no-img
نوین اطلس

راز عاشق شدن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راز عاشق شدن
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

راز عاشق شدن


در این مطلب نوین اطلس دات کام رازهای عاشق شدن را برای شما شرح می دهد. علائم عاشق شدن دخترا و نشانه های عاشق شدن مردان مغرور از مطالب این نوشته می باشد. در مورد راز مردان عاشق صحبت می کنیم و راه های جذب پسران برای ازدواج با استفاده از  ترفند عاشق کردن مردان شرح می دهیم.  مراحل عاشق شدن در پسران را با توصیف رفتار مرد عاشق نیز به شما نشان خواهیم داد. .

علائم عاشق شدن دخترا

یکی از علائم عاشق شدن دختران این است که همیشه همراه و همگام با شما می باشد.  او همه جا حضور دارد. او “به طور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می‌شود، یا در راهروی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم می‌زند، یا “تصادفی” به شما برخورد می‌کند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می‌دهد.

آنچه که او انجام می‌دهد تلاش برای جلب توجه شما است، و بـرای این اسـت که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما “قدم اول” را بردارید. مسئله اینـجا اسـت کــه بـسـیـاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی‌توجه هستند و به همین دلیـل بسیاری از فرصت‌ها را از دست می‌دهند. توجه کنید مردان مستقیم عمل می‌کنند، زنان غیرمستقیم.

بنابرایـن اگر زنـی مکررا” شروع به قـرار گـرفـتـن سـر راه شـما نـمود، احتمال اینکه او این کار را عمدا” انـجام می‌دهد زیاد است.

همچنین دختر عاشق حرکاتی مخصوص انجام می‌دهد. یک جمله‌ی قدیمی می‌گوید: “جسم دروغ نمی‌گوید.” طبیعت بشر را طوری برنامه‌ریزی کرده که هنـگام ابـراز عـلاقه بی‌اخـتیـار شـروع بـه انـجام یـک سـری حرکات جسمانی مشخص می‌کند. این اعمال غیرشفاهـی از گـشاد شـدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن متغیر است.

در اینجا برخی از علائم زبان جسمانی یک زن عاشق را مشاهده می‌کنید:

اشاره نمودن در جهت شما با پاها یا شانه‌ها

خم شدن به طرف شما هنگام صحبت

بازی کردن با مو و دست کشیدن لای موها

نوازش کردن جواهرات (مانند گوشواره) و لمس نمودن دسته عینک

چشم برنداشتن از شما هنگام صحبت و گفت‌وگو

تقلید از حرکات شما ( مثلاً اگر دست خود را روی میز بگذارید او هم همین کار را می‌کند.)

لبخند زدن هنگامی‌که شما او را برانداز می‌کنید.

اگر برخی از این علائم را هنگام حضور طرف مقابل مشاهده کردید، نوین اطلس دات کام دریافته است تقریبا” می‌توانید مطمئن شوید که او چراغ سبزی برای شروع یک رابطه‌ی خوب که شاید هم به ازدواج منجر شود را به شما نشان می‌دهد.

نشانه های عاشق شدن مردان مغرور

اگر می خواهید متوجه عاشق شدن مرد مغرور شوید باید ببینید چشم‌هایش چه می‌گویند.  اگر هنگام صحبت کردن یا در مواقعی که کنار هم هستید، زیاد به شما نگاه می‌کند، این اتفاقات را بی‌معنا ندانید. شاید هم او فردی خجالتی باشد و علاقه به دیدن شما را با نگاه‌های کوتاه، دزدکی و مکررش نشان دهد.

از طرف دیگر اگر مرد مغروری عاشق‌تان باشد، با چشم‌هایش رفتارهای‌تان را کنترل می‌کند. وقتی در مورد موضوعی می‌خندد، به شما نگاه می‌کند تا ببیند که آیا شما هم می‌خندید؟ یا وقتی که احساس می‌کند از موضوعی رنجیده‌اید، فورا به شما نگاه می‌کند تا ببیند که در چه شرایطی هستید. یادتان نرود که چشم‌ها دروغ نمی‌گویند پس چه این نگاه‌ها به شما اطمینان دوست داشته شدن را بدهد و چه شما را ناامید کند، هیچ‌کدام‌شان را در این ماه‌های نامزدی بی‌معنا ندانید.

