنیای واقعی از دست شما نیست، بلکه پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که اجازه ندهید عدم توجه به ذوق و علایق شخصی، در شما احساس دلسردی و ناامیدی و بی انگیزگی ایجاد کند. شما به هر چه و هر کس که بخواهید می توانید دست پیدا کنید.

تعبیر خواب زنگ زدن دوست قدیمی

تعبیر خواب زنگ زدن دوست قدیمی نشانه دیدار دوستان یا بستگان است. البته این تعبیر زمانی درست از آب در می آید که در خواب تلفن منزل را دیده باشید. اگر در خواب ببینید که تلفن همراه تان زنگ می خورد و دوستی قدیمی پشت خط است پس احتمالا به دیدار دوستی قدیمی نائل می شوید. در تعبیر خواب زنگ زدن دوست قدیمی آمده است که اگر از تلفن صدای نامانوس شنیدید یعنی دوستی از شما آزردگی دارد.

بعضی دیگر از منابع نیز می گویند خواب زنگ زدن دوست قدیمی ، نشانه آن است که با بیگانگانی آشنا می شوید که موجب سرگردانی شما خواهند شد. تعبیر های فوق از خواب زنگ زدن دوست قدیمی، منابع غیر روانشناسی است و نمی توان از صحت آن مطمئن بود.

تعبیر خواب حرف زدن با معشوق قدیمی

در تعبیر خواب حرف زدن با معشوق قدیمی ( تعبیر خواب حرف زدن با عشقت) آمده است که اگر احساس کردید معشوق حرفی گنگ و نامفهوم می زند یا پس از بیداری دیگر حرفش را به یاد نیاوردید، این خواب پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که بیش از گذشته به اهداف و انگیزه‌های قلبی و شخصی خود توجه داشته باشید؛ این اهداف صرفا عاطفی و رمانتیک نیستند و می‌توانند زمینه‌های مختلفی از زندگی شما را شامل شوند مثل برنامه‌هایی که برای گسترش کسب و کار خود داشته اید یا هنری که مدت هاست علاقه‌مند به یادگیری آن هستید. به طور کلی برای تعبیر خواب حرف زدن با معشوق قدیمی اینگونه گفته شده است که پشتکار و آمادگی خوبی برای پیشرفت در شما وجود دارد.

تعبیر خواب زنگ زدن خواستگار

تعبیر خواب زنگ زدن خواستگار این است که اگر در خواب و در حین حرف زدن با خواستگار احساس کنید که خواستگار مقابل از شما خواسته‌ای دارد، به طور مثال به شما بگوید که گرسنه یا نیازمند به یک خوراکی خاص است، این خواب به نیاز درونی شما برای کسب یک دانش و آگاهی جدید اشاره دارد.

در تعبیر خواب زنگ زدن خواستگار آمده است که این خواب یک خواسته را از طرف ناخودآگاه بیان می کند مثل مطالعه درباره‌ی فلسفه‌ی مرگ و زندگی یا مطالعه درباره‌ی هدفی که در پیش دارید. این مطالعه به شما کمک می‌کند تا از نظر فکری غنی شده و قدرت بیشتری برای پیگیری خواسته‌های قلبی خود به دست آورید.

تعبیر خواب زنگ زدن معشوق به من

تعبیر خواب زنگ زدن معشوق به من اینگونه است که زنگ زدن معشوق، اشاره به ابعاد ناشناخته‌ی ناخودآگاه تان دارد. چیزی در شما وجود دارد که باید بیشتر تقویت شود و بیشتر به آن مسلط شوید. شاید مهارتی است که می توانید به آن به چیزی برسید که همیشه آرزویش را داشته اید.

حرفی که بین شما و معشوق رد و بدل می‌شود، اشاره به مسیری دارد که هم اکنون و در زندگی بیداری با آن‌ها رو به رو هستید. به طور مثال اگر در خواب درباره‌ی یک احساس بد یا دلتنگی با معشوق خود صحبت کنید یا در حین دیدن این خواب، احساس کنید که شما یا معشوق در حال گریه کردن هستید، این خواب از شما می‌خواهد تا با صراحت بیشتری درباره‌ی ناراحتی‌های درونی خود با دیگران صحبت کنید. اجازه ندهید که سرکوب ناراحتی‌ها و احساسات، بیش از این شما را در تنگنا قرار دهد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب بازگشت معشوق)

تعبیر خواب شنیدن صدای معشوق

ادوارد در مورد تعبیر خواب شنیدن صدای معشوق اینگونه می گوید که خواب معشوق نشانه یک خبر خوش است. وی معتقد است که شنیدن صدای معشوق فقط نشانه وصلت و یا ازدواج نیست ممکن است شامل هر چیزی شود مثلا برنده شدن در قرعه کشی بهبود یافتن مریضی که بیمار است و …

ادوارد در مورد تعبیر خواب شنیدن صدای معشوق گفته است اگر کسی در خواب صدای پسر و یا مردی که عاشق اوست را بشنود دلیل بر فکر و اوهام زیاد قبل از خواب است و نمی تواند معنی و یا تفسیر دقیقی داشته باشد و این خواب را جزو خواب های پریشان و بدون تعبیر تلقی کرده است.

