no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب معشوق، یار، دوست، همکلاسی، همکار یا عشق قدیمی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب معشوق، یار، دوست، همکلاسی، همکار یا عشق قدیمی
امتیاز 3.33 ( 3 رای )
zip
آذر ۹, ۱۳۹۸

تعبیر خواب معشوق، یار، دوست، همکلاسی، همکار یا عشق قدیمی


در این مطلب در مورد تعبیر خواب دیدن معشوق، یار، دوست همکلاسی، همکار یا عشق قدیمی صحبت می کنیم. به صورت خلاصه تعبیر خواب هر فردی که زمانی با وی آشنا بودید ولی اکنون دیگر او را نمی بینید در این مطلب توضیح داده خواهد شد.

همچنین اشاره ای خواهیم داشت به تعبیر خواب برگشتن معشوق، رفتن معشوق، تعبیر خواب روبوسی با دوست قدیمی  و تعیبر خواب دیدن دوستی که باهاش قهری.

منابعی که برای تقسیر و تعبیر این خواب ها از آن استفاده می کنیم شامل منابع دینی، مذهبی و روانشناسی است. گاهی از دیدگاهی روانشناسی بررسی می کنیم و گاهی از دیدگاه سنتی.

تعبیر خواب برگشتن معشوق

تعبیر برگشتن معشوق به این معنا است که ناخودآگاه شما همچنان نتوانسته با جدایی که در گذشته تجربه کرده است کنار بیاید. اگر در خواب معشوق خود را ببینید به این معنا است که میل شما به معشوق تان همچنان در شما وجود دارد و به ناخودآگاه به دنبال برگرداندن عشق خود هستید.

اگر با معشوق خود صحبت می کردید به این معنا است که امیالتان راهی برای بروز ندارند و خواسته های تان را سرکوب کرده اید. اگر با معشوق خود صحبت نمی کنید به این معنا است که امیال تان قبلا سرکوب نشده اند اما اکنون در حال سرکوب آن ها هستید. تعبیر خواب برگشتن معشوق نشانه بدی به همراه ندارد اما بهتر است هر چه زودتر تمایل به برگرداندن عشق سابق تان را برای خود حل کنید.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج با معشوق)

تعبیر خواب دیدن عشق یا معشوق قدیمی

بسیار اهمیت دارد که در هنگام دیدن این خواب چه احساسی را تجربه می‌کنید و واکنش شما نسبت به دیدن عشق یا معشوق قدیمی تان چیست.

اگر در خواب، معشوقه قدیمی خود را به شکلی تنش زا یا مشکل آفرین مشاهده کنید، نشان دهنده‌ی مشکلی است که در زندگی بیداری در انگیزه‌های شما اختلال ایجاد کرده و شما را نسبت به پیگیری اهدافتان دلسرد یا بدبین ساخته است.

این اهداف صرفا زمینه‌های عاطفی زندگی شما را شامل نشده و می‌تواند به مسائلی که در شغل یا تحصیلات برای شما انگیزه آفرین هستند اشاره داشته باشد.

بسیار اهمیت دارد که در هنگام دیدن عشق قدیمی چه احساسی را تجربه می‌کنید و واکنش شما نسبت به دیدن عشق قدیمی تان چیست.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب دیدن معشوق در خانه)

تعبیر خواب یار قدیمی

در منابع قدیمی و غیر روانشناسی ذکر شده است که اگر در خواب یار قدیمی خود را ببینید کارتان به کسی می افتد که به نحوی با کسی که عاشقش شده اید قابل تشابه و انطباق باشد . چنانچه در خواب ببینید که عاشق یار قدیمی شده اید محتاج می شوید و اندازه احتیاج شما به نسبت شدت و ضعف عشق متفاوت می شود. در تعبیر خواب یار قدیمی آمده است که دیدن یار قدیمی به این معنا است که حاجت شما برآورده می شود.

تعبیر خواب رفتن معشوق

تعابیر خواب رفتن معشوق که در زیر آمده است از منابع غیر رواشناختی جمع آوری شده است و در صحت آن شک است:

یک زن خواب رفتن معشوق ببیند: احتمال دارد که حامله باشد.
یک مرد خواب رفتن معشوق ببیند: پول هنگفتی درانتظارش است.
یک دختر خواب رفتن معشوق ببیند: خبرهای بد دریافت می‌کند.
یک پسر مخواب رفتن معشوق ببیند: خطر مرگ
یک زن مجرد خواب رفتن معشوق ببیند: به شما خیانت می‌شود.

تعبیر خواب دیدن دوست پسر قدیمی

خوا دیدن دوست پسر قدیمی می‌تواند به بازگشت و وابستگی شما به اهداف ناتمام یا پروژه‌هایی که در گذشته کنسل شده اند اشاره داشته باشد. بسیار اهمیت دارد که در طول دیدن خواب دوست پسر یا دختر قدیمی یا شخصی که دوست داشته اید چه احساسی را تجربه می‌کنید. اگر در خواب دوست قدیمی که می تواند دوست پسر همجنس باشد احساس کنید که رابطه‌ی شما عادی و با عشق همراه است، به این معناست که هم اکنون فرصتی فراهم شده است تا برنامه‌های گذشته‌ی خود را ادامه دهید.
خوابی که در آن دوست پسر یا دختر قدیمی خود را ببینید صرفا به زمینه‌های عاطفی اهداف شما اشاره نداشته و می‌تواند پروژه‌های شغلی یا تحصیلی شما را در بر بگیرد. فرق نمی کند دوست قدیمی خود را در خواب ببینید، دوست پسر باشد یا دوست دختر قدیمی، در هر صورت دیدن دوست در خواب به معنای این است که اهداف ناتمام خود را باید تمام کنید.

تعبیر خواب دیدن همکلاسی قدیمی

تعبیر خواب دیدن همکلاسی قدیمی می‌تواند به احساس خیانتی که در حق خودتان در حال انجامش هستید اشاره داشته باشد. مثل فردی که علایق شخصی خود را نادیده گرفته و به انجام کار‌هایی مشغول است که اعتماد به نفس او را خدشه دار می‌کند.
اگر به دنبال تعبیر خواب دیدن همکلاسی قدیمی هستید لازم است تا در این زمان فقدان‌های روانی خود را شناخته و از موقعیت‌هایی که بر خلاف ارزش‌های شخصی شما هستند خارج شوید. دیدن همکلاسی قدیمی همچنین به این موضوع اشاره دارد که دانش یا دانسته هایی قدیمی هستند که نیاز دارید مجدد به سراغش بروید زیرا چیزی در آن ها پنهان شده که احتمالا اکنون به کمک شما خواهد آمد.

تعبیر خواب روبوسی با دوست قدیمی

دیدگاه روانشناسی در مورد تعبیر خواب روبوسی با دوست قدیمی بسیار جالب است. وی روبوسی با دوست قدیمی را نشانه شق، عاطفه، آرامش، هارمونی و رضایت می داند.

از نظر وی اگر در خواب ببینید توسط یک دوست قدیمی بوسیده شدید ، نشانه این است که شما نیاز دارید که در مورد جنبه ای از خودتان، آگاه تر شوید
اگر خواب ببینید دوست قدیمی تلاش می کند علی رغم میلتان شما را ببوسد، به این معنی است که کسی ایده ها، باور ها و نظراتش را به شما تحمیل می کند.

تعبیر خواب دیدن همکار قدیمی – تعبیر خواب همکار سابق

اگر در خواب همکار قدیمی یا سابق خود را ببینید پس قرار است با موضوع های جدیدی رو به رو شوید. تعبیر خواب دیدن همکار قدیمی نشان دهنده ی  اشتراکات و عقاید جدیدی است که با آن‌ها رو به رو شده اید، اما از وجود و اهمیت آن‌ها بی اطلاع هستید.

در تعبیر خواب همکار سابق اینگونه گفته است که این اشتراکات و عقایت جدید می تواند  یک موقعیت مثبت شغلی باشد که در شما انگیزه‌های جدیدی را ایجاد کرده است. این خواب از شما می‌خواهد تا اهمیت این موقعیت‌های جدید را شناخته و از این انگیزه برای گسترش مهارت‌های خود در زمینه‌های مختلف زندگی استفاده کنید.

تعبیر خواب دیدن دوستی که باهاش قهری

در مورد تعبیر خواب دیدن دوستی که باهاش قهری اینگونه آمده است:

تعبیر خواب دیدن دوستی که باهاش قوری نشانه ای از : شفاعت-مجادله و بگومگو-حل شدن مشکل-سفر-شرف و بزرگی-مال حرام است.

اگر در خواب دوستی که باهاش قهری را دیده اید پس دو حالت ممکن است.

اگر او با شما دعوا می‌کرد بیگانه ای به شما محبت می‌کند یا با انسانی خیر و نیکوکار برخورد خواهید نمود.

اگر او با شما آشتی می کند پس شما هستید که به دیگری محبت و خدمت می‌کنید که نا آشنا و غریبه است.

اگر دیدید دو نفر با هم دعوا می‌کنند موردی پیش می‌آید که خوشحال می‌شوید. (همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب آشتی)

مطالب مرتبط:

آموزش رایگان زبان انگلیسی – تضمینی

تعبیر خواب زنگ زدن معشوق قدیمی / تعبیر تماس، تلفن، پیامک

تعبیر خواب ازدواج معشوق با دیگری

تعبیر خواب لباس عروس حضرت یوسف

تعبیر خواب خبر ازدواج معشوق

تعبیر خواب ازدواج خودم

تعبیر خواب عروسی از نظر امام صادق

 



موضوعات :
تعبیر خواب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.