یکی از نشانه های عاشق شدن مردان مغرور این است که چیزی را می‌پسندد شما دوست دارید.  مرد‌ها گاهی علاقه‌شان را با توجه‌کردن به خواسته‌های کسی که دوستش دارند نشان می‌دهند. اگر نامزدتان شما را به کنسرت خواننده مورد علاقه‌تان دعوت کرده یا سعی می‌کند لباس‌هایش را از میان رنگ‌های مورد علاقه شما انتخاب کند، بیشتر به حسش اعتماد کنید. او به دلیل علاقه‌ای که به شما دارد سعی می‌کند، چیزهایی را دوست داشته باشد که شما دوست دارید و به شیوه‌ای زندگی کند که شما زندگی می‌کنید.

راز مردان عاشق

راز مردان عاشق این است که آن ها معمولا تودار بوده و تمایلی به صحبت، توضیح و شرح در مورد مسایل روزمره را ندارند اما این  بدین مفهوم نیست که خطایی از شما سرزده است و یا علت آن شما میباشید، و آن یقینا بدین مفهوم  نیست که مرد شما، شما را دوست ندارد.
وی تنها میخواهد در مورد موضوعاتی سخن به میان نیاورد.  اگر احساس میکنید که مردتان با حالت نامهربانانه، غیر رمانتیک و سرد پاسخ شما را میدهد، بهتر است بدانید که  آقایان یک مخزن اسرار در وجود خود دارند که گهگاهی باید به سراغ آن رفته و به آن پناه ببرند  مخزن اسراری برای تنهایی خود، برای حل و فصل مسایل شخصی خود، برای تجدید قوا، برای پرداختن به خیالپردازیها و
حتی رویاهای خود و هیچ فرد دیگری اجازه داخل شدن به آن را ندارد حتی شریک زندگی وی.

ارزش فردی یک مرد از حس کفایت، شایستگی و موفقیت وی سرچشمه میگیرد نه فقط از رابطه وی اگر مردی احساس کند در دفتر کارش کار خود را بدرستی انجام نمیدهد، و یا نتوانسته آنگونه که باید و شاید برای دوست خود مفید بوده و به وی کمک کند، و یا در اتمام رسانیدن یک وظیفه و تکلیف در داخل و خارخ منزل ناموفق بوده است، رفتار مهرآمیزی نسبت به خود نخواهد داشت حتی نسبت به شما.  برای همین بسیار اهمیت دارد که در مواقعی که احساس میکنید مردتان بنظر سرد، نامهربان، بی اعتنا به شما بوده و یا نسبت به مسایل بی اهمیت میباشد، نتیجه گیری شتابزده نکنید. خلاصه آنکه نتیجه گیری و فرضیات شما ممکن است غلط و گمراه کننده باشد.

راه های جذب پسران برای ازدواج

اگر به دنبال راه های جذب پسران برای ازدواج هستید باید چند نکته را در نظر بگیرید. این نکات را novinatlas.com گردآوری کرده است و به شما کمک می کند سریع تر و بهتر بتوانید پسر مورد علاقه ی خود را به سمت ازدواج با خود بکشانید.

مردان با فشار اجتماعی کمتری برای متأهل شدن مواجه هستند. بنابراین یک عامل برای تن دادن به ازدواج در مردان عملاً حذف می‌شود. مردان از پیامدهای احتمالی عدم موفقیت‌آمیز شدن رابطه وحشت دارند.  رنج‌های عاطفی حاصل از جدایی می‌تواند برای مردان ویرانگر و طاقت‌فرسا باشد.  از طرفی آنها بیشتر نگران ریسک خسارات مالی که احتمال دارد هنگام جدایی و طلاق متحمل آن گردند، نیز هستند.
این در سرشت و طبیعت مردان است که هر چیزی را که موجب تغییر عمده و جدی در زندگی‌شان می‌شود را به تأخیر اندازند. ازدواج تا حدودی آغاز مشکلات یک مرد است.

