no-img
نوین اطلس

راههای جلب توجه شوهر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راههای جلب توجه شوهر
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
دی ۳۰, ۱۳۹۶

راههای جلب توجه شوهر


این مطلب در مورد موضوعات ترفندهای زنانه برای جذب شوهر، راههای جذب پسران برای ازدواج، راههای جذب مردان مغرور، راههای جذب شوهر در روابط زناشویی، وابسته کردن مرد به خود، راههای جذب زن، دعای جلب توجه شوهر، جلب توجه زنان نوشته شده است.

ترفندهای زنانه برای جذب شوهر

جالب توجه باشید
باوجود همه ویژگی های ظاهری که در جذب کردن دیگران موثر است، فقط ظاهر خوب خیلی زود تکراری خواهد شد. به همین خاطر است که داشتن شخصیتی جالب اهمیت زیادی دارد.جالب بودن یعنی بدانید با چه کسی درمورد چه موضوعاتی حرف بزنید که نظر او را جلب کند. باید درمورد وقایع روز،

موسیقی، هنر و فرهنگ و هر چیز دیگری که خانم ها را سرگرم کند اطلاعات داشته باشید. اما علاوه بر اینکه بدانید درمورد جه صحبت کنید، باید بتوانید به حرفهای طرف مقابل هم گوش دهید.

کارهای غیرمنتظره انجام دهید
انجام کاری که از شما انتظار نمی رود می تواند در طرف مقابل هیجان ایجاد کند و باعث شود از کنار شما بودن لذت ببرند.البته نباید کارهای غیرمنتظره مضحک انجام دهید. مثلاً یکدفعه بلند فحش بدهید یا کار مسخره دیگری مثل این انجام دهید.

باید برخلاف انتظار دیگران باشید. مثلاً به جای اینکه از ظاهر یک خانم تعریف کنید، درمورد هوش و ذکاوتش تعریف کنید. مطمئناً افراد کمی تابحال دراین مورد از او تعریف کرده اند و این کارتان شما را از بقیه جدا میکند.

هم گرم باشید هم سرد
برای جذب کردن باید احساسات را تحریک کنید. بدون احساس، جاذبه غیرممکن است.اما زیاد بودن یک احساس درست به اندازه بی احساس بودن بد است. وقتی همیشه خوب باشید یا همیشه بد باشید، از کسی که می خواهید دورتان میکند.وقتی احساسات گرم و سرد را به تناسب داشته باشید، یک ترن هوایی احساسی می سازید که همه چیز رابرای فرد مقابلتان جالب و جذاب می کند.

خانم ها خودشان همیشه همین کار را می کنند. یک روز آنقدر خوب رفتار می کنند که خودشان را به شما علاقه مند نشان می دهند که بهترین احساس را عایدتان می کند، یک روز هم نادیده تان می گیرند و باعث می شود حس بدی پیدا کنید.این ایجاد تغییر بین احساسات خوب و بد باعث می شود طرفشان به آنها جذب شود. مردها هم می توانند همین کار را بکنند.

سخت تلاش کنید تا به دست آورید
هیچکس هیچوقت برای چیزی که آسان به دست بیاورد ارزش قائل نمی شود. خانم ها این را بهتر از هر کس دیگری می دانند. اگر خیلی راحت جلوه کنند این امکان وجود دارد که مرد خیلی زود آنها را ترک کند.وقتی تلاش کنید تا آنچه که می خواهید را به دست آورید باعث می شود برای نتیجه ای که عایدتان می شود ارزش بیشتری قائل باشید.

ماجراجو باشید
ماجراجو بودن با انجام کارهای غیرمنتظره فرق دارد. ماجراجویی یعنی گذشتن از مرزها و انجام کارهای جدید و غیرعادی است.زن های ماجراجو مردها را به سمت خود جذب می کنند. آنها باعث می شوند با بودن کنار آن دختر احساس سرزندگی بیشتری کنند.این برای مردها هم صدق می کند. یک مرد ماجراجو خیلی راحت می تواند دخترها را به سمت خود جلب کند.

