no-img
نوین اطلس

۱۰ واکنش موثر در برابر بلاک شدن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

۱۰ واکنش موثر در برابر بلاک شدن
امتیاز 4.61 ( 18 رای )
zip
دی ۱۰, ۱۳۹۹

۱۰ واکنش موثر در برابر بلاک شدن


در این مقاله از نوین اطلس می خواهیم درباره ۱۰ نکته ی بهترین واکنش در برابر بلاک شدن صحبت کنیم.
شاید تا کنون برای شما نیز پیش آمده است که با عشقتان به مشکل برخورده اید و در جریان بحث و دعوا او شما را بلاک کرده باشد.
در این بین حتما از خود می پرسید:
“چرا منو بلاک کرده؟”
“من چه واکنشی در برابر بلاک شدن انجام دهم؟”
“آیا من هم باید متقابلا او را بلاک کنم؟” و بسیاری سوالات از این قبیل که سعی داریم در این مقاله به آن ها بپردازیم.

بهترین واکنش در برابر بلاک شدن

در این قسمت با اشاره به ۱۰ نکته ی مهم و کاربردی درباره بهترین واکنش در برابر بلاک شدن می خواهیم بدانیم چه عکس العملی نشان دهیم که حتی اگر فرد تصمیم قاطعانه برای جدایی گرفته است، برگشت به رابطه رخ دهد.

۱- بلاک نکنید

اول از همه باید بدانید که عشق سابقتان، حتی اگر خودش شما را بلاک کرده باشد، احتمالاً هنوز هم پروفایل یا فعالیت اجتماعیتان را چک می‌کند. پس او را از روی عصبانیت بلاک نکنید، چون با این کار شرایط جهت انجام تکالیف بازگشت به عشق را سخت تر خواهید کرد.

۲- با بلاک شدنتان کنار بیایید

اگر بلاک شدید، فقط به خودتان بگویید که در این شرایط باید با جریان حرکت کنید. بلاک شدن در تلگرام، اینستاگرام، تلفن یا هر جای دیگر رخداد نادری در این زمانه نیست. فقط کافی است مهارت های لازم در برخورد با این شرایط را داشته باشید تا بتوانید واکنش مناسبی نشان دهید و به احیا رابطه خود بپردازید.

۳- به حریم خصوصی وی احترام بگذارید

بهترین واکنش در برابر بلاک شدن این است که مدتی به حریم خصوصی وی احترام بگذارید و اجازه بدهید که زمان زخم‌های هر دو نفرتان را التیام دهد. مهم نیست فاصله گرفتن از عشق‌ چقدر ناراحت کننده است، اما باید این کار را بکنید، چون احتمالا جایی زیاده ‌روی کرده‌اید که منجر به سرد شدن عشق شده اید. با این کار فرصت لازم جهت کم شدن احساسات منفی در فرد مقابل فراهم می شود. اما اینکه چه مدت باید این دوری را حفظ کنید بستگی به نوع رابطه شما و مهارت های ارتباطی شما دارد.

۴- رابطه را آنالیز کنید

در مسیر بهترین واکنش در برابر بلاک شدن از آنالیز رفتارهای خود و نوع رابطه ای که داشته اید غافل نشوید. از این زمان استفاده کنید. کمی به عقب برگردید و به دنبال علل جدایی باشید. بدون جانب داری رفتارهایتان را بررسی کنید تا بدانید از این پس چگونه ادامه دهید. اهمیت این موضوع را دست کم نگیرید چرا که اگر شما از بلاک خارج شوید و مجدد ارتباطتان برقرار شود اما همچنان به رفتارهای گذشته خود ادامه دهید، حتما چرخه جدایی تکرار خواهد شد.

۵- به هر قیمتی پیام ندهید

اگر عشقتان در برخی فضاها شما را بلاک کرده است و در بعضی دیگر از راه های ارتباطی هنوز بلاک نشده اید، از آن گزینه برای ارسال پیام استفاده نکنید چرا که ممکن است با این کار به طور کامل از همه جا بلاک شوید و کار برای شما سخت تر می شود.

۶- واسطه نفرستید

در واکنش به بلاک شدن هرگز از دوستان و آشنایان به عنوان واسطه استفاده نکنید. این کار از اشتباهات رایج پس از جدایی می باشد. با این کار فرد زودتر از آنچه فکرش را بکنید، شما را آنبلاک خواهد کرد. عشقتان کنجکاو می‌شود و می‌خواهد بداند چطور توانسته‌اید به این زودی غم شکست عشقی را فراموش کنید، پس شما را آنبلاک می‌کند تا از رازتان سر دربیاورد.

