no-img
نوین اطلس

راههای علاقه مند کردن مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راههای علاقه مند کردن مردان
zip
اسفند ۲۷, ۱۳۹۶

راههای علاقه مند کردن مردان


این مطلب در مورد موضوعات راه جذب پسر مورد علاقه، راه های جذب مردان مغرور، راه های جذب پسران برای ازدواج، راههای تسخیر قلب پسران، روش های عاشق کردن پسران، جذب پسران به خود، راه های جذب پسران در دانشگاه، علاقه مند شدن نوشته شده است.

راه جذب پسر مورد علاقه

روش ۱: اولین کاری که باید انجام بدهید این است که از اطرافیان بپرسید که سایت ارتباط جمعی مثل Face book و ….عضویت دارد یا نه؟ این روش بهترین راه برای فهمیدن علایق او در موسیقی، فیلم و ایده های عمومی است. شما می توانید از این اطلاعات برای شروع یک بحث داغ در آینده استفاده کنید.
روش ۲: باید متوجه شوید که او از چه تیپ دختری خوشش می آید.اگر شما در مورد ظاهرتان اعتماد بنفس ندارید سعی کنید روی آن کار کنید. از شر جوش ها خلاص شوید، چند کیلو وزن کم کنید اگر تاریخچه روابط او را بدانید خیلی به شما کمک می کند و اینجاست که شبکه اجتماعی کمک می کند.
روش ۳: باید شرایط یک ارتباط ساده را فراهم کنید یک دوست در حد سلام و خداحافظ باشید. از دوستان مشترک برای دستیابی به این قضیه استفاده کنید. اگر دوستتان را در حال صحبت با وی می بینید شما هم وارد بحث شوید، دوستتان زحمت معرفی شما را به دوش می کشند. وقتی که او را می بینید خوشحال باشید و سلام کنید.

راه های جذب مردان مغرور

بسیار مهم است که بدانید راه های زیادی وجود دارند که اگر به درستی آن ها را به کار بگیرید برای جذب مردان و پسران مغرور و در نتیجه عاشق کردن آنان به شما کمک می کند. یک فرد مغرور به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده که بتواند روی پدیده های با ارزش زندگی خود تاثیر بگذارد.

اگر بتوانید درک یک مرد را نسبت به ارزش حیط اطرافش تغییر دهید از جانب او نیز پاسخی دریافت خواهید کرد و این دقیقا همان جایی است که می توانید آن مرد را به خود جذب کرده و عاشق خود کنید.

می توانید ادامه ی این مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

راه های عاشق کردن پسران مغرور

راه های جذب پسران برای ازدواج

باورکنید که جذب جنس مخالف یکی از طبیعی ترین کارها در سرتاسر دنیاست

اگر برای بدست آوردن چیزی، بیش از اندازه تلاش می کنید، بهتر است کاملاً ریلکس با قضیه برخورد کنید؛ چراکه طبیعت آنچه را که لازم است، انجام می دهد!

همان طور رفتار کنید که انتظار دارید دیگری با شما رفتار کند

در خودتان همان صفاتی را که دوست دارید شریکتان داشته باشد، پرورش دهید و برای ارتقای آنها از هیچ تلاشی مضایقه نکنید: کلاس، آماده سازی، تراپی، رشد معنوی، رژیم، ورزش و غیره.

اگر کاری که انجام می دهید نتیجه بخش نیست موارد دیگر را امتحان کنید

خود را از مرزهایی که در سرتاسر خود کشیده اید، رها سازید. اگر برای مدت زمان بسار زیادی است که با آدم ها متفاوت قرار ملاقات می گذارید، اما به نتیجه دلخواه دست پیدا نمی کنید، به خودتان مدتی فرصت بدهید تا بتوانید راحت تر با مسائل برخورد کنید. اگر جزء افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند، بهتر است کمی به بیرون بروید، و یا به کانون های همسریابی ملحق شوید.

راههای تسخیر قلب پسران

تسخیر قلب مردان را با رازهای مختص خودشان پیش ببرید. برای داشتن رابطه عاطفی در زندگی مشترک زناشویی باید بدانید که همسرتان چه چیزهایی را بیشتر دوست دارد و یا برعکس.تسخیر قلب مردان

روش های عاشق کردن پسران

بلند پرواز باشید
روحیه بلند پروازی برای آقایان جذابیت دارد
اگر شما به دنبال مردی هستید که تنها از شما حمایت کند، طوری که دیگر احتیاجی به کار کردن نداشته باشید یا این که قهرمانی بخواهید تا تمام مشکلات تان را حل کند، در این صورت برای هیچ مردی جذاب نخواهید بود.

