no-img
نوین اطلس

دعای زبان بند قوی برای همه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای زبان بند قوی برای همه
امتیاز 4.16 ( 58 رای )
zip
اسفند ۲۰, ۱۳۹۶

دعای زبان بند قوی برای همه


مطالبی که نوین اطلس در مورد دعای زبان بند جمع آوری کرده است برگرفته از نسخه های قدیمی است و هیچ مدرکی دال بر صحبت و اعتبار آن ها وجود ندارد. لذا فقط جهت افزایش اطلاعات عمومی و آشنایی با چنین باورهای قدیمی و سنتی در مورد آن نوشته شده است. مطلبی که در ادامه می خوانید به هیچ وجه مورد تایید و یا رد نوین اطلس نیست و اعتبار آن نامشخص است.

در اینجا می خواهیم درمورد دعاهایی صحبت کنیم که برای بستن زبان دشمن و بدگویان و کسانی که تاثیر منفی بر زندگی و روابط ما می گذارند موثر است. این دعاها شامل داعای زبان بند قوی و فوری برای ازدواج و برای شوهر است. این دعاها مجرب، قوی، موثر، فوری و بر اساس صدباب زبان بند نوشته شده اند. برای آشنایی بهتر با انواع دعاهای زبان بند به شما توصیه می کنم مقاله ۸ دعای زبان بند را مطالعه کنید.

دعای زبان بند قوی برای ازدواج

این دعا برای افرادی است که می خواهند ازدواج موفقی داشته باشند. اگر قصد ازدواج دارید این آیه رو هر روز ۲۰ مرتبه بخوانید تا زندگی شما از شروع عالی و موفق پیش برود.

یا الله انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون یا رب الارباب یا الله بستم زبان فلان بنت فلان یا الله یا شکیکفی یا قاهرویا الله

دعای زبان بند قوی برای شوهر

این دعا برای بستن زبان شوهر به کار گرفته می شود. دعای قوی زبان بند شوهر برای افرادی کاربرد دارد که همسرشان همیشه با آنها سر جنگ دارد و حرف های شان را نمی پذیرد. از روی این آیه ده بار روی کاغذ بنویسید و مطیع شدن شوهرتان را تصور کنید.

ورش ورش کوش کوش هوهوهیاهیاعلیماعلیما یهود یهودهدیه هدیه

قنقرش واهلی وهلی خماطی خماطی علوش علوش بندموش بندموش

خفترخفتر حوترحوتر بکل بکل منض منض اجیبوا اجیبوا یا خدام هذه

الاسماء ادفعواعنی سایر ما یکون من الالات الحرب ما یخرج الدم

البته اگر قصد شما بازگرداندن رابطه تمام شده پس از جدایی است یا می خواهید عشق خود را به رابطه برگردانید باید در کنار دعا، مهارت های جذب را نیز بدست اورید و برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید؛ برای تلاش جهت رسیدن به هدف خود که بهبود رابطه است می توانید از تکنیک های nlp عشق برای برگرداندن معشوق استفاده کنید. همانطور که خداوند نیز در قرآن فرموده است نیست از برای انسان مگر تلاش و کوششی که انجام داده است. برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق

دعای زبان بند قوی از راه دور

این دعا برای افرادی است که دسترسی به طرف مقابل ندارند و می خواهند از راه دور زبان دشمن خود را کوتاه کنند. آن را حفظ کرده و هر روز بخوانید. نوشتن و به همراه داشتن آن نیز به شما کمک خواهد کرد

آه آه آه آه الله الله الله الله مهم مهم مهم مهم اهیا شراهیا اذونی اشاوه لف ال شعری ال شری ماه ماه ماه لِسان فلان بن فلان علی حُب فلان بن فلان اتم المومنین بحّق ایاک نعبد و ایاک نستعین

دعای زبان بند بسیار قوی و فوری

نقل است که آیه شریفه زیر در بستن زبان دشمنان و حیله گران بسیار فوری عمل کند. پس آن را بر ذهن خود بسپارید و هر روز قبل از هر وعده نماز با خود تکرار کنید.

