no-img
نوین اطلس

جملات عاشقانه مخصوص نامزدها


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جملات عاشقانه مخصوص نامزدها
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
مهر ۱۶, ۱۳۹۷

جملات عاشقانه مخصوص نامزدها


دختر و پسر معمولا بر اساس علاقه و عشقی پاک، تصمیم می گیرند با یکدیگر ازدواج کنند و با هزاران امید و آرزو وارد دوران مهم و تاثیرگذار نامزدی و عقد می‌شوند. در این میان یکی از مهم‌ترین عواملی که خوشبختی آن ها را تضمین می‌کند و در دوران عقد و نامزدی پایه‌ ریزی می‌شود و نیز محبت را افزایش می‌دهد، ابراز علاقه‌ی میان آن‌ ها می باشد. نوین اطلس در این مطلب با عنوان جملات عاشقانه مخصوص نامزدها، اهمیت حرفهای عاشقانه دوران نامزدی را به شما آموزش می دهد و شعرهایی عاشقانه برای نامزد گردآوری کرده ایم که آن ها را به شما ارائه خواهیم داد تا از تکراری شدن رابطه جلوگیری کنید.

همچنین در مطلب جملات عاشقانه مخصوص نامزدها به شما نشان می دهیم رفتار درست در دوران نامزدی چیست و چگونه می توان این دوران را با خوبی سپری کرد و به زندگی زیر یک سقف رساند. شما باید بدانید هنگام دلخوری های پیش آمده در این دوران چگونه رفتار کنید و با چه ترفند ها و سیاست هایی نامزدتان را به خود علاقه مند نگه دارید. در ضمن یادگیری این سیاست ها برای زنان مهم تر است که به همین دلیل در این مطلب برخی از سیاست های زنانه را در دوران نامزدی شرح می دهیم.(نگاه کنید به راه های عاشق شدن به همسر)

حرفهای عاشقانه دوران نامزدی

معمولاً نوشتن نامه های عاشقانه و پر مهر و زدن حرفهای عاشقانه در نامه و رو در رو، تاثیر بسیاری در افزایش محبت و محکم تر شدن رابطه میان افراد در دوران نامزدی دارد.

نامه نگاری با استفاده از جملات عاشقانه مخصوص نامزدها یکی از بهترین راه‌های ابراز علاقه و محبت افراد به یکدیگر چه در دوران نامزدی و چه پس از ازدواج بوده و باعث پایداری زندگی مشترک می شود. البته فرستادن پیامک های زیبا، با محبت و عاشقانه نیز جز این دسته محسوب می شوند.

برای موفقیت در نوشتن نامه های زیبا و زدن حرفهای عاشقانه به نکات زیر توجه کنید:

  • در نامه از همسرتان با القاب زیبایی چون ستاره آسمان زندگی ام،‌ فرشته مهربانم و … یاد کنید.
  • بیشترین حجم نامه را باید جملات عاشقانه و زیبا پر کند.
  • سعی کنید نامه تان را در پاکتی زیبا قرار داده و با عطری خوشبو یا گل های خشک تزیین کنید.

البته همان‌طور که گفتیم بهترین و کارآمدترین شیوه برای نشان دادن محبت به همسر، حرف زدن است که دوران عقد بهترین فرصت برای ایجاد محبت و افزایش روز به روز آن میان زن و مرد می باشد. پس این دوران طلایی را از دست ندهید و همواره از جملات عاشقانه مخصوص نامزدها استفاده کنید.(همچنین نگاه کنید به جملاتی که دل مردان را آب می کند)

رفتار دوران نامزدی

بر اساس روانشناسی رابطه عاشقانه دوران نامزدی مرحله شیرینی است، که بعد از خواستگاری و آن استرس های بله برون و شیرینی خوران و … باید روزهای خوشی در انتظار زوج باشد. بعضی ها برای این دوره توصیه های عجیبی دارند، مثلا به دخترها می گویند در این مرحله باید خودتان را بگیرید و کمی ناز کنید. آیا چنین رفتارهایی در دوران نامزدی واقعا این توصیه درستی است؟ واقعا در دوره نامزدی باید چطور رفتار کرد؟

نامزدی همانطور که از اسمش پیدا است نامزدی مرحله ای می باشد برای شکل گیری یک زندگی جدید؛ یعنی قرار است گزینه ای باشید برای ازدواج و ادامه مسیر زندگی تا آخر عمر. پس در دوران نامزدی مراقب باشید آجر اول این رابطه را چگونه می گذارید.