از جنسیت خود استفاده کنید
خانم ها می دانند که جذاب بودن و استفاده از جنسیتشان ابزاری بسیار مهم در جذب مردان است. اما مردها هیچوقت نمی دانند چطور باید س کسی باشند.مردها تمایلات جنسی را با خانم ها در ارتباط می دانند چون فقط به این صورت است که مفهوم رابطه زناشویی را درک می کنند. اما مردها هم می توانند جذاب باشند و در این صورت هر زنی که بخواهند را می توانند به سمت خود جذب کنند.

راههای جذب پسران برای ازدواج

۱- هیچ گاه برای ازدواج به پسر فشار نیاورید. اصرار بیش از حد و عجله شما، جایگاه شما را در پیش چشم او پایین می‌آورد.

حتی بعد از ازدواج با به وجود آمدن یک مشکل و گله و شکایت از سوی شما به راحتی می گوید:

«خودت خواستی. من که اصراری به این ازدواج نداشتم.»

۲- به جای اینکه مدام از او بخواهید به خواستگاری تان بیاید، بفهمید به چه دلیل آمادگی ازدواج را ندارد. می‌توانید در این مورد با هم صحبت کنید و دلایلی که باعث عدم آمادگی او برای ازدواج می شوند را دریابید. شاید شما بتوانید به او در برطرف کردن‌شان کمک کنید و شاید این دلایل به شما برای صبر بیشتر انگیزه دهند.

۳- اگر پسر از شما مهلتی برای رسیدن به خواسته هایش خواست و قرار بر این شد که بعد از تحقق برنامه‌هایش به خواستگاری‌تان بیاید، چاره‌ای جز انتظار ندارید. فقط سعی کنید با همفکری هم، پیش‌نیازهای رسیدن به این اهداف را مشخص کرده و مهلتی مشخص را تعیین کنید. در این مدت بهتر است میزان تلاش او برای تحقق وعده‌هایش را زیر ذره‌بین بگذارید.

۴- اگر بعد از مهلت تعیین شده باز هم بهانه ‌تراشی کرد و و دلایلی را مطرح کرد که از نظر شما و اطرافیان‌تان قابل ‌قبول نبودند، بدانید که شما در حال ازدست دادن فرصت خود برای ازدواج هستید و بیهوده به این ارتباط دل بسته‌اید.

راههای جذب مردان مغرور

نیازهایی که باعث عاشق شدن یک مرد می‌شود؟
مردها نیازهای ذاتی و غریزی دارند که بایستی قبل از اینکه با شما ارتباط عمیقی داشته باشند، با شما مطابقت دهند. برای جذب مردان مغرور او باید وقتی متوجه ‌شود که شما برای همه این نیازهایش ایده‌آل به نظر می‌رسید.

حس حمایت: مردها در مواقع سختی نیاز به یک پشتیبان دارند. پروفسور دیوید گیونس معتقد است درصورتی که شما برای او نقش یک حامی و پشتیبان را داشته باشید برایش رضایت بخش است و حس خوبی را به او منتقل می‌کند. نه تنها نباید دربرابر او بی تفاوت باشید و از هرگونه کمکی دریغ کنید بلکه حتی باید آغوش خود را برای کمک به او باز کنید و در عین حال از او کمک بخواهید.

حس آزادی: به او نشان دهید که شما نمی‌خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار به او ثابت می‌شود که شما او را همانطور که هست قبول دارید. هرگز شخصیتش را خرد نکنید. او را محدود نکنید و به او حس آزادی ‌دهید.

حس ارزش و احترام: مردها حتی آنها که شاید درظاهر از خودراضی و مغرور به نظر برسند نیاز دارند تا مورد احترام بقیه قرار بگیرند و قدردانی شوند. برای جذب مردان مغرور به او احترام بگذارید، او هم متقابلا دوست دارد که بیشتر به شما نزدیک شود.

حس راحتی و لذت: الن هیرچ معتقد است که عاشق شدن حاصل وابستگی شدیدی است که زمانی اتفاق می‌افتد که اکسی توسین در مغز فوران می‌کند. زمانی که او با شما احساس راحتی و لذت می‌کند، به قلمرو عشق نزدیک شده است.

