no-img
نوین اطلس

راه های برگرداندن یک رابطه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های برگرداندن یک رابطه
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۳, ۱۳۹۶

راه های برگرداندن یک رابطه


این مطلب در مورد موضوعات راه های برگرداندن پسر، بهترین راه برای برگرداندن عشقم، برگرداندن مرد به رابطه، تکالیف برای برگرداندن عشقمان، راه های برگرداندن دختر، برگرداندن زن به رابطه، برگرداندن دوست دختر سابق، تکنیک های nlp عشق نوشته شده است.

راه های برگرداندن مرد به رابطه

تکنیک های بسیاری برای برگرداندن مرد یا زن به رابطه وجود دارد. تکنیک هایی که در ادامه به آن اشاره می کنم برگرفته از مقالات بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند و بهترین روش شروع رابطه تمام شده است. این تکنیک ها فقط برای افراد که به دنبال ازدواج و پایداری در رابطه هستند توصیه شده است:

۱. متقاعد کردن مرحله ای

با این تکنیک می آموزید چگونه مرد مورد علاقه خود را نه تنها به رابطه برگردانید بلکه متقاعد به ازدواج و ایجاد یک رابطه بلند مدت کنید. این تکنیک به شما کمک می کند ترس از تعهد در مردان و پسرانی که عاشق شان هستید از بین برود.

۲. ارسال سیگنال جذب

شما همین الان که در حال خواندن این مطلب هستید نیز این سیگنال ها را ناخودآگاه ارسال می کنید. اما سیگنال های ارسالی از ضمیر ناخودآگاه همیشه قابلیت جذب ندارند و گاهی منفی و دفع کننده هستند. با یادگیری این تکنیک می آموزید چگونه سیگنال جذب ارسال کنید و احتمال بازگشت به رابطه را افزایش دهید.

۳. معذرت خواهی از عشق با ایده لوح سفید

عذر خواهی یکی از روش های منحصر به فرد برای برگرداندن یک رابطه از دست رفته و خراب است. برای اجرا این تکنیک واقعا نیازی به انجام کار اشتباه ندارید بلکه همیشه می توانی برای تقویت احساس عشق در رابطه و برگرداندن رابطه از حالت قهر استفاده کنید. با یادگیری مدل لوح سفید برای معذرت خواهی می توانید به سادگی عشق خود را برگردانید.

۴. توجیه و تشویق وی به رفتار مناسب:

مثلا با گفتن چنین جملاتی در فرصت های مناسب می تونید این موضوع را که باید بیشتر با شما در ارتباط باشد تلقین کنید: “می دونم دلیل اینکه برات سخته که همیشه باهام در ارتباط باشی اینه که خیلی فعالیت می کنی و سرت شلوغه “. این تکنیک نیز که البته مثال های بیشتری دارد برای برگرفته از تکنیک های ان ال پی عشق است و باعث برگرداندن عشقمان می شود

۵. ارسال سیگنال جذب در شبکه شش مرحله ای جذب

این تکنیک یکی از تکنیک های شاهین زند است که در سایت نوین بینش دات کام در مورد آن صحبت کرده است. با این تکنیک شما می توانید بدون برقرار کردن ارتباط و از راه دور سیگنال های جذب را از طریق شبکه ای به نام شبکه شش مرحله ای جذب ارسال کنید ( نگاه کنید به بهترین راه برای برگرداندن عشق از راه دور)

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

افزایش آگاهی و دانش مان بهترین راه برای برگرداندن عشقمان به رابطه از دست رفته است. نه التماس کردن، نه عذرخواهی کردن های غلط، نه عصبانی شدن ها و تهدید کردن ها، نه انتقام و نه ایجاد احساس دلسوزی، نه پیام های بلند و نه تماس های بی پاسخ هیچ کدام نمی توانند به شما کمک کنند (( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به ۵ مرحله برای برگرداندن عشقمان).

این رفتار های غلط همه برگرفته از احساسات منفی ضمیر ناخودآگاه تان است که باعث ارسال سیگنال منفی به ضمیر ناخودآگاه مرد یا زنی که سابق با وی بوده اید می شود. سیگنال هایی که برای دیگران ارسال می شود و از احساسات منفی سرچشمه می گیرند، به دیگران هم احساس منفی منتقل می کنند.

