no-img
نوین اطلس

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم – گرم کردن رابطه سرد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم – گرم کردن رابطه سرد
امتیاز 3.33 ( 6 رای )
zip
بهمن ۲, ۱۳۹۸

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم – گرم کردن رابطه سرد


چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم؟

چگونه یک رابطه سرد را گرم کنیم؟

مهم نیست به چه دلیل رابطه شما تمام شده است مهم این است که اگر رابطه تمام شده ارزش شروع دوباره را دارد برای حفظ آن تلاش کنید.

البته اینبار نباید فقط به این فکر کنیم که چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم بلکه باید این نکته را نیز در نظر بگیریم که پس از شروع دوباره رابطه، اجازه ندهیم رابطه مان مجدد سرد شده و گرمای خود را از دست بدهد.

پس شروع دوباره رابطه تمام شده و گرم نگاه داشتن آن دو موضوع جدا از هم است که باید در نظر داشت.

وقتی به طرف مقابل خود در یک رابطه عاطفی علاقه داشته باشیم و به هر دلیلی با سرد شدن یا جدایی وی از خود مواجه شویم اولین پرسشی که به ذهن ما می رسد این است که چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم.

اگر طرف مقابل همچنان با ما در ارتباط باشد اما مثل سابق توجه لازم را به ما نشان ندهد پس پرسش ما این است که چگونه یک رابطه سرد را گرم کنیم.

فرق نمی کند شما اکنون به جدایی رسیده باشید یا طرف مقابل از شما سرد شده باشد، در هر صورت عشق در رابطه شما از بین رفته است که برای شروع دوباره رابطه باید آن را بازگردانید.

اشتباهات بعد از جدایی برای شروع دوباره رابطه تمام شده

همانطور که در مطلبباید ها و نباید ها برای شروع دوباره رابطه تمام شده توضیح دادیم پس از تجربه یک شکست عشقی، اشتباهات بعد از جدایی اتفاق می افتد. بعضی از این اشتباهات شامل اصرار به ادامه رابطه، گریه کردن، التماس کردن و ارسال پیام ها متداول است.

این اشتباه محض است که خیلی افراد در چنین شرایطی انجام خواهند داد. به همین دلیل است که در ابتدا به هر فردی توصیه می شود به صورت زیرکانه و با سیاست رفتار کند تا از بدتر شدن اوضاع بعد از جدایی جلوگیری کند.

اما اگر هم در اثر ناآگاهی و اشتباهات رفتاری در نهایت رابطه شما پایان یافت باید شروع دوباره رابطه تمام شده براساس روانشناسی عشق را بدانید تا از این طریق اقدام به برگرداندن عشقتان کنید.

نوین اطلس در این مطلب به ما می آموزد چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم و اگر کامل رابطه تمام نشده است چگونه یک رابطه سرد را گرم کنیم ولی این بار با تکنیک های روانشناسی عشق پایداری آن را تضمین کرده و با جدایی مجدد رو به رو نشویم. (همچنین نگاه کنید به چگونه یک رابطه تمام شده را برگردانیم)

چگونه یک رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

برای اینکه بدانیم چگونه یک رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم و یا یک رابطه سرد را گرم کنیم، قبل از هر چیزی نگاهی به گذشته بیندازید ( نگاه کنید به ۱۲ تکنیک برای گرم کردن رابطه سرد شده).

قطعا برای جدایی هر رابطه ای حداقل یک دلیل وجود دارد، شاید با خودتان بگویید همه چیز بین من و عشقم خوب بود و همدیگر را دوست داشتیم ولی یک دفعه رفتارش تغییر کرد و با سرد شدن یهویی رابطه تصمیم به جدایی گرفت.

اما بر اساس روانشناسی عشق این تفکر شما اشتباه است. حتی اگر سوء تفاهم، تنش، اختلاف، سیگنال های منفی، دخالت اطرافیان، جر و بحث و مواردی از این قبیل باعث جدایی شما نبوده به هر حال علت جدایی شما وجود احساسات منفی در رابطه عاطفی تان بوده است. این احساسات منفی می تواند در هرچیزی دیده شود مثلا معیار های خودآگاه و یا ناخودآگاه.

