no-img
نوین اطلس

دعای زبان بند یهودی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای زبان بند یهودی
امتیاز 3.89 ( 19 رای )
zip
مهر ۲۰, ۱۳۹۷

دعای زبان بند یهودی


برای بستن زبان دشمنان و حسودان و بد گویان دعا و طلسمات بسیار قوی و مجربی وجود دارد. با استفاده از این دعا و طلسم های قوی و مجرب و نسخه های قوی که یکی از معروف ترین آن ها دعای زبان بند یهودی می باشد به راحتی می توانید زبان دشمنان و حسودان را ببندید.

نوین اطلس در این مطلب علاوه بر معرفی دعای زبان بند شدید برای بستن زبان حسودان دعای زبان بند قوی از راه دور و برای هر امری من جمله کار و ازدواج و … از جمله دعای صم بکم عمی را معرفی می کند که با ترجمه ی معنی آیه ی صم بکم عمی فهم لا یرجعون به شما نشان می دهیم چرا این دعا به عنوان زبان بندی قوی برای بستن زبان اشخاص معرفی می شود.

دعای زبان بند سکاکی نیز از قدیمی ترین و مجرب ترین زبان بندها بوده که در این مطلب به شما معرفی می کنیم.

دعای زبان بند شدید

اگر شخص مومنی از دست حسودان و دشمنان و زبان بد گویان در املن نیست، می تواند ختم دعای زیر را که یک زبان بند شدید است انجام دهد که تا آخر عمر به او هیچ آزاری نرسد. البته برای بستن زبان بد گویان و حسودان و دشمنان و بی اثر شدن جادوی جادوگران باید نماز خوان باشید و به مدت ده روز به این شکل عمل کنید:

هر روز، اول غسل کنید و بعد از نماز صبح یا مغرب یا نماز شب، اول صد بار بر حضرت محمد و آل او صلوات بفرستید و سه بار سوره توحید، ده بار آیت الکرسی، یک بار سوره فلق و ناس، هشتاد بار ذکر یا حسیب، ده بار لا حول لا قوه الا بالله العلی و العظیم بخواند و بعد به خود فوت کنید و بگویید:

خداوندا، به حق اسماء عظیمت و به حق یا حسیب و یا قابض یا جبار یا قهار یا فتاح و به حق محمد و آل او (چهارده معصوم را اسم ببرد) مرا از شر حسودان و جادوگران و زبان بدگویان و از شر جن و انس و بد خواهان تا آخر عمر در امان خودت حفظ کن.

دعای زبان بند قوی از راه دور

یکی از دعاهای زبان بند قوی در هر امری دعای زیر می باشد. حسن دعای زیر این است که از راه دور نیز شما را به هدف و مقصودتان می رساند و تنها لازم است به صورت ختم و به نیت زبان بندی آن را بخوانید. ختم به این صورت است که هر روز بین نماز مغرب و عشا این دعا را ۱۰۰ مرتبه با نیت خالص تلاوت کنید:

(یا معشرالجن والانس ان استطعتم ان تنفذوا من اقطار السماوات والارض فانفذوا لا تنفذون الا بسلطان)

گفتن یک بسم الله الرحمن الرحیم در ابتدا کفایت می کند و نیازی به تکرار آن در ابتدای هر بار خواندن آیه نیست.

دعای زبان بند قوی سکاکی

این زبان بند از حکمای یونان است و از محمد سکاکی باقیمانده و شیخ سکاکی فرماید این را از میان صد و بیست کتاب بیرون آوردن و سری از اسرار در آن نهفته است قدر این نسخه را بدانید و حرمت گزارید و بدست نا اهل ندهید که گناه عظیم دارد و اما اگر به اسم یک نفر باشد بهتر است.

اگر خواهی زبان جمیع خلایق روی زمین زن و مرد سیاه و سفید از هر نقطه و نژاد بر روی تو بسته باشد و بر خلاف گفته تو عمل نکنند و یا حرفی نزنند و سخنی نگویند این زبان بند را روی طلا و یا هفت جوش سکاکی نقش نموده و همراه نگاه دارد و اگر هم در محل خواب خود گذاری موثر است

سوره یس آیه ۹:

وَجَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لاَ یُبْصِرُونَ
اگر به اسم کسی باشد زبان او فقط بر روی تو بسته می شود و اگر خواهی باسم جمیع خلق باشد باید در محل اسم شخص کنده شود(بستم زبان جمیع خلق را به روی فلان زاده فلان)

باید به ساعت سعد بنویسید تا موثر شود(یک شنبه، پنج شنبه، جمعه)

از یکم تا ۱۵ ماه قمری زمان نوشتن است

توجه کنید که نوشته ها به هم و مخصوصا به خط برخورد نکند

تمام حروف هایی که دوار هستند باید سوراخ داخل آن پر نباشد.(مثل عقده) هم (ق) و هم (ه) نباید داخل آن پر باشد، و ما بقی حروفات دوار

دعای زبان بند صم بکم

برای بستن زبان بدگویان و دشمنان دعای دعای زبان بند صم بکم را روز شنبه یا چهارشنبه با گلاب و زعفران و بر روی ورق سفید بی خط نوشته و همراه کنید:

بسم الله الرحمن الرحیم

خَتَمَ اللّهُ عَلَى قُلُوبِهمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْوَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَهٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عظِیمٌ وَجَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ

صم بکم عمی فهم لا یبصرون

صم بکم عمی فهم لا یتکلمون

صم بکم عمی فهم لا ینطقون

صم بکم عمی فهم لا یرجعون

دعای بستن زبان اشخاص

معنی آیه ی صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لا یَرْجِعُونَ‌ به شرح زیر است:

آنان (از شنیدن حقّ) کر و (از گفتن حقّ) گنگ و (از دیدن حقّ) کورند، پس ایشان (به سوى حقّ) باز نمى‌گردند.

به همین منظور این دعا از دعاهای زبان بند قوی برای بستن زبان اشخاص استفاده می شود و از دعاهای خیلی مجرب در این زمینه به شمار می رود.

مطالب مرتبط:

آموزش رایگان زبان انگلیسی – تضمینی

دعای زبان بند چیست

دعای زبان بند قوی سکاکی

دعای زبان بند قوی برای ازدواج

دعای بستن زبان از راه دور

دعا برای انداختن مهر خود در دل دیگران



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.