no-img
نوین اطلس

احیا رابطه و ساختن دوباره آن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

احیا رابطه و ساختن دوباره آن
امتیاز 5.00 ( 3 رای )
zip
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷

احیا رابطه و ساختن دوباره آن


اگر رابطه عاطفی شما با مشکل مواجه شده است و در راستای احیا رابطه و ساختن دوباره رابطه از خود می پرسید چگونه یک رابطه را دوباره بسازیم و یا چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم، نوین اطلس دات کام این مطلب را برای احیا رابطه تهیه و گردآوری کرده است.
برای برگرداندن مرد به رابطه و یا برگرداندن زن به رابطه راهکارهایی برای ترمیم رابطه دوستی و ترمیم رابطه عاشقانه به شما معرفی کرده است که با استفاده از آن ها می توانید به ساختن دوباره رابطه خود کمک کنید.

چگونه یک رابطه را دوباره بسازیم

در این بخش از مقاله احیا رابطه باید بگوییم قبل از اقدام برای ساختن دوباره رابطه و بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده باید بدانید که عشق چگونه ایجاد می شود.
نوین اطلس بارها توضیح داده است برای اینکه بتوانیم روابط عاشقانه و شکست خورده ی خود را دوباره بسازیم و احیا رابطه رخ دهد، ابتدا باید از اشتباهات و خطاهای بعد از جدایی دست بکشید و سپس با تکنیک های nlp  عشق آن ها را جبران کنید.
برای اینکه بدانید خطاهای بعد از جدایی چه مواردی هستند، بهتر است مقاله کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد را مطالعه کنید.
با مطالعه این مقاله متوجه می شوید پیش شرط ساختن دوباره رابطه، این است که از اشتباهات جبران ناپذیر بعد از جدایی جلوگیری کنید. در این صورت خیلی راحتتر می توانید برای احیا رابطه عاشقانه خود اقدام نمایید.

برگرداندن مرد به رابطه

هر احساسی حتی غیر از احساس عشق که در زندگی تجربه می کنید از بخش ناخودآگاه ذهن شما نشات گرفته می شود.
هر احساسی از جمله غم، نشاط، هیجان و عشق از اختیار شما خارج بوده و کاملا در ضمیر ناخودآگاه شما ایجاد می شود.

اکنون ممکن است با خود بگویید این احساسات چگونه می تواند در ضمیر ناخودآگاه ایجاد شوند و به ما در برگرداندن مرد به رابطه کمک کنند و با استفاده از آن ها چگونه رابطه سرد شده را گرم کنیم؟

پاسخ ساده است؛ همه ی تجربیات شما از کودکی تا به امروز در ضمیر ناخودآگاهتان ثبت شده است.
در نتیجه ضمیر ناخودآگاه بر اساس این تجربیات در شرایط مختلف از خود یک واکنش خاص نشان داده و شما این واکنش ها را به صورت احساسات مختلف از خود بروز می دهید.
حال اگر بتوانید با کسب مهارت ها و آموزش های لازم ضمیر ناخودآگاه خود را برنامه ریزی کنید می توانید از آن برای برگرداندن معشوق و ساختن دوباره رابطه کمک بگیرید.

چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم

قبل از اینکه بدانید چگونه عشقتان را به رابطه برگردانید و برای احیا رابطه چه کنید، بهتر است بپرسید چطور یک رابطه خراب می شود و به ترمیم و بازسازی احتیاج پیدا می کند؟

احساس عشق نیز مانند هر احساس دیگری در بخش ناخودآگاه ذهن ما شکل می گیرد و اگر به هر دلیلی معیارهای ما تغییر کند این احساس نابود خواهد شد.
زمانی که احساس عشق از بین می رود رابطه ی شما با شکست مواجه شده و نیاز به احیا و ساختن دوباره رابطه دارد که مستلزم آشنایی شما با راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده می باشد.

ترمیم رابطه دوستی و عاشقانه 

عدم پایبندی در رابطه باعث می شود دنباله رو خواسته های ضمیر ناخودآگاه خود بوده و در این صورت هیچ چیز نمی تواند در شرایط پیش آمده (تغییر در معیارها) طرف مقابل را به سمت شما برگرداند و رابطه تان را نجات دهد. (همچنین نگاه کنید به چگونه قهر را تمام کنیم)

همانطور که متوجه شدید برای ترمیم رابطه دوستی و ترمیم رابطه عاشقانه ابتدا باید از خود بپرسید آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است؟ بعد از آن اشتباهات و خطاهای خود را کنار بگذارید.
اکنون که دست از خطاهایتان برداشته اید باید این پیام را به طرف مقابلتان انتقال دهید که حتی با وجود تغییر در معیارهایش باز هم می توانید نیازهای ناخودآگاه او را برطرف کنید.
اما مشکل اینجاست که بعد از این خطاها طرف مقابلتان نمی خواهد با شما صحبت کند!

دوره بازگشت به رابطه

اگر به دنبال ساختن دوباره رابطه خود هستید اما اشتباهات جبران ناپذیر بعد از کات کردن را انجام داده اید، نگران نباشید.
هیچ مشکلی نیست که برای آن راه حلی وجود نداشته باشد.

تیم نوین بینش به شما کمک می کند تا در دوره بازگشت به رابطه با استفاده از تکنیک های ان ال پی عشق بدون آنکه با طرف مقابلتان در ارتباط باشید، به احیا رابطه و برگرداندن معشوق خود بپردازید.

در واقع در این دوره ها شما می آموزید که اشتباهاتتان کجا بوده و بعد از ریشه یابی، متوجه می شوید با انجام چه تکنیک هایی می توانید رابطه تمام شده را دوباره شروع کنید.

کافی است با تیم نوین بینش ارتباط برقرار کنید:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام و واتس اپ

مطالب مرتبط:

برگرداندن مرد به رابطه

حفظ رابطه عاشقانه

ترمیم رابطه آسیب دیده

طولانی شدن رابطه دوستی

قانون جذب معشوق

چگونه اعتماد از دست رفته را برگردانیم؟

چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر

درمان سرد شدن رابطه

روانشناسی شکست عشقی



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.