no-img
نوین اطلس

راه های شناخت مردان قبل از ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های شناخت مردان قبل از ازدواج
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۱۸, ۱۳۹۷

راه های شناخت مردان قبل از ازدواج


اگر می خواهید با همسر آینده تان زندگی خوبی داشته باشید لازم است قبل از ازدواج و در دوران نامزدی درباره ویژگی شخصیتی مردها بیشتر بدانید. شناخت شخصیت مردان در دوران نامزدی راه های تفاهم پیدا کردن را هموار تر می کند و با دانستن اینکه قبل از ازدواج چه سوالاتی از پسرها بپرسید می توانید خیلی بهتر در باره ی ازدواج با آن ها و تشکیل زندگی مشترکتان تصمیم گیری کنید.

خیلی وقت ها وقتی حرف از آشنایی و شناخت قبل از ازدواج می شود افراد تصور می کنند مظور دوستی و رابطه های عاطفی است اما باید گفت در اغلب موارد هدف پسرها از دوستی تنها سوء استفاده از شما می باشد و در این شرایط هم می توانید قصد سوء استفاده را بفهمید و هم متوجه می شوید علاقه ی پسر به دختر برای ازدواج چه نشانه هایی دارد، هر دو این موارد امکان پذیر است. نوین اطلس در این مطلب تلاش کرده است در مورد همه ی این موارد اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهد.

شناخت مردان در دوران نامزدی

دوران نامزدی و قبل از ازدواج مرحله ای است برای شکل گیری یک زندگی جدید‎ و موفق و بهترین راه برای شناختن مردان در دوران نامزدی، زیر نظر گرفتن ساده ترین رفتارهای او در این دوران می باشد. اگر می خواهید مطمئن شوید که مرد زندگی شما بعد از اینکه زیر یک سقف رفتید به شما بی احترامی نخواهد کرد و می توانید آرامش و امنیت را در کنار او تجربه کنید بهترین راه شناخت او بررسی رفتارهایش در دوران نامزدی می باشد.

اگر در دوران نامزدی به دلیل رفتارهای معقول و مطابق عرفتان از سوی نامزدتان سرزنش شدید، به راحتی از این قضیه نگذرید زیرا شما در مرحله شناخت هستید پس هنوز راه حل های معقولانه ای پیش روی شما وجود دارد و اجباری نیست که با او زیر یک سقف بروید.

عدم شناخت صحیح و کافی در دوران نامزدی می تواند دخترها را در زندگی مشترک با مشکلات جدی رو به رو کند. پس یکی از مهمترین کارها دردوران نامزدی تلاش برای شناخت مردی است که می خواهید یک عمر با او زندگی کنید.

سوالات قبل از ازدواج از پسر

همواره از شنیدن واژه “ازدواج”، سیلی از شادی و هیجانات آن مثل، جشن، حلقه، نامزدی و …از ذهن ما می گذرد، اما خوب، مراسم عروسی تنها مثل رویایی شیرین یک شبه تمام می شود و بعد از آن چیزی که بسیار مهم است کیفیت زندگی مشترک زوجین در روزهای آینده خواهد بود. در اینجا با کمک گرفتن از جدیدترین تحقیقات، به ده نکته از ضرورترین سوال ها و مسائلی که باید از پسر بپرسید اشاره شده است تا بهترین انتخاب را داشته باشید و زندگی مشترکتان هم مثل اوایل رابطه شیرین باشد:

۱- نحوه تصمیم گیری:

ازدواج به نوعی، رسیدن به یک تفاهم مشترک است که طی گفتگو و صحبت های بین دو طرف رابطه حاصل می شود، بنابراین قبل از ازدواج، با مطرح کردن افکار و تصمیم های خود، مطمئن شوید که طرف مقابل نیز در این موارد با شما هم عقیده است یا خیر؟. البته با صحبت، گفتگو و از همه مهم تر دقت در شنیدن صحبت های پسر، بسیاری از این اختلافات مشخص شده و شاید هم قابل حل باشد.

۲- وظایف در زندگی:

در مورد نگاه خود به وظایف و زندگی مشترک، به طور واضح صحبت کنید، از آن جا وضعیت اقتصادی و اجتماعی نسبت به گذشته کاملا تغییر کرده است شاید نتوان خیلی مرز مشخصی برای این وظایف و مسئولیت ها تعیین کرد و ناخودآگاه باعث بروز مشکل در آینده می شود، بنابراین دیدگاه خود را قبل از ازدواج مشخص کنید.