۷- تهدید نکنید

گاهی افراد زمانیکه توسط عشقشان بلاک می شوند دست به هر کاری میزنند تا از بلاک خارج شوند. گاه با خواهش و التماس و گاه با تهدید و خشونت. اما فراموش نکنید در ۱۰ نکته ی بهترین واکنش در برابر بلاک شدن، تهدید کردن فرد مقابل جایگاهی ندارد و تنها باعث بدتر کردن اوضاع خواهد شد.

۸- با اکانت جعلی او را چک نکنید

در مسیر واکنش در برابر بلاک شدن شاید وسوسه شوید که اکانت فیکی بسازید و او را دنبال کنید تا به این ترتیب بتوانید حرکات او را تحت نظر داشته باشید. این رویکرد برای دنبال کردن او تقریباً همیشه به شکست می‌انجامد. او در نهایت متوجه می‌شود که شما پشت این اکانت دروغی هستید. چرا؟ چون خودش هم غالباً فکر انجام دادن چنین کاری به سرش می‌زند، به خصوص اگر حرکات شما دو نفر بدون آن که خودتان بدانید، آئینه تمام‌نمایی از حرکات دیگری باشد.

 ۹- خودتان را سرگرم کنید

در برابر بلاک شدن نباید زندگی خود را تباه کنید چرا که تنها باعث ارسال هر چه بیشتر احساسات منفی خواهید شد. نشان دهید فرد قوی هستید و پس از بلاک نیز همچنان تفریحات و سرگرمی های قبل خود را انجام می دهید.(کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد)

۱۰- از ظاهرتان غافل نشوید

فراموش نکنید که اگر بلاک شده اید و رابطه تان به سمت جدایی رفته است، به معنای پایان دنیا نیست. بلکه اگر با روش های برگرداندن عشق آشنا باشید متوجه می شوید که این موضوع، خود می تواند به عنوان شروعی تازه در نظر گرفته شود. پس به خودتان برسید. سعی کنید ظاهری آراسته داشته باشید تا شرایط برای بازگشت فراهم گردد.

رفتارشناسی بلاک کردن

حال که به موضوع ۱۰ نکته ی بهترین واکنش در برابر بلاک شدن پرداختیم، بهتر است بدانیم چرا افراد در مواقع سرد شدن رابطه بلاک می کنند.
درواقع می خواهیم با رفتار شناسی بلاک به دلایل رایجی که باعث می‌شود، عشقتان شما را بعد از جدایی در شبکه‌های اجتماعی بلاک کند، اشاره کنیم.

ایجاد آرامش

یکی از دلایلی که باعث می شود افراد عشقشان را بلاک کنند، پیگیری های مداوم و زنگ زدن های مکرر پس از یک بحث و دعوا می باشد. درواقع فرد با این کار می خواهد کمی از شما فاصله بگیرد تا فرصتی برای هر دو جهت آرامش ایجاد شود.

ترس از برگشت

بر اساس رفتارشناسی بلاک گاهی در دعوا و تصمیم به جدایی عشقتان شما را بلاک می کند چون از طرفی می خواهد جدا شود و از طرفی دیگر هنوز به شما حس دارد و می داند اگر با شما در ارتباط باشد تحت تاثیر جذابیتتان قرار خواهد گرفت مجدد به رابطه برمی گردد.

انتقام

از دیگر دلایلی که برای بلاک کردن فرد می توان ارائه داد حس انتقام جویی می باشد. اگر شما قبلا به عشقتان گفته باشید که چقدر از بلاک شدن بدتان می آید، پس او در زمان عصبانیت با بلاک کردن شما از شبکات اجتماعی انتقام می گیرد.

عصبانیت بیش از حد

گاه فرد مقابل به حدی از دست شما عصبانی و ناراحت می شود که نمی خواهد به هیچ عنوان با شما ارتباط برقرار کند و با بلاک کردن تصمیم به دوری کامل دارد. حتی اگر بلاک کردن او به این دلیل هم باشد بازهم در صورتی که درست و اصولی عمل کنید و بدانید بهترین واکنش در برابر بلاک شدن چیست، می‌توانید کاری کنید که نظرش عوض شود و خودش نه تنها شما را آنبلاک کند بلکه به شما پیام دهد و رابطه را دوباره شروع کند.

در این مقاله سعی کردیم نشان دهیم ۱۰ نکته ی بهترین واکنش در برابر بلاک شدن چیست تا از اشتباهاتی که ممکن است در این شرایط انجام دهید جلوگیری شود. فراموش نکنید که اگر در شرایط جدایی، تکنیک های لازم جهت بازگشت معشوق را ندانید هر لحظه احتمال بازگشت به رابطه در فرد مقابل کمتر خواهد شد.

مطالب مرتبط:

درمان سردی روابط عاطفی

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

چگونه رابطه خوبی داشته باشیم؟

لیست کلمات عاشقانه

دلتنگی بعد از جدایی

روانشناسی شکست عشقی

طلاق عاطفی چیست و چه نشانه هایی دارد؟

دعا برای اعتماد به نفس

 



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *