no-img
نوین اطلس

بازگشت به رابطه پس از جدایی و ارزیابی آن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بازگشت به رابطه پس از جدایی و ارزیابی آن
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۲۴, ۱۳۹۸

بازگشت به رابطه پس از جدایی و ارزیابی آن


بازگشت به رابطه پس از جدایی چگونه اتفاق می افتد؟

یا اصلا بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر؟

سوالی است که هر شخصی که در مرحله جدایی از معشوق قرار دارد قبل از هر کاری باید به آن پاسخ دهد.

اگر بخواهیم واضح تر در این باره صحبت کنیم باید بگوییم گاهی افراد وارد رابطه عاطفی با همسر یا معشوق مورد نظر خود می شوند و در ابتدا همه چیز بسیار خوب پیش می رود.

کم کم با گذر زمان و فروکش کردن آتش عشق بین آن ها اختلافات خود را نشان خواهند داد. در این صورت اگر طرفین مهارت های ارتباطی لازم برای حل این مشکلات را نداشته باشند با موضوع سرد شدن یهویی رابطه مواجه خواهند شد. در این مرحله ممکن است معشوق تصمیم به جدایی بگیرد.

اگر در حال حاضر رابطه شما تمام شده است و قصد بازگشت به رابطه پس از جدایی را دارید بهتر است با ارزیابی فرد مقابل خود ابتدا ببینید بازگشت به رابطه تمام شده درست است و باید به آن پاسخ بله داد یا خیر؟ یا به عبارت دیگر آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است؟ آیا معشوق شما ارزش تلاش کردن دارد؟

نوین اطلس قصد دارد در مطلب بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر؟، مباحثی همچون آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است، احتمال بازگشت زنان به رابطه، احتمال بازگشت مردان به رابطه،نشانه های بازگشت مردان به رابطه، مقالات بازگشت به رابطه و دوره های بازگشت به رابطه صحبت کند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است؟

حال که در مرحله جدایی از معشوقتان به سر می برید حتما به شدت دلتنگ وی هستید و اولینن چیزی که به ذهن تان می اید این است که آیا بازگشت به رابطه پس از جدایی درست است یا خیر.

زیرا به دلیل دلتنگی که در حال حاظر احساس می کنید حاضرید هر کاری انجام دهید تا او را برگردانید. اما کمی هم به عقل رجوع کنید. از خود بپرسید بازگشت به رابطه پس از جدایی به نفع شما خواهد بود یا خیر.

رابطه را زیر و رو کنید نقاط ضعف و قوت را روی برگه ای بنویسید. در انتها ببینید امتیاز نقاط مثبت بیشتر است یا نقاط منفی. سپس عاقلانه تصمیم بگیرید و از خود بپرسید آیا بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده درست است یا خیر.

چرا که شاید از همان جدایی، میل به برگشت داشته باشید اما خیال برگشت دوباره به رابطه عاشقانه باید بر اساس شواهدی مستند و دقیق باشد، در غیر اینصورت خیالی بیش نیست. همچنین باید بدانید در ابتدای بازگشت دوباره شاهد اختلافاتی خواهید بود و باید برای مقابله با این اختلافات نیز خود را آماده کنید. برگشت شما به این معنی نیست که دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت. پس برای جلوگیری از پشیمانی و ناراحتی بیشتر همین ابتدا خوب فکر کنید که بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر؟

احتمال بازگشت به رابطه پس از جدایی در زنان

در این بخش از مطلب بازگشت به رابطه پس از جدایی و ارزیابی آن می خواهیم احتمال بازگشت زنان به رابطه عاطفی را بررسی کنیم.

زمانی که می خواهیم یک زن را به رابطه برگردانیم باید بدانیم چه اتفاقی باعث رفتن این زن از رابطه شده است.

آیا ممکن است زن بی دلیل و یک شبه بخواهد از را بطه خارج شود؟ پاسخ این سوال قطعا منفی است چون هیچ رابطه ای یک شبه تمام نمی شود حتی اگر در رابطه شما هیچ مشکلی نبوده و ناگهان طرف مقابل رابطه را ترک می کند و شما قصد برگرداندن زن را به رابطه دارید، رابطه شما در طول مدت رابطه دچار مشکل شده است به دلیل بی توجهی به نیاز های ناخودآگاه، به دلیل نبود وابستگی عمیق و به دلیل از بین رفتن معیارها، تمام این دلایل می توانند یک دلیل ریشه ای باشند برای رفتن زن از رابطه و سرد شدن زنان از رابطه زناشویی.

نیازهای ناخودآگاه دلیل اصلی وابستگی در روابط است شاید شما هم در اطرافیان خود (یا حتی خودتان) فردی را دیده باشید که همه کار برای عشقش انجام می دهد ولی عشق او رفتاری سرد و منفی با او دارد با این حال فرد پای رابطه ایستاده چرا؟ چون این فرد بصورت عمیق وابسته شخص شده است و اگر دلیل این احساس و این همه تحمل کردن اصرار کردن را بپرسید فقط می گوید نمی دانم.

اما بدون او نمی توانم به زندگی ادامه دهم خب این فقط یک دلیل دارد نیازهای ناخودآگاه این فرد برطرف شده و احساس نیازمندی به شخص مقابل ایجاد شده در نتیجه فرد هم به شدت وابسته شخص شده است. چرا چنین اتفاقی برای طرف مقابل شما در رابطه رخ نداده چرا او وابسته نیست؟

زمانی که شما به دنبال راهی برگرداندن زن به رابطه  بی آنکه دلایل رفتن زن از رابطه را بدانید نمی توانید زن را به رابطه برگردانید زنان هم احساسی هستند هم منطقی برای برگرداندن زن به رابطه  باید ریشه مشکلات را شناخت سپس از راه حل برگرداندن زن به رابطه استفاده کرد

احتمال بازگشت مردان به رابطه پس از جدایی

کاملا بدیهی است که شروع مجدد یک رابطه با مردی جدید (به خصوص اگر هدف ازدواج داشته باشید) بسیار ساده تر است از بازگرداندن مردان به رابطه.

اما اگر مردی که قصد بازگرداندن او را دارید از دسته افراد زیر است پس باید بگویم تلاش شما برای بازگشت وی هم با ارزش است و هم احتمال موفقیت بسیاری بالایی دارد.(همچنین نگاه کنید به پشیمانی پسران بعد از جدایی)

  • مردانی که همسر شما هستند و قبلا با آنها ازدواج کرده اید.
  • مردانی که طلاق گرفته اند و پدر فرزندان شما هستند.
  • مردانی که حداقل قبلا متعهد به ازدواج بوده اند.
  • مردانی که نامزد یا خواستگار شما شده بودند.
  • مردانی که رابطه خود را با شما جدی کرده بودند

اگر می خواهید بدانید بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر؟ و اینکه احتمال بازگشت مردان به رابطه چقدر است، باید در نظر بگیرید که احتمال بازگشت مردانی که در بالا اشاره شد بسیار بیشتر از مردانی است که تنها از روی هوس و خوش گذرانی کوتاه مدت با شما ارتباط داشته اند. پس وقت خود را صرف شخصی کنید که واقعا ارزشش را دارد.(همچنین نگاه کنید به علت سرد شدن مردان در رابطه زناشویی)

نشانه های بازگشت مردان به رابطه

در مطلب بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر؟، حال نوبت به ارائه نشانه های بازگشت مردان به رابطه رسیده است. افرادی که این نشانه ها را داشته باشند مشخص است که تمایل به ترمیم رابطه عاشقانه خود دارند. این علائم در زیر آمده است:

  • توانایی بازگشت به زندگی عادی را دارید. وقتی بتوانید بعد از رفتن عشق به روال سابق زندگی قبلی خود برگردید و این موضوع تاثیر خاصی روی شرایط زندگی تون نگذارد. در واقع منظور این است که هر چه به خود مسلط تر باشید منطقی تر می توانید عمل کنید و دست به اشتباهات نخواهید زد.
  • دریافت پیام ها و تماس های غیر معمول از سمت معشوق. اگر پیام های غیر معمول و یا تماس های گاه و بی گاه از عشق خود دارید نیز نشانه ی برگشت به رابطه تمام شده و ترمیم عشق خواهد بود.
  • زمانی که جدایی از عشق به خاطر شرایط اجباری مثل کار یا مهاجرت باشد و فرد ناخواسته مجبور به خداحافظی با شما شود. در این شرایط امکان برگشت وی خواهد بود.
  • اشاره دوستان مشترکی که دارید به دلتنگی معشوق بعد از جدایی.
  • زمانی که معشوق شما را از تمام شبکه های اجتماعی حذف نکرده باشد و همواره پیگیرتان است.
  • اگر فرد مقابل پس از رفتن نسبت به ابراز علاقه دیگران به شما حسادت نشان می دهد و نمی تواند این موضوع رو تحمل کند.
  • اگر بعد از رفتن، معشوق به شما هیچ توهینی نمی کند و احترام سابق رو قائل می شود نیز نشانه بازگشت به رابطه است.
  • اگر مدت زمان خیلی کمی از رابطه تان گذشته باشد نیز احتمال بازگشت به رابطه بیشتر خواهد شد.
  • بر اساس روانشناسی عشق یادآوری خاطرات خوب از سمت فرد مقابل نشانه خوبی برای احیای رابطه عاشقانه می باشد.
  • اگر عشق شما با بهانه های عجیب قصد دارد با شما قرار ملاقات بگذارد پس نشان می دهد پاسخش به سوال بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر؟، مثبت می باشد.