اگر از همان روزهای نامزدی، آجر اول این رابطه را کج بگذارید، مقدمات از دست دادن کسی که دوستش دارید یا وارد شدن به رابطه ای که تحمل ماندن در آن را ندارید، فراهم می کنید. پس ناز کردن های بیش از حد و گرفتن خود در این دوران نمی تواند رفتارهای خیلی درستی باشد.

اما حتما تا حد لازم فاصله ها را حفظ کنید:

حتی اگر صیغه محرمیت میان تان جاری شده، باز هم تا گرفتن جشن عروسی و رفتن به خانه خودتان، فاصله ها را حفظ کنید تا بخاطر درگیر شدن بیش از اندازه احساسات تان چشم های شما بر واقعیت ها بسته نشود. ممکن است به خاطر آغاز کردن رابطه زناشویی در این دوره، احساس کنید که امکانی برای قطع این ارتباط، به هم زدن نامزدی و ازدواج در آینده با فردی دیگر وجود ندارد. از آنجا که قرار نیست نامزدی شما زیاد طول بکشد، به خودتان این مجال را بدهید که بدون وجود عواملی از این دست، با چشم باز یکی از مهم ترین تصمیم های زندگی تان را بگیرید.

دلخوری های دوران نامزدی

یکی از اساسی ترین مهارت هایی که باید قبل از ازدواج یا دست کم در دوران نامزدی کسب کنیم، حل تعارضات و دلخوری ها و راه های کاهش دعوا است. تعارض ها و کشمکش ها به طور طبیعی در هر رابطه به وجود می آیند اما آنچه دوام رابطه شما را تضمین می کند این است که بدانید با چه روشی با آنها رو به رو شوید.

مراقب کلامتان باشید
در بیشتر مواقع، وقتی می خواهیم احساسات و نیازهایمان را بیان کنیم، پیام هایمان دیگری را سرزنش یا تحقیر می کنند. این گونه پیام ها را «پیام های تو …» می نامند؛ این دسته پیام ها قضاوت ها یا ارزش گذاری های منفی ای هستند که هدفشان شخص دیگر است. در عین حال که در بیشتر مواقع از آنها برای بیان خشم، عصبانیت، ترس یا دلخوری استفاده می شود، مشخصاً پیام هایی نیستند که حرف دل را برسانند، چون نیازها یا علاقه های خود شما را بیان نمی کنند. در عوض سعی کنید از جملات عاشقانه مخصوص نامزدها استفاده کنید.(نگاه کنید به آموزش عاشقانه حرف زدن)

بالا بردن آستانه تحمل
بالا بردن سطح تحمل و پذیرش دیگران در وجود خود می تواند تعارض های نامعقول را کاهش دهد و از راه های افزایش عشق بین زن و شوهر می باشد. سطح تحمل و پذیرش ما، تا حدودی به واسطه تربیت و حتی شاید عوامل ژنتیک تعیین می شود؛ اما هر یک از ما می توانیم صبورتر و پذیراتر از آنچه در حال حاضر هستیم، باشیم.

پذیرش سهم خود از مشکل
وقتی که هر کدام از شما بخشی از مسئولیت مشکل را می پذیرید، اشتیاق برای همکاری ایجاد خواهد شد و بحث با سهولت بیشتری انجام می شود، در این مرحله سعی کنید با احترام با یکدیگر صحبت کنید و مسایل و احساسات خود را به طور صریح بیان کنید، در این مرحله از جملاتی که با «من» شروع می شوند، استفاده کنید.

شعر عاشقانه برای نامزد

شعر عاشقانه برای نامزد و معشوق و دوست دختر در ادامه این بخش از مطلب سایت نوین اطلس با عنوان جملات عاشقانه مخصوص نامزدها تهیه و گرداوری شده است. اگر به دنبال جدیدترین اشعار عاشقانه شاعران معروف هستید در اینجا سایت نوین اطلس جدیدترین شعرهای عاشقانه برای نامزد و معشوق را برای شما عزیزان آماده کرده است تا در پیامک عاشقانه به همسر از آن استفاده کنید.

به جان جوشم که جویای تو باشم
خسی بر موج دریای تو باشم

تمام آرزوهای منی، کاش
یکی از آرزوهای تو باشم

##

کافیست
صبح که
چشمانت را باز می‌کنی
لبخندی بزنی جانم
صبح که جای خودش را دارد
ظهر و عصر و شب هم
بخیر می‌شود

(همچنین نگاه کنید به مقاله با چه کلماتی ابراز علاقه کنیم)

سیاست های زنانه در دوران نامزدی

برای جذب کردن نامزدتان یک خانوم مهربان باشید!

مردها به دنبال خانم‌هایی با روحیه زنانه و مهربان می گردند، زیرا چنین خصوصیاتی باعث می‌شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای بچه هایش باشد.
البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانم‌ها آن‌ها را نیز تر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند. از حرف های عاشقانه برای جذب مردان نیز می توانید استفاده کنید.

 مردها به دنبال زن‌هایی هستند که حس و ظرافت زنانه خود را حفظ کرده باشند.

باز البته منظور ما آن دسته از خانم‌هایی نیست که دائم به دنبال مد می‌روند و چهره خود را به انواع و اقسام اشکال مختلف در می‌آورند. خانوم های ساده با ظرافت زنانه و زیبایی خود میتوانند به طور قطعی در دل نامزد خود جای بگیرند. عشوه گری و نازکردن برای مردها بسیار جذاب است البته در آن نباید زیاده روی کنید و تا حدی جذاب و دوست داشتنی است ، اگر بدانید که مردها چقدر عشوه ی کلامی و بدنی را دوست دارند و با رفتارهایی که مردان دوست دارند آشنا باشید، بجای تمرکز کردن روی خانوم خونه بودن و بشور بساب کردن ، روی عشوه گری کمی وقت می گذاشتید.

اگر کمی فکر کنیم حتما اطرافمان دیده ایم که برای مثال یک خانوم کدبانو همه چیز تمام و یک مادر مهربان و زحمتکش رضایت زیادی از زندگی زناشویی خود در چندین سال زندگی کردن با همسر خود ندارد ، خانوم هایی که همیشه بوی قرمه سبزی میدهند و به خودشان نمیرسند برای مردها جذاب نمیشوند ، و حالا خانومی را میبینیم که بعد از چند سال زندگی هنوز هم زندگی زناشویی قوی و پایداری دارد و راضی و خوشحال است ، تنها فرق این خانوم با خانوم اولی در آن است که بلد است چطور رفتار کند.

در سالهای اولیه عشوه گری و ناز کردن بسیار بیشتر جواب میدهد و در سالهای بعد که رابطه عمیق تر شده است خانوم یک همسر کدبانو و خانه دار و البته هنوز هم زیبا و دوست داشتنی را ایفا می کند تا به حفظ رابطه عاشقانه کمک کند.

مطالب مرتبط:

لیست کلمات عاشقانه

جملات مورد علاقه مردان

پروفایل عاشقانه

عشق در دوران نامزدی

حرف های عاشقانه دوران نامزدی

علت دعوا در دوران نامزدی

راز خوشبختی در زندگی زناشویی

ارتباط کلامی با همسر

تعبیر خواب حرف زدن با معشوق

کلماتی که باعث جذاب تر شدن رابطه می شود



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.