اکنون وقت آن است که با یادگیری و افزایش آگاهی خود و همچنین افزایش هوش هیجانی تان شروع به مقابله با این اشتباهات بکنید و به اصلاح رابطه خود باند پیچی کنید.

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

کسانی که درغم اندوه به هم خوردن رابطه یی هستند، گرایش خیلی زیادی دارند که دقیقا برعکس آنچه که باید را انجام دهند. به همین خاطر گاهی صدمه ی جبران ناپذیری را به رابطه شان می زنند. در هر فاجعه یی، اولین قدم متوقف کردن خونریزی و بعد حل مشکل است. رابطه ی عاطفی شما هم از این امر مستثنی نیست. زن ها دنبال مردهای قوی هستند که بتوانند از آن ها محافظت کنند و مردها به هیچ وجه به زن هایی که به آن ها اجازه نمی_دهند هر کاری که می خواهند بکنند، احترام نمی گذارند.

احساسات تغییر می کنند. آن ها شبیه وضعیت هوا هستند. حتی در گرم ترین تابستان ها یا سردترین زمستان ها وضعیت هوا به طور مداوم تغییر می کند. هیجان های ما هم این خصوصیت را دارند. پس فرقی نمی کند که همسر یک فرد چه قدر خوب و فوق العاده باشد، احساسات عاشقانه اولیه کاملا پایدار نمی ماند.

اما خیلی هم نباید وحشت کرد. هر چند این احساسات ناپدید می شوند اما ممکن است دوباره برگردند و البته دوباره بروند و دوباره و دوباره برگردند و بروند! این رفت و آمد مداوم خصوصیت هر هیجان دیگری مثل ترس و خشم و لذت است. احساسات مثل بهاری که از پی زمستان می رسد، می آیند و می روند.

خیلی ها این را می دانند اما زود و ساده فراموشش می کنند. ما شیفته احساسات عاشقانه می شویم و انتظار داریم که تا ابد پایدار بمانند. انتظار داریم که همسرمان نیازهای ما را برطرف کند، همان طور که دوست داریم رفتار کند آرزوهای ما را برآورده بسازد و در کل زندگی ما را بهتر، ساده تر و شادتر بکند و خوب البته دیر یا زودی سیلی واقعیت قلعه خاکی آرزوهای ما را خراب می کند.

بزرگ ترین لطیفه درباره زندگی بشر این است که افرادی که بیشترین اوقات را با آن ها می گذرانیم و از همه بیشتر با آن ها صمیمی هستیم همان هایی هستند که بیشتر از همه اعصاب ما را خرد می کنند! هر چند طعنه و کنایه شنیدن، مورد انتقاد تند و تیز واقع شدن و طرد شدن از طرف رئیس، همسایه یا همکار ناراحت کننده است اما این رفتارها وقتی بیشترین ناراحتی را ایجاد می کند که مرد یا زنی که عاشقش هستیم آن ها را انجام بدهد.

درد و عشق شبیه دو همراه صمیمی هستند که دست در دست هم سفر می کنند. لزومی ندارد حرف مرا باور کنید. به تجربه خودتان رجوع کنید: آیا شده رابطه ای صمیمی با کسی داشته باشید و وقت زیادی را با او بگذرانید و در این تعامل احساسات منفی را تجربه نکنید؟(همچنین نگاه کنید به تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق)

اشتباهات در بازگشت مردان به رابطه 

وقتی به دنبال بازگشت مردان به رابطه هستیم اشتباهات بسیاری ممکن است از جانب ما رخ دهد و یکی از مهمترین آن کم تحمل شدن ما است. اجازه دهید این موضوع را با یک مثال توضیح دهم.

پس قضیه این طور است: اگر خانه ای بخرید مجبور هستید هزینه گاز و برق و آب را پرداخت کنید؛ اگر بچه دار بشوید مجبورید لباس او را عوض کنید و شب های مدیدی بی خواب بمانید و اگر ازدواج کردید حتما مقدار معمولا زیادی استرس تجربه خواهید کرد. این یکی از واقعیت های غیرقابل انکار زندگی بشر است. ستارگان موسیقی، شعرا و نویسندگان رمان علاقه زیادی به نادیده گرفتن این واقعیت دارند.