راههای جذب شوهر در روابط زناشویی

شاید به اشتباه برخی از خانمها فکر می کنند نقش بازی کردن در رابطه جنسی مردان را شیفته آنان می کند، در صورتی که بر عکس است. زیاده روی در این کار آن ها را فردی وابسته یا احمق جلوه خواهد داد. ممکن است فکر کنید این کارها هنگام رابطه جنسی چندان به چشم نمی آیند درصورتی که ریزترین نکات هم ممکن است در کیفیت رابطه جنسی تأثیرگذار باشند. برخی از زنان فکر می کنند نقش بازی کردن مردان را شیفته آنان می کند، اما به خاطر داشته باشید زیاده روی در این کار آنان را فردی وابسته یا احمق جلوه خواهد داد.

وابسته کردن مرد به خود

۱- زن زندگی باشید تا حسش را به شما بگوید

حالا می‌خواهیم یک راز بزرگ را برایتان فاش کنیم. مرد‌ها نه دوست دارند خیلی‌خیلی رمانتیک و احساساتی باشند و نه این‌که احساسات‌شان را کاملا پنهان و سرکوب کنند. یک مرد برای این‌که از احساساتش حرف بزند، باید در مقابل همسرش احساس امنیت کند. او باید فکر کند، احساساتش برای شما ملموس و قابل‌پذیرش است و بدون این‌که در موردشان قضاوت کنید آن‌ها را می‌شنوید. در بسیاری مواقع مرد‌ها فکر می‌کنند، با همسرشان زبان مشترکی ندارند و حرف زدن از احساسات‌شان به قیمت یک سوء تفاهم بزرگ تمام می‌شود. به‌همین دلیل آن‌ها تا نشانه‌های درست نبودن این موضوع را در شما و زندگیشان نبینند، از آنچه درونشان می‌گذرد حرف نمی‌زنند.

یادتان نرود که مرد‌ها از قضاوت شدن متنفرند و از این‌که احساساتی که به زبان می‌آورند بعد‌ها به‌عنوان یک مدرک جرم علیه‌شان استفاده شود، می‌ترسند. آن‌ها فکر می‌کنند، یک حرف ساده می‌تواند روز‌ها در ذهن شما پرورش پیدا کند و زندگی را از این‌که هست سخت‌تر کند.

۲- صادقانه بشنوید

به همین دلیلی که گفتیم، ممکن است شما احساسات خصمانه‌تان را پنهان کنید و در لحظه‌ای که او از احساساتش حرف می‌زند وانمود کنید که درکش می‌کنید و همه چیز برایتان قابل پذیرش است اما باید بدانید که این بدترین راه است.

اگر او بفهمد که همدردی شما صادقانه نیست و قضاوت دیگری روی حرف‌های او دارید اما نشان نمی‌دهید، قطعا از آن به بعد روی احساساتش سرپوش خواهد گذاشت. او این نقاب دروغین را روی صورت شما تشخیص خواهد داد و به محض دیدنش از شما فاصله خواهد گرفت. به جای این کار، اجازه بدهید که او حتی آسیب‌پذیریتان را ببیند و به جایش نوعی حس اعتماد را در شما تشخیص دهد. خب، حالا حتما این سوال برایتان پیش می‌آید که اگر احساساتی مثل سردرگمی، عصبانیت یا ناامنی در شما ظاهر شد باز هم باید آن‌ها را نشان دهید یا نه. در مرحله بعد جواب این سوال‌تان را خواهید گرفت.

۳- پرونده‌سازی‌ نکنید

اگر همسرتان فکر کند که نشان دادن احساساتش می‌تواند شروع یک جنگ خانگی باشد، قطعا روی آن‌ها سرپوش خواهد گذاشت. یادتان نرود که مرد‌ها از قضاوت شدن متنفرند و از این‌که احساساتی که به زبان می‌آورند بعد‌ها به‌عنوان یک مدرک جرم علیه‌شان استفاده شود می‌ترسند. آن‌ها فکر می‌کنند، یک حرف ساده می‌تواند روز‌ها در ذهن شما پرورش پیدا کند و زندگی را از این‌که هست سخت‌تر کند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند، ترس‌های‌شان از روزهای سخت زندگی، مشکلات مالی، مسائل کاری و حتی اختلافات‌شان با شما را برای یک فرد کاملا غریبه شرح دهند تا این‌که با گفتن‌شان برای شما فاصله میان‌تان را بیشتر کنند.

