no-img
نوین اطلس

دعای محبت _ ایجاد، افزایش و بازگشت محبت با دعا


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای محبت _ ایجاد، افزایش و بازگشت محبت با دعا
امتیاز 3.67 ( 3 رای )
zip
شهریور ۲۰, ۱۳۹۷

دعای محبت _ ایجاد، افزایش و بازگشت محبت با دعا


در این مطلب از نوین اطلس با عنوان دعای محبت _ ایجاد، افزایش و بازگشت محبت با دعا می خواهیم به نکات جامعی در مورد محبت و دعای محبت اشاره کنیم و توضیح دهیم چگونه می توانید دعای محبت سریع الاجابه را پیدا کنید که واقعی باشد و فوری به ما جواب دهد.

همچنین در زمینه دعای محبت _ ایجاد، افزایش و بازگشت محبت با دعا، به دعاهایی اشاره می کنیم که بدون نیاز به ارتباط با طرف مقابل و از راه دور می تواند در ایجاد محبت در عاشقانه موثر باشد.(نگاه کنید به دعا برای جلب محبت شدید از راه دور)

برای زن و شوهر ها هم، دعای محبتی را معرفی می کنیم که باید روی خوراکی انجام بگیرد و نوعی دعای محبت خوراندنی است. این دعاها دعاهای محبت همسر در حد عشق می باشند و شدید خواهند بود.

مهر و محبت افزون بین زن و شوهر به عوامل بسیاری بستگی دارد که مهمترین آنها احترام متقابل می باشد. هرکدام از آنان وظایفی در قبال یکدیگر دارند که با انجام این وظایف محبت بیشتری از همسر خود دریافت می کنند.

احترام و اهمیت دادن به همسر، مهیا کردن شرایط مناسب زندگی، همراهی همسر در امور مختلف، پرهیز از بحث و مجادله ‏های بی ‏نتیجه، توجه به خواسته ‏های جنسی ، صداقت و امانت و فداکاری و گذشت، از جمله اموری است که مراعات آن می‏تواند در جلب محبت مؤثر باشد. علاوه بر همه ی این امور دعاهایی نیز وجود دارد که با خواندن آنها می توان به جلب محبت امیدوار شد.(همچنین نگاه کنید به ۱۰ دعای محبت روی خوراکی)

دعای محبت

ایجاد، افزایش یا بازگرداندن محبت بین افرادی که عاشق هم هستند ( یا قبلا بوده اند) به غیر از دعای محبت به خیلی چیزهای دیگر نیز بستگی دارد. افرادی که به دنبال دعای محبت _ ایجاد، افزایش و بازگشت محبت با دعا هستند ممکن است افرادی باشند مثل نامزدها، کسانی که عقد کرده اند، زن و شوهر ها و یا جوانانی که می خواهند با هم ازدواج کنند. شناخت یکدیگر، درک هم و احترام از مهمترین عوامل هستند.(نگاه کنید به دعا برای جلب محبت خواستگار)

اگر مثل بسیاری از افرادی هستند که به دنبال دعای مهر و محبت هستند پس مطمئن هستم قبلا بسیاری از توصیه های سایت ها و وبلاگ های دیگر را مطالعه و عمل کرده اید اما همچنان نتیجه ای نگرفتید. مطمئنم احترام فراوان گذاشته اید، محبت کرده اید، عشق ورزیده اید، همیشه مطیع همسر یا نامزد خود بوده اید، سعی کرده اید شرایط مناسب زندگی را مهیا کنید، مخالفت نکرده اید و هر کاری که توانسته اید انجام داده اید اما همچنان با محبتی که به دنبالش هستید رو به رو نشده اید.

غیر از دعای محبت برای تقویت محبت بین زن و شوهر چه کنیم

باید بدانید تمام رفتارهایی که تصور می کنید صحیح هستند مثل محبت کردن اگر به شکل صحیح انجام نشود حتی ممکن است باعث از بین رفتن احساس بشود. برای مثال محبت کردن اگر به شکل صحیح انجام نشود تاثیر منفی دارد. کمی فکر کنید؛ چرا طرف مقابل شما به دنبال دعا برای محبت تان نیست. چرا او کارهایی نکرده است که شما انجام داده اید؟ اما همچنان می بینید که شما بیشتر از همسر یا نامزدتان یا فردی که قصد ازدواج با او را دارید عاشق هستید.(نگاه کنید به دعای جلب محبت شوهر و معشوق)

به هر حال باید به یاد داشته باشید غیر از دعای محبت و دیگر دعاهایی که برای ایجاد محبت، بازگرداندن محبت یا افزایش محبت و ایجاد مهر و محبت بین دو نفر انجام می دهید به تلاش و دانش هم برای موفقیت در ایجاد محبت و ترمیم رابطه خود نیاز دارید.

در این مطلب با عنوان دعای محبت _ ایجاد، افزایش و بازگشت محبت با دعا، در مورد دعاهای محبت صحبت می کنیم. اما اگر برای یادگیری و تلاش جهت رسیدن به محبت واقعی مصمم هستید می توانید از لینک رو به رو شروع کنید ().

درخواست دعای محبت از خداوند

دعا و طلب از خدا هم همیشه مهم است. در عین این که با یادگیری و افزایش دانش، خود را محبوب کرده و احساس عشق را در طرف مقابل ایجاد می کنید می توانید از خداوند نیز برای اینکه بیشتر نزد بندگانش دوست داشتنی باشید و با درخواست جلب محبت دیگران از وی یاری طلب کنید:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

دعای فوری برای بازگشت فوری محبت به زندگی 

اگر به دنبال دعای فوری و قوی برای ایجاد محبت و بازگرداندن محبوب خود هستید، دعای زیر را که از جمله دعای محبت _ ایجاد، افزایش و بازگشت محبت با دعا می باشد از ته دل بخوانید. بهتر از اول نیت خود را از ایجاد محبت ذکر کنید و با نگاهی سالم پیش روید تا جلب محبت سریع و احضار محبت قوی رخ دهد.

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»

دعای محبت زن و شوهر از راه دور

برای ایجاد، بازگشت و یا تقویت محبت بین زن و شوهر از راه دور وقتی دسترسی به او ندارید می توانید دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخوانید به این نیت که  محبت شما در دل شخص مورد نظر در حد عشق بیفتد. دقت کنید این یک دعای خوراندنی نیست.(همچنین نگاه کنید به دعای مهر و محبت شدید)

بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَی وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَی مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَی وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَی وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَی أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَی وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَی فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

ایجاد و افزایش محبت با دعا

اگر طرف مقابل به شما محبت دارد و می خواهید آن را افزایش دهید یا می خواهید محبت را در حد عشق برای اولین برا ایجاد و سپس افزایش دهید ۴۰۰ مرتبه دعای زیر را در دسته ی دعای محبت _ ایجاد، افزایش و بازگشت محبت با دعا، خوانده و به همسر یا نامزدتان فکر کنید.(همچنین نگاه کنید به دعا برای جلب محبت پسر)

یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل

تلاوت آیه ۲۶ سوره آل عمران برای ۱۰ بار و طلب محبت از خداوند نیز خوب و مناسب است.

دعا برای عزیز شدن نزد زن و شوهر در حد عشق

اگر می خواهید مهربانی نزد زن و یا شوهر افزایش یابد و عزیز شوید دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخواند به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت قوی شما احضار گردد. این دعا یک دعای از راه دور است:(همچنین نگاه کنید به دعای جلب محبت شوهر)

«اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

اگر بین زن و شوهری اختلاف باشد به نیت مهر و محبت و رفع کدورت یک بار صلوات فرستاده و سوره نساء را بخوانید و پس از آن یازده بار صلوات بفرستید مُحِبّ هم شوند.

دعای محبت شدید روی خوراکی و خوراندنی

یکی از روش های افزایش محبت بین زن و شوهر یا کسانی که قصد ازدواج دارند این است که یک نبات بردارید و وفق زیر را ۱۰۰ مرتبطه بر آن بخوانید سپس آن را در آب بجوشان به خورد طرف بده محبت بینشان همانند یوسف و زلیخا گردد طوری که حتی در فکرت هم نمی گنجد:

 یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ فلان بن فلان علی حب فلان بنت فلان

دعای بالا تنها دعای خوراندنی می باشد.

دعاهای بیشتر:

دعای محبت بسیار قوی

دعای محبت سریع الاجابه

سوره ضحی برای بازگشت معشوق

۶ دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از راه دور

دعای محبت با میخ

دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه

چیکار کنم عشقم دوباره برگرده

بی محبتی شوهر

معذرت خواهی از عشق

ابطال طلسم دل سیاهی



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.