خواه مردان امروزی به این گفته اعتقاد داشته باشند و یا خیر، مردان تمایلی به خروج از منطقه آسایش و  فراغ خاطر خویش و گام نهادن به یک زندگی مملو از مسئولیت، سازش و از خودگذشتگی را ندارند. مردان هنگامی تن به ازدواج می‌دهند که مطمئن شوند بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده‌اند. تعداد معدودی از مردان همواره در این اندیشه‌اند که: نکند سر و کله یک دختر بهتر در زندگی آنها پیدا شود.

ترفند عاشق کردن مردان

روحیه بلند پروازی برای آقایان جذابیت دارد پس یکی از ترفندهای عاشق کردن مردان این است که بلند پرواز باشید. اگر شما به دنبال مردی هستید که تنها از شما حمایت کند، طوری که دیگر احتیاجی به کار کردن نداشته باشید یا این که قهرمانی بخواهید تا تمام مشکلات تان را حل کند، در این صورت برای هیچ مردی جذاب نخواهید بود.

شما باید برای زندگی تان هدف داشته باشید. اگر زندگی تان روی برنامه باشد و برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید، از چشم دیگران نیز جذاب تر به نظر خواهید رسید. در واقع، با هدف هایتان به او ثابت می کنید که زندگی با شما نه تنها کسل کننده نیست، بلکه پر از هیجان است.

همچنین برای عاشق کردن مردان باید به خودتان رسیدگی کنید. فرقی نمی کند که چند ماه یا چند سال عشق تان را می شناسید، حتی اگر یک سال از رابطه تان گذشته باشد، نباید تنها به این دلیل که با او احساس راحتی می کنید، خودتان را رها کرده و دیگر مثل سابق به ظاهرتان نرسید. شما باید همیشه بیشترین تلاش خود را کنید تا زیباتر از همیشه به نظر آیید. همیشه به این فکر کنید که دیدار اول تان است، سعی کنید دل طرف مقابل تان را هر طوری شده به دست آورید. اگر شما برای ظاهر و زیبایی تان ارزش قائل شوید، از نظر دیگران نیز زیبا خواهید بود.

مراحل عاشق شدن در پسران

پسران معمولا به مرور عاشق می شوند و مراحل عاشق شدن آن ها به شکل گیری ویژگی های شخصیتی به خصوصی در آن ها نمایان خواهد شد. این مراحل معمولا در اکثر پسرها با هر نوع تیپ شخصیتی هنگام عاشق شدن دیده می شود. مراحا عاشق شدن پسران به شرح زیر است:

۱- حس حمایت
مردها در مواقع سختی نیاز به یک پشتیبان دارند. پروفسور دیوید گیونس نویسنده کتاب “نشانه های عاشقی” معتقد است درصورتی که شما برای او نقش یک حامی و پشتیبان را داشته باشید برایش رضایت بخش است و حس خوبی را به او منتقل می کند. نه تنها نباید دربرابر او بی تفاوت باشید و از هرگونه کمکی دریغ کنید بلکه حتی باید آغوش خود را برای کمک به او باز کنید. بنابراین به او برای انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید و پس از بهبود وضعیت روحیش از او تشکر کنید. این کارهای کوچک می تواند از او یک قهرمان بسازد.

به او کاری برای انجام دادن بدهید: از او بخواهید تا چیزی را تعمیر کند. با این کار، احساس موفقیتش افزایش می یابد.
نظر او را بخواهید: حتی اگر به انتخاب و سلیقه خودتان می خواهید کاری را انجام دهید، از او نظر سنجی کنید و نظر او را هم بپرسید.
گاهی اوقات لباسهای او را بپوشید: این نشان می دهد که شما او را از بین چندین مرد انتخاب کرده اید و او را قبول دارید.

۲- حس آزادی
پروفسور دن نیوهارت می گوید: مردان به خودشان اطمینان دارند که شخصیتشان بعد از ازدواج هیچ تغییری نمی کند. به او نشان دهید که شما نمی خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار به او ثابت می شود که شما او را همانطور که هست قبول دارید اما هرگز شخصیتش را خرد نکنید. با این کار به او حس آزادی می دهید.

برایشان محدودیت ایجاد نکنید: مردها از محدود شدن متنفرند. بنابراین، برایشان محدودیت ایجاد نکنید. با این کار او احساس بهتری نسبت به شما دارد.

مردها را در احساساتتان شریک کنید:اگر عصبانی بودید اجازه دهید او هم احساس شما را بفهمد. او در این مواقع به شما قوت قلب می دهد.

برای خلوت و تنهایی او احترام قائل شوید:فاصله فیزیکی از همسرتان نماد استقلال برای یک مرد است. با این کار به او نشان می دهید که برای او ارزش و احترام قائلید.

۳- حس ارزش و احترام
شاید درظاهر از خودراضی به نظر برسند اما این طور نیست. مردها نیاز دارند تا مورد احترام بقیه قرار بگیرند و قدردانی شوند. دکتر دوبرانسکی می گوید: اگر زمانی که کنار شماست، به او احترام بگذارید، او هم متقابلا دوست دارد که بیشتر به شما نزدیک شود.

او را شاد کنید:فیلم های کمدی ببینید. وقتی همسرتان ناراحت است او را بیرون ببرید.

بازی های فکری انجام دهید:فعالیتهایی که به توان ذهنی نیاز دارند انجام دهید مثل جدول حل کردن و شطرنج. شاید کمی احمقانه به نظر برسد اما اشتباه نکنید. توانایی حل مسائل و مشکلات به او ثابت می کند که شما گاهی اوقات می توانید مانند او باشید.

متفاوت و خاص باشید:وقتی شما را با دیگران مقایسه کند به خاص بودن شما پی می برد. او را به جمعی دعوت کنید که در آن جمع شما از همه سر هستید.

رفتار مرد عاشق

مرد عاشق را از رفتار او تشخیص دهید. مرد عاشق بسیار حساس و دقیق است و کارهایی برای شما می کند که برای هیچ کس دیگر نخواهد کرد. درواقع می توان گفت مرد عاشق با رفتارهایش به شما نشان می دهد که خیلی برای او خاص هستید و جایگاه ویژه ای در قلب و ذهنش دارید. برخی از مهم ترین این رفتارها در ادامه توضیح داده شده است:

۱.او با دقت و صمیمی به شما گوش میدهد
به طور کلی زنان شنوندگان بهتری از مردان هستند به راستی که مردان مهارت های شنیداری وحشتناکی دارند عجیب است که مردان همیشه مشتاقانه روی موضوعات جذاب و موردعلاقه شان تمرکز میکنند بنابراین زمانی که یک مرد نه تنها به شما گوش میدهد,بلکه به طور فعال و مشتاقانه به شماپاسخ میدهد, شما میتوانید مطمئن باشید که او به شما دلباخته است و عاشق شماست
که این توانایی ,گوش دادن فعال نام دارد.

۲.او نمیترسد که برای شما فداکاری کند
انجام فداکاری شخصی برای کسی که دوستش داریم راحت تر است در حقیقت, مردان عاشق، زمانی که فکر می کنند زنشان ناراحت است احساس ناراحتی شدیدی میکنند. به خصوص اگر چیزی باشد که بتوانند درباره آن کاری انجام دهند به این ترتیب فداکاری کردن برای خوشحالی شما یک راه برای اثبات عشق مرد به شما است ؛ اوهمیشه شمارا یک اولویت قرار میدهد.حتی اگر به معنی تغییربرنامه هایش و یا خارج شدن از محدوده راحتی اش باشد.

مطالب مرتبط:

مراحل عاشق شدن در پسران

حرکات مرد عاشق

علائم عاشق شدن پسران

رفتار مرد عاشق

دعای عاشق کردن مرد از راه دور

چگونه جذاب شویم برای پسران



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.