راههای جذب زن

راز چشم ها
موثرترین روش نگاه کردن به همسر آینده تان چیست؟ از او می خواهید برق دلربـایی را در چشمهای شما ببیند؟ مستقیما در چشمهایش نگاه کرده، گویی که می خـواهید او را هیپنوتیزم کنید، لبخند بزنید و با خود بیندیشید: ” آنچه را که میبینم دوسـت دارم. ” توجه داشته باشید که نگاه شما باید عاری از شهوات نفسانی باشد چراکه زنها خیلی راحت میتوانند به این موضوع پی ببرند و پیامدش کاملا مشخص است.

بکار بردن موثر و صحیح چـشمها در مـورد یک زن دو هدف را دنبال میکند. اول اینکه شما علاقه خود نسبت به او را ابراز می دارید. دوم اینکه میتوانید آنچکه او از طریق تماسهای چشمی سعی در بیانش دارد را تشخیص داده و حدس بزنید. روی بـرگـردانـدن از یک زن بعد از اینکه با او تماس چشمی برقرار نمودید، بیانگر ضعف و سستی می باشد. وقتی برای اولین بار با زن مورد علاقه خود تماس چشمی برقرار کردید، اجازه دهیـد کـه او این تماس را قطع کند. ممکن است احساس ناراحتی کنـید، امـا امـتـحان کـنـیـد؛ این روش جواب میدهد!

اغلب زنها می توانند بگویـند که آیا یـک مـرد چشم های خـائن، چشم های دروغگو، چشم های متقلب، چشم هـای مـتــاهل، چشمهای منحرف و چشمهای صادق دارد یا خیر.

چنانچه مردی از چشمهایش به صـورتی نادرست استفـاده کند، مـمـکن اسـت شـانس موفقیت در برگزیدن همسر مورد علاقه اش را از دست بدهد. زنها قوه درک بالایی دارند. آنها می تـوانند از نگاه یک مرد احساس کنند که آیا او صادق و قابل اعتماد است یا خیـر.

اگر مردی از بـرقرای تـمـاس چشمـی بـا زن مـورد عـلاقـه اش خـودداری کـنـد، پـیـغـامـی میفرستد مبنی بر نداشتن تجربه کافی درمورد زنها،خجالتی بودن و عدم اعتماد بنفس و اگر خیلی شدید به وی خیره شود، باعث ناراحتی او خواهد شد. مـردانـی کـه تـجـربـه زیادی در مورد زن ها ندارند بصورت شهوانی و نادرست به آنها نگاه میکنند. مردانی کـه نگاهی مطمئن حاوی پیغام ” میتوانم ترا داشته باشم!” ، بـه همسر آینده اشان دارند، او را مجذوب خودشان میکنند.

بغیر از اینکه زن هـا دستان یـک مـرد را برای اینکه ببیند آیا حلقه ازدواج دارد یا خیر، نگاه میـکنند، یک دلیل دیگر را نیز دنبال میکنند. اگر انگشت انگشتر یک مرد از انگشت سبابه او بلندتر باشد، مفهومش این است که سطح تستوسترون ( تستوسترون هورمونی در بدن است که برای تحرکات جنسی، تنظیم مقدار چربی، نگهداری عضلات، تعدیل قند و فشار خون و جلوگیری از افسردگی مورد نیاز است ) بـالایی دارد. اگـر انـگشـت انـگشتر کوتاه تر از انگشت سبابه باشد، مقدار تستوسترون کمتر از میزان متوسط آن است.

مـردها به سادگی و به اندازه زنها لبخند نمی زنـنـد. اگـر یـک زن خـوشـحـال بـاشـد و یـا احساسات مسرت بخشی را تجربه کند، لبخند میزنـد. در میـهمـانی های فامیلی خود اگر دقت کنید کمتر مردی را میـبینید که لبخند بر چهره اش باشد. اغلب آنها طوری بنظر میرسند که گویی از حضورشان در میهمانی خوشنود نیستند.

افرادیکه دارای چهره ای مـعمولی هستـند و لبخند میزنند اغلب جذاب تر از مردان خوش قیافه و زنـان زیـبـایی هستند که لبخند نمیزنند.

