no-img
نوین اطلس

رفتار شناسی بلاک- چگونه به کسی که بلاکم کرده پیام دهم؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

رفتار شناسی بلاک- چگونه به کسی که بلاکم کرده پیام دهم؟
امتیاز 5.00 ( 5 رای )
zip
دی ۲۳, ۱۳۹۹

رفتار شناسی بلاک- چگونه به کسی که بلاکم کرده پیام دهم؟


چرا بلاک می شویم؟

رفتارشناسی بلاک در این باره چه می گوید؟

چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند پیام دهیم؟

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی اکثرا افراد از طریق فضای مجازی با هم آشنا می شوند و یا پس از آشنایی یکدیگر را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند. در همین حین شاهد این موضوع نیز هستیم که اگر اختلافی بین افراد رخ دهد یکی از آن ها فرد مقابل را در فضای مجازی بلاک می کند. اما چرا؟

رفتارشناسی بلاک

در این مقاله می خواهیم به رفتار شناسی بلاک بپردازیم. به اینکه در زمان سرد شدن رابطه، چرا افراد بلاک می کنند؟ و حال که دسترسی نداریم چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند پیام دهیم؟
اگر شما نیز توسط شریک عاطفی تان بلاک شده اید قبل از هر چیز باید بدانید بر اساس رفتار شناسی بلاک، بلاک کردن هم می تواند نشانه ای از وجود علاقه باشد.
در واقع بلاک کردن نیز مانند بسیاری از تصمیمات دیگر انسان توسط ضمیر ناخودآگاه و تحت یکسری احساسات رخ می دهد.
این احساسات می تواند هرچیزی از جمله عصبانیت، خشم، ترس، حسادت و … باشد. نکته مهم این است که احساسات هنوز وجود دارند و فرد مقابل نسبت به شما بی احساس نشده است و تنها نیاز به کمی فاصله دارد.

چرا پسرها بلاک می کنند

اگر در رابطه عاطفی با پسری بوده اید که حال به هر دلیلی شما را بلاک کرده است، بهتر است کمی به اتفاقات قبل از مسدود شدنتان فکر کنید. ببینید چه رفتاری در رابطه تا این حد او را عصبانی کرده است که نیاز به فاصله گرفتن از شما دارد.
شاید در پاسخ به اینکه چرا پسرها بلاک می کنند بگویید حتما دیگر من را مثل قبل دوست ندارد و یا احساسش را از دست داده است. اما باید بدانید اگر فردی نسبت به دیگری هیچ گونه حسی نداشته باشد خیلی راحت تماس ها و پیام های وی را بی جواب می گذارد و یا حتی برایش مهم نیست که او را در شبکات مجازی دنبال کند یا نه. پس اصولا در چنین شرایطی افراد بلاک نمی کنند.
اکثر پسرها می دانند تا چه حد یک دختر از بلاک شدن متنفر است و گاهی از روی لجبازی، دختر مورد علاقه شان را بلاک می کنند تا اینگونه با تخلیه احساسات منفی حس بهتری پیدا کنند.
یک پاسخ دیگر به این سوال که چرا پسرها بلاک می کنند این است که: گاهی اوقات نیز بحث بین پسر و دختر زیاد از حد بالا می گیرد و مرد هر چه می خواهد، زن را راغب به سکوت کند نمی تواند. به همین دلیل بهترین راه برای نجات از مهلکه را بلاک کردن دختر می داند.

در اصل می توان گفت که همه این رفتارها بخاطر این است که فرد یا هر دو طرف از مهارت های ارتباطی کافی برخوردار نیستند. معمولا در چنین شرایطی اگر دختر بهترین راه برای برگرداندن عشق را بداند، بعد از مدتی پسر دختر را از بلاک آزاد می کند و شروع به صحبت می کند.

