no-img
نوین اطلس

دعای جلب محبت سریع


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای جلب محبت سریع
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

دعای جلب محبت سریع


اگر می خواهید محبت فردی را خیلی زود و سریع جلب کنید این مطلب  در نوین اطلس دات کام به شما کمک می کند. در این مطلب با دعا برای جلب محبت شدید از راه دور به شما کمک می کنیم محبت فردی را که از شما دور است جلب کنید. دعای عاشق شدن پسر به دختر باعث می شود پسر مورد علاقه تان عاشق شما شود. با دعای بیقرار کردن مطلوب از راه دور در دل شخص مورد علاقه تان نسبت به خود بی قراری ایجاد می کنید. طلسم احضار عشق از راه دور عشقتان را که از شما دور است به سمت شما احضار می کند و  دعا برای جذب پسر باعث می شود پسر مورد علاقه تان در کمترین زمان جذب شما شود.(همچنین نگاه کنید به دعای محبت بین زن و شوهر از راه دور)

دعا برای جلب محبت پسر از راه دور

برای جلب محبت پسر مورد علاقه تان که راهش از شما دور است روز یکشنبه هفت عدد سنگریزه بیاورد. این دعا را هفت مرتبه به هر سنگی بخواند و یک یک در آتش اندازد:

تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد.

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

اگر می خواهید محبت عشقتان را به شدت و از راه دور جلب کنید نوین اطلس دات کام دعای زیر را به شما پیشنهاد می دهد. این دعا را به برگ نعنا بخوانید و اسم مطلوب را روی آن بنویسید. محبت معشوقتان خیلی زود به شما جلب خواهد شد. (همچنین نگاه کنید به ۱۰ دعای محبت روی خوراکی)

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله . استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفه عین وتحریک نفس مائه ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین.

دعای عاشق شدن پسر به دختر

دعا و طلب از خدا هم همیشه مهم است. در عین این که با کسب کمالات خود را دوست داشتنی می سازیم. اگر می خواهید پسری عاشق شما شود باید از خدا هم بخواهیم ما را محبوب بندگان خودش کند و عرض کنیم:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم» «اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم» «اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

این دعا را به نیت عاشق شدن پسر به دختر و به اسم طرف مقابل خود بخوانید.

بیقرار کردن مطلوب از راه دور

جهت بی قرار کردن مطلوب از راه دور و جلب محبت سریع او نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند این آیات شریفه را بر گلاب بخواند و بدمد و سپس گلاب را به صورت بمالد. انشاءالله شوهرش مهربان و مطیع می‌گردد:(همچنین نگاه کنید به دعای محبت فوری بین زن و شوهر از راه دور)

«إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّهِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَهٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»؛

دعا برای جذب پسر

اگر می خواهید پسر مورد علاقه تان را جذب کنید تا محبوب او شوید و در عشق شما گرفتار شود دعای زیرا را با روغن روی کاغذ بنویسید و هر وقت او را می بینید این دعا را به همراه داشته باشید. طولی نمی کشد که این پسر جذب شما می شود. فقط در امر حلال استفاده شود.(همچنین نگاه کنید به دعای جلب محبت معشوق)

بسم الله الرحمن الرحیم الم نشرح لک صدرک یا مجید ووضعنا عنک وزرک یا مجید الذی انقض ظهرک یا قدیر یسرا امری و رفعنا لک ذکرک یا رافع الق محبتی فی قلب ( اسم طرف و اسم مادرش مثل زهرا بنت فاطمه) فان مع العسر یسرا یا مجید ان مع العسر یسرا یا میسر و یسراموری فاذا فرغت فانصب یا مجید و الی ربک فارغب فقال انی اجبت حب الخیر اللهم اقض حوائجی

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بخوانید:

دعای محبت _ ایجاد، افزایش و بازگشت محبت با دعا

ترفند عاشق کردن مردان

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم

دعا برای جلب محبت دیگران

دعای محبت فوری از راه دور

دعای محبت سریع الاجابه

دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه

راه های افزایش عشق بین زن و شوهر



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.