لبخند یک مرد نشان دهنده دلربایی، خوش بینی، مهربـانـی و با احـسـاسی او اسـت و بیانگر آن است که آنچه را که می بینـد دوسـت دارد و از هـمه مـهمتر شخصی است که می توان با او ارتباط برقرار نمود. هنگامیکه ما لبخند میزنیم عضـلات صـورتمان سیستم عصبی را برای تولید هورمون خاصی بنام ”مورفین مغزی” تحریک میـنماید. ایـن هورمون در ما احساسی دلپذیر و آرامش بخش ایجاد میکند. ترشح آن یک اثر بی حـسی نـیز به دنبال خواهد داشت.

اکنون وقت آن رسیده که بیشتر از یک مرد معمولی باشید.

دعای جلب توجه شوهر

دعا محبت شوهر به زن و برعکس
۴۴۴ مرتبه این دعا ی زیر را بر قطعه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا بخورد.
یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل
در حالتی که زن و شوهر با هم دعوا کرده اند و روی دیدن همدیگر را ندارند و هر دو بر موضع خود لج بازی و پافشاری میکنند ودر این مواقع باید شخص سومی واسطه شود این کار را انجام دهید.
الف :۱۰۰۱ مرتبه ذکر یا وَدود را بر دو عدد شیرینی یا قند یا آب نبات یا زولبیا بامیه یا مقداری شربت شیرین بخواند و به انها داده تا از آن بخورند.
ب:بر روی دو شیرینی یا اب نبات یا زولبیا بامیه یک بار سوره واقعه را بخوانید و بلافاصله بعد از آن این را بخوانید و به خوردشان دهید.
تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَهِ الشَّریفَه بِالمَحبَّه الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانه و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَهِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم

جلب توجه زنان

۵ اشتباه بزرگ مردان در جلب توجه زنان

۱-یک مرد خیلی خیلی خوب ومثبت بودن!

ایا تا به حال به این نکته پی برده اید که زنان جذاب ودوست داشتنی

هرگز جذب مردان بسیار مثبت نمی شوند ؟! پس باید به خاطر داشت

که بسیار مثبت بودن دلیل جذب زنان نخواهد شد بلکه شاید موجب

بی میل شدن انها نیز خواهد شد البته پذیرش این واقعیت بسیار

سخت به نظر می رسد .

۲-سعی کنید او را متقاعد سازید !

این اشتباهی است که خیلی از مردان در زمان اشنایی با زنان از خود

بروز می دهند یعنی سعی می کند زنان را در اموری که در ان هیچ

علاقه ای ندارند متقاعد سازند تا ان را پذیرفته ویا حتی ان را انجام دهد .

درواقع خیلی از مردان در این اشتباه بزرگ تلاش می کنند که زنان مورد

علاقه شان متفاوت باشند ومتفاوت از خود اصلی شان فکر کنند که

این اشتباه است .

۳-به دنبال جلب نظر زنان بودن !

اکثر مردان برای جلب نظر زنان به اشتباه دست به انجام هر اقدامی

جهت براورده ساختن مطلوب زنان ویا نظر مساعد ان ها می زنند .

اما این نظریه وحشتناک ونادرست است .هیچ گاه سعی نکنید که

به دنبال کسب اجازه از زن مورد علاقه تان باشید.

۴-سعی در جور دیگر نشان دادن خود !

این هم از ان اشتباهات مسخره است بسیاری از مردان از ترس

انکه تصور نادرستی از انها در ذهن زنان مورد نظرشان ایجاد نشود .

سعی می کنند که خود را ما ورای ان چیزی که هستنند وحتی دارند

نشان دهند. به عنوان مثال چیز های گزانبهایی برای زن مورد نظر خود

می خرند که به سختی در تهیه ان موفق شده اند .

۵-خیلی زود احساسات را با زنان در میان گذاشتن !

این اشتباه بزرگی است یعنی زیاد احساساتی نشوید بدانید که در

این میان این زنان هستند که همواره با تجربه تر از مردان ظاهر می شوند

پس همیشه در بیان نوع احساس خود به زنان وجوی که اخیرا در خصوص

اشنایی تان با انها به ان وارد شده اید ارامش داشته باشید . هیچ گاه در

بیان احساسات خود عجله به خرج ندهید .

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.