no-img
نوین اطلس

دعای قوی برای جلب محبت دیگران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای قوی برای جلب محبت دیگران
امتیاز 3.50 ( 4 رای )
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

دعای قوی برای جلب محبت دیگران


نوین اطلس دات کام این مطلب را برای جلب محبت دیگران گردآوری کرده است. دعاهایی که در این مطلب به شما معرفی می کنیم دعاهایی قوی هستند و خیلی زود مورد اجابت قرار می گیرند. دعای محبت شدید از راه دور که باعث می شود شخص از راه دور دلتنگ شما شود. با دعای جلب محبت سریع خیلی زود می توانید محبت معشوقتان را نسبت به خود جلب کنید. دعای جلب محبت معشوق برای عزیز شدن در دل معشوق و به دست آوردن عشق و محبت او معرفی شده است.

این یک طلسم محبت شدید بدون بازگشت است که با این طلسم معشوقتان شدیدا گرفتار عشق شما می شود و هیچ وقت دیگر شما را رها نمی کند. همچنین در مورد دعای مهر و محبت بین دو نفر می باشد که با این دعا می توانید مهر و محبت بین خود و معشوقتان را افزایش دهید. مورد سوم دعا برای جلب محبت پسر از راه دور است که با این دعا پسر از راه دور به عشق شما گرفتار خواهد شد.

((اگر به دنبال جذب کردن مردان به خود هستید ومی خواهید وی را به خود وابسته کنید توصیه میکنم نگاه کنید به جذب مردان و ایجاد وابستگی))

دعای محبت شدید از راه دور

برای جلب محبت شدید از راه دور دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخواید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد و هیچ وقت از محبت شما دست نکشد. (همچنین نگاه کنید به دعای محبت فوری بین زن و شوهر از راه دور)

بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلان

دعای سریع الاجابه برای جلب محبت 

نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند برای جلب محبت سریع و بدون بازگشت دعای زیر را با ایمان قوی و قلبی و با نیت خالص هر روز ۱۰۰۱ مرتبه تکرار کنید. این دعا یکی از دعاهای سریع الاجابه برای جلب محبت محبوب می باشد.

اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ

دعای جلب محبت فرد مورد علاقه

ذکر زیر برای جلب محبت فرد مورد علاقه یک ذکر بسیار مجرب است. با این ذکر می توانید معشوق را وادار کنید از محبت شما دریغ نکند و هیچ وقت دیگر از شما دور نشود. این ذکر را هر روز به گلاب بخوانید و مقداری از آن را بخورید. (همچنین نگاه کنید به ۱۰ دعای محبت روی خوراکی)

بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

طلسم محبت شدید بدون بازگشت

اگر می خواهید معشوقتان به شدت درگیر محبت به شما شود novinatlas.com دریافته است ذکر زیر بسیار قوی و مجرب می باشد. این ذکر بدون بازگشت بوده و می توانید معشوقتان را برای همیشه در کنار خود نگه دارید. این دعا را با وضو به سنگی بخوانید و در گوشه ای از خانه قرار دهید:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

دعای مهر و محبت بین دو نفر

برای ایجاد و افزایش مهر و محبت سوره مبارکه اسراء را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسید و در آب حل کنید و آن آب را در سه نوبت (روزی یک نوبت ) در سه روز متوالی بنوشید. سپس به سجده بروید و دعای زیر را بخوانید. این دعا یک دعای خیلی قوی برای افزایش محبت بین دو نفر می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم (یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان و اسم مطلوب را ذکر کند) ) الحمدلله رب العالمین(یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان) الرحمن الرحیم (یا ودود سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) مالک یوم الدین ( یا رقیب سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) إیاک نعبد و إیاک نستعین (یا ودود سخر و لین قلب فلان بن فلان) إهدنا الصراط المستقیم(یا رقیب سخر و لین قلب فلان بن فلان) صراط الذین أنعمت علیهم (یا ودود سخر و لین لی قللب فلان بن فلان) غیر المغضوب علیهم ولا الضالین ( یا رقیب سخر و لین لی فلان بن فلان).به مدت یک هفته صبحها و عصرها بیست و پنج مرتبه بخواند. پس از یک هفته ان شاء الله به مقصود خواهد رسید.

دعا برای جلب محبت پسر از راه دور

جهت جلب محبت پسر از راه دور این دعا تضمین شده است. این دعا را روزی ۳ بار رو به آسمان و با نیت خالص و پاک بخوانید. مهم نیست چقدر بین شما فاصله افتاده باشد با این دعا خیلی زود می توانید توجه و محبت پسر مورد علاقه تان را به دست آورید.

بسم الله الرحمن الرحیم سَخِّر لی فلانه بنت فلانه یا فلان بن فلان الحمد لله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها الرحمن الرحیم یا ودود سخرلی فلان بن فلان یا ملک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها ایاک نعبد و ایاک نستعین یا وَدود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان غیر مغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لا الضّالین امین یا ودود سخر لی فلان بن فلان

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای محبت _ ایجاد، افزایش و بازگشت محبت با دعا

دعای محبت از راه دور قوی

دعای احضار محبت قوی

دعا برای جلب محبت دیگران

رفتارهایی که مردان دوست دارند

جذب پسران به خود ( تضمینی)

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.