شما باید برای زندگی تان هدف داشته باشید. اگر زندگی تان روی برنامه باشد و برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید، از چشم دیگران نیز جذاب تر به نظر خواهید رسید. در واقع، با هدف هایتان به او ثابت می کنید که زندگی با شما نه تنها کسل کننده نیست، بلکه پر از هیجان است.

به خودتان رسیدگی کنید
فرقی نمی کند که چند ماه یا چند سال عشق تان را می شناسید، حتی اگر یک سال از رابطه تان گذشته باشد، نباید تنها به این دلیل که با او احساس راحتی می کنید، خودتان را رها کرده و دیگر مثل سابق به ظاهرتان نرسید. شما باید همیشه بیشترین تلاش خود را کنید تا زیباتر از همیشه به نظر آیید. همیشه به این فکر کنید که دیدار اول تان است، سعی کنید دل طرف مقابل تان را هر طوری شده به دست آورید. اگر شما برای ظاهر و زیبایی تان ارزش قائل شوید، از نظر دیگران نیز زیبا خواهید بود.

تکیه گاه باشید
اگر می خواهید دل مردتان را ببرید و به او ثابت کنید که شریک زندگی ایده آلی برای او خواهید بود، باید نشان دهید که تکیه گاه محکمی برای او هستید، به این معنی که او همیشه میتواند روی شما حساب باز کند. رابطه عاطفی یک جاده دو طرفه و پر از فراز و فرود است. اگر عشق زندگی تان بدانید که حتی زمانی که شغل اش را از دست داد یا مریض و افسرده شد، شما کنارش هستید و چون روزهای خوش دست اش را در دست تان می فشارید و زیر گوشش زمزمه می کنید:«تو تنها نیستی»، حتما در اولین فرصت به شما پیشنهاد ازداوج خواهد داد.

جذب پسران به خود

قدم اول :
اول به شما توصیه می کنم با خودتان روراست باشید و تصمیم جدی بگیرید که:

واقعا از ته دل دوست دارید آن پسر را همیشه در کنار خودتان داشته باشید ؟
می خواهید پسر مورد علاقه تان با شما همچون ملکه برخورد کند و از چشمانش عشقش به شما نمایان باشد ؟
می خواهید طعم واقعی عشق را با پسر مورد علاقه تان بچشید ؟
شما هم زندگی کردن بدون پسر مورد علاقه تان را بی معنا می دانید ؟
خوب فکر کنید و خودتان را تصور کنید که با عشقتان در حال قدم زدن هستید، اگر این احساسات را دوست دارید باید وارد مرحله دوم بشوید :

قدم دوم :
در این مرحله شما باید رازهای جذب یک پسر را بیاموزید اگر عشقتان واقعی ست و برای احساسات خودتان ارزش قائل هستید باید خودتان را مجبور کنید تا بهای این عشق را بپردازید تا بتوانید پسر مورد علاقه تان را عاشق و شیفته خودتان کنید. اما بهای عشق پرداختن یعنی چه : یعنی اینکه بفهمید:

پسرها به چه چیز در یک دختر اهمیت می دهند ؟
پسرها چگونه رفتاری از دختر ها را می پسندند ؟
چگونه باید با یک پسر رابطه برقرار کرد تا آن پسر عاشق و شیفته شما بشود ؟
چه چیزی باعث می شود که پسر مورد علاقه شما تمام فکر و ذهنش پیش شما باشد ؟
و هزاران نکته ریز دیگر

راه های جذب پسران در دانشگاه

پسران و مردان به دخترانی جذب می شوند که امتیازات مشابه و یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. این امتیازات بر اساس تجربه های گذشته و نیازهای برآورده نشده در نظر گرفته می شود در نتیجه با توجه به تجربه ها و نیازهای متفاوت افراد هرکس به روش خاصی به دیگران امتیاز می دهد.

مثلا اگر پسری همیشه از بی وفایی و بدقولی دوستانش در زندگی رنج برده باشد، وفاداری و صداقت برای او یک امتیاز مهم به شمار می رود و اگر با کسی که وفاداری و صداقتش را ثابت کند رو به رو شود ،به شرط پایدار بودن بقیه ی موارد، بیشترین امتیاز را به او خواهد داد.