آن ها می خواهند تا ما این افسانه قدیمی را باور کنیم: یک همسر کامل وجوددارد که منتظر شما است و بدون او شما فردی ناکامل، ناراضی و محکوم به نصفه و نیمه ماندن هستید و وقتی در نهایت این همسر کامل را پیدا کردید عاشق او خواهید شد و تا ابد و بدون زحمت زیاد در حالت عشق و قدردانی باقی خواهید ماند. پس اگر می خواهید عشق سابق تان را دوباره به رابطه برگردانید چند اشتباه زیر را مرتکب نشوید.

بیش از حد مهربان نباشید: نباید این قدر راحت هر چه طرف تان می گوید را گوش دهید و انتظار داشته باشید که رابطه تان هم خیلی عالی باشد! اینطور در موردش فکر کنید؛ در همه ی داستان های خوب یک تضاد یا کشمکش وجود دارد.(همچنین نگاه کنید به قانون جذب عشق از راه دور)

در فیلم جنگ ستارگان، هم آدم های خوب بودند و هم آدم های بد! پس این تضادهاست که باعث جالب و جذاب شدن مسایل می شود و یک رابطه بدون تضاد و کشمکش واقعاً خسته کننده خواهد شد. خیلی مهربان و خوب بودن یعنی منفعل، بی اعتماد به خود مضطرب و قابل پیش_بینی هستید. یادتان باشد که برای روشن کردن شعله ی آتش، اصطحکاک لازم است پس روی حرف خودتان بایستید.

او را مجبور نکنید: نمی توانید با یک بحث منطقی رابطه تان را از نو بسازید. شاید بتوانید برای خودتان دلیل و منطق بیاورید. اما برای طرف مقابل تان نمی توانید! شما نمی توانید یک نفر را قانع کنید دوست تان بدارد یا بخواهد که با شما باشد. احساسات به این طریق عمل نمی کنند. قلب انسان ها واکنشی است. نه منطقی، پس به جای این که با بحث منطقی طرف تان را برگردانید، کارهای دیگری انجام دهید تا قلب او واکنش دهد.

التماس نکنید: خیلی ها برای نگه داشتن طرف شان دست به عجز و لابه می زنند »خواهش می کنم نرو، هر کاری که بخواهی برایت می کنم…« به هیچ وجه این کار را نکنید! این هیچ شباهتی به یک رابطه ی عاشقانه ندارد. شاید برای چند وقت طرف مقابل با شما بماند، اما همه احترامتان را پیش او از دست خواهید داد. این یعنی به محض این که یک نفر بهتر سر راه او قرار بگیرد، شما را ترک می کند.

سوالات مهمی که برای برگرداندن مرد یا زن به رابطه باید بپرسید

قبل از این که خودتان را در ماموریت برگرداندن او احساس کنید ضروری است که این سوال ها را از خودتان بپرسید

چرا می خواهید او برگردد؟
آیا واقعا او را می خواهید یا دلتان برای بودن در رابطه تنگ شده است؟ آیا دنبال تایید می گردید( خصوصا اگر او با شما به هم زده) و یا دنبال احساس کافی بودن هستید؟ آیا او واقعا فرد زندگی شماست؟ همانی که شما را می فهمد، قدرتان را می داند و درکتان می کند یا این که از تنها ماندن می ترسید؟ می ترسید که نتوانید بهتر از او پیدا کنید، یا این که می ترسید که دوباره با فرد دیگری از اول شروع کنید؟ قبل از این که هرکاری انجام دهید، سعی کنید تا بفهمید دلیل اصلی این که می خواهید او برگردد را بفهمید.

دلایل اصلی به هم خوردن رابطه تان چه بوده اند؟
هر پایان رابطه، یک دلیل ظاهری و یک دلیل واقعی دارد. دلیل ظاهری شاید این باشد که او نمی توانست به شما متعهد شود اما دلیل واقعی اش شاید این باشد که ناسازگاری های ریشه ای زیادی بین شما وجود دارد به طوری که هیچ جوره با هم یک جا جمع نمی شوند. شاید او به شما خیانت کرد و این طور شد که رابطه تان تمام شد اما دلیل واقعی اش چیز دیگری باشد. چیزهای دیگری که باعث شدند او آن کار را انجام دهد.

اگر می خواهید پیش هم برگردید، باید بفهمید که دلایل واقعی چه بوده اند که باعث شدند شما به هم بزنید و به گونه ای راه حل گرایانه ببینید که آیا چیزی وجود دارد که نیاز باشد با آن دست و پنجه نرم کنید. به سادگی بگویم که بعضی از مشکلات را نمی توان حل کرد و در این موارد شما باید صادقانه تصمیم بگیرید که آیا می توانید با آنها کنار بیایید و زندگی کنید یا نه.

