no-img
نوین اطلس

چگونه یک رابطه شکست خورده راترمیم کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه یک رابطه شکست خورده راترمیم کنیم
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷

چگونه یک رابطه شکست خورده راترمیم کنیم


اگر در حال مطالعه ی این مطلب از نوین اطلس دات کام هستید احتمالا از خود می پرسید چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم و به همین منظور راهکارهای ترمیم رابطه عاشقانه و برخورد مناسب برای ترمیم رابطه را به شما ارائه دادیم. همچنین اگر می خواهید بدانید چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم برای برگرداندن مرد به رابطه راه حل هایی معرفی شده است. همچنین اگر به دنبال این هستید که چگونه عشقم را برگردانم می توانید از مطالب این نوشته برای احیا رابطه استفاده کنید. در آخر نیز برای اینکه بدانید چگونه یک رابطه را کنترل کنیم نیز توضیحاتی وجود دارد.

چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم

برای اینکه عشقتان را به رابطه برگردانید ابتدا باید مشخص کنید چه اختلافاتی بین شما وجود دارد . با مرور زمان و گذشت روزها از شروع یک رابطه مشکلات استرس ها کم کم نمایان می شوند . مسائل بسیار کوچکی مانند پازل در کنار هم قرار می گیرند و به بکباره سر باز کرده و باعث خراب شدن رابطه عاشقانه می شوند .(همچنین نگاه کنید به تکالیف برای برگرداندن عشقمان)
مسائل کوچک همیشه در یک رابطه وجود دارد، برخی از مسائل می تواند باعث مشکلاتی شود که در طولانی مدت اثر خود را نشان می دهد . به عنوان مثال پس از گذشت چند ماه از رابطه بسیاری از زوجین سوالات زیر به ذهنشان خطور می کند :

چرا شریک زندگی من برای نظراتم اهمیت قائل نمی شود
چرا همسرم به نیاز های من بی توجه است
چرا شوهرم در پرداخت هزینه های زندگی کوتاهی می کند
چرا مدام در خانه ما بحث و جدل است

ترمیم رابطه عاشقانه

ترمیم یک رابطه ی عاشقانه گاهی می تواند روندی سریع و آسان داشته باشد. نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند با شریک زندگی خود در مورد آنچه که شما را ناراحت می کند صحبت کنید. در صورتی که موارد ناراحت کننده برای زوجین بصورت مکرر اتفاق بیفند ممکن است به شکست یه رابطه بیانجامد . شما باید مشکلات و مسائل خود را با شریک خود در میان بگذارید تا امیدوار باشید که آنها حل خواهند شد .(نگاه کنید به درمان سردی رابطه عاطفی)

با همسرتان صادق باشید. نگرانی های شما باید بیان شوند . در غیر اینصورت نمایان نخواهند شد . همچنین می توانید مشکلات خود را در گذشت زمان یادداشت کنید . پیشنهاد می کنیم قبل از بیان آنها به شریک زندگی خود ، آنها را با یک دوست در میان گذارید و اگر احساس راحتی کردید سپس انها را به همسر خود ارائه نمایید .

برخورد مناسب برای ترمیم رابطه از دست رفته 

یکی از برخوردهای مناسب برای ترمیم رابطه این است که بجای اینکه خود را برای پاسخ بعدی آماده کنید و به دفاع از خود فکر کنید سعی کنید صحبت های نفر مقابل خود را به دقت گوش دهید و انچه را به شما می گوید درک کنید . گوش دادن دقیق، احترام را نشان می دهد و به شما کمک می کند تا در روابط خود اشتباه نکنید . از تاکید زیاد بر روی کلمه “من” خودداری کنید و سعی کنید جملات خود را به نحوی ادا کنید تا یکطرفه نباشد . اینگونه می توانید به ترمیم رابطه عاشقانه خود کمک کنید

بیشتر اوقات زوجین فقط به احساسات خود نگاه می کنند واحساسات طرف مقابل را نادیده می گیرند . این کار سبب می شود به مرور زمان مشکلات یکجا جمع شده و حل نشوند . کمی صبر کنید !! به این فکر کنید چرا شریک زندگی شما ناراحت است . چه اشتباهاتی ممکن است مرتکب شده باشید ؟

هر کسی ممکن است در زندگی اشتباه کند . بنابراین نگران اشتباه خود نباشید و سعی کنید برای ترمیم رابطه ی از دست رفته هر چه زودتر این اشتباهات را جبران کرده روابط عاشقانه خود را ترمیم کنید .

احیا رابطه و برگرداندن مرد

زمان فاکتور مهمی در حل اختلافات و احیا رابطه است . پرداخت به مشکلات بلافاصله پس از جر و بحث هیچ مشکلی را حل نمی کند . بنابراین سعی کنید مدتی از بروز اختلاف بگذرد و سپس در خصوص آن با یکدیگر صحبت کنید .

بخشش سخت ترین و مهمترین قسمت در احیا یک رابطه است . بخشش باعث از میان رفتن خشم و نفرت و کدورت ها می شود و شما را برای بازگشت به رابطه عاشقانه آماده می کند . بخشش طول می کشد . بنابراین اگر ۲ روز از جر و بحث و دعوای شما گذشته نگران نباشید . novinatlas.com  توصیه می کند به تلاش خود برای بخشیدن ادامه دهید . گذشت روزها سبب آرام شدن و منطقی تر شدن شما می شود . به سرعت افکار منفی را رها کنید و برای ترمیم رابطه عاشقانه  و برگرداندن مرد خود پیشقدم شوید .(همچنین نگاه کنید به احتمال بازگشت مردان به رابطه)

چگونه عشقم را برگردانم

زمانی که عاش همسر خود بودید را بخاطر آورید . چه اتفاقی افتاده است که در مشکلات غرق شدید و براحتی اجازه دادید مشکلات مالی ، استرس ها ، فرزندان و . . . سبب کاهش علاقه شما به همسرتان شود .

چند گام رو به عقب بردارید و به چیزهایی فکر کنید که باعث علاقه بیشتر به شریک زندگیتان می شود . به سراغ آلبوم عکس های قدیمی بروید و خاطرات خوب خود را مرور کنید . این کار به شما کمک میکند افکار منفی را از خود دور کنید و عشقتان را برگردانید.

مطالب مرتبط:

چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم

مهمترین دلایل زنان برای ترک رابطه

چگونه عشقم را برگردانم

ترمیم رابطه دوستی

مقابله با جدایی

عبارات تاکیدی برای جذب فرد مورد نظر

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.