۳- فرزند در زندگی:

در مورد علاقه به بچه دار شدن و تعداد آن به توافق برسید؟ فرزند، بخشی از زندگی مشترک است، از آنجایی که هر فردی در این مورد و نحوه ی تربیت فرزندان خود، نظری متفاوت دارد و این مسئله خود به نوعی یکی از دلایل ایجاد تنش در کانون خانواده است، بنابراین قبل از ازدواج دیدگاه ها و افکار خود را دراین زمینه با یکدیگر مطرح کنید و به توافق برسید.

۴- حس مسئولیت و بودن در کنار خانواده:

با خود کنار بیایید، یکی از پایه های لازم برای دوام زندگی زناشویی، وقت گذاشتن برای خانواده و بودن در کنارشان است. آیا به آن درجه رسیده اید که بتوانید تعطیلات آخر هفته را با همسر و فرزند خود سپری کنید؟ شاید از دید شما این مسئله خیلی مهم نباشد، اما همسر و فرزندان آینده تان، از شما انتظار دارند که در تفریحات با آن ها همراه باشید و حمایتشان کنید.

هدف پسرها از دوستی

دوستی های خیابانی، برای دختران نوجوان و جوان به نظر راه شادی است که آن ها را به سرمنزل مقصود می رساند! اما در واقع بیراهی است که ره به ترکستان دارد و جز گرفتار شدن در فحشا چیز دیگری عاید آنها نمی کند. این روش گذران اوقات فراغت در واقع ویروسی خطرناک است که به جان اندیشه ها و اخلاقیات دختران نوجوان می افتد و آن تفکر ساده خوش گذرانی در اوقات فراغت را تبدیل به عادتی بیمارگونه در ارتباط گیری های نامعقول می کند . منجلاب این گونه گرفتاری ها و عادات غیر اخلاقی که زاییده دوستی های خیابانی است می تواند انسان را تا مرحله بدنامی و فحشا فرو ببرد.

هدف این پسرها از دوستی به هیچ عنوان ازدواج نیست. این پسرها هر روز یک بهانه برای علنی کردن رابطه دارد و امروز و فردا می کند: درسم تمام شود، سربازی بروم، کار پیدا کنم، پس انداز داشته باشم، موافقت خانواده را جلب کنم و…

چگونه بفهمیم پسری قصد سوءاستفاده دارد

مردهای زیادی برای به دست آوردن رابطه‌جنسی از روش‌های بسیار هوشمندانه و تخصصی استفاده می‌کنند؛ تاحدی که پی بردن به قصد واقعی آنها برای خانم‌ها سخت می‌شود.

در زیر به چند نشانه اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد مردی از شما فقط رابطه‌جنسی می‌خواهد و قصد سوء استفاده از شما را دارد:

پول زیادی خرج می‌کند اما وقت نمی‌گذارد
مردان پولدار، سرمایه زیادی برای خرج کردن در راه رابطه‌جنسی دارند. شما را با کادوها، شام در رستوران‌های لوکس و از این قبیل بمباران می‌کند اما وقت گذاشتن خیلی مهم‌تر از پول گذاشتن در رابطه است. باید ببینید طرف‌مقابلتان با شما وقت می‌گذراند و برای شناختن شما وقت می‌گذارد؟

فقط ساعتهای بخصوصی به شما زنگ می‌زند
ساعت رابطه‌جنسی برای افراد و گروه‌های سنی مختلف، متفاوت است. ساعت رابطه‌جنسی به ساعتی گفته می‌شود که فرد وقت خوشگذرانی با دوستان، کار کردن یا هر مشغله دیگر خود را به اتمام رسانده است و به دنبال رابطه‌جنسی است. مثلاً اگر فقط ۲ شب به بعد به شما زنگ می‌زند باید هوشیارتر عمل کنید.

