no-img
نوین اطلس

احتمال بازگشت مردان به رابطه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

احتمال بازگشت مردان به رابطه
امتیاز 4.00 ( 4 رای )
zip
بهمن ۵, ۱۳۹۸

احتمال بازگشت مردان به رابطه


محور اصلی این مطلب از وبسایت نوین اطلس دات کام بازگشت به رابطه دوستی و احتمال بازگشت مردان به رابطه می باشد. شرایط را برای برگشت به رابطه تمام شده بررسی می کنیم و راهکارهایی برای برگرداندن زن به رابطه معرفی خواهیم کرد. به شما نشان می دهیم برای بازگشت به رابطه قبلی و برگشت مردان چه کارهایی باید انجام دهید و راههای برگرداندن یک رابطه را در اختیار شما می گذاریم. دوره بازگشت به رابطه و مقالات بازگشت به رابطه از موضوعات ویژه ی این مطلب هستند.

بازگشت به رابطه دوستی تمام شده

برای بازگشت به رابطه ی دوستی تمام شده لازم است بدانید کسانی که درغم اندوه به هم خوردن رابطه ای هستند، گرایش خیلی زیادی دارند که دقیقا برعکس آنچه که باید را انجام دهند. به همین خاطر گاهی صدمه ی جبران ناپذیری را به رابطه شان می زنند. در هر فاجعه ای، اولین قدم متوقف کردن خونریزی و بعد حل مشکل است. رابطه ی عاطفی شما هم از این امر مستثنی نیست. برای پاسخ این سوال که چگونه یک رابطه شکت خورده را ترمیم کنیم باید بدانید زن ها دنبال مردهای قوی هستند که بتوانند از آن ها محافظت کنند و مردها به هیچ وجه به زن هایی که به آن ها اجازه نمی دهند هر کاری که می خواهند بکنند، احترام نمی گذارند(پس در مبحث احتمال بازگشت مردان به رابطه این موضوع را در نظر بگیرید.)

بعد از یک رابطه ی تمام شده احساسات تغییر می کنند. آن ها شبیه وضعیت هوا هستند. حتی در گرم ترین تابستان ها یا سردترین زمستان ها وضعیت هوا به طور مداوم تغییر می کند. هیجان های ما هم این خصوصیت را دارند. پس فرقی نمی کند که همسر یک فرد چه قدر خوب و فوق العاده باشد، احساسات عاشقانه اولیه کاملا پایدار نمی ماند.
اما خیلی هم نباید وحشت کرد. هر چند این احساسات ناپدید می شوند اما ممکن است دوباره برگردند و البته دوباره بروند و دوباره و دوباره برگردند و بروند! این رفت و آمد مداوم خصوصیت هر هیجان دیگری مثل ترس و خشم و لذت است. احساسات مثل بهاری که از پی زمستان می رسد، می آیند و می روند. قبل از آنکه بخواهید برای برگشت تلاش کنید از خود بپرسید آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است یا خیر؟ سپس برای برگشت و آشتی بعد از جدایی تصمیم گیری کنید.

برگرداندن زنان و مردان به رابطه قبلی 

برگرداندن زنان و بازگشت مردان به رابطه ی عاطفی قبلی با التماس و خواهش به جایی نمی رسد. نوین اطلس دات کام دریافته که خیلی ها این را می دانند اما زود و ساده فراموشش می کنند. ما شیفته احساسات عاشقانه می شویم و انتظار داریم که تا ابد پایدار بمانند. انتظار داریم که همسرمان نیازهای ما را برطرف کند، همان طور که دوست داریم رفتار کند آرزوهای ما را برآورده بسازد و در کل زندگی ما را بهتر، ساده تر و شادتر بکند و خوب البته دیر یا زودی سیلی واقعیت قلعه خاکی آرزوهای ما را خراب می کند.

در مطلب احتمال بازگشت مردان به رابطه باید بگوییم که درد و عشق شبیه دو همراه صمیمی هستند که دست در دست هم سفر می کنند. لزومی ندارد حرف مرا باور کنید. به تجربه خودتان رجوع کنید: آیا شده رابطه ای صمیمی با کسی داشته باشید و وقت زیادی را با او بگذرانید و در این تعامل احساسات منفی را تجربه نکنید؟(همچنین نگاه کنید به احساس مردان بعد از جدایی)
پس قضیه این طور است: اگر خانه ای بخرید مجبور هستید هزینه گاز و برق و آب را پرداخت کنید؛ اگر بچه دار بشوید مجبورید لباس او را عوض کنید و شب های مدیدی بی خواب بمانید و اگر ازدواج کردید حتما مقدار معمولا زیادی استرس تجربه خواهید کرد. این یکی از واقعیت های غیرقابل انکار زندگی بشر است.ستارگان موسیقی، شعرا و نویسندگان رمان علاقه زیادی به نادیده گرفتن این واقعیت دارند. آن ها می خواهند تا ما این افسانه قدیمی را باور کنیم: یک همسر کامل وجوددارد که منتظر شما است و بدون او شما فردی ناکامل، ناراضی و محکوم به نصفه و نیمه ماندن هستید و وقتی در نهایت این همسر کامل را پیدا کردید عاشق او خواهید شد و تا ابد و بدون زحمت زیاد در حالت عشق و قدردانی باقی خواهید ماند.(همچنین نگاه کنید به چگونه یک رابطه تمام شده را برگردانیم)