الْحَمْدُ للّهِ (بستم رویش) رَبِّ الْعَالَمِینَ (بستم مویش و بستم دلش) الرَّحْمنِ (بستم لبانش) الرَّحِیمِ (بستم گوشش) مَلِکِ یَوْمِ الدِّینِ (بستم سینه اش فلان بن فلان علی حب فلان بنت فلان) إِیَّاکَ نَعْبُدُ (بستم شکمش) وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ (بستم زبانش) اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ (بستم دهانش) صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ (بستم عقلش) غَیرِ المَغضُوبِ (بستم هوشش) عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ امین از رسن و ریسمان دیوان و پریان من بستم شما نیز ببندید تا من نگشایم شما هم نگشایید به حرمت اهیاً شراهیاً فلان بن فلان العجل العجل العجل العجل العجل الیوم الیوم الیوم

دعای بسم الله زبان بند قوی فوری

خواندن قرآن خود به تنهایی تاثیری شگرفت در بی تاثیر کردن زبان بدگویان دارد. قبل از هربار خواندن قرآن این آیه را تکرار کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم یابدوح یا صاحب النصر والفتوح باسمک الممدوح توفق الروح إلى الروح بالنبی المشفع و بما کتب القلم فی اللوح بحق ارتفاع الروح اللهم هیج قلب کذا إلى کذا اجیبو بحق ودود

دعای تیغ بند قوی

این دعا همچون محافظی قوی در مقابل تیغ زبان دشمنان به کار گرفته می شود. آن را حفظ کرده و روی ۱۰ صفحه کاغذ از بالا به پایین آن را بنویسید. سپس کاغذ ها را زیر خاک کنید.

(بسم الله الرحمن الرحیم ” لاَّ یُحِبُّ اللّهُالْجَهْرَ بِالسُّوَءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَن ظُلِمَ وَکَانَ اللّهُ سَمِیعاًعَلِیم ” .)

صد باب زبان بند

این دعا قوی ترین دعا از دعاهای صدباب زبان بند است. آن را همیشه آرام و در دل تلاوت کنید. قبل از خواندن حتما وضو داشته باشید. بهتر است هنگامی که این آیه را می خوانید به آسمان نگاه کنید و حداقل ۷۰ بار تکرار کنید.

(قال تعالى بسم الله الرحمن الرحیم ” قال رجلان من الذین انعم الله علیهما ادخلوا علیهم الباب فإذا دخلتموه فإنکم غالبون وعلى الله فتوکلوا إن کنتم مؤمنین ” .)

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

پس اگر می خواهید جلوی فردی را بگیرید که در مورد شما غیبت نکند، تاثیر منفی دیگران را در رابطه خنثی کنید، رفتار دیگران را تغییر دهید، در مقابل دیگران شکست نخوردی، رابطه عاطفی مستحکم تری داشته باشید، عشق را به رابطه خود برگردانید باید مهارت هایی را یاد بگیرید که بر اساس روانشناسی و ضیر ناخودآگاه است.

برای یادگیری این مهارت ها و تغییر شرایط خود می توانید به صورت رایگان و ۲۴ ساعت با تیم نوین بینش در ارتباط باشید:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ ( ارسال پیام از طریق تلگرام یا واتس آپ)

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

دعای زبان بند قوی برای ازدواج. دعای زبان بند قوی برای شوهر. دعای زبان بند قوی از راه دور. دعای زبان بند بسیار قوی و فوری. دعای زبان بند قوی فوری. دعای تیغ بند قوی. صد باب زبان بند

اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید توصیه می کنم برای اطلاعات بیشتر در مورد موضوع بازگشت عشق سریع مطلب انگلیسی زیر را مشاهده کنید:

how to make your ex want you back quickly

دعاهای زیر در زندگی شما معجزه می کند ( حتما بخوانید)

تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق

دعای زبان بند قوی سکاکی

دعای زبان بند قوی برای شوهر

سیاست های زنانه در مقابل خانواده شوهر

دعای زبان بند صم بکم عمی

خیانت در رابطه زناشویی

رابطه جنسی زناشویی

سیاست زنانه برای تغییر رفتار مردان

دعای قوی برای فراری دادن همسایه بد

دعای زبان بند در قرآن

دعای زبان بند یهودی

مطالب مرتبط:

خیانت چگونه اتفاق می افتد و چرا باید جلوی آن را گرفت

چگونه متوجه خیانت همسر شویم

روانشناسی مردان خیانتکار

بعد از خیانت همسر چه کنیم



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.