می توانید ادامه ی این مقاله را در لینک زیر مطالعه کنید:

راه ها جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه

علاقه مند شدن

نشانه های علاقه یک پسر به دختر مورد علاقه اش چیست؟شاید برای خیلی از خانم های مجرد پیش آمده باشد که احساس کنند یکی از همکاران در سر کار یا یکی از همکلاسی ها در دانشگاه به زودی از آن ها خواستگاری می کند اما همین سوال که احتمالا کی او به خواستگاری می آید می تواند دوران پرتنشی را بسازد، اگر می خواهید بدانید آیا همکار یا همکلاسی تان به زودی از شما خواستگاری می کند یا نه به نشانه های رفتاری او دقت کنید. می توانید از حرکات او بفهمید کی زمان خواستگاری است. علاوه بر این ها بعد از خواستگاری و در دوران آشنایی نیز می توانید با خواندن رفتارهای خواستگارتان بفهمید که آیا شما را پسندیده است یا نه؟ پس معطل نکنید تمام نشانه های رفتاری یک مرد عاشق اینجاست.

پسری که به شما علاقه مند است، وقتی چشم در چشم شما می شود او کمی سرش را به سمت راست یا چپ کج می کندکج کردن سر یک حرکت کاملا ناخودآگاه در مردان است که وقتی نسبت به زنی احساس نزدیکی می کنند از خود نشان می دهند. این حرکت و ژست را زمانی مردها نشان می دهند که به زنی علاقه مند شده اند ولی خودشان این شجاعت را ندارند که جلو بروند و علاقه شان را ابراز کنند و از او خواستگاری کنند. در واقع او با کج کردن سر، خود را آسیب پذیر نشان می دهد تا خود را در دسترس نشان دهد شاید جالب تر به نظر برسد. اگر همکار یا همکلاسی تان هنگام صحبت و درحالی که ارتباط چشمی برقرار کرده گردنش را کج کند، احتمالا به زودی از شما خواستگاری خواهدکرد.

پسری که پنجه پاهایش را به سمت داخل می گذارد، می خواهد از شما خواستگاری کندبه احتمال زیاد شما طرف مقابل را عصبی و دستپاچه کرده اید، این رفتار نشان دهنده اعتماد به نفس نداشتن اوست، به همین دلیل اگر همکار یا همکلاسی تان هنگام صحبت چنین ژستی گرفت، یعنی نسبت به شما احساس تمایل دارد ولی هنوز آنقدر اعتماد به نفس ندارد که از شما خواستگاری کند، او احتیاج دارد تا از علاقه شما نسبت به خودش مطمئن شود. اگر هنگام صحبت وقتی او دستپاچه است چند دقیقه با او دوستانه رفتار کنید و به طور غیر مستقیم اشتباهاتش را به او بفهمانید، بعد از مدتی او راحت تر خواهد شد و حتی ممکن است درخواست ازدواجش را نیز مطرح کند. در واقع وقتی مردی انگشتان پنجه پاهایش را به سمت هم متمایل می کند، یعنی می خواهد درباره موضوع مهمی مثل ازدواج صحبت کند، در این مواقع بهتر است بیشتر ساکت باشید تا او فرصت کند درخواست ازدواجش را مطرح کند.

پسری که تمایل به ازدواج با شما دارد زمانی که به شما نگاه می کند خیلی سریع شانه هایش را به سمت بالا جمع می کند و به سمت جلو می دهددر این حالت احتمالا شما حرکتی انجام داده اید که توجه او به سمت شما جلب شده است. وقتی پسری رفتارهای یک خانم را تحسین می کند در واقع او را مورد مناسبی برای ازدواج می داند و به همین دلیل در این مواقع کاملا ناخودآگاه شانه هایش را به سمت جلو می آورد و جمع می کند، این حرکت در مردان نشان دهنده محبت عمیقی است که در دل دارند و دوست دارند به نوعی آن را ابراز کنند. حتی در زندگی زناشویی نیز وقتی مردی از همسرش حرکتی تحسین آمیز می بیند ولی غرورش اجازه نمی دهد آن را ابراز کند شانه هایش را به سمت جلو جمع می کند، در این مواقع می توانید برای خوشحال کردن همسرتان، شما نیز به طور کلامی علاقه خود را به او نشان دهید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

راه جذب پسر مورد علاقه. راه های جذب مردان مغرور. راه های جذب پسران برای ازدواج. راههای تسخیر قلب پسران. روش های عاشق کردن پسران. جذب پسران به خود. راه های جذب پسران در دانشگاه. علاقه مند شدن



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.