پس اگر می خواهید عشق سابق تان را دوباره به رابطه برگردانید و برای برگشت مردان چند اشتباه را مرتکب نشوید. نباید این قدر راحت هر چه طرف تان می گوید را گوش دهید و انتظار داشته باشید که رابطه تان هم خیلی عالی باشد! اینطور در موردش فکر کنید؛ در همه ی داستان های خوب یک تضاد یا کشمکش وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به زبان انگلیسی در زمینه جذب معشوق قبلی می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

راههای برگرداندن یک رابطه

در مسیرسریع ترین راه برای برگرداندن عشقم، برای برگرداندن یک رابطه نمی توانید با یک بحث منطقی رابطه تان را از نو بسازید. شاید بتوانید برای خودتان دلیل و منطق بیاورید. اما برای طرف مقابل تان نمی توانید! شما نمی توانید یک نفر را قانع کنید دوست تان بدارد یا بخواهد که با شما باشد. احساسات به این طریق عمل نمی کنند. قلب انسان ها واکنشی است. نه منطقی، پس به جای این که با بحث منطقی طرف تان را برگردانید، کارهای دیگری انجام دهید تا قلب او واکنش دهد.(همچنین نگاه کنید به ۱۲ تکنیک برای گرم کردن رابطه سرد شده)

همچنین بدانید در مسیر بازگشت به رابطه قبلی، التماس کردن راه درستی برای برگرداندن رابطه نیست و novinatlas.com اصلا آن را توصیه نمی کند. چرا که احتمال بازگشت مردان به رابطه را از بین می برد. خیلی ها برای نگه_داشتن طرف شان دست به عجز و لابه می زنند »خواهش می کنم نرو، هر کاری که بخواهی برایت می کنم…« به هیچ وجه این کار را نکنید! این هیچ شباهتی به یک رابطه ی عاشقانه ندارد. شاید برای چند وقت طرف مقابل با شما بماند، اما همه احترامتان را پیش او از دست خواهید داد. این یعنی به محض این که یک نفر بهتر سر راه او قرار بگیرد، شما را ترک می کند.

دوره بازگشت به رابطه

یکی از دوره های عشق، دوره بازگشت به رابطه یا بازگرداندن عشق از دست رفته است. در این دوره که توسط تیم نوین بینش و با سرپرستی شاهین زند در تلگرام و به صورت آنلاین برگزار می شود به شما آموزش می دهیم چگونه با یادگیری تکنیک های ان ال پی عشق می توانید رابطه تمام شده خود را دوباره ساخته و ترمیم کنید.(نگاه کنید به شروع دوباره رابطه تمام شده بر اساس روانشناسی عشق)

مقالات بازگشت به رابطه

در این دوره آموزشی بازگشت به رابطه تمام شده، ۵ مقاله بازگشت به رابطه برای شما ارسال می شود که به ترتیب تکنیک های زیر را به شما آموزش می دهند. همه این تکنیک ها بر اساس روانشناسی عشق و ان ال پی می باشد. قبل از شروع این دوره لازم است با اصول مقدماتی بازگشت به رابطه آشنا شوید که در مقاله ای با نام ۴ مرحله ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته در مورد آن صحبت کردیم. به شما توصیه می کنم اول این مطلب را با دقت مطالعه کنید تا احتمال بازگشت مردان به رابطه و یا زن ها برای تان محقق شود.

 

ارسال پیام از طرف شما به شماره ی زیر به این معنا است که متعد می شوید از این تکنیک ها به درستی استفاده کرده و با نیت مثبت و ایجاد یک رابطه ی پایدار اهداف خود را دنبال کنید.

تماس فقط از طریق واتساپ:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تیم پژوهشی نوین بینش

مطالب مرتبط:

راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده

بهترین واکنش در برابر بلاک شدن

دلتنگی مردان بعد از جدایی

مقالات بازگشت به رابطه

برگرداندن مرد به رابطه

راههای برگرداندن یک رابطه

راز عاشق شدن

دوستی با همسر سابق

ترفند عاشق کردن مردان

احیا رابطه

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

آیا مردان عشق اول خود را فراموش می کنند

بازگشت عشق قدیمی

پشیمانی مردان بعد از جدایی

تکنیک های ان ال پی برای برگرداندن عشق

بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر

کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد

روانشناسی شکست عشقی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.