درواقع شما همیشه معیارهای ناخودآگاه معشوقتان را در نظر می گیرید در حالیکه مهمترین نکته در تدوام رابطه این است که خواسته های ناخودآگاه هر یک از طرفین به خوبی برآورده شود.

هر شخصی انتظارات خاص خود را دارد مانند میزان محبت، میزان حمایت یا شرایط مادی و یا نوع برخورد شما و … معیارها و خواسته های یک شخص دلیل عاشق شدن آن فرد می باشد که اگر این معیارها درست برطرف نشود رابطه ارزش خود را از دست می دهد و نارضایتی را به همراه خواهد داشت.

در این راه که می خواهید بدانید چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم و چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم، به این موضوع توجه کنید که کدام یک از خواسته های ناخودآگاه او را نتوانسته اید برآورده کنید.

پس در مسیر شروع دوباره رابطه تمام شده براساس روانشناسی عشق، به عزیزان توصیه می شود خواسته های ناخودآگاه معشوقشان را بشناسند و در صدد رفع آن ها برآیند. اگر ناخودآگاه فرد متوجه شود در اثر این رابطه عاشقانه تمام خواسته هایش برآورده خواهند شد دلیلی بر جدایی نمی بیند و به رابطه ادامه خواهد داد و در نتیجه ترمیم رابطه آسیب دیده میسر می گردد و به کمک می کند بدانیم چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم.(همچنین نگاه کنید به تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق)

آیا مردان به رابطه بر می گردند

اگر می خواهید بدانید آیا مردان به رابطه برمی گردند یا نه باید توضیح دهیم که زنان فکر می کنند اگر مرد مورد علاقه ی آن ها خواستار جدایی شد دیگر امکان بازگشت وی وجود ندارد و به رابطه بر نخواهد گشت. چرا که در نظر عموم اینگونه است که مردان احساس دلتنگی نمی کنند و خیلی سریع می توانند عاشق فرد دیگری شوند.

اما باید بدانید بر اساس شروع دوباره رابطه تمام شده براساس روانشناسی عشق، این طرز فکر اشتباه است. شاید مردان مانند زنان در ظاهرشان چیزی بروز ندهند اما آن ها همچون زنان احساس دارند و دلتنگی مردان بعد از جدایی ثابت شده است.

حتی در مواردی در پاسخ به این پرسش آیا مردان به رابطه برمی گردند یا نه گفته شده است مردان هیچ گاه عشق اول خود را فراموش نخواهند کرد و چنانچه از او جدا شوند باز هم همیشه به یاد وی خواهند بود.

شما با آموزش جذب مردان بر اساس روانشناسی عشق می توانید معشوقتان را مجدد به سمت خود جذب کنید. پس اگر راهکارهای لازم جهت بهترین روش شروع رابطه جدید را بلد باشید حتما می توانید معشوق خود را برگردانید و فرقی ندارد که زن باشد یا مرد. در این بین فقط کافی است بدانیم چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم.(همچنین نگاه کنید به احتمال بازگشت مردان به رابطه)

برگرداندن زن به رابطه

برای برگرداندن زن به رابطه قبلی و برگشتن عشق رفته باید تمام و کمال اعتماد او را بدست آورید. زنی که دلش شکسته باشد سخت تر می تواند برای بار دوم به عشقش اعتماد کند.

اگر مردی هستید که رابطه تان تمام شده و می پرسید چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم؟ باید بدانید در هر مسیری که باعث شده اید او درکنار شما و در این رابطه احساس امنیت و آرامش نداشته باشد، به دنبال راه حلی باشید که این امنیت را برای وی تامین کنید. نشان دهید حاضرید برای او هر کاری انجام دهید. نیازی نیست واقعا کارهای شگفت آوری انجام دهید اما همینکه زن ببیند عشقش در حال تلاش برای تغییر به سمت بهبود رابطه است خیلی سریع دلش نرم خواهد شد و برگشت دوباره به رابطه از دست رفته صورت می گیرد.

