no-img
نوین اطلس

دعای نشستن مهر خود به دل کسی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای نشستن مهر خود به دل کسی
امتیاز 4.33 ( 6 رای )
zip
مرداد ۸, ۱۳۹۷

دعای نشستن مهر خود به دل کسی


برای اینکه مهرتان در دل کسی بنشیند نوین اطلس این مطلب را برای شما گردآوری کرده است. دعا برای انداختن مهر خود در دل دیگران و افتادن مهر به دل از راه دور برای این است که بتوانید بین خود و فرد دیگری مهر و محبت ایجاد کنید. دعا برای جلب محبت دیگران به شما کمک می کند محبت هر فردی را نسبت به خود افزایش دهید. اگر قصد جذب فردی را نیز داشته باشید دعای جذب دیگران به شما کمک می کند.

دعا برای انداختن مهر خود در دل دیگران

برای انداختن مهر خود در دل دیگران دعای زیر را هر روز صبح ۹۵ بار، ظهر ۶۳ بار و شب ۱۱۱ بار بخوانید. با این دعا طبق این دستور فرد به شدت گرفتار مهر و محبت شما می شود و می توانید او را مطیع او سازید.

یا حَلیمُ تَحَمَّلتَ بالحِلمِ و الحِلمُ فی حِلمِ حِلمِکَ یا حَلیمُ

هم چنین اگر فرد مورد نظرتان به شما نزدیک است دعای زیر را به طعامی بخوانید و به خورد او بدهید:

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»

دعایی مجرب برای افتادن مهر به دل از راه دور

برای افتادن مهر به دل از راه دور novinatlas.com پیشنهاد می کند دعای ذیل را یکصد ویازده مرتبه قرائت کن و در اولین فرصت به دنبال حاجت خود برو که به اذن خداوند جل جلاله برآورده است. آن دعا این است:

وَ ذَا النُّونِ اِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً فَظَنَّ اَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَیْهِ فَنادى فِى الظُّلُماتِ اَنْ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الظّالِمینَ فَاسْتَجَبْنا لَهُ وَ نَجَّیْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ کَذلِکَ نُنْجِى الْمُؤْمِنینَ.

دعا برای جلب محبت فرد مورد نظر

اگر می خواهید فردی در محبت شما فرو رود به طوری که رفتار بد او به رفتاری نیک تبدیل شود سه آیه ی شریفه ی زیر را هر روز قبل از هر نماز در حالت سجده بخوانید و پس از آن یک دور تسبیح یا عزیز بگویید:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»
«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»
«اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

دعا برای جذب شخصی که دوستش دارید

دعای زیر برای جذب دیگران بوده و نوین اطلس دات کام این دعا را به صورت اختصاصی در اختیار شما می گذارد. برای استجابت سریع دعا باید آن را به روی تکه کاغذی بنویسید و این کاغذ را در جایی که فرد زیاد حضور دارد مانند محل کار او قرار دهید. خیلی زود فرد مورد نظرتان بی قرار شما شده و به شما جذب می شود.

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِمَا سَأَلَکَ بِهِ زَکَرِیَّا عَلَیْهِ السَّلَامُ إِذْ نَادَاکَ‏ رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ‏ اللَّهُمَ‏ فَهَبْ‏ لِی‏ ذُرِّیَّهً طَیِّبَهً إِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعاءِ اللَّهُمَّ بِاسْمِکَ اسْتَحْلَلْتُهَا وَ فِی أَمَانَتِکَ أَخَذْتُهَا فَإِنْ قَضَیْتَ فِی رَحِمِهَا وَلَداً فَاجْعَلْهُ غُلَاماً مُبَارَکاً زَکِیّاً وَ لَا تَجْعَلْ لِلشَّیْطَانِ فِیهِ نَصِیباً وَ لَا شِرْکا

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع جذب عشق از دست رفته مطالعه کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.