آیا می توانید آنچه که دفعه ی اول از هم پاشید را تعمیر و احیا کنید؟
پایان رابطه ها همین جوری پیش نمی آیند و معمولا نتیجه ی تلنبار شدن خیلی چیزها روی هم هستند. و جبران کردن فقط با یک دلیل اتفاق می افتد: دلتان برای هم تنگ می شود. اما این کافی نیست. باید ببینید که می توانید آنچه بینتان بوده را احیا کنید و اگر بله، چطور می خواهید این کار را انجام دهید.

برای مثال، اگر احساس می کردید که نمی توانستید در رابطه تان به او اعتماد کنید و همیشه نگران بودید که دور از چشم شما کارهایی انجام می دهد، باید از خودتان بپرسید که چرا این طوری بود و این بار چه کاری می توانید انجام دهید که با بار قبل متفاوت باشد.

آیا شما احساس ناامنی داشته اید یا این که او آدم قابل اعتمادی نبوده است؟ اگر مشکل به خاطر عدم امنیت شما بوده خوب است چرا که می توانید حلش کنید( با کار کردن روی خودتان)، اما اگر او فرد قابل اعتمادی نیست، خب … مشکل خیلی بزرگ تری است چرا که واقعا بدون اعتماد هیچ رابطه ای وجود نخواهد داشت.

چه احساسی داشتید وقتی با او در رابطه بودید؟
مسلم است که اواخر رابطه تان احساس خوبی نداشته اید اما منهای آن زمان؛ بقیه ی روزهای رابطه تان چه احساسی داشته اید؟( شروعش هم به حساب نمی آید. چرا که اوایل همه رابطه ها همیشه راحت و ایده آل است؛ نسخه های فیلتر شده ی رابطه های واقعی!)

آیا احساس راحتی داشتید و می توانستید خودتان باشید؟ یا این که دائما در استرس و اضطراب به سر می بردید؟ آیا احساس می کردید که قضاوت می شوید، انگار که باید طوری زندگی می کردید تا انتظارات را برآورده کنید؟ یا احساس دیده شدن و پذیرفته شدن داشتید؟ آیا احساس می کردید که این رابطه به شما به عنوان یک فرد امکان رشد می دهد و یا این که نسخه ی بد شما را بیدار می کرد؟

دلیل این که الان می خواهید او برگردد شاید این باشد که نداشتن او در زندگی تان بدتر از داشتن او در زندگی تان است اما شاید هر دوی این ها گزینه های بدی باشند! تنها بودن شاید احساس بدی باشد اما بودن با فرد اشتباهی بدتر است. حتی با این که برگشتنش به طور موقتی حال شما را خوب می کند در دراز مدت در مسیر بدی قرار خواهید گرفت.

باید با نگاهی عمیق به رابطه تان تعیین کنید که بودن او در زندگی تان واقعا به نفع شماست یا نه.

برگرداندن زن به رابطه وقتی قهر است

اگر جدایی و اختلاف شما در حد قهر و دلخوری است می توانید از این تکنیک یعنی خرید هدیه استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید اگر بحران رابطه شما به جدایی نزدیک شده است و طرف مقابل اصرار به جدایی دارد و یا ماه ها است طلاق عاطفی گرفته اید و زن تان از شما سرد شده است این تکنیک توصیه نمی شود. اگر در شرایط بحرانی قرار دارید نگاه کنید به ۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دسترفته.

اگرچه با خرید یک گردنبد جواهر تیفانی او بدون شک به نزد شما باز خواهد گشت، اما متاسفانه همه افراد قدرت خرید آنرا ندارند. پس به جای آن می توانید از یک هدیه دیگر که تصویر خاصی را در ذهن او ایجاد می کند، اسفاده کنید. چیزی پیدا کنید که یادآور لحظات شیرین گذشته باشد. این کار خاطرات خوش ایام قدیم را به یاد او می آورد و باعث می شود که او برای آن روزها دلتنگ شود.

