no-img
نوین اطلس

ابطال طلسم دل سیاهی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ابطال طلسم دل سیاهی
امتیاز 3.67 ( 6 رای )
zip
مهر ۷, ۱۳۹۷

ابطال طلسم دل سیاهی


مطالبی که نوین اطلس در مورد طلسم جمع آوری کرده برگرفته از نسخه های قدیمی است و هیچ مدرکی دال بر صحبت و اعتبار آن ها وجود ندارد. لذا فقط جهت افزایش اطلاعات عمومی و آشنایی با چنین باورهای قدیمی و سنتی در مورد آن نوشته شده است. مطلبی که در ادامه می خوانید به هیچ وجه مورد تایید یا رد نوین اطلس نیست و اعتبار آن نامشخص است.

خداوند متعال با قدرت خویش، چنین اراده و نیرویی را در افراد قرار داده است که با تقویت آن می توانند دست به کارهای شگفت انگیز بزنند و زندگی خود و دیگران را تحت تاثیر قرار دهند.

بعضی از جادو در راه های درست و حلال استفاده می کنند و برخی دیگر جادو را در راه های نادرست مانند دل سیاهی بین دو نفر، تفریق و جدایی و … به کار می گیرند. به همین منظور نوین اطلس دات کام در این مطلب راهکارهایی برای باطل کردن طلسم سیاه و ابطال طلسم تفریق و دل سیاهی در اختیار شما گذاشته است. هم چنین دعای باطل السحر مفاتیح، قویترین باطل کننده سحر و جادو و راه های باطل سحر با نمک را به شما معرفی می کنیم.

باطل کردن طلسم سیاه

برای باطل کردن طلسم سیاه آیات زیر را با رعایت نکات زیر به مدت ۷ روز و روزی ۷ بار بخوانید.

۱- بهتر است که قرائت آیه را از روز شنبه شروع کنید و تا روز جمعه ادامه دهید.
۲- در طول یک هفته ای که مشغول انجام اعمال باطل السحر است همیشه باوضو باشید و یاد خداوند را فراموش نکنید.
۳- در طول هفته ای که اعمال ابطال طلسم را انجام میدهید، هر روز قرآن بخوانید.

آیات به صورت زیر است:

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اذْکُرُواْ نِعْمَتَ اللّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ هَمَّ قَوْمٌ أَن یَبْسُطُواْ إِلَیْکُمْ أَیْدِیَهُمْ فَکَفَّ أَیْدِیَهُمْ عَنکُمْ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَعَلَى اللّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ ﴿۱۱ مائده)

وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ وَاذْکُرُواْ نِعْمَتَ اللّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنتُمْ أَعْدَاء فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَکُنتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَهٍ مِّنَ النَّارِ فَأَنقَذَکُم مِّنْهَا کَذَلِکَ یُبَیِّنُ اللّهُ لَکُمْ آیَاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ ﴿ ۱۰۳آل عمران﴾

ابطال سحر تفریق

برای ابطال طلسم تفریق سه یا چهار لیتر از آب که برای نوشیدن در هفت روز کفایت کند (یک لیوان قبل و یک لیوان بعد از خواب) تهیه کنید. این آب را با مقداری نمک مخلوط کرده و در قسمت های مختلف منزل بپاشید. این آب باید به نحوی در منزل پاشیده شود که هدر نرود. این عمل باید هفت روز پی در پی تکرار شود. در زمان رش البیت (پاشیدن آب در منزل) باید آیه الکرسی را قرائت نمایید.  همچنین به مدت هفت روز متوالی سوره مبارکه بقره در منزل بخوانید.
نکته دیگر اینکه از این مخلوط آب و نمک روزانه یک بار باید بر بدن مالیده شود (قبل از خواب)

دعای باطل السحر مفاتیح

حاج شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان از امیرالمۆمنین علی علیه السلام نقل نموده است که جهت باطل کردن سحر این جملات را بنویسید و همراه خود داشته باشید:

«بِسمِ الله وَ بِالله، بِسمِ الله وَ ما شاءَالله، بِسم الله لاحَولَ ولاقُوّه الا بالله، قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحرُ اِنَّ اللهَ سَیُبطِلُهُ اِنَّ اللهَ لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدینَ، فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ» (۱)

قویترین باطل کننده سحر و جادو

بهترین روش برای ابطال طلسم و سحر و قویترین باطل کننده ی سحر و جادو (مکتوب باشد یا مرشوش و یا ماکول ) استفاده از آیات قرآنی (خصوصا معوذتین) برای این امر است که در مطالب قبلی به این آیات کریمه اشاره شده است.

یکی از بهترین اذکار برای باطل کردن طلسم و سحر ، استفاده از آیه شریفه ذیل است:

{وَلَا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى} . عدد تکرار این آیه شریفه ۱۳۹۴ میباشد.

دعای مذکور در ذیل از قویترین و مجربترین حرزها جهت جلوگیری و درمان و باطل کردن طلسم است. فردی که این دعا را به همراه داشته باشد و یا حتی در منزل نگهداری کند، به اذن و اراده باریتعالی از طلسم و بسته شدن کارها مصون خواهد ماند.

باطل سحر با نمک

بر روی یک مشت نمک هفت بار فاتحه و هفتاد بار آیه ی (قال موسی ماجتم بالسحر ان الله لا یصلحوا عمل المفسدین)را هفتاد بار و سوره اخلاص ۷۰ بار و سوره ی فلق ۷۰بار و سوره ی ناس ۷۰بار با هفتاد صلوات خوانده و از آن نمک سه روز به شخص سحر زده بخورانید باذن الهی بهبود می یابد.

همچنین می توانید ۶۶بار بر روی تکه نمکی «فرجالین بزجالین»بخوانید و یک جرعه از آب آن را بنوشید و پس از آن بلافاصله حمام کنید.اگر آبی غیر از آن نریزید ،سحر باطل می شود.

مطالب مرتبط:

باطل کردن جادوی سیاه

باطل کردن طلسم جدایی و طلاق

دعای محبت _ ایجاد، افزایش و بازگشت محبت با دعا

دعا برای انداختن مهر خود در دل دیگران

راه های افزایش عشق بین زن و شوهر

دعای جلوگیری از طلاق



موضوعات :
دعا
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.