no-img
نوین اطلس

دعا برای جلب محبت دیگران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای جلب محبت دیگران
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
مرداد ۸, ۱۳۹۷

دعا برای جلب محبت دیگران


این مطلب از نوین اطلس دات کام در مورد موضوعاتی پیرامون جلب محبت دیگران می باشد. دعا برای جذب دیگران دعای مجربی است که به کمک آن می توانید هر فردی را به خود جذب کنید. دعا برای جلب محبت قوی و دعا برای انداختن مهر خود در دل دیگران به شما کمک می کند مهر و محبت هر فردی را که می خواهید نسبت خودتان جلب کنید. دعای جلب محبت از راه دور، دعای جلب محبت معشوق، دعای جلب محبت سریع و دعا برای جلب محبت شدید از راه دور دعاهای بسیار مجربی هستند که محبت شما را در دل معشوقتان می اندازند حتی اگر فاصله ی زیادی بین شما باشد و از هم دور باشید.

دعا برای جذب دیگران و جلب محبت قوی

برای جذب دیگران و هر فردی که به او دسترسی دارید novinatlas.com دریافته است عمل به این دستور بسیار مجرب و موثر است. بر شیرینی مانند قند یا شکر یا هر خوراکی شیرین دیگری ۳۵ مرتبه اسم یا هادِیُ را بگوید و آن شیرینی را بدهد تا مطلوب بخورد.

برای جلب محبت قوی این عمل را که مجرب است انجام بده . در وقتی که ماه عروج می گیرد از روز پنج شنبه یا روز جمعه این عمل را شروع کن در وقت شب دو زانو نشسته و روی به جانب قبله چشم های خود را ببند و ۱۱ مرتبه آیه الکرسی را تا هو العلی العظیم بخوان سپس ۱۰۱۰ مرتبه یا بارِی بگو. این عمل را ۱۵ روز انجام بده.

چگونه با دعا مهر خود را در دل دیگران بیندازیم

برای انداختن مهر خود در دل دیگران ذکر زیر را هر روز ۱۶۱ مرتبه بخوان. سپس ۱۰۰۰ مرتبه بگو ” انا عزیزت الله” به معنای من عزیز خدا هستم. وقتی نزد خدا عزیز باشید خلق خدا هم شما را عزیز می بیند و مهرتان در دل آن ها می افتد. سعی کنید برای استجابت سریع تر دعا به دیگران نیکی کنید.

وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ

دعای جلب محبت معشوق وقتی از شما دور است

اگر می خواهید محبت معشوق خود را از راه دور جلب کنید در روز جمعه ۱۰۰۰ مرتبه (اَلوَدُود) را بر انار شیرین بخوانید و به خورد مطلوب بدهید محبت او نسبت به شما به گونه ای خواهد بود که تا روز قیامت از شما جدا نشود.توجه داشته باشید اناری که انتخاب می کنید حتما شیرین و سالم باشد (بدون لک خوردگی). سعی کنید این کار را هنگام غروب آفتاب انجام دهید. برای جلب محبت از راه دور همچنین می توانید دعای زیر را هر روز ۹۵ بار بخوانید: (همچنین نگاه کنید به دعای محبت- ایجاد، افزایش و بازگشت محبت)

یا حَلیمُ تَحَمَّلتَ بالحِلمِ و الحِلمُ فی حِلمِ حِلمِکَ یا حَلیمُ

دعای سریع برای جلب محبت

اگر می خواهید محبت سریع فردی را به خود جذب کنید نوین اطلس دات کام به شما پیشنهاد می دهد هر روز صبح و ظهر و شب یک دور تسبیح یا عزیز بگویید. بعد از آن رو به قبله بایستید و آیت الکرسی بخوانید و از خدا بخواهید معشوقتان به شما محبت کند. در طول این دوره پشت سر کسی غیبت و بدگویی نکنید.

دعای جلب محبت شدید برای همسر 

اگر فردی که قصد دارید محبت وی را شدید به خود جلب کنید همسرتان است دعای زیر را روی یک کاغذ بنویسید و کاغذ را در بالشت همسرتان قرار دهید. این دعا بسیار مجرب است و کاری می کند همسرتان رفتار بد و کج خلقی هایش را کنار بگذارد و در محبت به شما غرق شود:

«بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان».

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

 

مطالب مرتبط:

دعای جلب محبت سریع

دعای نشستن مهر خود به دل کسی

دعا برای مسخر کردن افراد

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم

چگونه از همسر دلبری کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.