آیا هر دوی شما به تئاتر علاقه دارید؟ او را به تماشای نمایش جذابی که به تازگی بر روی صحنه آمده دعوت کنید. آیا تا به حال برای پیدا کردن کلینیک دامپزشکی شبانه روزی برای گربه بیمار او خیابانها را در نیمه های شب گم کرده اید؟ برای گربه اش یک تخت خواب لوکس و تجملی خریداری کنید تا پیشی بتواند در آنجا با آرامش بخوابد. آیا او دیوانه یکی از لباس هایی است که کاترین زتا جونز در یکی از فیلم هایش پوشیده؟ پس بهتر است همان لباس را به عنوان هدیه به او کادو دهید. در این مرحله شما باید قدری از نیروی تفکر و تخیل و ابتکار خود استفاده کنید.

راه های برگرداندن دوست پسر یا دختر همجنس

برگرداندن عشق از دست رفته فقط برای زوج ها و جنس های مخالف نیست. گاهی اوقات پیش می آید که برای برگرداندن پسر یا دختری که همجنس ما بوده است و دوست صمیمی ما محسوب می شود نیز تلاش کنیم. در ادامه به نکاتی اشاره می کنم که در برگرداندن دوست پسر یا دختر همجنس توصیه می شود. با ترک این ده اشتباه به خودتان ثابت خواهید کرد که ارزش یک عشق واقعی را دارید.

۱) بیش از حد مهربان نباشید

نباید این قدر راحت هر چه طرف تان می گوید را گوش دهید و انتظار داشته باشید که رابطه تان هم خیلی عالی باشد! اینطور در موردش فکر کنید؛ در همه ی داستان های خوب یک تضاد یا کشمکش وجود دارد. در فیلم جنگ ستارگان، هم آدم های خوب بودند و هم آدم های بد! پس این تضادهاست که باعث جالب و جذاب شدن مسایل می شود و یک رابطه بدون تضاد و کشمکش واقعاً خسته کننده خواهد شد. خیلی مهربان و خوب بودن یعنی منفعل، بی اعتماد به خود مضطرب و قابل پیش بینی هستید. یادتان باشد که برای روشن کردن شعله ی آتش، اصطحکاک لازم است پس روی حرف خودتان بایستید.

۲) او را مجبور نکنید

نمی توانید با یک بحث منطقی رابطه تان را از نو بسازید. شاید بتوانید برای خودتان دلیل و منطق بیاورید. اما برای طرف مقابل تان نمی توانید!

شما نمی توانید یک نفر را قانع کنید دوست تان بدارد یا بخواهد که با شما باشد. احساسات به این طریق عمل نمی کنند. قلب انسان ها واکنشی است. نه منطقی، پس به جای این که با بحث منطقی طرف تان را برگردانید، کارهای دیگری انجام دهید تا قلب او واکنش دهد.

۳) التماس نکنید

خیلی ها برای نگه داشتن طرف شان دست به عجز و لابه می زنند؛ «خواهش می کنم نرو، هر کاری که بخواهی برایت می کنم…» به هیچ وجه این کار را نکنید! این هیچ شباهتی به یک رابطه ی عاشقانه ندارد. شاید برای چند وقت طرف مقابل با شما بماند، اما همه احترامتان را پیش او از دست خواهید داد. این یعنی به محض این که یک نفر بهتر سر راه او قرار بگیرد، شما را ترک می کند.

به توضیحات بیشتر نیاز دارم

با استفاده از تکنیک های سیگنال جذب و برنامه ریزی عصبی کلامی و با کمی تلاش می توانید رابطه ی از دست رفته و عشق سابقتان را برگردانید.

خبر خوب این است که ما می توانیم دانش شما را در این زمینه افزایش دهیم پس برای ارتباط با ما با شماره ی زیر در تماس باشید.

توجه داشته باشید تکنیک های سیگنال جذب و مقالات برای بازگرداندن عشق به رابطه فقط توسط شاهین زند و تیم روانشناسی نوین بینش ( با هدف ازدواج و پایداری در روابط) آموزش داده می شوند و این گروه فقط از طریق شماره زیر و سایت نوین بینش فعالیت می کنند. پس مراقب باشید فریب سایت های دیگر که با نام شاهین زند فعالیت می کنند را نخورید.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام یا واتس آپ

می خواهم بیشتر بدانم:

طلاق عاطفی چیست و چه نشانه هایی دارد؟

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

راه های برگرداندن پسر

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

برگرداندن زن به رابطه

دینامیک های مرد و زن

بازگشت به رابطه دوستی

احیا رابطه



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.