زیرا در اکثر موراد پسرها یا دخترها قبل از خواب شبانه به شدت در مورد پسر مورد علاقه ی خود فکر و یا خیال پردازی میکنند؛ در نتیجه این تفکرات سبب می شود تا ساعاتی پس از خواب با شنیدن صدای معشوق رو به رو شوند که در واقع اوهام و خیالات خود به صورت خواب است. ولی در مجموع میتوان تعبیر خواب شنیدن صدای معشوق را دارای معنی و یا مفهوم خوب دانست بعضی ها به اشتباه تصویر دارند چون داشتن معشوق از نظر شرعی و یا اخلاقی گناه است خواب شنیدن صدای معشوق هم دارای معنی بدی است در حالی که اینجا فقط صحبت از عشق و دوست داشتن است و ارتباطی با نوع رابطه ندارد.

تعبیر خواب پیامک زدن – تعبیر خواب دریافت پیام از معشوق

تعبیر خواب پیامک زدن به نحوه ی ارتباطات و مراوده ی شما با دیگران اشاره دارد . آن بخش از ارتباطات شما که به اندازه ی کافی میسر نیست یا همواره توانایی داشتن این ماودات را ندارید؛ تعبیر خواب پیامک زدن ممکن است به بخشی از مراودات اشارده داشته باشد که تنها براساس میل شما و به صورت یک طرفه صورت میگیرد.

در تعبیر خواب دریافت پیام از معشوق آمده است که این خواب ، نشان دهنده ی تمایل درونی شما برای برقراری ارتباط با دیگران و گفتن احساس ، خبر یا پیامکی است که ذهن شما را به خود مشغول کرده است. ممکن است در این زمان تمایل داشته باشید که با فردی درباره ی موضوعی خاص ، صحبت داشته باشید.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب دیدن معشوق در خانه)

اگر پیامی از معشوق دریافت کردید و در آن لحظه در مکانی مبهم و ناشناخته بودید یعنی، وضعیت روحی و روانی شما مساعد نیست و خلعی در خود احساس می کنید.در تعبیر خواب دریافت پیام از معشوق آمده است که اگر این دریافت پیام همراه با پیامک زدن شما باشد، یعنی با وجود وضعیت نامساعد روحی، آگاهی هیجانی خوبی نسبت به وضعیت دارید و در حال تلاش و بهبود اوضاع هستید. به هر حال اگر در چنین وضعیتی قرار دارید بهتر است با یک مشاور مشورت کنید.

تعبیر خواب زنگ زدن پسر به دختر

در تعبیر خواب زنگ زدن پسر به دختر آمده است که اگر در خواب نتوانید با کسی که زنگ زده است به صورت صحیح ارتباط بر قرار کنید ، یا درصورت ایجاد ارتباط نتوانید گفته ی خود را ابراز کنید ، ممکن است نشانگر ترس و نگرانی شما از عدم توان شما در ایجاد ارتباط با پسر یا دختر مورد علاقه تان باشد. تعبیر خواب زنگ زدن پسر به دختر به این معنا است که احتمالا توانایی گفتن منظور و خواسته ی خود را به طور واضح ندارید یا ممکن است درک درستی از گفته ها و خواسته های دیگران نداشته باشید.

دیدن همراه در خواب نشان خبر است.

اگر تلفن همراه زنگ خورد و شما صدای آن را شنیدید خبری از همسر یا معشوق خود دریافت می کنید.

اگر با تلفن همراه به کسی زنگ زدید خبری به همسریا معشوق خواهید رساند.

اگر گوشی همراه زنگ خورد و با پسر یا دختری صحبت کردید و صدای وی به وضوح شنیده می شد یعنی خبر مربوط به چیزی است که به آن خواهید رسید.

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب معشوق، یار، دوست، همکلاسی، همکار یا عشق قدیمی

آموزش رایگان زبان انگلیسی – تضمینی

تعبیر خواب ازدواج معشوق با دیگری

تعبیر خواب ازدواج مجدد زن متاهل

تعبیر خواب عروس شدن زن متاهل با شوهر خود

تعبیر خواب لباس عروس حضرت یوسف

تعبیر خواب ازدواج با همسر سابق

تعبیر خواب ازدواج با معشوق

تعبیر خواب ازدواج خودم



موضوعات :
تعبیر خواب

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.