چرا دخترها بلاک می کنند

تا این قسمت از مقاله درباره رفتار شناسی بلاک و اینکه چرا پسرها بلاک می کنند صحبت کردیم. ممکن است کسی که بلاک می کند یک دختر باشد، در این مورد رفتار شناسی بلاک چه می گوید؟
دخترها زمانی فرد مقابل را بلاک می کنند که از وی بی توجهی یا حس نخواستن دریافت کنند. در چنین شرایطی دختر سعی دارد پیش دستی کرده و زودتر فرد مقابل را بلاک کند.
البته گاهی نیز دخترها نمی توانند خود را کنترل کنند و می خواهند مدام به فرد مقابل پیام دهند یا شبکه اجتماعی وی را دنبال کنند در این حالت ممکن است دختر خانم برای حفظ آرامش و غرور خود شریک عاطفی اش را بلاک کند.

چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند پیام دهیم

حال که با رفتارشناسی بلاک آشنا شدید، زمان آن است که به این پرسش پاسخ دهیم ” چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند پیام دهیم؟”

در مطلب قبل از نوین اطلس درمورد بهترین واکنش دربرابر بلاک شدن صحبت کردیم و توضیح دادیم که در این شرایط چه رفتاری نشان دهید.
سعی نکنید چون بلاک هستید واسطه ارسال کنید یا از اکانت ها و خط های دیگرتان استفاده کنید. فکر اینکه به زور و مستقیما با فرد مورد نظر ارتباط برقرار کنید را از سرتان بیرون کنید.

چرا به کسانی که بلاکمان کرده اند نباید پیام دهیم؟

این واکنش که شریک عاطفی تان شما را بلاک کرده است یعنی جایی در رابطه زیاده روی کرده اید به نحوی که باعث آزرده خاطر کردنش شده اید. حال وی می خواهد با مسدود کردنتان کمی زمان بخرد پس بهترین کار این است که مدتی دور و برش آفتابی نشوید و اجازه بدهید که زمان زخم‌های هر دو نفرتان را التیام دهد. مهم نیست فاصله گرفتن از عشق‌ تان چقدر ناراحت کننده است، اما باید این کار را بکنید.
اگر بتوانید دست از دنبال کردن عشق تان بردارید، وی زودتر از آنچه فکرش را بکنید، شما را آنبلاک خواهد کرد. کافی است تکالیف برگرداندن عشق را بدانید و مهارت های لازم در این زمینه را کسب کنید.

چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند غیر مستقیم پیام دهیم؟

اگر می خواهید به صورت غیر مستقیم به او پیغام دهید که آماده برقراری مجدد رابطه هستید پس باید این کار را با استفاده از برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه فرد انجام دهید.
اولین قدم این است که مقابله به مثل نکنید و اجازه دهید او شما را در صفحات مجازی دنبال کند. سپس کارهایی را انجام دهید، که همیشه رویایش را داشتید، از منطقه‌ی امن خودتان بیرون بیایید و به یک انسان اجتماعی و شاد تبدیل شوید. این تغییرات مثبت را در صفحات مجازی بازتاب بدهید. با این کار ذهن عشق تان را کنجکاو خود می کنید. سپس تغییرات مثبتی در زندگی تان بوجود آورید و همه این موارد را به صورت غیر مستقیم و از طریق شبکات اجتماعی به اشتراک بگذارید. با به کار بردن اینگونه تکنیک ها و بسیاری از روش های غیر مستقیم دیگر در جذب عشق موفق خواهید شد. بدون اینکه در این راستا با انجام اقدامات اشتباه خود را حقیر جلوه دهید.(نگاه کنید به ۲۰ اشتباه جبران ناپذیر)

در انتها اگر بخواهیم جمع بندی داشته باشیم باید بگوییم با آگاهی کامل نسبت به رفتار شناسی بلاک و اینکه چرا دخترها یا پسرها بلاک می کنند، می توانید رفتار مناسب تری به دور از هر گونه هیجان از خود نشان دهید به نحوی که نه تنها از بلاک خارج شوید بلکه حتی فرد پیشنهاد ادامه رابطه را بدهد.

مطالب مرتبط:

سرد شدن عشق

درمان سردی روابط عاطفی

چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم

مدیریت رابطه عاطفی از راه دور

پشیمانی پسران بعد از جدایی

قانون جذب عشق از راه دور

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


یک پاسخ به “رفتار شناسی بلاک- چگونه به کسی که بلاکم کرده پیام دهم؟”

  1. مژده گفت:

    ای ول دقیقاا درسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *