no-img
نوین اطلس

علائم عاشق شدن پسران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

علائم عاشق شدن پسران
امتیاز 4.49 ( 41 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

علائم عاشق شدن پسران


نوین اطلس دات کام نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور با نشان دادن اینکه پسر عاشق چه جوریه؟ به شما معرفی می کند. موضوع اصلی این مطلب علائم عاشق شدن پسرا و علائم عاشق شدن دخترا می باشد. همچنین می توانید با طرز نگاه پسر عاشق؟ آشنا شوید و علائم عشق پسر به دختر را به همراه نشانه های دوست داشتن پسران مطالعه می کنید.

نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور

پسر مغرور وقتی عاشق می شود کارهایی می کند که هیچ وقت تا به حال انجام نداده است. او سعی می کند خودش را به شما نشان دهد و جلب توجه کند. برخی از نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور به شرح زیر است:

فرستادن پیامک‌های بامزه

فرستادن پیش‌پا افتاده‌ترین و مسخره‌ترین پیامک‌ها از جانب او نشان می‌دهد که مست عشق است. به عنوان مثال، وقتی به شما پیام می‌دهد که «دارم خرمالو میخورم» در حالی که شما از خرمالو متنفرید، یا «همین الان گربه ای را دیدم که شکل تو بود»، در واقع منظورش این است که «یادم هست که تو خرمالو دوست نداری،» و «برایم هم اصلا مهم نیست که گربۀ تو از مردها بدش می‌آید.» همچنین دارد می‌گوید، «ای کاش همین الان تو، و آن گربه زشتت، اینجا پیش من بودید.»

دایماً به شما زنگ می‌زند

مردها تنها به سه دلیل گوشی تلفن را برمی‌دارند: (۱) برای انجام کاری، (۲) در مواقع اورژانسی، یا (۳) شنیدن صدای کسی. و اگر شما همکار او یا تلفنچی اورژانس نیستید، پس فقط می‌خواهد صدای شما را بشنود. و این یکی دیگر از نشانه‌های واقعی عاشق شدن است.

دیگر پیامک نمی‌فرستد

دخترها زمانی پیامک ارسال می‌کنند که جوابی دریافت کنند، درست است؟ پس اگر دختر مورد علاقه شما دیگر برایتان پیامکی نمی‌فرستد، مفهومش آن است که شما پاسخ پیامک‌های او را نداده‌اید و یا اعتراض کرده‌اید. مثلا پسری که نامزدش آخر شب برایش پیامک‌های بامزه می‌فرستاد یکبار از خستگی چنین پیامکی را در جواب فرستاده بود: «تا چشمانم گرم خواب می‌شود، صدای پیامک‌های تو می‌آید. بس کن دیگر، فردا صبح باید بروم سرکار.» حواستان باشد. اگر خواستید چنین پیامکی برای نامزدتان بفرستید بهتر فاتحه رابطه‌تان را بخوانید.

پسر عاشق چه جوریه؟

می خواهید بدانید پسر عاشق چه جوریه؟ پسری که عاشق شما است، وقتی چشم در چشم شما می شود او کمی سرش را به سمت راست یا چپ کج می‌کند کج‌کردن سر یک حرکت کاملا ناخودآگاه در مردان است که وقتی نسبت به زنی احساس نزدیکی می‌کنند از خود نشان می‌دهند. این حرکت و ژست را زمانی مردها نشان می‌دهند که به زنی علاقه‌مند شده‌اند ولی خودشان این شجاعت را ندارند که جلو بروند و علاقه‌شان را ابراز کنند و از او خواستگاری کنند. در واقع او با کج کردن سر، خود را آسیب‌پذیر نشان می‌دهد تا خود را در دسترس نشان دهد شاید جالب‌تر به نظر برسد. اگر همکار یا همکلاسی‌تان هنگام صحبت و درحالی‌که ارتباط چشمی برقرار کرده گردنش را کج کند، احتمالا به‌زودی از شما خواستگاری خواهدکرد.(نگاه کنید به زبان چشم عاشق)

پسری که پنجه پاهایش را به سمت داخل می گذارد، می خواهد از شما خواستگاری کند
به احتمال زیاد شما طرف مقابل را عصبی و دستپاچه کرده‌اید، این رفتار نشان‌دهنده اعتماد به نفس نداشتن اوست، به همین دلیل اگر همکار یا همکلاسی‌تان هنگام صحبت چنین ژستی گرفت، یعنی نسبت به شما احساس تمایل دارد ولی هنوز آنقدر اعتماد به نفس ندارد که از شما خواستگاری کند، او احتیاج دارد تا از علاقه شما نسبت به‌ خودش مطمئن شود. اگر هنگام صحبت وقتی او دستپاچه است چند دقیقه با او دوستانه رفتار کنید و به‌ طور غیر مستقیم اشتباهاتش را به او بفهمانید، بعد از مدتی او راحت‌تر خواهد شد و حتی ممکن است درخواست ازدواجش را نیز مطرح کند. در واقع وقتی مردی انگشتان پنجه پاهایش را به سمت هم متمایل می‌کند، یعنی می‌خواهد درباره موضوع مهمی مثل ازدواج صحبت کند، در این مواقع بهتر است بیشتر ساکت باشید تا او فرصت کند درخواست ازدواجش را مطرح کند.

پسری که تمایل به ازدواج با شما دارد زمانی که به شما نگاه می‌کند خیلی سریع شانه‌هایش را به سمت بالا جمع می‌کند و به سمت جلو می‌دهد در این حالت احتمالا شما حرکتی انجام داده‌اید که توجه او به سمت شما جلب شده‌ است. وقتی پسری رفتارهای یک خانم را تحسین می‌کند در واقع او را مورد مناسبی برای ازدواج می‌داند و به همین دلیل در این مواقع کاملا ناخودآگاه شانه‌هایش را به سمت جلو می‌آورد و جمع می‌کند، این حرکت در مردان نشان‌دهنده محبت عمیقی است که در دل دارند و دوست دارند به نوعی آن را ابراز کنند. ‌حتی در زندگی زناشویی نیز وقتی مردی از همسرش حرکتی تحسین آمیز می‌بیند ولی غرورش اجازه نمی‌دهد آن را ابراز کند شانه‌هایش را به سمت جلو جمع می‌کند، در این مواقع می‌توانید برای خوشحال کردن همسرتان، شما نیز به‌طور کلامی علاقه خود را به او نشان دهید.

علائم عاشق شدن دخترا

دخترها نیز وقتی عاشق می شوند علائمی را از خود نشان می دهند که به کمک این علائم می توان عشق را در آن ها تشخیص داد. نوین اطلس با استفاده از تحقیقات مختلف توانسته است برخی از علائم عاشق شدن دخترها را گردآوری کند. این علائم را در ادامه می بینید.

شجاع‌تر می‌شوید
بر اساس مطالعات دانشگاه برمینگام، اکسی‌توسین آزاد شده حین عاشقی که “هورمون عشق” نیز نام دارد، شخصی جسور، مغرور و شجاع از شما می‌سازد.

سرخ شدن گونه‌ها، عرق کردن کف دست و تپش شدید قلب این علائم اضطراب تنها ناشی از حالت‌های روحی نبوده و در واقع هورمون‌های آدرنالین و نوراپی‌نفرین نیز در بروز آن‌ها نقش ایفا می‌کنند.

انبساط مردمک چشم
افراد بعد از این‌که به شخصی وابسته می‌شوند یا در محلی به تماشای فرد دلخواه می‌پردازند، اتفاقاتی در شبکه‌های سمپاتیک دستگاه عصبی‌شان رخ می‌دهد که گشادتر شدن مردمک چشم آنان را در پی دارد.

احساس کسالت
از دست دادن اشتها و احساس کسالت در زمان عاشقی کاملاً عادی محسوب می‌شود. هورمون استرس کورتیزول آزاد شده با انقباض رگ‌های خونی موجود در شکم باعث این علائم می‌شود. به همین دلیل گاهی مشاهده می‌شود که عروس و داماد در مراسم ازدواج اشتهای خود را به طور کامل از دست می‌دهند. این حالت‌ها به مرور زمان برطرف می‌شوند.

احساس قدرت
آزاد شدن اکسی‌توسین در زمان عاشقی باعث افزایش تحمل و توان فیزیکی فرد می‌شود. شاید از این بابت بتوان یک فرد عاشق را به مادری شبیه دانست که حاضر می‌شود برای نجات فرزند خود یک ماشین را از زمین بلند کند!

طرز نگاه پسر عاشق

پسر عاشق نگاه به خصوصی دارد که در این مطلب از novinatlas.com آن را به صورت علمی برای شما توضیح می دهیم. طرز نگاه پسر عاشق معمولی نیست. نگاه او می تواند پیام های مختلفی داشته باشد.

نگاه کردن مستقیم در چشمان کسی، حالتی را به دنبال دارد که آن را فعال شدن می‌گویند. این شخص سطح برانگیختگی عاطفی را افزایش خواهد داد. این شرایط مؤثر تر خواهد بود اگر سئوالی هم بپرسد یا خواهشی هم داشته باشد. به همین علت است که زمانی که می‌خواهید مبادله تان شخص دیگری به بهترین نحو صورت بگیرد، نگاه کردن در چشمان او مناسب ترین شیوه است.

علائم عشق پسر به دختر

اگر می خواهید متوجه عشق پسر به دختر یا نسبت به خود شوید باید علاوم زیر را در او جستجو کنید. این علائم معمولا علائمی کلی برای عشق پسر به دختر می باشند و در هر پسر عاشقی می توان آن ها را پیدا کرد. این علائم در کنار هم به شما اطمینان می دهند که پسر مورد نظر شما عاشق دختری شده است.