مقالات بازگشت به رابطه

در مبحث بازگشت به رابطه پس از جدایی و ارزیابی آن باید بگوییم، قبل از تصمیم به جدایی حتما باید هر دو به یک مشاور معتمد و با صلاحیت مراجعه کنید. مخصوصا اگر زن و شوهر هستید و حتی فرزندی هم دارید.

تردید در بازگشت دوباره به دلایل زیادی اتفاق می افتد که شاید برخی از این دلایل برای شما روشن نباشد، شاید هم حس برگشت، یک حس موقت و ناشی از فشارهای مختلف باشد.

روانشناس به شما کمک می کند تا با این افکار و احساسات ضد و نقیض آشنا شوید و بتوانید تصمیمی محکم و قاطع بگیرید و پاسخ سوال بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر؟ را بدهید.

همچنین روانشناس می تواند به شما در شروع مجدد اما بهتر و طی کردن روشی درست بر طبق مقالات بازگشت به رابطه و شروع مجدد رابطه بر اساس روانشناسی عشق، کمک کند.

در واقع مقالات بازگشت به رابطه به شما می گوید چه کارهایی اشتباه است و از انجام آن ها باید خود داری کنید و سپس چگونه و با چه روشی می توانید معشوق را مجدد به خود جذب کنید.

از جمله اشتباهات رایجی که بایستی از انجام آن ها پرهیز کنید شامل:
– تماس های پی در پی
– التماس کردن
– فرستادن واسطه
– تهدید کردن

پس بعد از اینکه فهمیدید بازگشت به رابطه تمام شده درست است. از اشتباهات گفته شده در بالا دست بکشید. در عوض از این مدت قطع ارتباط برای کسب مهارت های لازم جهت برگرداندن عشق با قانون جذب و راهکارهای علمی استفاده کنید.

دوره های بازگشت به رابطه

برای بازگشت به رابطه پس از جدایی باید بدانید اگر با همان ساز و کارهای قبلی بخواهید بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده رخ دهد، فرآیند تنش و جدایی حتما دوباره (البته با حس سرخوردگی شدیدتر) پیش خواهد آمد زیرا هیچ چیز تغییر نکرده است.

بازگشت مجدد نیازمند تغییرات اساسی و عملی است. گفتن جملاتی مانند «برگرد، من عوض می شوم» یا «می روم تا دوباره تلاش کنم» هیچ چیز را درست نمی کند چون شما و طرف مقابل نیز هیچ فرقی نکرده اید اما اگر تغییرات جدی را احساس می کنید و عملا می بینید، برای تغییرات برنامه عملی دارید و مهارت های جدید کسب کرده اید، شاید بازگشت گزینه خوبی باشد. در این زمینه راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده می تواند به شما کمک کند.

علاوه بر این می توانید در دوره های تخصصی تیم نوین بینش در راستای بازگشت به رابطه با معشوق خود شرکت کنید. دوره های بازگشت به رابطه تمامی مهارت های لازم برای بازگشت صحیح را به شما آموزش خواهد داد. در نتیجه می توانید بدون اینکه عزت نفس خود را خدشه دار کنید به نحوی درست به رابطه خود برگردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به زبان انگلیسی در زمینه جذب معشوق قبلی می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

مطالب مرتبط:

راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده

بازگشت به رابطه دوستی

چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

آشتی بعد از جدایی

اشتباهات برگرداندن عشق

 

 



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *