no-img
نوین اطلس

راه های افزایش عشق بین زن و شوهر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های افزایش عشق بین زن و شوهر
امتیاز 4.67 ( 12 رای )
zip
تیر ۱۶, ۱۴۰۰

راه های افزایش عشق بین زن و شوهر


در این مطلب از نوین اطلس با عنوان راه های افزایش عشق بین زن و شوهر می خواهیم به موضوعاتی از جمله: راه های افزایش صمیمیت، محبت مرد به زن، راه های جذب مرد، ایجاد علاقه در دختر، محبت کردن به مردان، دعای جلب محبت شوهر، دعای افزایش عشق بپردازیم. پس اگر شما نیز با هدف یافتن راهی برای برقراری ارتباط صمیمانه با همسر به این صفحه آمده اید تا انتها همراه ما باشید.

راه های افزایش صمیمیت

در روانشناسی عشق، پیش مقدمه راه های افزایش عشق بین زن و شوهر آگاهی از این موضوع می باشد که پس از ازدواج دیگر دو فرد جداگانه وجود ندارد بلکه زن و مرد تبدیل به یک زوج واحد می شوند.
البته توصیف خداوند از ازدواج به این معنا نیست که افراد پس از ازدواج هویت فردی خود را از دست بدهند؛ آن ها هم چنان دو شخصیت متمایز با نیازها و خواسته های فردی خود هستند. با این حال وقتی با فرد دیگری ازدواج می کنیم دیگر “من” تنها و یا مالکیت فردی معنایی ندارد و به جای آن “ما” و مالکیت مشترک جایگزین می شود.
برای افزایش عشق بین زن و شوهر باید به این درک برسیم که همسر ما در حال حاضر بخشی از ماست؛ بنابراین همانطور که از خود محافظت می کنیم برای او نیز باید چنین رفتاری از خود نشان دهیم. بدن خود را در نظر بگیرید؛ عاقلانه نیست که تنها بخشی از بدن خود را محافظت کنیم و بقیه را به حال خود رها کنیم. در نهایت بخش نادیده گرفته شده دچار رنج و عذاب شده و این رنج و عذاب را به کل بدن منتقل می کند. پس با توجه به این مثال و با توجه به اینکه بعد از ازدواج زن و مرد به یک جسم واحد تبدیل می شوند اگر نیازهای همسرتان را نادیده گرفته و تنها به نیازهای خودتان توجه کنید طبق روانشناسی رابطه عاشقانه از ازدواجتان محافظت نکرده و نتوانسته اید ارتباط صمیمی موفق و خوبی با همسر خود ایجاد کنید.

ادامه ی مطلب در:

ارتباط صمیمی با همسر

محبت مرد به زن

معمولا مغز نسبت به این احساسات خوشایندی که با حضور طرف مقابل به دست می آورد دچار سردرگمی شده و تصور می کنید که دلیل خوشحالی تان بودن در کنار او می باشد. اما درواقع جذابیت های ظاهری او باعث شده که این احساسات در شما به وجود بیایند.

پس حفظ ظاهر و مراقبت از اندام (هم در زنان و هم در مردان) و در صورت چاقی بیش از حد تلاش برای کاهش وزن از موارد حیاتی و مهم در جذب دیگران و از راه های افزایش عشق بین زن و شوهر است. اگر بتوانید همسرتان را مجذوب و عاشق حفظ کنید و از جملات عاشقانه هم استفاده کنید همواره با بودن در کنار شما مواد شیمیایی خاصی در بدن او آزاد می شود که باعث احساس خوشایند در او شده و رابطه تان پایدار، سرشار از محبت و صمیمیت خواهد بود.

ادامه ی مطلب در:

روش های افزایش عشق در رابطه ی عاشقانه

راه های جذب مرد

یکی از راه های جذب مردان و افزایش عشق در رابطه با شوهر آشپزی می باشد.

یادگیری غذاهای جدید چه به سبک ایرانی و چه به سبک فرنگی می تواند سرگرمی بسیار جذابی برای زوج ها محسوب شود. در واقع این روش نه تنها لذت بخش و خلاقانه است بلکه در یادگیری چیزهای جدید نیز به شما کمک می کند و یکی از راه های حفظ یک رابطه عاشقانه می باشد.

برای شروع یادگیری این سرگرمی رفتن به کلاس های آموزشی راه خوبی به نظر می رسد. آیا حوصله ی ترک خانه را ندارید؟ هیچ اشکالی ندارد . ویدیو های آموزشی و همچنین کلاس های آنلاین بسیار زیادی در اینترنت وجود دارند که به صورت رایگان یا با هزینه ای جزئی در این راه به شما کمک خواهند کرد. با کمی تمرین خیلی زود می توانید دستورالعمل های غذایی جدید و جالبی را امتحان کنید.

آشپزی در کنار همسرتان این شانس را به شما می دهد که سلامت رابطه ی عاطفی خود را تضمین کنید. به علاوه آشپزی دو نفره فعالیت گروهی را در شما تقویت می کند زیرا هر سرآشپزی به یک دستیار نیاز دارد.

ادامه ی مطلب در :

فعالیت هایی که باعث افزایش محبت بین زن و شوهر می شود

ایجاد علاقه در دختر

احتمالا هر کدام از شما تعریف متفاوتی از عشق در ذهن خود دارید. در رمان های عاشقانه، عشق اتفاقی جادویی تعریف شده است که بین دو نفر رخ می دهد.

کسانی که احساس عشق را تجربه کرده باشند وجود یک اتصال جادویی را در این حس کاملا احساس می کنند. درواقع مثل اینکه همه ی جهان از بین رفته و این زن یا مرد مورد علاقه شماست که جهان را تشکیل می دهد. در حالی که این حس به ظاهر طولانی مدت و ماندگار است اما در حقیقت اگر رابطه ی شما به صورت صحیح پیش نرود و به دنبال راه های افزایش عشق بین زن و شوهر نباشید، احساسات موجود در رابطه ی شما نیز خیلی زود محو خواهد شد.

ادامه ی مطلب در:

روش های صحیح ابراز علاقه را یاد بگیرید

محبت کردن به مردان

هیچ چیز به اندازه ی ابراز علاقه با کلمات محبت آمیز نمی تواند روابط شما را پایدار و احساس خوب به عشق تان ارسال کند. اما باید بدانید اینکه همیشه از جملات تکراری و قدیمی مثل ” دوستت دارم”، ” عاشقت هستم” استفاده نکنید و به دنبال جملات و عبارات جدیدتر برای ارسال پیامک عاشقانه به همسر خود باشید. از گفتن جملات و عباراتی که نشانه ی ضعف در شما است پرهیز کنید. برای ابراز علاقه به دیگران قرار نیست خودتان را ضعیف و بی ارزش نشان دهید. مثلا گفتن چنین جملاتی برای ابراز علاقه غلط می باشد و تاثیر عکس دارد: ” بدون تو نمی توانم زندگی کنم”، ” اگر نباشی می میرم”، ” من بدون تو هیچی نیستم” و جملات دیگری از این قبیل. به صورت کلی به یاد داشته باشید در مسیر افزایش عشق بین زن و شوهر از عبارات و جملاتی که شما را ضعیف نشان می دهد پرهیز کنید.

دعای جلب محبت شوهر

اگر بین شما و همسرتان اختلاف به وجود آمده است به نیت مهر و محبت و رفع کدورت یک بار صلوات فرستاده و سوره نساء را بخوانید و پس از آن ۱۱ بار صلوات بفرستید تا محبت بین شما افزایش یابد.

دعای افزایش عشق

۱۰۰۱ مرتبه ذکر یا وَدود را بر دو عدد شیرینی یا قند یا آب نبات یا زولبیا بامیه یا مقداری شربت شیرین بخواند و به آن ها داده تا از آن بخورند.

مطالب مرتبط:

حرف های عاشقانه برای جذب مردان

رمز و رازهای جذب شوهر

دعا برای انداختن مهر خود در دل دیگران

راه های مقابله با طلاق

جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند

عشق در زندگی زناشویی

چگونه عشق را زنده نگه داریم

چگونه از طلاق جلوگیری کنیم

ابطال طلسم دل سیاهی

ارتباط صحیح با همسر

چگونه برای همسرم تکراری نشوم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.