متعهد نمی‌شود
برای متعهد نشدن مردها به رابطه، دلایل مختلفی وجود دارد. اگر مردی فقط به قسمت جسمی و فیزیکی یک رابطه علاقه داشته باشد، مسئولیت یک رابطه واقعی را قبول نخواهد کرد. همچنین، اگر مردی متعهد نمی‌شود، می‌تواند دلیلش این باشد که می‌خواهد با هر تعداد زنی که می‌تواند، تا می‌تواند رابطه‌جنسی برقرار کند.

احساس می‌کنید رابطه‌تان فقط به رابطه‌جنسی خلاصه می‌شود
روابطی که در آن رابطه‌جنسی پیش از ازدواج باشد همیشه با مشکل مواجه می‌شوند. اگر احساس می‌کنید که رابطه‌جنسی بطور مداوم از شما درخواست میشود، طرف مقابلتان فقط بدنبال اینگونه روابط با شماست. اگر این وضعیت ادامه پیدا کرد، بدتر می‌شود و ارزش فردی شما را زیر سوال خواهد برد.

پس حتماً درمورد آن صحبت کنید. اگر شما برایش مهم باشید، برای تغییر آن با شما همکاری خواهد کرد. اگر اینکار را نکند، از دست شما ناراحت شده و احتمالاً ترکتان می‌کند.

نشانه های علاقه پسر به دختر برای ازدواج

مردان موجوداتی هستند که به سختی می‌توانید ذهنشان را بخوانید و اینکه بفهمید مرد زندگی‌تان کی برای برداشتن قدم بزرگ بعدی آمادگی دارد، بسیار دشوار است. درست حدس زدید، منظورمان از قدم بزرگ بعدی چیزی نیست جز ازدواج.
وقتی مدتی است در یک رابطه هستید، بعد از اینکه درمورد طرف‌مقابلتان تقریباً شناخت پیدا کردید، متوجه می‌شوید که نکته متفاوتی در او هست.
اما همیشه اینقدرها آسان نیست!

بنابراین برای اینکه به شما کمک کنیم که بفهمید خواستگارتان آمادگی دارد حلقه دستتان کند یا نه، چندین نشانه آورده‌ایم: (نشانه های علاقه پسر به دختر برای ازدواج)

۱: امور مالی
مردی که برای ازدواج آمادگی دارد، به شما پیشنهاد خواهد کرد که یک حساب بانکی مشترک با هم باز کنید. برای خرید ماشین یا خانه حتماً با شما مشورت خواهد کرد. یا می‌بینید که نگران پس‌اندازش است و دلیل آن را هم به شما نمی‌گوید. اینها نشانه‌های بزرگی هستند که نشان می‌دهد مرد زندگی‌تان برای فراتر از رابطه‌ای که الان دارید آمادگی دارد. اگر برنامه‌ای در ذهن خود برای سپری کردن باقی عمرش در کنار شما نداشت، زیر بار چنین تعهداتی نمی‌رفت.

۲: بچه‌ها
بااینکه شاید هنوز برای بچه‌دار شدن آماده نباشد اما ممکن است موضوع آن را به میان آورد. ممکن است درمورد بچه‌دار شدن خودش و شما شوخی کند یا درمورد اینکه بچه‌هایتان چه شکلی خواهند شد یا چطور بزرگشان خواهید کرد. اگر می‌بینید که درمورد بچه‌دار شدن با شما حرف می‌زند، چه شوخی و چه جدی، پس مطمئناً برنامه دارد که این اتفاق روزی بیفتد. بچه تعهد بسیار بزرگی است و معمولاً کسی درمورد آن بیهوده حرف نمی‌زند. حتماً آماده شروع زندگی طولانی مدت و تشکیل خانواده کنار شماست.

۳: شما همانی هستید که می‌خواهد
ممکن است از مردی که آماده ازدواج است بشنوید که، «تو همانی هستی که همیشه می‌خواستم». چرا؟ طرف شما به هیچ عنوان به کس دیگری برای ازدواج فکر نمی‌کند. شما مهمترین فرد در زندگی او هستید و اصلاً دلش نمی‌خواهد این وضعیت تغییر کند.

مطالب مرتبط:

نشانه های مرد هوسباز

رفتارهایی که مردان دوست دارند

اوایل رابطه در چه مورد صحبت کنیم؟

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد

علائم عاشق شدن پسران

نشانه های مرد هوس باز

تغییر رفتار مردان بعد از ازدواج

روانشناسی شناخت پسران



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.