no-img
نوین اطلس

دعا برای انداختن مهر خود در دل دیگران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای انداختن مهر خود در دل دیگران
امتیاز 4.00 ( 8 رای )
zip
مرداد ۸, ۱۳۹۷

دعا برای انداختن مهر خود در دل دیگران


برای انداختن مهر خود در دل دیگران نوین اطلس دات کام دعاهای این مطلب را به شما پیشنهاد می کند. دعای افتادن مهر به دل از راه دور شما را یاری می کند حتی از فاصله ی زیاد نیز بتوانید محبت هر فردی را به خود جلب کنید. دعای تسخیر دل باعث می شود دل هر فردی را به دست آورید. دعا برای جلب محبت دیگران و دعا برای جذب دیگران به شما کمک می کند با افرایش مهر و محبت طرف مقابل نسبت به خود او را جذب کنید.

دعای تسخیر دل برای ازدواج دعایی بسیار مجرب است که شما را به فرد مورد علاقه تان می رساند. اگر از رسیدن به فردی نیز نا امید شده اید دعا برای دل کندن را به شما پیشنهاد می کنیم. دعا برای جلب توجه دیگران به خود و دعا برای جلب توجه شخص مورد نظر هم همانطور که از اسمش پیداست باعث می شود توجه هر فردی را نسبت به خود جلب کنید.

دعای افتادن مهر به دل دیگران از راه دور

برای افتادن مهر به دل دیگران دعای زیر را قبل از نماز ظهر به نیت ۱۴ معصوم ۱۴ مرتبه بخوانید و در پایان نماز از خدا بخواهید شما را هرچه زودتر محبوب دل ها گرداند.

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»

آیه ای برای تسخیر دل

اگر می خواهید دلی را به دست آورید و تسخیر کنید نوین اطلس دات کام آیه ی زیر را برای تسخیر دل پیشنهاد می کند. هر روز یک بار سوره ی یوسف را تلاوت کنید و پس از آن آیه ی زیر را ۱۱ مرتبه بخوانید. هنگام تلاوت سوره و آیه وضو داشته باشید.

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِاِسْمِکَ الْعَظیمِ الْأَعْظَمِ الْأجَلِّ الْأَکْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینِ الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ فی نُورٍ وَ نُورٌ عَلی کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضیی‌ءُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ یُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّهٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبّارٍ عَنیدٍ لاتَقَرُّبِهِ اَرْضٌ وَ لایَقُومُ بِهِ سَماءٌ وَیَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خائِفٍ وَیَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَبَغْیُ کُلِّ باغ وَحَسَدُ کُلُّ حاسِدٍ وَیَتَصَدَّعُ لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّوَ الْبَحْرُ وَیَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ وَ حَتّی حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلایَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الْأَعْظَمُ الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَکْبَرُ الَّذی سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَیْتَ بِهِ عَلی عَرْشِکَ وَاَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَ اَسْئَلُکَ بِکَ وبِهِمْ اَنْ تُصَلَّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بی کَذا وَکَذا. به جای کذا و کذا حاجت بخواهد.

دعا برای جلب محبت دیگران

جهت جلب محبت دیگران دعای زیر در روایات متعددی آمده است. در مقابل شخصی که می خواهید محبت او را جلب کنید آیه را بخوانید و به ۴ طرف خود بدمید.

اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ و اگر کسی مخصوص نظر دارد به جای سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ بگوید سَخِّر لی قَلبِ فلان بن فلان الی آخر دعا .

دعا برای جذب شخص مورد نظر 

برای جذب شخص مورد نظر خود novinatlas.com پیشنهاد می کند نقش زیر را روی کاغذی بنویسید و زمانی که شخص مورد نظر را می بینید آن را همراه خود داشته باشید. در طول مدت ملاقات تا می توانید با نیت صلوات بفرستید.

اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه

سوره ی تسخیر دل برای ازدواج

از آیت الله صائب نقل شده است آیات ۲۵۵ تا ۲۵۷ سوره بقره موسوم به آیه الکرسی برای تسخیر دل هر فرد و ازدواج با او تاثیر فراوان و سریع دارد. به همین منظور آبی را به جوش آورید تا بخار شود و آیت الکرسی را به بخار بخوانید و اجازه دهید این بخار به سر و صورت شما بخورد.

دعا برای دل کندن از شخصی 

اگر از ازدواج با فردی نا امید شده اید و می دانید که دیگر راهی ندارد بهتر است از او دل بکنید. دعای زیر برای دل  کندن از شخص می باشد و می توانید برای دل کندن از شخص مورد نظر خود از آن کمک بگیرید. کافی است هر روز بعد از هر نماز به سجده بروید و این دعا را ۳ بار تکرار کنید.

وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَهَ الْحَیَاهِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى

دعا برای جلب توجه دیگران و فرد مورد علاقه به خود

برای جلب توجه دیگران دعای زیر را به ساعت یا هر وسیله ی زینتی دیگری که به چشم بیاید بخوانید و در جمع قرار بگیرید.

وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاهِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَى

اگر فرد مورد علاقه ی تان به شما توجه نمی کند و می خواهید توجه او را نسبت به خود جلب کنید دعای زیر را ۷ بار تلاوت کنید و به سمت چپ و راست او بدمید. سعی کنید وضو داشته باشید.

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای تسخیر دل برای ازدواج

دعای نشستن مهر خود به دل کسی

دعا برای جلب محبت دیگران

راههای جلب توجه شوهر

زن متولد مهر از چه مردی خوشش میاد

راه های افزایش عشق بین زن و شوهر

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.