زبان بدن افراد عاشق

افراد عاشق همان‌طور که گفتیم دچار فعل و انفعالاتی می‌شوند که مغز وظیفه انتقال این اطلاعات و حالت‌ها را به اندام‌شان برعهده دارد، در نتیجه بدن‌شان دچار تغییر و تحول خواهد شد. بسیاری از نشانه‌ها وجود دارد که می‌توانیم از روی آنها حدس بزنیم یک فرد عاشق شده است یا خیر. برخی از راه‌های ابراز اطلاعات مربوط به احساسات از طریق زبان بدن فرد عاشق حالات چهره، تماس چشمی، صدا و زبان بدن است. به این ترتیب هر یک از این حالت‌ها دارای نشانه‌های مخصوصی هستند که می‌توانند در رفتار غیرکلامی ما انسان‌ها دیده شوند.
.
لبخند زدن

زمانی‌که نامزدتان به شما علاقه‌مند است، عمیق و صمیمی به شما لبخند می‌زند. اگر او لبخندی خشک و مصنوعی دارد انگار که آن لبخند به زور به او دیکته شده است. در این صورت بهتر است بدانید او از روی ادب کنار شماست و به محض اینکه فرصتی پیدا کند، شما را ترک خواهد کرد. لبخند مصنوعی را می‌توانید از هماهنگ نبودن ابرو‌ها با گوشه‌های لب در خندیدن تشخیص دهید.

.
در خندیدن واقعی گوشه‌های لب بالا و ابرو‌ها کمی مچاله می‌شوند. افراد عاشق سعی می‌کنند جوری بخندند که لب‌شان به گوشه کشیده‌تر شده و دندان‌های آنها همراه چشم‌های گرد شده دیده می‌شود. آنها خندیدن را با چشم‌های‌شان هم اجرا می‌کنند و می‌توانید آثار خندیدن یک عاشق را در چشم‌های گرد شده او هم ببینید.

نشانه های دوست داشتن پسران

دوست داشتن پسران معمولا در نگاه و صحبت کردن آن ها دیده می شود. از نشانه های دوست داشتن پسران این است که نگاهشان به شما متفاوت بوده و راه های متفاوتی نیز برای صحبت کردن پیدا می کند. برای توضیح بیشتر در این مورد ادامه ی این مطلب را دنبال کنید:

خیره نگاه کردن

فردی که عاشق است اغلب چشم خود را به شخص مورد پسندش می دوزد:همیشه به نظر می رسد جزئیات مهمی در شخص مورد علاقه اش وجود دارد که قبلا آن را ندیده است.
اگر کسی از عشق یک طرفه رنج ببرد، معمولا نمی تواند نگاه کردن به معشوق خود را متوقف کند، چرا که هیچ چیز برایش بهتر از این نیست.

یافتن یک راه غیرمعمول برای صحبت کردن

۲ نوع رفتار برای این مکالمه وجود دارد:

نوع اول:یک شخص ناگهان شیوه طبیعی صحبت کردن خود را تغییر می دهد و حرف خود را با عنوان کردن ویژگی های یک شاعر، یک فیلسوف و یک روزنامه نگار مشهور تمام می کند.
این کار برای او آسان تر از آن که در مورد موضوعات پیچیده و جالب صحبت کند، حتی اگر هرگز پیش از این در مورد آنها فکر نکرده باشد. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید، در ابراز عشق یک فرد معمولی به یک کمدین تبدیل می شود.

در نوع دوم یک شخص معقول و آگاه به یک شخص احمق تبدیل می شود که دارای یک فرهنگ لغت بسیار فقیر است. اگر این اتفاق برای شما افتاد، سعی کنید تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن شخص دیگر و ابراز عشق، خود را محدود کنید.

صحبت کردن در مورد عشق دیگران
این افراد اغلب در مورد اشخاصی که به دیگران علاقه دارند صحبت می کنند و یا افرادی که خود آنها را دوست دارند و به آنها ابراز عشق کرده اند. حتی اگر آنها در مکالمات جدی در جمع همکاران خود باشند، به راحتی میتوانند به افراد دیگری بپیوندند که نام َمعشوق خود را بین صحبت های آنها شنیده اند.

جالب توجه:فردی که عاشق است در مورد اهداف خود می تواند بسیار بسیار منفی صحبت کند. و اطرافیان در مورد او چیزی شبیه این خواهند گفت “او کمی عجیب است!” یا “او خیلی عجیب و غریب است!”

یک چیز دیگر؛ در طول گفتگو، عاشقان ناشناس دوست دارند در مورد خود و شخص مورد علاقه شان وجه تشابه ذکر کنند:“به نظر می رسد تنها افرادی که سریال بازی تاج و تخت را تماشا می کنند، من و سارا هستیم.”

مطالب مرتبط:

مرد عاشق چه ویژگی هایی دارد

راه های شناخت مردان قبل از ازدواج

حرکات مرد عاشق

راههای علاقه مند کردن مردان



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.