وظایف ما برای بازگشت به رابطه پس از جدایی

در بحث چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم می خواهیم درباره تکالیف برای برگرداندن عشقمان صحبت کنیم. مهمترین تکلیف این است که عجله نکنیم. زیرا بی قراری باعث می شود رفتار اشتباهی از ما سر بزند به نحوی که نه تنها اثر گذار نخواهد بود بلکه ممکن است همه چیز را بدتر هم بکند. پس کمی به دویتان فرصت دهید. صبر کنید تا احساسات کمی فروکش کنند و به عقل و منطق هم اجازه دخالت داده شود.

پس از آن به این فکر کنید که چه اشتباهاتی داشته اید. اشتباهات را ریشه یابی کنید و حال به خودتان برسید. برای خودتان وقت اختصاص دهید. به دنبال پیشرفت باشید هرچند کوچک. به ظاهرتان اهمیت دهید. زیرا همه این موارد به جذابیت های شما اضافه خواهد کرد. وقتی اطمینان پیدا کردید که حالتان از نظر روحی بهتر است و می توانید هیجانات را کنترل کنید زمان آن رسیده است که به فکر شروع رابطه تمام شده و برگشت بعد از جدایی باشید.

در این مرحله هم بهتر می توانید صحبت کنید و تصمیم بگیرید و هم شما نسبت به قبل برای معشوقتان جذاب تر شده اید. پس احتمال موفقیتتان در برگشت به رابطه تمام شده خیلی بیشتر است نسبت به موقعی که می خواستید همان ابتدا عجولانه اقدام کنید.

لبته در این بین برای اینکه بدانیم چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم بهتر است مهارت ها و تکنیک های لازم را در زمینه شروع دوباره رابطه تمام شده براساس روانشناسی عشق، بیاموزیم تا بدانیم با استفاده از چه رفتارهایی می توانیم هرچه بیشتر سیگنال مثبت به سمت عشقمان ارسال کنیم. به همین دلیل مقاله دوره آموزشی بازگشت به رابطه تمام شده را مطالعه کنید تا بهتر متوجه شوید. (همچنین نگاه کنید به مقالات بازگشت به رابطه)

افزایش امتیاز های جذب برای شروع دوباره رابطه

اگر می خواهید بدانید بر اساس روانشناسی عشق بهترین راه برای برگرداندن عشق چیست و به چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم باید بگویم که از حرف زدن راجب این موضوع بپرهیزید. به جای اینکه تنها با صحبت بخواهید معشوق را به بازگشتن قانع کنید، سعی کنی با افزایش جذابیت های فردی خود، رفتار و تکنیک هایی که به کار می برید در صدد ترمیم رابطه عاشقانه خود باشید.

در تصور بسیاری اینگونه است که سریعترین راه برای برگرداندن عشقم آن است که از او معذرت خواهی کنم و به دست و پایش بیفتم و بدین نحو او متوجه می شود که من چقدر دوستش دارم. به جای اینکار نوین اطلس به شما پیشنهاد می دهد ۱۲ تکنیک برای گرم کردن رابطه سرد شده را بیاموزید و با عمل به این تکنیک ها هر چه سریعتر به هدف خود برسید.

مطالب مرتبط:

راه های برگرداندن یک رابطه

برگشتن عشق قدیمی

چگونه مرد را به رابطه برگردانیم

راه های برگرداندن پسر به رابطه

بازگشت به رابطه قبلی

احیا رابطه و ساختن دوباره آن

راه های برگرداندن دوست پسر

احساس مردان بعد از جدایی

آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است

راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده

بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده

اشتباهات برگرداندن عشق

چگونه رابطه خوبی داشته باشیم؟



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *